Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 0 zile.
- Astăzi
-
Buna seara Aceiasi problema , nu baga caldura pe partea dreapta , calorifer curatat , motorasele merg , nu am nici o eroare Se poate ca ceva clapeta sa nu se deschida pe partea dreapta si sa nu imi apara pe tester ? Multumesc
-
VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts
davidut5 a postat în topic iniţiat de Kostas din Intrebari Frecvente
WVWZZZ3CZJE237503.pdf WVWZZZ3CZJE237503 en..pdf -
Binenteles, ElM ul care l am cumparat, ma lasa sa vad doar cativa parametri live si mi zice ca doar atat da voie varianta achizitionata.
-
Eu la BMW, pentru un X3 M40d, deci 6cilindri 3.0 diesel, platesc pe o revizie ulei+filtru ulei, filtru aer, filtru polen/habitaclu, inclusiv filtru motorina! ( incl manopera bineinteles ) undeva pe la 2000 2200lei... si la VW pt un Tiguan 1.5 tsi/etsi revizia e peste 2500lei... unde a ajuns lumea asta? 🙃
-
Poate si uleiul si faptul ca a trecut de un anumit nr de km Poti se mai faci un test peste 30-40k cu Castrol si sa compari
-
17.10.2025 ... am ajuns la 25.359 de km la minim cu uleiul. Având în vedere ultima completare, am reușit să parcurg 8.804 km în 78 de zile. Așadar, cu Mobil 1 consumul a scăzut de 4 ori față de Castrol! Azi am făcut revizie! Am schimbat și filtrul de ulei și pe cel de aer! Am întrebat, de curiozitate, dacă au norme interne cu privire la marca de ulei, iar răspunsul a fost că NU! Se poate pune orice brand de ulei, chiar și de-al clientului, atâta timp cât este respectată norma producătorului! Au subliniat că ei au pe stoc VW Group, Castrol și Mobil1. Sunt curios cât va ține....
-
Trebuie sa ai si Android pentru a beneficia de interfetele ELM si Vag DPF la potentialul maxim.
-
Eu am zis că mai bine ne luam Mercedes, măcar acolo știi de ce plătești sume astronomice
-
Ma puteti ajuta cu un sfat.? Am intstalat softul VAG DPF si am achizitionat un obd ELM327 care , din pacate , nu se conecteaza cu softul Probabil este o clona mai ipotenta. De unde as putea achiziona un obd ELM 327 corect si cum pot sa mi dau seama daca este ce trebuie ?
-
Explica-mi te rog putin testul cu fumul, ca nu inteleg exact cum functioneaza.
-
Noua mea Skoda Octavia 2 Facelift
mishulica29 a postat în topic iniţiat de mishulica29 din Masina mea
inca un update la masinuta, sa arate si ea mai fresh. Pentru ca bordul nu stia sa arate parcarea perpendiculara si pt ca am vrut ceva nou, i-am pus un virtual cockpit in China. Am pus placa de baza de la bordul original in noul bord asa ca a luat toate specificatiile masinii. -
Asa este, e foarte mult. Cum spuneam, posibil ca preturile sa fie cele de lista, fiind totul inclus, nu s-a aplicat niciun discount, nu stiu. Interesant ar fi de vazut cat costa atunci cand, chiar se plateste. Sincer, un cost de aproximativ 1300-1500 pentru tot ce am descris mai sus mi s-ar parea cat de cat decent si mai apropiat de realitate.
-
Doamne fereste, aproape de 3x pretul pentru ulei... asta e deja furt pe fata iar 1040lei manopera pt un schimb de ulei si 2 filtre... OMG...
-
Am facut eu revizia de 1 an, la 1.5 eTSI 150CP, rulaj de aproximativ 10000KM. Ulei VW, filtru ulei, aer si polen, toate originale. Eu am negociat la cumparare doua revizii gratuite asa ca nu am platit nimic, dar am cerut o proforma de curiozitate: cost total aproximativ 2600 lei. Inspectie incl schimb ulei 630 lei Demontat si montat filtru aer 90 lei Demontat si montat filtru polen 90 lei Diagnoza si reset interval service 230 lei Surub evacuare ulei 30 lei Ulei motor original 810 lei (5L) Filtru ulei 120 lei Filtru aer 235 lei Filtru polen 320 lei Diverse materiale mici 45 lei Sumele le-am rotunjit. Totul a dura cam in jur de o ora, timp in care am stat langa masina si am urmarit lucrarile, am mai povestit cu mecanicul. Acuma, de exemplu, filtru aer si polen se poate schimba foarte simplu in 2-3 minute ambele, deci alea le poti face si acasa, reset interval service se poate face din meniuri, deci la astea poti economisi cam 400 lei. Plus ca daca iei probabil piesele de altundeva (daca accepta), clar iesi mai ieftin. Desigur, sumele pot varia de la reprezentanta la reprezentanta, daca e cu plata si ceri oferta poate mai poti beneficia de ceva discount, dar mari diferente nu cred ca sunt. Plus ca daca schimbi doar uleiul fara filtru de aer si polen (am vazut ca in carte VW recomanda la 2 ani un filtru, nu mai retin exact care si altul la 4 ani) iar mai scazi din pret. Eu le-am schimbat si filtrele pentru ca am desfacut inainte filtrul de polen (se scoate foarte usor, e in torpedou) si era plin cu praf, bucati de frunze, etc, deci cum ar arata dupa 2 sau 4 ani cat recomanda VW, nu vreau sa ma gandesc. Pe mine nu m-a interesat prea mult fiind totul inclus si mai am inca o revizie gratuita, dar cand va fi cu plata clar voi negocia si daca tot asa mari vor fi preturile, ma voi reorienta. Pentru comparatie, poate ne spune colegul DMV (daca a facut revizia cumva) cat costa o revizie in Ungaria, ca el stiu ca le face la Debrecen.
-
Am mai făcut încă o dată un test cu fum și am mai descoperit ca pe la furtunul de retur de ulei de la turbina scăpa presiune și puțin ulei. O să comandăm un set de oring uri , poate am noroc și asta să fie problema
-
Mașini electrice - merita sau nu?
CristiALF a postat în topic iniţiat de Retzius din Modele Electrice
@razvan.acPai da, dar probabil situatii ca cele in care te regasesti tu sunt relativ putine fata de "restul". @DolfinSuntem mai aproape de varfuri, peste 6-8 luni s-ar putea sa avem alta discutie... -
Asa o fi, desi si aici cred ca exista un pericol: fagurele din ceramica (componenta de baza a filtrului de particule) nu rezista la temperaturi mai mari de 1000 grade, imi e teama sa nu il topeasca daca il pun in cuptor. Pe de alta parte, si la aragazul meu de acasa tot cu metoda termica se face curatarea depunerilor din cuptor, 😁 ma gandesc ca stiu ei cei de la Bosch despre ce e vorba din moment ce au ales curatarea termica ptr aragazuri. De cei de la Autostar stie cineva ceva? sunt printre cei care fac curatare termica a filtrului DPF + suflare cu jet de aer. A fost cineva la ei? I-am gasit pe internet, la o simpla cautare, au urmatoarea adresa: https:// www.curatare-filtruparticule.ro
- Ieri
-
Buna dimineata! Sunt posesor de Passat B8, 1,6 TDI, 2015. Principalul simptom este lipsa totala a jetului de aer spre parbriz (indiferent de alegere pozitie clapete) si implicit aburirea abundenta a parbrizului pina la lipsa totala a vizibilitatii. Secundar, am simtit jet de aer in zona aeratoarelor spate dar este doar rece si nu cald desi reglajul este setat pe cald la 23 grade (in timpul diagnozei). In urma diagnozei am obtinut rezultatul de mai jos. Parcurgind acest topic, se pare ca trebuie sa inlocuiesc ambele servomotoare, respectiv, nr. 3, V107 si nr. 5, V137. Pe capacul filtrului de polen scrie Denso. Va rog sa imi furnizati codurile (actuale) celor doua servomotoare (daca exista versiuni imbunatatite) si eventuale sfaturi. VIN: WVWZZZ3CZFE470539 Va multumesc anticipat pentru ajutor! Sanatate si noroc! 328452 - Motor pentru reglaj clapetã temperaturã spate B108E 71 [00001001] - actuator blocat Confirmat - Testat de la stergere de memorie împrejurari cod: Prioritate defect: 2 Frecventa defect: 1 Resetare contor: 3 rulaj: 253366 km Data: 2025.10.16 timp: 07:21:58 Tensiune terminal 30: 14.4 V Temperatura exterioarã: 10.0 °C Temperatura interioarã: 24.9 °C Clapã temperaturã spate – valoare mãsuratã: 0.0 % Clapã temperaturã spate – valoare mãsuratã: 32 Clapã temperaturã spate – valoare calculatã: 83 328453 - Motor pentru reglaj clapetã temperaturã spate B108E 54 [00001001] - necalibrat Confirmat - Testat de la stergere de memorie împrejurari cod: Prioritate defect: 2 Frecventa defect: 1 Resetare contor: 3 rulaj: 253366 km Data: 2025.10.16 timp: 07:21:58 Tensiune terminal 30: 14.4 V Temperatura exterioarã: 10.0 °C Temperatura interioarã: 24.9 °C Clapã temperaturã spate – valoare mãsuratã: 0.0 % Clapã temperaturã spate – valoare mãsuratã: 32 Clapã temperaturã spate – valoare calculatã: 83 329988 - Moto reglaj clapetã dezaburire B1090 71 [00001001] - actuator blocat Confirmat - Testat de la stergere de memorie împrejurari cod: Prioritate defect: 2 Frecventa defect: 1 Resetare contor: 3 rulaj: 253366 km Data: 2025.10.16 timp: 07:21:58 Tensiune terminal 30: 14.3 V Temperatura exterioarã: 10.0 °C Temperatura interioarã: 24.9 °C Calpã de dezaburie: valoare mãsuratã: 0.0 % Calpã de dezaburie: valoare mãsuratã: 227 Clapã dezgheþ:valoare prescrisã: 82 329989 - Moto reglaj clapetã dezaburire B1090 54 [00001001] - necalibrat Confirmat - Testat de la stergere de memorie împrejurari cod: Prioritate defect: 2 Frecventa defect: 1 Resetare contor: 3 rulaj: 253366 km Data: 2025.10.16 timp: 07:21:58 Tensiune terminal 30: 14.3 V Temperatura exterioarã: 10.0 °C Temperatura interioarã: 24.9 °C Calpã de dezaburie: valoare mãsuratã: 0.0 % Calpã de dezaburie: valoare mãsuratã: 227 Clapã dezgheþ:valoare prescrisã: 82
-
Crede-ma ca nu stiu exact ca am si uitat sa intreb ( cert ii ca nu mai exista transpiratia de ulei ) dar toate operatiunile erau absolut necesare . Admisia era infundata de " smeclau " ca au trimis-o la un alt service specializat pt curatare. Furtunurile cele de racire care au supapa de sens in ele erau blocate efectiv ( le-am vazut si testat ) . Mi-a zis mecanicul ca dupa cateva mii de km sa merg din nou pt inca o curatare a sistemului de racire , ceea ce o sa si fac . Au verificat tot ce le-am spus si au rezolvat .
-
Revin la ride sharing, cei cu Hybrid nu doresc sa faca curse intre orase, de ex. la Constanta in vara, motivul este consumul, creste la 8-10/100Km, asta "daca clientul nu se grabeste", si devine nerentabil. Banuiesc ca ati vazut stirile internationale, Germania este cu depozitele de gaze la 60%, nivel care nu-i asigura functionarea industriei, incalzire si generare electricitate peste iarna. Pretul aurului si al argintului ati vazut unde a ajuns; toata "lumea" fuge pe metale pretioase pentru a-si proteja economiile, valutele clasice sunt in agonie ($ si €). Poate ati citit despre manevra de vineri cand s-au scos la vanzare peste 31.000.000 tone de "paper silver" (in ETF, Futures), adica 130% din toata cantitatea de argint care se exploateaza in lume intr-un an. O asemenea masura avea scopul sa scada pretul argintului insa cei care aveau la vanzare "fizic" metalul nici n-au tresarit, a ramas la 50$ uncia (28,35gr.). Asta arata cat de serioasa este situatia in sistemul financiar mondial, nu mai merge nici o "combinatie", "pacalire" a pietei.
-
Daaa!
-
Deci recomandați curățarea termica.
-
Salutare tuturor! Nu știu exact dacă problema mea este corect plasată aici dar nu văd un topic mai potrivit. Sunt posesorul unui Golf 8 Diesel 150 CP din luna iulie 2025, cumpărat de la reprezentanță după o așteptare de șapte luni. În ultima lună mă confrunt cu următoarea problemă: Pornește des ( nejustificat cred eu) ventilatorul de pe radiator deși radiatorul este rece. ( prin masca din față ai loc suficient să bagi mâna să-l atingi) Asta după un drum scurt de 4 km iar afară este răcoare 10-12 grade C. Se oprește după aproximativ 5 minute de la întreruperea contactului. Mașina fiind în garanție, am mers la reprezentanță unde mi-au schimbat azi o sondă ( testerul a văzut-o defectă). Când am ajuns acasă același lucru... pleacă ventilatorul deși nu am parcurs decât 5-6 Km. M-am întors si după mai multe discuții, probe și mărurători cu meseriașii de acolo constat că regenerarea filtrului de particule pornește cam haotic- adică face regenerare si după 70 de km si după 6 km. asta au constatat meseriașii cu testerul pe motor. Asta crește turația motorului ( cam 1000rpm) dar se pare că pornește si ventilatorul de pe radiator. La tester totul pare ok. Consumul de combustibil a crescut cu 3-400 ml %. Nimeni nu-mi poate spune deocamdată dacă asa este proiectat acest motor să facă (aiurea) regenerarea filtrului de particule sau e ceva defect de soft. Dacă cei care aveți acest motor ați întâlnit problema aceasta, sau aveți o lumină în sensul acesta, vă rog ajutați-mă cu un sfat. Mulțumesc anticipat!
-
Da, nu-l spala sau altceva de genul asta! Trimite-l la Odorhei sau cauta pe cineva in zona ta care il curata in cuptor (adica exact asa cum se curata el singur si in viata reala).