Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 9223372036854775807 zile.
- Astăzi
-
Electronic Parking Brake (Frana De Mana) si Auto-Hold
clau4you a postat în topic iniţiat de Mama Omide din Passat B6
Vă salut, dacă pun alt calculator frâna de parcare dar cu același cod,mai trebuie codat? -
Iti trebuie blocul de manete si codare
-
Ce cod motor ai?
-
Eu am tester, dar inainte sa caut acul in carul de sarme poate ai o idee mai buna, mulțumesc!
-
Cutie de viteze - Probleme & Discuții (Touareg CR7)
Andrei_72 a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Touareg CR7
100% este indicat Uleiul OE. In cazul cutiilor de viteze uleiul OE este net superior majorității celor AM. CR7 din cate știu, a trecut la cutie ZF, prin urmare, poți încerca la Service Faur (Service Partener al ZF). Feedback in privința lor nu pot da, nici pozitiv, nici negativ. Reprezentanțele probabil nu te vor ajuta la acest capitol. Ele merg pe teoria producătorului de ulei "lifetime" fără sa definească precis cat reprezintă perioada normala de utilizare dincolo de garanție. Sa tragă fiecare concluziile. In urma documentarii pe acest subiect, am concluzionat ca este indicat sa mergi pe o procedura de schimb gravitațional in detrimentul unui flush (schimb cu aparat). Exista avantaje si dezavantaje in cazul ambelor. Pe scurt la flush se înlocuiește tot uleiul, dar cel nou introdus va fi inevitabil contaminat de aparat care aproape întotdeauna se utilizează pentru revizii cu uleiuri cu specificații diferite. La schimb gravitational, rămâne uleiul din convertizor, fiind înlocuit aproximativ 70% din volumul total, excepției fiind in cazul cutiilor care au bușon de golire la convertizor, dar nu cred ca este valabil la ZF. Evident, in aceasta situație dispare riscul de contaminare cu ulei cu alte specificații. Este foarte important ca cei care fac schimbul sa respecte cu strictețe procedura producătorului atunci când fac nivelul. - Ieri
-
Masina porneste si se opreste dupa 5 secunde
davidut5 a postat în topic iniţiat de firut.eduard din Passat B7
Poti face log cu diferiti senzori, si vezi ce nu corespunde. La alta marca de exemplu senzorul de pe rampa arata 0, masina pornea dar se oprea imediat, sau incerca sa porneasca. -
Masina porneste si se opreste dupa 5 secunde
Cataljn a postat în topic iniţiat de firut.eduard din Passat B7
Salutare! La masina mea,VW Passat B6 Break 2.0 TDI 16V 140 CP motor diesel CBAB. daca mototrul este cald la 90 de grade, dau sa pornesc Motorul... incearca sa porneasca s, se opreste imediat la prima cheie, si la a doua,si la a 3 a cheie... dar nu este o regula... cateodata porneste din prima, sau din a doua!! de cand am cumparat o din parc auto. in 2023.. ce sa fie?? Ca pe vcds, nu imi da nicio problema strict pe motor, sau vreun martor ceva in bord. . sa fie Senzor impulsuri, arbore cotit? Daca o las vreo 1 ora si jumate sa se mai raceasca, porneste imediat! in rest nu am probleme cu pornirea... -
Salut, as vrea sa montez tempomat pe al meu Caddy 2.0 TDI, 2014, DSG si nu stiu daca ce am deja instalat e compatibil si ce mai trebuie montat. Atasez o scanare VCDS mai veche. Log-WV2ZZZ2KZEX128154-275400km-171125mi.txt
-
Crafter 2014 - Limp Mode (nu are putere si turatia max 3000)
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de catalin004 din TDi Forum
Din pacate P0087 nu are legatura cu abs-ul ,cel mai probabil eroarea o sa apara . -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
Dolfin a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Daca acela este codul pentru ulei, cel mai ieftin gasit de mine la o cautare simpla la magazinele on-line. -
@Emy D știi că nu mă deranjează să le repar atât timp cât mă și folosesc de ele! 😁 În altă ordine de idei, fiică-mea azi dimineață: "Băi tata, zici că e altă mașină! Nu mai huruie, mă bagă în scaun când accelerez! Mersi!" Mai mult de atât nu-mi trebuie! ❤️
-
Crafter 2014 - Limp Mode (nu are putere si turatia max 3000)
catalin004 a postat în topic iniţiat de catalin004 din TDi Forum
mufa ABS cu probleme...a scos-o la un service, a dat cu spray si acum merge... -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
andrei_221 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
1. filtrul nu este cerut de manualul de reparatii . Dar nu strica sa il schimbi. doar ca e mai greu de schimbat ca la DSG anterioare cod filtru - 0GC 325 183 D cod garnitura filtru - N 910 845 01 2. pentru ulei, manualul spune sa bagi 5.5 litri in cutie si sa faci nivelul ( vor ramane in cutie aprox 4.8-5.0 litri) cod ulei - G 055 529 A2 -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
xfg8 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Cred ca service-ul cu care am discutat eu are un adaos consistent la uleiul OE pentru DSG. Ma poate ajuta cineva cu codurile pentru uleiul OE si filtru de ulei pentru cutia DSG la masina din semnatura ? VIN-ul este WVWZZZAUZKP519756, cod motor DFGA, cutie DQ381. Se schimba si garnitura de la filtrul de ulei ? De cati litri de ulei am nevoie pentru schimb ? Service-ul de la care am cerut oferta mi-a pus 7 litri. Altcineva mi-a zis ca trebuie doar 6 litri la schimb. Multumesc anticipat. -
wait for it.... Glumesc! sa o folosesti sanatos si multi km fara probleme!
-
Bruuuah, man, tu trebuie aici sa incepi sa calculezi indicii de uzura si la incaltaminte Confirm! M-am bucurat data trecuta ca nu am mers cu Golful. Decente as zice, nu cele mai bune. Si prin Praga si Bratislava am dat de niste denivelari si petece-gropane...facute cu lopata incat am crezut ca au avut muncitori romani pe acolo. Mi s-a parut decent cand am fost ultima data. Nu pot sa ma pronunt ca am parcat gratis la birou si mergeam pe jos apoi pana la cazare / prin oras (metrou, tramvai, etc) Faina drumetie! Euro-trip. :)
-
Cutie de viteze - Probleme & Discuții (Touareg CR7)
xCr a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Touareg CR7
Salutare tuturor, Caut un service de încredere pentru un oil flush la cutia automată a unui VW Touareg CR7 3.0 TDI 2023. Dacă aveți și recomandări legate de tipul de ATF folosit (OEM vs. alternativă compatibilă), ar fi de mare ajutor. Recomandări de service-uri și costuri? Mulțumesc! -
Diferenta intre module de confort
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de b3st_kid din Golf IV & Bora
Cand ajung acasa revin, daca mai am log-ul. Cred ca m-am conectat si la cel cu 1J0 Dar cel mai sigur ca da, ca am testat programul inainte sa fac conversia la ccm, am facut asta ca sa vad toate usile/capota/haion deschise. Trebuia sa activez si sirena dwa si coborâre geamuri din telecomanda si folding mirrors, mai incolo. Ca idee, 1c0 cu module de inchidere(broaste) de tip vechi centrifugale nu merg, asa ca am schimbat si pe alea. Șantier! -
La mine a fost Luk pe masina, am pus Luk. B8 Variant 2015 TDI 2.0
-
inseamna ca e lipsa airbagul de genunchi.
-
intrebarea era daca ai reusit si pe 1J0, ca pe 1C0 stim ca merge.
-
Si cel care a pus testerul nu stie sa-ti spuna? ce verificari a mai facut ?
-
Sa ma duca pana acasa masina si acolo ma ocup si pun baterie noua Am comandat si 4 suruburi noi OE ptr scaune , sper sa nu se fi stricat prea rau filetul la tabla in care se prind
-
Curatare, intretinere şi recondiţionare tapiterii textile si piele
Alfa a postat în topic din Ingrijire auto
Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Tapiteria din piele artificiala a masinii mele am stropit o din neatentie cu spuma poliuretanica de montaj. Acum s a intarit si am inceput sa o dezlipesc dar tot raman urme. Ma puteti ajuta cu un sfat/idee sau sa mi recomandati un produs profi care sa curete asa ceva fara sa deterioreze pielea? -
Poti incerca o regenerare cu un incarcator smart. Gen ctek. Am adus din semi-morti un acumulator asa. Vreau sa zic ca acumulatorul l-am laut din containerul de uzate de la un centru rombat pt o masina din familie cu care se circula putin.