Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 693031 zile.
- Ultima oră
-
@Emy D știi că nu mă deranjează să le repar atât timp cât mă și folosesc de ele! 😁 În altă ordine de idei, fiică-mea azi dimineață: "Băi tata, zici că e altă mașină! Nu mai huruie, mă bagă în scaun când accelerez! Mersi!" Mai mult de atât nu-mi trebuie! ❤️
- Astăzi
-
Crafter 2014 - Limp Mode (nu are putere si turatia max 3000)
catalin004 a postat în topic iniţiat de catalin004 din TDi Forum
mufa ABS cu probleme...a scos-o la un service, a dat cu spray si acum merge... -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
andrei_221 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
1. filtrul nu este cerut de manualul de reparatii . Dar nu strica sa il schimbi. doar ca e mai greu de schimbat ca la DSG anterioare cod filtru - 0GC 325 183 D cod garnitura filtru - N 910 845 01 2. pentru ulei, manualul spune sa bagi 5.5 litri in cutie si sa faci nivelul ( vor ramane in cutie aprox 4.8-5.0 litri) cod ulei - G 055 529 A2 -
Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)
xfg8 a postat în topic iniţiat de lupo_bv din Tehnic
Cred ca service-ul cu care am discutat eu are un adaos consistent la uleiul OE pentru DSG. Ma poate ajuta cineva cu codurile pentru uleiul OE si filtru de ulei pentru cutia DSG la masina din semnatura ? VIN-ul este WVWZZZAUZKP519756, cod motor DFGA, cutie DQ381. Se schimba si garnitura de la filtrul de ulei ? De cati litri de ulei am nevoie pentru schimb ? Service-ul de la care am cerut oferta mi-a pus 7 litri. Altcineva mi-a zis ca trebuie doar 6 litri la schimb. Multumesc anticipat. -
wait for it.... Glumesc! sa o folosesti sanatos si multi km fara probleme!
-
Bruuuah, man, tu trebuie aici sa incepi sa calculezi indicii de uzura si la incaltaminte Confirm! M-am bucurat data trecuta ca nu am mers cu Golful. Decente as zice, nu cele mai bune. Si prin Praga si Bratislava am dat de niste denivelari si petece-gropane...facute cu lopata incat am crezut ca au avut muncitori romani pe acolo. Mi s-a parut decent cand am fost ultima data. Nu pot sa ma pronunt ca am parcat gratis la birou si mergeam pe jos apoi pana la cazare / prin oras (metrou, tramvai, etc) Faina drumetie! Euro-trip. :)
-
Salutare tuturor, Caut un service de încredere pentru un oil flush la cutia automată a unui VW Touareg CR7 3.0 TDI 2023. Dacă aveți și recomandări legate de tipul de ATF folosit (OEM vs. alternativă compatibilă), ar fi de mare ajutor. Recomandări de service-uri și costuri? Mulțumesc!
-
Diferenta intre module de confort
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de b3st_kid din Golf IV & Bora
Cand ajung acasa revin, daca mai am log-ul. Cred ca m-am conectat si la cel cu 1J0 Dar cel mai sigur ca da, ca am testat programul inainte sa fac conversia la ccm, am facut asta ca sa vad toate usile/capota/haion deschise. Trebuia sa activez si sirena dwa si coborâre geamuri din telecomanda si folding mirrors, mai incolo. Ca idee, 1c0 cu module de inchidere(broaste) de tip vechi centrifugale nu merg, asa ca am schimbat si pe alea. Șantier! -
La mine a fost Luk pe masina, am pus Luk. B8 Variant 2015 TDI 2.0
-
inseamna ca e lipsa airbagul de genunchi.
-
intrebarea era daca ai reusit si pe 1J0, ca pe 1C0 stim ca merge.
-
Si cel care a pus testerul nu stie sa-ti spuna? ce verificari a mai facut ?
-
Sa ma duca pana acasa masina si acolo ma ocup si pun baterie noua Am comandat si 4 suruburi noi OE ptr scaune , sper sa nu se fi stricat prea rau filetul la tabla in care se prind
-
Poti incerca o regenerare cu un incarcator smart. Gen ctek. Am adus din semi-morti un acumulator asa. Vreau sa zic ca acumulatorul l-am laut din containerul de uzate de la un centru rombat pt o masina din familie cu care se circula putin.
-
E clar ca 36 Ah inseamna ca necesita schimbare
-
Cam da. Sau cineva care acces odis online. Vezi in aria de prestari servicii.
-
Senzor (switch) pedala frana - probleme
iulian_pirpiliu a postat în topic iniţiat de tlc din Golf IV & Bora
Da, am verificat. În final am tras alte fire de la siguranţă la cele 2 pedale şi am rezolvat. Conform schemei firul de la siguranţă se duce direct către pedale şi are o ramificaţie în mănunchi (in wiring loom behind dash panel). E ciudat cum s-a întrerupt, dar... se poate! -
Mulțumesc pentru raspuns. Pe romaneste, solutia ramane reprezentanta?
-
Asta indica testerul, unde credeti ca poate fi intrerupt si daca cei doi senzori sunt pe aceaisi coloana de fire?
- Ieri
-
Codari VCDS & OBDeleven (Golf VIII)
dj.martzian a postat în topic iniţiat de Andrei_72 din Golf VIII
Salut, Din pacate fara un Back-Up este destul de dificil de facut restore cu OBD11. Un alt motiv pentru care nu este indicat de codat cu acele OCA predefinite, deoarece nu lasa nicio urma in history. Cel mai probabil SVM (Factory Restore Settings) cu ODIS on-line este solutia, din pacate. Mult succes! -
Cât am fost plecați am lăsat mașinuța la mecanic pentru a rezolva anumite chestiuni: - a apărut o huruiala pe dreapta față, la verificare a ieșit rulmentul - uneori aveam o trepidatie la relanti, la verificare a ieșit tamponul cutie de viteză - auzeam un zgomot ca un hârșiiit in treaoa întâi și a doua, la verificare a reieșit unul dintre rulmenții alternatatorului - la verificarea erorii de mai de mult a pierderii presiunii și limitării turației a ieșit actuator defect Să continuăm și să speram ca am ajuns la partea cu întreținere și utilizare 😁
-
Din punctul meu de vedere, rezistenta interna e cam mare, iar ''Usable battery Charge'' cam mica, intr-adevar, se cere schimbata. Fa-i un test dimineata, la rece, inainte de a porni motorul. Cand pornesti motorul, urmareste voltajul, la ce valoare scade.
-
Sal am o problema.la.aeroterma.de ventilatie la.locurile din spate numa.lucreaza tijea care schimba sensul aerului cald rece merge doar pe.rece am.demontat capacul si am.vazut ca nu lucreză tizea cand schimb pe.cald pe sus vine tot rece ad dat cu w40 pe.mufa pe.laga si nimic
-
6 țări - România, Ungaria, Slovacia, Austria, Cehia, Polonia 8 orașe - Timișoara, Budapesta, Bratislava, Viena, Brno, Praga, Cracovia, Oradea 170.728 de pași 80 de km pe jos 3.259 km la volan 6.6l/100km consumul mediu la pompă Costul vignetelor ~ 74€ (în Polonia nu am plătit vigneta) Costul motorinei ~ 322€ (am alinentat 215l, la preturi între 1.42€/l și 1.53€/l în țările prin care am fost, cu tot cu ce am alimentat la noi la Mol 7.62lei/l in Galați și 7.82lei/l in Oradea) Cele mai proaste străzi în oraș - Budapesta Cele mai bune străzi în oraș - Praga și Bratislava Cele mai bune drumuri naționale - Slovacia Cele mai proaste drumuri naționale - România Cele mai bune autostrăzi - Ungaria Cele mai proaste autostrăzi - România Cea mai ușor de parcurs țară - Slovacia Cea mai greu - România Cel mai ieftin oraș - Bratislava Cel mai scump oraș - Praga Cele mai surprinzătoare orașe - Brno și Budapesta Cele mai frumoase - Praga și Viena Cea mai ieftină parcare (cu excepția celor gratuite) - Brno Cea mai scumpă parcare - Praga Amintirile de neprețuit, pentru restul există cardul bancar, cum suna și reclama.
-
Bună ziua, Am un Kodiaq 2022 sport line, 2.0 benzină. Automata. De curând am dus-o la service pentru inspectia periodică. Cel de la reprezentanță mi-a sugerat să schimb flansa cardan deoarece era uzată. Mașina are 100k km. După ce am luat-o din service mi se aude un cârâit când schimbă în a 2-a sau a 3-a pe plaja de 1800 - 2200. La urcare de rampă la viteza mică am impresia că sunetul durează mai mult. În general se aude 2 - 3 secunde. Ce poate fi? Cel de la service mi-a zis ca e de la ambreiaj, nu sunt împăcat cu explicația deoarece nu se auzea înainte să schimbe flanşa. se aude și în exteriorul mașinii nu doar în interior. Nu-mi dau seama dacă sunt și ceva vibrații la viteze mai mari.