Conţinut nou
Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 73 zile.
- Ultima oră
-
Nici atunci. In martie am facut revizia la ei si am decartat 5200 de lei si am ajuns acasa cu antigelul 2 degete sub minim. Efectiv probabil totul merge de la sine si nu le mai pasa deloc. Lumea scoate banii pentru mirajul marcii Porsche.
-
Asta se intampla cand e vorba de garantie . Te iau in brate daca le dai 5300 lei pe o revizie (3 filtre ,o saiba si 8 litri ulei = aprox 1200 lei + 1 ora de manopera )
-
Curios de ceva. Am avut pana de curand un w221 cu airmatic si contrar la ce se stie prin popor, airmaticul il ridici doar daca esti nevoit sa intri pe o panta mai abrupta etc, nicidecum sa mergi cu masina asa ridicata constant. Asta o zice Mercedesul. La suspensia asta pe aer pe care o ai tu, nu sunt astfel de contraindicatii?
-
@haro "Din pacate cam asta incepe sa fie standardul la servicii la noi pe “cocioc” aici cum zicea cineva." Eu! Fan Badea, recunosc! Si 2 Cayenne-uri in istoric! Servisarea in Pipera era praf de prin 2008, am ajuns sa repar masina in tari vestice, ma asteptam sa mai evolueze romanasii nostri intre timp, mi s-a spus pe vremea aia ca proprietarul de Porsche care cumpara de nou in Ro schimba masina la 4 ani, "gen" sa nu mai am pretentii de servisare, cumva cica... #numaifitzsaraki...eu "prost" sa tin masini 10 ani... 😄 Eh, noi sa fim sanatosi, isi bat joc guvernantii de oamenii care le platesc salariile, ce pretentii sa mai ai de la o reprezentanta? 🫡
-
Din pacate cam asta incepe sa fie standardul la servicii la noi pe “cocioc” aici cum zicea cineva. Iti spun sincer ca-mi venea mie sa sparg tastatura de nervi cand citeam ce ai scris mai sus dar cam asta e realitatea. Ma chinui de mai bine de 3 sapt sa dau la garantie un birou de 5000 lei care efectiv s-a smuls din suruburi dupa 11-12 luni. Le-am cerut azi un proces verbal si le-am dat activitatea peste cap. Trist.
- Astăzi
-
Probleme motoare 2.0 TDI (Tiguan 5N & 5N2)
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de m0nique din Tiguan 5N & 5N2
Da,merita . -
Ai gasit cauza . Prima data trebuie sa rezolvi problema consumului de ulei . Gasesti acel ulei consumat in dpf .
-
Salut.am cumpărat un passat b8 cod motor Crlb an 2015/06. Mașina avea 222000km. Reviziile și reperați au fost făcute până în 2023 la vw am istoric scos de la vw. Reviziile au fost doar cu ulei Castrol 5w30 dar schimbat la 30.000 km . Probleme este că papa ulei 1 litru la 1000 km. Regenerările sunt foarte dese și soot mass measured creste foarte repede. Soot mass calc când ajunge la 13-15 Gr sare direct la 24 și începe regenerarea. Bănuiesc ca este din cauză că mănâncă ulei și se aduna multa cenușă. Vechiul proprietar a dat jos filtru și la curat dar nu a făcut nimic.eu mă gândesc că mai întâi este nevoie sa rezolvi cauza și după sa se curețe filtru. A schimbat și cei doi senzori dar nu știu dacă ia făcut adaptarea. Așa că am schimbat și eu încă odată senzori sa fiu sigur și să făcut adaptarea dar degeaba.ma gândesc să mă apuc de motor sa schimb simeringuri supapa și dacă văd că nu este de la simeringuri supape sa segmentez motorul. Prima data am schimbat cu ulei original 0w30 și după 1000 am schimbat cu LIQUI MOLY 5w30 507 Mașină este automata automata .Aștept un sfat daca se poate. Multumesc.inainte am avut tot passat b8 cumparat de mine din germania la 212000km ajunsesem cu acest passat la 327.000 si facea regenerarile pe acelasi drum de munca la 250-260 km folosesc centura din bucuresti.problema cu acest passat a fost ca ma lovit unul si a fost dauna totala.
-
Face stanga-imprejur ,ca mine Am pierdut doua zile ,650km ,cazare in pipera…. Am avut programare la 09.00 pentru o constatare pe garantie ,am ajuns la 08.30 …la 12-13 masina era in parcare . Printre multe alte chestii de samsari (aaa dar nu esti primul propietar …nu ai revoziile la noi…) mi-au spus ca poate pe la 17.00 reuseste sa o bage la o constatare . Am plecat instant si mi-am promis ca nu mai calc pe acolo nici daca se rupe caroseria in doua . La Coupe-ul e-hybrid pe care-l am in intretinere propietara a renuntat la garantie din prima zi ,pana in 30.000 k 😀
-
Sa nu zici ca nu ai fost avertizat
-
Ce am patit azi la service-ul Porsche din Pipera a fost pur si simplu antologic! Asa cum se poate citi mai sus, am facut programare pentru azi inca din 19 noiembrie, pentru problema cu camerele 360 care s-a acutizat intre timp. Ajung la ora 9:18 in parcare, intru si las masina si iau o masina la schimb (pe cheltuiala mea). La ora 2:41 primesc urmatorul mesaj Deja imi suna cam dubios. Ma uit in aplicatie si observ cu stupoare ca masina era nemiscata de la ora 9. M-am urcat repede in masina de schimb si am plecat spre Porsche Pipera unde am ajuns la ora 16, iar masina mea tot astepta linistita in parcare. Am cerut si am vorbit cu managera consilierilor de service care a verificat veridicitatea spuselor mele apoi si-a cerut scuze si a ramas ca maine dimineata imi vor rescrie software-ul unitatii care controleaza camerele video, iar daca nu functioneaza nici asta, imi va face un dosar sa il trimita la fabrica. De asemenea, a ramas ca masina la schimb (250 de lei / zi) e din partea lor de data asta. Totusi, e peste puterea mea de intelegere de ce chemi un om la service, ii faci programare cu 2 saptamani inainte si in ziua respectiva nu bagi deloc masina in service. Putea sa ma sune ieri sa imi spuna ca azi e prea ocupat atelierul si sa reprogramam, va jur ca nu ma suparam, macar nu ma punea pe drumuri. Eu macar stau in Otopeni, ajung in 30-40 de minute. Dar unul care sta in Constanta, Bacau, Iasi etc. ce face? Numele consilierului este Stelian Mina. Poate unii pe aici il cunoasteti, poate chiar e omul pe forum. Nu am nimic personal cu el, dar sfatul meu e sa il evitati. Asa lipsa de profesionalism eu nu am vazut in niciun domeniu de activitate. Pana si Doreii pe care ii mai chemi cu ziua, sa iti sape in curte, sa stranga buruieni sau mai stiu eu ce, pana si aia sunt mai seriosi. E deja a 3a experienta neplacuta la acest consilier, dupa faptul ca a zis ca revine cu raspunsul fabricii si nu a revenit, si nivelul de antigel cu 2 degete sub minim dupa ce chipurile la revizie mi-au facut si "inspectie service" de 1500 de lei + tva. I-am explicat si doamnei manager ca cele 2 experiente din martie si aprilie au contat decisiv in decizia mea de a nu prelungi garantia la aceasta masina. Dar probabil afacerea merge din inertie, fiind doar ei si PBV2 acreditati sa se ocupe de masini Porsche pe o raza de multi km patrati, asa ca ii doare pe ei undeva de garantia mea. No offense, imi place masina, nu imi pare rau ca mi-am facut damblaua, o viata am, dar e primul si ultimul Porsche. Al 2lea doar daca mi-l da cineva pe gratis. Si chiar si atunci, m-as gandi foarte bine End of rant
-
Mă poate ajuta cineva cu un cod de alternator pentru CC 2009 2.0 TDI CBBB 170CP Eu am găsit că ar fi 03L903023E Îmi poate confirma cineva?
-
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
cristi511 a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
Am inteles, e nose lift 😀. Got it! -
Gata, am luat masina inapoi. Nu s-a schimbat nimic la partea de vibratii motor. Mecanicul mi-a zis ca nu este asa evident o problema d ela tampoanele d emotor. Si ca nu imi recomanda sa le schimb acum, fiindca e posibil sa nu rezolv nimic. Dar daca ar avea ceva tampoanele, atunci vibratiile se vor accentua destul de curand, asa ca sa mai am rabdare pana ma lamuresc ... Partea de carlig s-a rezolvat. Am inteles ca s-a cam chinuit sa remonteze actuatorul pe pozitie, avand tot sistemul carligului montat pe masina (lipsa acces usor la pozitia de montaj). Dar acum am un carlig functional 100%. Am fost si surprins de faptul ca are carlig semi-automat, nu e full (doar se elibereaza din pozitia fixa, apoi trebuie tras cu mana pe pozitia dorita: de lucru/strans). La cat de des va fi folosit, chiar nu o sa fie o problema acest lucru. Urmeaza sa fac primul drum mai lung, saptamana viitoare. Abia astept sa il vad pe Toro cum se comporta. Daca am timp, la intoarcere, o sa ii caut si ceva traseu de plimbare pe coclauri mai lejere ... 😉 Ma gandesc la ceva de genul urmator:
-
VW Tiguan 2018 2.0TSI 220CP 4motion Highline in Crimson Red Metallic & interior alb
tavitara a postat în topic iniţiat de razvanpuc din Masina mea
Aveti 20-30 de ani sau cum de puteti conduce 18 ore continuu ? Bravo daca puteti asa ceva Eu dupa 4 ore trebuie sa opresc sa ma dezmortesc , pentru mine mersul e pozitia preferata , cand merg ma simt cel mai bine , statul jos nu prea ...si mai mult jos stau Pana la 38 de ani plecam de la firma dimineata la 10 cand veneau angajatii , dormeam si reveneam , verificam ce si cum , puneam totul la punct si cand plecau angajatii inchideam firma si ma puneam pe munca Acum nici sa imi dai milioane de euro nu as mai putea nici jumate din ce faceam , s-a terminat- 6 replici
-
- tiguan ad1
- 2.0tsi
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Skoda Superb - From TDI to VR6 swap
EmilianPop a postat în topic iniţiat de EmilianPop din Masina mea
@cristi511 ea si ridica egal pana intr-un punct. Dupa care fața se ridica inca vreo 5 cm extra. Ridicata maxim este efectiv un SUV. Cu niste roti pe masura, ma pot duce linistit la offroad cu ea si nu ma fac de ras. @Emy D sincer nu știu, nu am circulat mult cu ea asa sus niciodata, doar portiuni mici de drum. Ma astept sa fie mai rigida dat fiind ca pernele sunt umflate maxim. Dar cat am mers cu ea, nu am simțit asta. -
VW Tiguan 2018 2.0TSI 220CP 4motion Highline in Crimson Red Metallic & interior alb
marius1982.11 a postat în topic iniţiat de razvanpuc din Masina mea
Numa' asa poti muri in somn. 18 ore non stop?- 6 replici
-
- tiguan ad1
- 2.0tsi
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
Probleme motoare 2.0 TDI (Tiguan 5N & 5N2)
Vlad-Mihai a postat în topic iniţiat de m0nique din Tiguan 5N & 5N2
Salut, merita facuta o revizie provizorie la electromotorul unui CFFB de pe un Tiguan din 2012 si cu 300k km? Mentionez ca nu are nici o problema la pornire momentan. Sunt doar curios daca merita investitia de cateva sute de lei. -
VW Tiguan 2018 2.0TSI 220CP 4motion Highline in Crimson Red Metallic & interior alb
razvanpuc a postat în topic iniţiat de razvanpuc din Masina mea
Dupa ce termin capitolul putere si suspensie, o sa iau Rotiform, fiindca sunt moartea mea dar nu mai aveam 5k euro pentru un set cand abia ce luasem masina... Lipseste ventilatia si masajul in scaune, hud si dynaudio cu navi mai mare. In rest, tot ce se putea pune,e aici. Masina e comoda pe absolut toate scaunele, eu ca sofer n am simtit 18 ore de condus pana in Turcia! Si in spate s-a dormit puternic pe noapte... la 150km/h.- 6 replici
-
1
-
- tiguan ad1
- 2.0tsi
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
VW Tiguan 2018 2.0TSI 220CP 4motion Highline in Crimson Red Metallic & interior alb
razvanpuc a postat în topic iniţiat de razvanpuc din Masina mea
Hah, datorita lui mi am imbunatatit sistemul de franare, am vorbit si pe fb acum 2 ani cand am cumparat masina! A fost singurul de pe grupul de Tiguan AD1 Ro care chiar mi a raspuns acolo la o postare, si m-a indrumat cu cateva detalii si modificari pe care si el le a facut la a lui bestie. Trebuia sa ma astept ca este prezent si aici! P.S, asa arata masina cand am luat o, inca mai am jantele Auckland, tot pe iarna puse, dar masina nu mai este cromata.- 6 replici
-
- tiguan ad1
- 2.0tsi
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
-
@Mualesunt de acord cu tine, dar momentan asta e soluția până îmi vine altă idee. Într-adevăr, arată ca nuca-n perete, o să văd dacă le-aș putea lipi pe tava de protecție a portbagajului și să rămână dedesubt. Mersi pentru sesizare! @Emy D, @marius1982.11, @sdR+, @UNHleaSHD până anul trecut nu gresam prezoanele cu nimic, de anul trecut, nu mai rețin cine a sugerat, le pensulez foarte subțire cu această vaselină, insistând mai mult pe con și prima jumătate a lor. Nu am sesizat nici slăbire, nici strângere, e adevărat că nici nu le strâng până pocnesc. Ce am sesizat în schimb este că nu se mai "sudează" de jante și se desfac mai ușor decât atunci când nu le gresam. @sdR+e doar o bănuială cu acel racord, până nu il dau jos nu știm sigur. E ciudat să se fi rupt așa repede, dar o să vedem. Totuși, cu această ocazie, am să curăț și filtrul de particule, parcă s-a regenerat xam des in ultima perioadă.
-
@Muale , @Al Bundy rămâne de văzut care dintre motorașe face figuri. Nu prea am tragere de inimă să mă apuc de desfăcut. Căldura a fost ok, pe tot drumul și ca temperatură și ca volum. @mad_katproblema a fost că după curățarea anterioară cu utilajul acela, am gasit mizerie in calorifer... dar, se pare că s-a rezolvat, sper că nu ca data trecută când a funcționat puțin peste 6 luni și am intrat în iarnă tot tremurând. După cum vă spuneam, am avut un drum lung de făcut și am testat căldura din mașină. Da, se face cald, funcționează foarte bine, pe toate gurile de aerisire. Acum drumul: Galați - Istanbul - retur, pe bord am avut 1.803 km din care aproximativ 40km erau făcuți înainte de a pleca. Am plecat in jur de ora 3 dimineață, drumul a fost liber, dar cu multă ceață, pe alocuri destul de agasantă, iar o bună parte din drumul din România și Bulgaria, ne-a și plouat, iar în Turcia chiar ne-a udat ca lunea in prima parte. Lumina farurilor a fost excelentă, iar ambientalele plus footlights a contribuit la o lumină odihnitoare. De asemenea a funcționat foarte bine mirror link-ul pe RCD780PRO și faptul că ecranul este mai mare a ajutat la condus. Înainte de granița dintre Bulgaria și Turcia cam cu 40-50km, a fost o porțiune nașpa, cu denivelări destul de urâte și unele gropi in carosabil destul de măricele, așa că am redus viteza spre 50-60km/h. Am mers legal 99% din drum, prin toate cele trei țări, ceea ce a contribuit la un consum bun. In vamă cred că am stat cam 35 de minute după care am continuat pe autostradă de la Hamzabeyli până la Istanbul. Și ce autostradă... 3 benzi pe sens, foarte bun asfalt, cu câteva porțiuni unde erau doar 2 benzi pe sens, iar la întrarea in Istanbul erau chiar 6 benzi. Din păcate fiind sâmbătă și Papa in vizită la Istanbul, s-a mers o bună bucată din timp bară la bară, ocazie cu care am constatat că si turcii au uscaturile lor (cei care mergeau pe banda de urgență, cei care se băgau fără semnalizare in față si te forțau să frânezi, etc), dar și faptul că majoritatea se respectă și se feresc/lasă unul pe altul. De asemenea am remarcat curățenia pe autostradă, gazonul și boscheții tunși. O dată ajunși la cazare, am parcat vis a vis de hotel (10€/zi), am urcat bagajele in camera și am plecat la explorat împrejurimile. Am mâncat câte un zurna durum și chiar lângă noi, la intoarcere, era un magazin cu dulciuri si am luat pentru cameră baclavale diverse. Eram destul de obositi, așa că am ajuns mai repede la cazare, dar am făcut o alegere bună întrucât in jumătate de oră a început să plouă. A doua zi a fost plină: moscheea Suleymaniye, moscheea Bayazid, moscheea Nuruosmaniye, moscheea Mică Sofia, moscheea Albastră, Palatul Topkapî, Marele bazar, bazarul Egiptean sau de mirodenii. Printre drumuri ne-am oprit la un oficiu poștal PTT de unde am achiziționat HGS, necesar când te plimbi pe autostradăin Turcia (sticker si chitanță, in total a fost 500 lire) si tot in drum am văzut mașini din astea, chiar și de poliție și l-am oprit pe un tip să-l întreb. Mi-a zis că îi spune TOGG T10X și este electrică. Am mai văzut și un sedan TOGG, care arăta binișor. Am mai trecut pe lângă Basilica Cisternă, dar nu am mai intrat că eram destul de obositi și nici nu o prinsesem in planul zilei. In schimb, nu am mai i trat la Hagia Sofia, care era in renovare atât in exterior cât si in interior, iar de vizitat era doar partea centrala.... o să mergem altă dată la cele 2 obiective. Pe drum spre cazare ne-am oprit la o agenție de turism, Gokkusagi Tourism, de unde ne-am luat bilete pentru croazieră pe Bosfor, pentru a doua zi, cu doar 10€/persoană, fără masă (cafea, apă sau ceai in costul biletului). Pe drumuri am gustat din gastronomia locală (pozele sunt din toate zilele) kokoreci (mațe de miel la gratar cu condimente si verdeață in pâine turcească, cig kofte, balik durum (macrou prăjitpe tavă, cu verdeață în lipie), corbalar (ciorbă de pui si de vită), cag kebap și simi (covrigi), fie la restaurant, fie pe stradă sau in plimba-tava. Dacă vă place pisicile, aici le întâlniți la tot pasul, am văzut automate unde puteai dona mâncare de pisici, am vazut că sunt îngrijite de turci. Ultima zi ne-am petrecut-o vizitând magazine de bijuterii, de parfumuri, apoi am fost in croazieră pe Bosfor (cam 2 ore si 15 minute a durat, ne-a dus până la ultimul pod care leagă partea asiatică de cea europeană și ne-am întors). Pe timpul croazierei a plouat, iar cand ne-am întors se oprise 😁, la marele fix. Ne-am continuat plimbarea traversând pe podul Galata si ajungând in final la Turnul Galata, după care agale, ne-am întors la cazare. Ultima zi am rezervat-o pentru câteva cumpăraturi: caise deshidratate, fistic, baclavale, curmale, covrigi, etc după care am urcat bagajele in mașină si am plecat. Pe drumul de întoarcere am mai bifat un prag, 210.000km! Am ajuns la băiatul meu după 8 ore si jumătate, cu un consum de 6l/100km și o medie orară de 74km/h. După putin timp am continuat drumul spre Galați, eu conducând Superb-ul (am plecat cu martorul de filtru de particule aprins in bord, după ce am coborât de oe autostradă s-au aprins spira si check engine-ul și mi-a limitat turației motorului, ceea ce a făcut dificilă orice depășire... dar despre asta, o să detaliez in topicul Superb-ului.) și soția Tiguanul. Am ajuns la Galați cumulând 11 ore si jumătate de condus, cu un consum de 6l/100km si media orară de 75km/h. Deși nu am vrut, recunosc, să merg la Istanbul, mărturisesc că mi-a plăcut și cred că o să revenim!
-
VW Tiguan 2018 2.0TSI 220CP 4motion Highline in Crimson Red Metallic & interior alb
cristi511 a postat în topic iniţiat de razvanpuc din Masina mea
Culoarea asta, Crimson Red Metallic este exceptionala. Pune si niste poze cu interiorul, sa vedem pachetul complet. Cat priveste jantele, eu personal le-as da jos imediat. Nu imi plac. Ps: daca nu poti sa pui mai multe poze din motive de dimensiune, foloseste un picture resizer si o sa mearga. Spor la modificari!- 6 replici
-
1
-
- tiguan ad1
- 2.0tsi
-
(şi încă 1 )
Etichete:
-
VW Tiguan 2018 2.0TSI 220CP 4motion Highline in Crimson Red Metallic & interior alb
Bebeee a postat în topic iniţiat de razvanpuc din Masina mea
Sa o stapanesti sanatos. Colegul nostru @lambda_dryver poate sa iti dea orice sfat legat de masina. Poti vedea pe topicului lui tot ce inseamna upgrade-uri la Tiguan.- 6 replici
-
- tiguan ad1
- 2.0tsi
-
(şi încă 1 )
Etichete:
