Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 6 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ieri
  2. AlikaRAN

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    1K0 906 283A am schimbat aceasta piesa Firele de la electrovalva aceasta ? De verificat
  3. lupo_bv

    Opiniile voastre despre Golf IV 1.9 SDI

    Nu este 109, când nu merge ăla nu se aprinde martorul de bujii și nu se conectează diagnoza pe Engine, ceea ce nu este cazul la tine. Referitor la baterie am zis sa fie încărcată pt. că vreau sa te pun sa faci un log pe timpul pornirii și dacă este bateria slabă se deconectează diagnoza. Îți scriu dimineață aici exact ce trebuie sa faci.
  4. Bachus20

    Probleme electroventilator / electroventilatoare

    Ia vezi, temperatura exterioară ți-o arată în bord? Dacă îți arată doar liniuțe (-.--), se prea poate de la asta să fie. Eu așa am pățit la a mea, era pe ducă senzorul de temperatură exterioară. Când apăreau doar acele liniuțe, cum porneau ambele ventilatoare (chiar și la temperaturi sub 0°C).
  5. iuli0078

    Opiniile voastre despre Golf IV 1.9 SDI

    Nu știu dacă releul 109 poate fi o cauza , o să îl scot și să îl cu verific cu multimetru ,tot după YouTube . La un moment dat daca nu o sa se de-a de cap , demontez pompa și merg la o firma sa testeze. Legat de baterie ,am bagat-o pe redresor ,durează 24 ore sa o încarce bine , de probat am probat și cu bateria de 100 ah care o am pe Alfa ,învârte repede electromotorul dar nu da sa pornească . Inițial ,primele figuri au fost când învârtea mai mult electromotorul până o lua motorul , aici dau vina pe bujii că erau arse . După care într-o dimineață , am pornit motorul și nu am mai așteptat să se încălzească și am plecat ,atunci a fost prima dată când simțeam că motorul merge nașpa , tot atunci sa aprins și spirala ,după care se oprea motorul singur , când porneam din nou ,ba o lua din prima ,ba din a doua cheie , când o lua din a doua ,tot așa învârtea în gol . De atunci nu am mai mers cu mașina , am pornit doar in spatele blocului .
  6. lupo_bv

    Frane

    S-a făcut setarea de baza după ce s-au schimbat etrierii?
  7. Eduard86

    Frane

    Saluate tuturor - am nevoie urgent de ajutorul vostru. Passat B6 1.8 TSI BZB 2008 (2009 în acte) După 30 km am constatat ca încălzește roata dreapta spate. M am deplasat la service (unde am mai lucrat și la alte masini). Mi au sugerat sa schimb etrierul pentru ca al meu părea ca agață. S a dat comanda de etriere noi pe spate...plăcuțe fata spate noi ATE, conducte OEM pt etriere. S a montat conform procedură pentru frână electrică. Rezultat: încălzește ambele roti. Revin, aerisesc sistem frane cu aparat special - nimic schimbat - încălzește spatele! Dau etrierii noi jos...montez etrierii mei la loc - aceleași plăcuțe noi - încălzește spatele ! Doar spatele! Merg la Skoda Focșani cu unitate ABS din dezmembrări - se schimbă - se face aerisire sistem - rescriere soft ABS - toată procedura...rezultatul același - încălzește spatele! Oameni buni...va rog - lăsați o părere- ce mai schimb? Sper sa nu fiu off topic sau sa mutați. Din ce m am documentat - pentru cine ma poate ajuta cu ELSA sau Etka - exista posibilitatea să: - fie senzor presiune (boost) frâne? - fie pompa frână (tulumba)? - fie se face un reglaj specific al pedalei de frână între pedala propriu zisa și tulumbă? Nu sunt erori! Poate sa fie senzorul acela? Am citit ca nu da erori mereu 😔 Nu mai stiu ce sa fac. Va rog lăsați un mesaj aici sau pe mail : profeduard86@gmail.com
  8. DragusPatrick

    Retrofit Golf 7 - Lumini interior

    Ai avea cumva ceva coduri de fire/mufă sau eventual de unde le-aș putea cumpăra? Mulțumesc
  9. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    "Buna ziulica, dRaga pRivitoRule!" (ca sa-l citez pe Gainusa cu accentul rrr-it)! 😄 Nu vreau sa va mai "plictisesc" cu poze din vacanta, cred ca am postat suficient pe paginile precedente, ideea e ca am reusit sa "bifez" Coasta de Azur la volanul "URSULUI" care a "zburat" 5000 km ca si cum nu ar fi fost nimic! 🤭 Am reusit sa fac niste ture de circuit la Monaco, am traversat coasta franceza de la vest la est si invers, in mare parte pe drumul vechi paralel cu Mediterana pentru a admira peisajul. Phaetonul a "despicat" 2 tari de la Nord la Sud (UK-Franta)+ feribot + niste sute de km plimbari aferente pe Riviera Franceza apoi retur, cele 2 tari traversate din nou de la Sud la Nord + feribot, deci mi-am atins obiectivul. Ok, sa va povestesc si un FILM HORROR: Temperaturile au variat de la 12 grade la 34-36 grade, am trecut printr-un ciclon in Franta la intoarcere, cand am plecat din Nisa spre Cannes pe autostrada A8, a plouat mai tare decat a plouat in Anglia timp de 4 ani, n-am mai vazut asa ceva, cu stergatoarele date la maxim, mergeam cu 50 km/h pe autostrada, incercand sa imi iau punct de reper stopurile de ceata al unui tir din fata mea, noaptea, vizibilitate aproximativ 20 de metri. Masinile s-au oprit in benzinarie, chiar si un Cayenne si un Q7 cu care mergeam in coloana si care m-au depasit la un moment dat, la fel si tirurile, inclusiv curajosul sofer profesionist de tir dupa care ma tineam s-a oprit, a renuntat lupta cu natura! Sotia spunea sa ne oprim si noi, insa nu aveam de gand sa dorm intr-o benzinarie. A plouat atat de tare incat in 20 de minute, in momentul in care fulgera, vedeai toata autostrada acoperita de apa. Erai inconjurat de apa in toate directiile. Nivelul a crescut pana la praguri, am hotarat sa ridic masina din perne la maxim si sa continui drumul, incet, cat sa reusesc sa trec de "URGIE" si sa dorm in patul de la hotel sau cel putin asa speram.🙄 Nu cred ca am fost atat de speriat niciodata in viata mea la volan in cei peste 21 de ani de condus si peste 1.5 milioane de km! Nici cand m-am dat peste cap cu masina, fiind tinerel, dar aia e alta poveste! 😄 Pe nevastamea a luato plansul la un moment dat pentru ca abia ne mai auzeam in masina de la zgomotul ploii care lovea caroseria si parbrizul, ori in Phaeton abia daca auzi ceva de afara in mod normal la cat de bine e antifonat. Intuneric bezna, eh, nu mai traversasem un ciclon pana acum. Autostrada nu se vedea, mergeam printr-o "mare de apa", m-am orientat dupa parapetul metalic din lateral, ca sa merg drept paralel, sa urmez banda autostrazii, am pastrat viteza de 50 km/h, gandindu-ma ca daca cedeaza ceva pe partea electrica si masina se va opri, vom ramane sinistrati in mijlocul apei. Am hotarat totusi sa imi continui drumul, pana la urma, oricum era prea tarziu sa renunt, trecusem de benzinarie, urmatoarea era la peste 20 de km, ma gandeam ca au si francezii elicoptere si barci, va veni cineva sa ne salveze in caz de nevoie, nu e problema! 😄 Botul masinii facea valuri, in lumina farurilor nu se vedea decat apa, la un moment dat imi aduc aminte ca incepeam sa rostesc in gand "Tatal Nostru" concentrat sa merg drept. Dupa 20 de minute de chin, autostrada a inceput "sa urce", nivelul apei incepea sa scada, urma un deal mare si ma gandeam la ce urma sa ma astepte la coborare. Incepeam sa imi fac "filme" in cap, nu mai era nici o masina pe autostrada, toata lumea se oprise, doar EU, "BATMAN BATMAN"! Dupa ce am inceput coborarea, ploaia a scazut in intensitate, dupa 10 km nu mai ploua deloc, era totul uscat, pot sa spun ca Dumnezeu mi-a ascultat rugaciunea, timp de inca o ora (100 km) nu am scos nici un cuvant nici eu nici sotia, am ajuns la hotel, am dat drumul la TV si ne uitam ca Marsilia era sub ape, morti, raniti, poduri daramate de ape, tot orasul sub apa, sinistrati, oameni fara locuinte etc etc. CICLON a fost termenul folosit de autoritati! De asta l-am mentionat si eu. Inca eram socati! La hotel era inca liniste, ne-am pus la somn, dar "ciclonul" isi facuse aparitia si la hotel dupa vreo jumatate de ora, "ne-a prins" din urma, a plouat infernal inca 2 ore, niste palmieri rupti, apa pe strazi, acelasi scenariu de cosmar, dar macar eram in pat, nu in masina intr-o benzinarie. Am dormit ca un bebelus, a 2-a zi "ne-am amuzat" de experienta, vorba vine! Inca ma trec fiori cand ma gadesc ce am trait! Familia ne-a sunat in urmatoarea zi sa intrebe "ce si cum" auzind tot felu' de la stiri. Urmatoarea zi a fost "de vara", normala, autoritatile au strans "pagubele" rapid, ca si cand nimic nu se intamplase. Totul uscat! Nu platesc taxe degeaba nici francezii! ❤️ Ce sa zic? Am fost prost, trebuia sa ma opresc probabil, la fel ca ceilalti participanti la trafic, iar acum cand ma gandesc la situatie si judec "la calm" parca imi pare rau ca am continuat drumul. Ce se intampla daca se oprea masina? Nu stiu. 🙃 Sotia ma cearta si acum si imi spune ca am fost inconstient, eu doar apreciez calitatile acestui UBER-SALOON care si-a facut datoria! Am prins si mai mare drag de el si il apreciez si mai mult! ❤️ Probabil ca adrenalina a gandit in locul meu, cert e ca am testat Phaetonul mai mult decat l-au testat oamenii lui Piech in fabrica, cel putin cand vine vorba de condus prin URGIE! Masina e TANC, fiind atat de masiva a trecut prin vant si ploaie extrema fara probleme, n-a intrat nici macar o picatura de apa in interior, totul este inchis ermetic, am scos covorasele, am atins mocheta peste tot, am verificat portbagajul, NIMIC! Nu a "sughitat" nici macar o secunda. A rezistat cu brio la furia naturii, la temperaturile variate si ne-a adus acasa in maxim de confort si siguranta. Sa nu uitam ca vorbim totusi de o masina de 14 ani? In fine! 😉 Am facut 20 000 km fara nici cea mai mica problema. Acum are 110 000 km, este folosita zilnic, indiferent de vreme! Ne apropiem de 2 ani de relatie. Vecinu' inca nu a scos Cayenne-ul cel nou din service, am inteles ca dureaza reparatia, inca nu i-au dat de cap in totalitate si sunt multe piese inca pe drum, s-au tot schimbat anumite componente fara rezultat pozitiv, masina e inca pe "butuci". Se foloseste in continuare de Macanul "Turbo" nou electric dat la schimb. Nu-l plang eu pe vecinul, mai are 2 Porsche, se descurca, nu merge pe jos, asta-i clar! 😄 C'est la Vie! 🤗
  10. eugen.filca

    Filtru diesel de particule - DPF

    Bună.Detin un golf 7 gtd 2014 CUNA 2.0 186cp.Masina perfect nu am nici o eroare doar ca regeneraza foarte des,aproximativ 80 km oraș și 120 afară.presiunea diferentiala după regenerare fiind de 20hPa.Am curățat filtrul și racitorul la Odorheiu Secuiesc,curățat egr inlocuit senzori de presiune diferentiala cu OEM.In urma operațiilor făcute nici o schimbare în bine adică regeneraza la fel și aceeași presiune diferentiala este.Poate ma poate ajuta cineva bineînțeles contracost.Va mulțumesc.
  11. Alex2002

    Probleme electrice

    Am uitat sa menționez,închiderea centralizata funcționează doar pe ușa spate dreapta,poate de aceea mi a spus electricianul ca trebuie sa cumpăr calculatoarele de la uși și cel de confort,weekendul acesta o sa fac proba la usa sofer și revin Va mulțumesc
  12. UBY35

    Octavia 3 Climatronic

    Va salut, dețin o Octavia 3, 2.0, și am constatat că nu funcționează clima la picioare, am făcut recalibrarea clapetelor, dar fara efect, când dau pe manual, baga mai tare pe sus, ce este de făcut. PS. Am dat torpedoul jos, și am constatat că motorasul funcționează nu mai la recalibrare, apoi nu mai funcționează la comanda. La tester nu arata nimic.
  13. lupo_bv

    Opiniile voastre despre Golf IV 1.9 SDI

    Erorile care au rămas nu sunt o cauza pentru nepornire. Poate porni greu din cauza lor, dar nu sa nu pornească deloc. Anumite aspecte care pot provoca nepornirea nu sunt monitorizate de ECU și prin urmare nu vor da cod de eroare (de exemplu presiunea pe care o face pompa că ea da motorina, dar nu știm la ce presiune că nu are senzor pentru asta). Prima.data va trebui sa stabilim daca ECU are vreun motiv sa nu autorizeze pornirea E cam nașpa că nu porneste pentru că nu putem verifica anumite lucruri. Mă gândesc până mâine la o strategie de verificări și îți scriu aici. Pe cât posibil sa ai bateria încărcată, daca ai redresor ar fi bine sa o pui la încărcat. Fa rost de un spray de pornire poate o ia ajutata, dar deocamdată nu o mai chinui până nu îți scriu aici ce sa verifici. Ar fi minunat daca ai avea și un multimetru la îndemână.
  14. iuli0078

    Opiniile voastre despre Golf IV 1.9 SDI

    Am cumparat una ,se conecteaza fara probleme la ECU , insemana ca diagnoza pe care o aveam nu mergea bine pe ECU. Am pus diagnoza pe ECU ,Instrumente si ABS , Airbag este ok decamdata ,din cauza ca sau pus niste scaune pe fata, de Bora sau alt model cu reglaj lombar ,mai face figuri airbagul cand se misca scaunul . Nu am incercat si alte module sa vad daca se conecteaza . 1.Pe partea de ecu ,sunt erorile initiale din prima poza , am sters erorile si ce nu sa sters a aparut in a doua poza , teoretic pare sa fie doar senzor temperatrura apa si combustibil , posibil daca reuseam sa pornesc motorul apareau si alte erori . 2.Pe partea de instrumente , este vechea eroare cu senzor nivel ulei ,nu ma dernajat si pare sa fie din nou senzor temperatura antigel. 3.La ABS ,era vechea eroare 00538 ,din cauza ei aprea triughiul in bord , ocazional mai disparea cand era foarte cald afara si de 2 ori asta vara intra abs aiurea ,ca se infranau rotile In schimb prima eroare 01314 este noua , vedeam pe youtube ca la Golf 5 ,invartea dar nu pornea masina de la un releu . Am curatat mufele de la ECU , mufele de la pompa de injectie ,fara un efect benfic . Daca inainte mai dadea sa porneasca , de cand sa oprit motorul doar invarte ,fara semne de pornire . Daca nu ajungea motorina in injectoare mai ziceam ca se dezamorseaza ,deocamdata nu vad o rezolvare . O sa schimb senzorul de apa ,am scos mufa din el ,bujiile se sting mai greu dar tot nu porneste , trebuie schimbat si sezor temperatura motorina, daca nu sunt probleme cu pompa.
  15. lupo_bv

    Se opreste in mers

    Ai pus un tester sa faci o scanare de erori?
  16. Fantozzi

    Audi A5 F5 Probleme baterie/acumulator

    Multumesc pt sfat ! Am sa incerc sa verific lucrul asta, astept sa treaca mizeria asta de vreme sa o scot din garaj si sa merg la electrician. Am pornit masina in fiecare dimineata. Porneste bine momentan, insa daca o las mai mult de o saptmana nepornita sigur gasesc acumulatorul lesinat.
  17. vlahdacoroman

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Este vorba de electrovalva de by pass de la racitorul de gaze,cauta un profesionist care stie localizarea si stie sa faca o masurare de cablaj
  18. _R_A_D_U

    Golf vs Leon vs ...

    Mulțumesc frumos dar merg pe principiul nu mașini cu F (Ford, Fiat, franțuzești! Și nici Ferrari că-s sărac!) Vreau MUSAi din grup, cea mai lesne compactă. Sper ca luni să fac achiziția iar timpul de așteptare să fie omenesc. Am încercat câteva automate și parcă-mi lipsește ceva. Momentan vreau manuală, automată poate următoarea. Mulțumesc pentru sfaturi, am luat legătura cu ETG Pitești dar, din păcate, mi-au dat ofertă mai mare decât ce am acum. Am testat Ceed, stă mai rău ca Golf, de opțiuni vs preț, vezi linkurile puse de Cristi511. Referitor la Garanția de 7 ani, hmmm... Nu știu nimic de hyundai dar, sincer, nici nu-mi plac asiaticele. Depinde de noroc! Eu sunt mulțumit de tinichelele din grup, cea mai nouă este din 2017 (dețin un Golf 4 AXR din 2005, un Golf 6 CFFB 2012 și o Fabia 3 benzinară). Vedem cum se va comporta următoarea... Vă mulțumesc tuturor pentru sfaturi și încurajare!
  19. Kalikantaros

    Sfaturi achizitie, configurare si timp de asteptare Leon 4

    Farurile Matrix led merita toti banii!
  20. Hruban

    Se opreste in mers

    Buna tuturor , am nevoie de ajutor , detin un VW LT 2,8 TDI 116kw, an 2003. O problema ciudata , motorul porneste , merge 10 minute si se opreste singur , dupa care nu mai porneste decat a doua zi. am schimbat senzorii , cel de la vilbrochen , cel de pe rampa de la axul cu came si tot degeaba , aceleasi simptome. am schimbat filtrul de motorina , degeaba. Ce nu inteleg eu , este cum de porneste azi , merge 5-10minute foarte bine , nu se aprinde martorul de la motor, se opreste si nu mai vrea sa porneasca? Cine ma poate ajuta cu ceva informatii , ce sa-i mai fac? A mai trecut cineva prin aceasta situatie?
  21. DrAc0

    Codari VCDS Passat B8

    Scuze daca este off-topic . Ma tot uit de cateva saptamani pe google, youtube, acest forum etc. Exista undeva o lista intreaga cu ce chestii se pot activa pe passat B8 ? Adica din cand in cand, mai descopar cateva chestii noi de care habar nu aveam ca se pot face pe masina ... Binenteles , ca se activeaza in functie ce ai si pe masina , nu pot sa activezi functii pe trapa , daca tu nu ai deloc trapa :))) Multumesc, si scuze daca am deranjat prin acest post.
  22. Alin Khali

    Polita rulou portbagaj Touareg CR7

    Salutare ! Dacă ai rezolvat problema ? În ce fel de modalitate ? Cum ai reușit să scoți celălalt capac ? Am aceeași problemă și caut o soluție. Mulțumesc !
  23. lupo_bv

    Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice

    Pentru cei care îți pot oferi un răspuns globul de sticla este VCDS. Altfel nu avem cum să știm ce se întâmplă la mașina ta așa după niste aspecte foarte fragmentare observate de tine. Fără coduri de erori, fara parametri live, fara măsurători la fata locului nu avem ce sfaturi să îți dăm.
  24. F l o r i n

    Retrofit Golf 7 - Lumini interior

    Salut. Cablajul se confectioneaza
  25. F l o r i n

    Probleme electrice

    Se da jos fata de usa, pt a avea acces la mufa calc usa
  26. AlikaRAN

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    005269 -Ventil de comutare pentru radiator EGR (N345) P1495 - 000 - intrerupere/scurt la masã-intermitent imprejurari cod; Stare defect: 00100000 Am pus un tester și mi a spus ca pe racitorul de gaze este o mufa ca de acolo este problema, este mufa acolo?
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!