Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 6484 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. dercos

    BENTLEY "de saraki"

    Cam asa arata o parcare la subsol in blocurile din nordul Bucurestiului
  3. Astăzi
  4. Gabriel*77

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    @IMarianI Da, farurile led sunt cu mult peste halogen și peste xenon. Dacă nu te deranjează aspectul lor, ai lumină foarte bună noaptea și fără Matrix @icename Până nu experimentăm sau trăim pe propria piele niște lucruri nu le putem înțelege indiferent cât de bine ne sunt ele explicate. În 2023 când am achiziționat 04 am vrut Matrix (nici nu știam cum se numește și nici ce face) pentru că mi se părea hidos acel bec de semnalizare poziționat în far, fix în partea de lângă grila radiatorului, poziție care nu îi prea oferea vizibilitate. În schimb, la Matrix, cu semnalizare pe led și destul de vizibilă... mi-a plăcut. Același considerent l-am avut și în 2024 cu O4 FL. M-a fascinat la început lumina dinamică, dar nu pot spune că pe un drum circulat este must have sau că face minuni. Uneori îmi obosește ochii jocul de limină și mă deranjează, dar, repet, le-am bifat pentru design. Prefer să nu mai conduc noaptea, însă uneori sunt nevoit să o fac că o fac prin job, iar lumina halogen de pe Duster mi se pare foarte chioară, mai ales pe ploaie. De asta zic că e bine la configurarea unei mașini să ții cont atât de dorințele și gusturile tale, dar și de sfaturile unora sau altora care au ce-ți dorești tu sau au experimentat ceea ce tu vrei să experimentezi.
  5. pronet

    BENTLEY "de saraki"

    Uauuu...numai ozn-uri. Asteptam cu interes poze.
  6. manu144x

    Sisteme de asistenta la conducere (Touareg CR7)

    Ai totală dreptate, și eu zic că e aberant, dar m-am obișnuit. Așa eram și cu alte mărci de mașini, căutam pe net, băgam diagnoza și făceam ce-mi trebuia, nu se bagă nimeni la mai mult de Settings => Features => Enable/Disable. Atât. La Peugeot măcar era o schemă faină, mi-a plăcut: legau diagnoza la mașină, și un inginer din franța intra prin teamviewer și făcea ce trebuia. Așa am mai rezolvat unele chestii obscure. Din câte știu VW Touareg CR7 are traffic sign recognition funcțional în România, am văzut la mulți că era activ, deci n-ar avea de ce să nu meargă dpdv tehnic. Keep in mind că navigația de Touareg e diferită, nu are în comun multe cu celelalte modele, cum e Tiguan. A fost făcută inițial pentru Phaeton (poți vedea aici, la 3:44), care nu s-a mai lansat, apoi au pus-o pe touareg CR7 deci nu e chiar aceeași de pe Q7 sau Cayenne (cu care împarte platforma) sau cu Tiguan și restul. De-asta e mai greu cu ele. Și la mine la 7P e la fel, nu se găsește pe nici un model decât pe Phaeton. Porsche Cayenne (singura mașină cu care împarte platforma) are altceva.
  7. Ieri
  8. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    Trebuia sa fiu prezent la cel mai tare show auto din UK, daca nu si din Europa! Baloo 🐻 a plutit 500 de km pe autostrada, fara sa fie impresionat, bineinteles, se plictiseste saracu' sa mearga cu 130 km/h legal, la 2000 rpm, fara efort, parca cere sa ii fie invartita turbina mai tare, dar legislatia din UK nu ne permite. Aia e! Speram sa ii intindem picioarele la urmatoarea vacanta in Sudul Frantei! 😄 Boon! Am ajuns la SUPERCARFEST editia a3-a, am facut in jur de 1000 de poze, o sa selectez cateva masinute care mi-au atras atentia, incepand din parcare, pe langa care am trecut, intr-o mare de masini, evenimentul se intinde pe 6 HECTARE, atasez doar pozele pe care le-am facut in 5 minute din locul in care am parcat masina pana la intrare, spotterii erau dotati cu camere profesionale si dadeau "tarcoale" parcarii, pe randuri, pentru ca aveau ce sa fotografieze, se multumeau doar cu masinile vizitatorilor. Oricum puteai sta afara si vedeai tot ce intra/iese la show. Nebuneala, ce sa mai spun, cultura auto la un alt nivel! S-au inscris in jur de 1200 de masini ca sa va faceti o idee! Parcarea publica a vizitatorilor "expunea" masini de vis, incepem frumos cu niste break-uri de familie , o sa va plictisesc cu mai multe "cotete" cu volan pe dreapta, numai sa imi fac timp sa le uploadez, prima ar fi un RS6 GT 1 of 660 in lume, 1 of 60 in UK: Bad Boys, Bad Boys, "uaciugonnaduuuuu"???? Tiriac are un 458 Aperta galben expus in galerie, am surprins si eu una in parcare, masina asta costa la ora actuala in jur de 1 000 000 euro! Nu e suficient doar sa ti-o permiti, Ferrari selecteaza clientela, trebuie sa ai cel putin 8 modele cumparate de noi din reprezentanta Ferrari, pe comanda, astfel va trebui sa fii acceptat sa poti comanda un asemenea model. Te inscrii pe o lista si ei te vor "cauta" sa iti propuna sa cumperi un asemenea model. In prezent nu se mai produce, a fost ultimul Ferrari cu motor V8 aspirat. "To own a Ferrari 458 Speciale Aperta, a collector needs to demonstrate significant engagement with the brand and a strong track record of Ferrari ownership. This typically includes owning other Ferrari models, particularly those with similar engine configurations and having a diverse and recent collection. The Aperta variants, being limited production and highly sought-after, are often reserved for long-term, active customers. " 1 din 499 in lume: 458 Speciale, si asta e in jur de 500 000 euro: Va urma!
  9. lupo_bv

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Din ce văd EGR este electronic şi nu poţi schimba N18, este inclus în EGR. Ca să excludem partea asta de recirculare încearcă să blindezi teava care aduce gaze în EGR cu o garnitură plină să vedem dacă mai apare problema. Dacă faci asta să faci o pereche de loguri cu EGR blindat. Cel mai probabil că o să se aprindă spira în bord şi o apară o eroare. O ştergi după ce scoţi blindajul.
  10. lupo_bv

    Probleme pornire motoare TDI

    Starea acumulatorului care este. Dacă ai un multimetru verifică ce tensiune ai înainte de pornire şi la cît scade tensiunea pe timpul pornirii.
  11. lupo_bv

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Nu mai da quote postării anterioare! Eu zic pe cît posibil să înlocuieşti cu piese pe care le poţi returna în caz că nu este aia cauza şi dacă mergi pe principiul eliminării cauzelor prin schimbări începi cu componentele cele mai puţin costisitoare. După orice modificare fă o pereche de loguri ca să vedem diferenţele.
  12. eroler

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Turbina este luata de la Automert reconditionata cu totul nou in ea au zis si montata de curand - 250 km rulati. Egr Pierburg nou tot atunci inlocuit . N75 inlocuit si nu sa schimbat nimic. Voi inlocui debitmetrul, N18 si sper sa rezolv problema. As elimina din cauze turbina pentru ca am mai schimbat inainte cu ceva timp alta si tot aceleasi simptome aveam sau poate gresesc . Multumesc .
  13. lupo_bv

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Observ următoarele probleme, dar nu ştiu dacă astea sunt cauzele. Le scriu pe rînd apoi încerc să le combin Logurile în mers. Nu arată prea bine în sensul că spike-ul este cam lung după care apare o cadere de presiune şi după aia în general presiunea măsurată se menţine sub cea specificată. Cantitatea de aer pare ok. Comportamentul ăsta al presiunii poate fi de la o geometrie reglată necorespunzător. Poate fi şi din alte cauze: geometrie ancrasată (asta o excludem pt. că zici că ai pus turbină nouă), N75, etc. În tr. 4 este mai puţin vizibilă problema dar tot se vede BS003. Relativ ok cu menţiunea că atunci cînd EGR este complet închis intră mai puţin aer decît ar trebui. Excluzând situaţia că EGR nu închide bine, cauze posibile pot fi: N18, neetanşeitate a tubulaturii dintre MAF şi turbină, reglaj necorespunzător al turbinei (din ce am observat reglajul turbinei influenţează destul de mult aceste valori) BS004 Nu prea arată bine. Presiunea minimă pare setată corect fiind la vreo 10 mbari sub cea atmosferică, în schimb cea maximă este cam mică. Ai o diferenţa on/off de vreo 112 mbari, ar trebui să fie spre 180 cu motorul cald Logul cu probleme Aici se văd nişte căderi bruşte ale cantităţii de aer măsurate de MAF Mai detaliat aici corelat şi cu Duty cycle al EGR Se observă o oarecare coincidenţă cu valorile Duty cycle. Dacă nu sunt probleme cu EGR cele menţionate mai sus poate că ar trebui să încerci cu un alt MAF de probă. @Dan Adrian 1975 Aici pe acest topic trebuie să vii cu loguri din care să se reflecte activitatea EGR, MAF, Turbină. Altfel nu putem ghici care este problema. Pentru DPF există topic dedicat
  14. Dan Adrian 1975

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Revin cu problema,azi s a aprins filtrul de particule ,nu s a intamplat niciodata in 100000km,foarte ciudat este ca soot mass masurat era 15g iar soot mass calculat 36g,foarte ciudat,masina este lesinata in continuare dupa ce o alerg 10-15 min !! Fara erori stocate. !!
  15. F l o r i n

    Probleme stergatoare passat b6

    Ai xenon China pe masina? Daca da, s-a stricat centrala electrica, Motor stergatoare și senzorul de lumina.
  16. F l o r i n

    Oglinzi Passat B6

    Da. Din video imi pare ca e stricat bratul, dar nu mi-e clar.
  17. F l o r i n

    Inlocuire volan b6 fara comenzi cu volan r-line de golf 7

    Merge, dar trebuie sa modifici mufa si sa inlocuiesti grupul de manete cu un grup compatibil calculatorului 5k0, de B7 sau B6 2009-2011
  18. Fane21

    Probleme pornire motoare TDI

    Buna ziua. Am si eu nevoie de ajutor, am ajuns la capatul puterilor si chiar nu stiu ce sa mai fac. Am si eu un Golf 5 2.0 TDI 140CP DSG, cod motor BKD, cutia de viteze DQ250. Plec de acasa spre munca de dimineata intr-un trafic infernal, ca de, asa este Ilfov-Bucuresti. Ajung la munca, parchez masina, 9 ore nu ma ating de ea (programul de la munca). Cand vreau sa plec acasa, roteste extrem-extrem de greu. Mai nou astazi dupa ce mi-a pornit extrem de greu si a rotit extrem de greu s-a zguduit masina 30 de secunde de zici ca eram intr-o cutie de chibrite. Vad ca deobicei doar dupa ce stau intr-un trafic intens masina asta are aceste apucaturi. Atunci cand merg intr-un trafic mai ok-ut, unde nu se merge bara la bara, tinde sa porneasca un pic mai bine. De 11 luni de cand am masina asta am tot bagat bani in ea in fiecare luna la fiecare salariu, ba bielete antiruliu, ba garnituri la pompa de tandem, garnitura capac-tacheti, curatare egr si reparat garnitura EGR, ba radiator nou, aproape orice garnitura la care te gandesti a fost schimbata. M-am saturat efectiv de ea. Va rog, care ar fi cauza asta de porniri asa violente doar cand stau in trafic intens. Nu stiu daca ajuta dar si valorile de consum instant s-au schimbat, am observat ca inainte aveam consum instant 0.7, acum este la 0.9 si parca n-ar cobora de acolo. Daca mai aveti nevoie de alte detalii, vi le ofer cu drag, o sa stau geana pe acest forum. (Mai nou dar off-topic), de cand i-am facut schimbul de ulei la cutia de viteze, cand da masina downshift din 3-2 sau din 4-3 se aude un sunet metalic, aici chiar nu inteleg.
  19. Al Bundy

    Inlocuire volan b6 fara comenzi cu volan r-line de golf 7

    Nu poti inlocui calc cu 3c0 cu 5k0.
  20. icename

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    Mie nu-mi pasa de luminile masinilor pe care le conduc. Am mers ani de zile noaptea cu halogen si a fost ok. Nu-mi placea ca trebuia sa comut mereu de pe faza lunga pe lumini de intalnire. Dar la masina actuala am faruri Matrix si de fiecare data cand conduc noaptea zic: wow, cum am trait pana acum? Nu mai concep de acum inainte o masina fara faruri Matrix. Lucreaza impecabil, nu am primit flash-uri din sens opus niciodata. Ma refer la drumurile din afara localitatilor, pe drumurile luminate nu functioneaza, se dezactiveaza singure.
  21. Ionutz83

    Sisteme de asistenta la conducere (Touareg CR7)

    Asa cum i-am recomandat si personal, ar trebui sa faca o reclamatie la Porsche direct, ei trebuie sa rezolve. Nu este normal sa plateasca o optiune cu cateva mii de euro si sa apeleze la OBD11 ca sa functioneze. Daca e o problema pe Romania, atunci sa nu mai vanda optiunea respectiva, desi, atata timp cat la Tiguan 3 functioneaza, nu vad motivul pentru care la Touareg nu ar putea sa functioneze. Din ce am inteles, cei de la service au luat legatura cu cei de la Porsche si de acolo, o persoana, le-a recomandat sa verifice setarile. Pai ce setari sa verifice atata timp cat, atunci cand trece in Ungaria, fara sa schimbe nimic, totul functioneaza perfect? Te doare mintea, nu altceva.
  22. IMarianI

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    Din ce spuneți dvs îmi dau seama că și farurile led standard sunt bune (cred eu că sunt peste farurile clasice cu bec H7, xenon sau halogen), ceea ce nu poate decât să mă încânte, Vă mulțumesc pentru răspunsuri!
  23. Gabriel*77

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    Ce am observat eu ca utilizator de Matrix este faptul că atunci când traficul este oarecum intens, atât pe sensul tău cât și pe cel opus, lumina dinamică îți cam obosește ochii prin felul în care creează umbre și conuri de lumină. În oraș este total nefolositor, iar în afară e foarte bun dacă drumul nu e iluminat, dar liber. Vorbesc strict de ceea ce am sesizat eu cu mențiunea că am 48 de ani și vederea a început de ceva vreme să-și arate vârsta. Da, o mare parte a disconfortului în conducere pe timpul nopții este simțit din cauza drumurilor prost marcate și a celor de pe sens opus. Dacă mai și plouă...
  24. eroler

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    3LOG-01-003-010-011.CSV 4LOG-01-003-010-011.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV prb LOG-01-003-010-011.CSV
  25. marius1982.11

    Anvelope vara 2025

    Portugal
  26. Cristi_V

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    Dupa mintea mea, vizibilitatea pe timpul noptii este afectata in primul rand de masinile care vin din fata si de marcajele necorespunzatoare (inclusiv stalpisorii de pe marginea drumului). Deci MATRIX e mai bun dar cu conditia sa fie si marcajele corespunzatoare. E doar o parere, n-am Matrix.
  27. cristi511

    Leon generatia 4 (MK4) - discutii generale

    Asa e. Exista doar la variantele 4x4 sau de performanta care sunt Cupra. 😀 Solutia tehnica aleasa nu e o problema ci implementarea ei. Altii au facut o treaba buna, vezi Ford sau Renault.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!