Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 3 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. haro

    Volkswagen Touareg 2017

    Bv, felicitari. Uau ce putin dai la asig…banuiesc ca pe 1an
  3. nenea2u

    Volkswagen Touareg 2017

    Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos.
  4. florin.23mai

    Sfaturi achizitie Kodiaq 2

    Daca tot se vorbeste despre rotile Sportline pe 20, atasez un clip care arata un unboxing al unui client - clipul poate fi tradus automat in RO. .. https://youtu.be/bgFrD6uy4UY?si=u6ZWUmqcBtdNAaIi
  5. Dan Adrian 1975

    Codari VCDS - probate si functionale

    Ma poate ajuta cineva cu codarea ptr stopurile pe led si cele fara ? O sa pun stopurile led de pe o masina iar pe ale mele le pun pe acea masina,deci am nevoie de codarea ptr stopuri led si ptr stopuri fara led sa modific si masina donatoare! Multumesc !
  6. fox6200

    Senzori parcare OEM - probleme

    Va salut.Azi si-a revenit deodata fara sa ii fac nimic.Stima
  7. dkmg33

    Volkswagen Touareg 2017

    Salutari, dupa cum postam in topicul cu Passatul, eram in cautari ( nu foarte active ) de a-l inlocui, desi oarecum ma obisnuisem cu ideea ca-l mai tin 1 an - 2. Long post ahead: Aflandu-ma saptamana trecuta cu treaba de serviciu prin Bucuresti si scrolland anterior pe olx, vad un anunt cu un Touareg 2017 , frumusel, dragutel, la 27000 eur, cu 51000 km. Cum orice anunt din asta starneste alarme si senzatii de teapa din start (era si redactat cam ciudat, cu ceva dotari in plus fata de ce parea ca are masina in poze, cu ceva greseli), am zis ca mai mult ca sigur e o teapa la mijloc, dar aflandu-ma acolo zic hai sa sun. Raspunde o doamna, imi spune ca e al ei de nou, dar nu poate sa ne vedem decat pe vineri ca e foarte ocupata, nu stia sa-mi dea detalii gen puterea motorului, dotari, dar am primit seria de sasiu. Vorbesc cu o cunostinta , o verificam pe istoricul de reprezentanta, toate reviziile la reprezentanta la 10.000 km cu ulei cu tot, placute / discuri frana fata noi , inclusiv stergatoarele schimbate in reprezentanta. Apare si o dauna frontala, schimbate faruri , bara fata, radiator, senzorii aferenti si revopsit capota si o aripa pe casco in 2021, facuta la PBN. Fara structura, fara airbaguri. Carvertical o da maricica ( peste 24000 lei ) , dar oricum n-am baza in ei si pretul e normal la preturi de reprezentanta ( + camera frontala, senzori etc ). Vine ziua de vineri si fara prea multa tragere de inima ( la cate masini am vazut in viata, eram sigur ca-i gasesc ceva sa nu-mi convina ), ma vad cu proprietara. O iau la puricat, niste defecte cosmetice rezolvabile la polish pe la colturi si pe o usa, vopseaua ok, inclusiv pe elementele revopsite din fata, pe afara cam nespalata, pe dinauntru ca noua, cu miros de nou. Lonjeroanele neatinse, farurile dot 2021. Fac un test de drum, pun testerul pe ea ( incarcare f mica pe filtrul de particule 0.09 l oil ash ) , erori nema ( doar niste voltage low pe ici pe colo), km reali pe toate modulele ( cutie etc ) , corectii injectoare minime ( toarce ca pe benzina la relanti ) , ma bag pe sub ea, nimic curs, nimic rupt, singura problema reala erau anvelopele praf, care erau cele de fabrica ( dot 26 ) , masina mergand foarte putin, fiind tinuta in garaj. Proprietara f ok, necunoscatoare in ale masinilor ( cred ca am speriat-o cu verificarile mele ) , cu un program foarte incarcat ( pleca dupa-amiaza din tara cand abia sosise cu o zi inainte ) , sotul strain cu o functie importanta in mediul privat, amandoi cu masini de serviciu noi f scumpe, nu dau mai multe detalii, totul era in regula, o vindeau pt ca pur si simplu nu o mai foloseau, ea ceruse o evaluare si rugase pe cineva sa redacteze anuntul. Am mers impreuna cu ei la Porsche Bucuresti Nord unde mi-au oferit tot istoricul si un set de jante de iarna care erau in hotel acolo, au fost sinceri cu privire la eveniment, au lasat si la pret mai mult decat convenabil ca nu era o chestiune de bani pt ei, vroiau doar sa rezolve fara batai de cap situatia, masina are si revizia facuta cu o luna in urma. Pe scurt si spre surpriza mea, am luat-o ). Am adus-o la Sv ( consum 8.6 cu tot cu partea de iesit din Bucuresti ) , am pus-o pe rol fiscal. Facut RCA ( 780 ron la Allianz fara decontare directa, 930 cu, am facut cu DD - mai ieftin ca la Passat ). Comandat un set de Goodyear Ultragrip 6 pe 19" noi de vara ( 3700 RON minus 500 RON oferta cashback de la Goodyear pana la sf lui aprilie ). Urmeaza ITP ca expira, inmatriculare pe 28.04 ( la Suceava e greu cu programarile la inmatriculari dupa arestarile de pe acolo ). Estetic, am niste benghiuri mici prin PDR de rezolvat pe o usa ( vinovat copilul proprietarei ), un polish usor pe exterior. Poate gasesc trimurile de lemn interioare, ca mi-ar placea. Tehnic, nu stiu ce sa-i fac.. ) o s-o duc la o verificare, dar nu bate nimic la drum ( in afara de anvelopele praf , dar alea se rezolva saptamana asta ). Poate o revizie la cutie, ca are anii. Un gresat de panoramic. Alte idei nu-mi vin momentan, decat sa ma bucur de ea. Si sa citesc manualul ala , ca ma bate. Mi-a luat juma de zi sa ma prind de ce o descuiam si se misca scaunu singur si pe urma o descuiam si nu se misca ( avea memorie pe cheie si avand 2 chei le foloseam aleatoriu cand pe una cand pe alta fara sa-mi dau seama ). Mi-a mai luat ceva sa scot alerta cu cafeaua din bord. Poate un android ar merge, dar nu-s sigur ce solutie sa aleg ( unitate cu totul sau modul adaptor la unitatea existenta), plus ca muzica de pe YT music si apelurile merg asa.. A, si o baterie noua, e cea de fabrica si e cam trista, am reusit s-o ridic la 12.2V oprita dezactivand coming home/leaving home, oglinzi pliabile, parbriz incalzit automat si alte chitibusuri, dar nu cred ca tine si iarna urmatoare. Despre ce e vorba: Touareg 4motion 3.0 TDI 262 cai, cutie automata in 8 ( Aisin? ), trebuie sa cer o lista cu dotarile ca habar n-am tot ce e pe ea, din ce am descoperit: - piele partiala incalzita ( nu si ventilata din pacate , dar e bej, ceea ce ii spala multe pacate ) - pilot automat simplu ( fara ACC ) - bucuria mea, ma enerva la Passat - side assist ( luminite in oglinzi ) - parbriz incalzit + panoramic ( pasare rara , n-am mai vazut masina cu parbriz incalzit de mult, cred ca e si atermic, sper sa-mi mai mearga detectorul ), imi vine sa fac un Casco mic pt astea 2.. - volan incalzit, oglinzi incalzite, incalzire stationara ( hydronic II SF, habar n-am cum se foloseste ) - padele pe volan ( iupii, eram necajit ca le pierd daca iau Touareg, iaca ca am gasit unul cu ele ) - suspensie perne - faruri xenon cu faza lunga automata - alarma din fabrica - camere 360 parcare - carlig - roata de rezerva de urgenta - compresor - portbagaj electric - jante pe 19 vara, 18 iarna ( cam urate, nu-mi plac, le-as schimba ) si sunt sigur ca mai sunt si habar n-am eu de ele, dar le-oi gasi. E euro 6 cu AdBlue, deci macar de taxe pe poluare sper sa scap cat o am. Rezervor de adblue mai ciudat pozitionat n-am vazut, zici ca-i GPL pus de ultimul service, dar asa e la toate Touareg 7p, pare un afterthought. Impresii comparativ cu Passatul: se simte ca e alta generatie, desi e doar 1 an intre ele. Culmea, imi place mai mult generatia mai veche, adica Touaregul, ca senzatie / materiale / culori ( bordul maro inchis a cam disparut pe modelele noi etc). Mai antifonat. Ca tren de rulare si motor/cutie, nu are rost comparatia, mere cu pere, e cam acelasi raport putere greutate. Ca spatiu interior , pe latime castiga detasat Touareg, sta mult mai bine un adult langa 2 copii. Pe lungime, culmea, castiga Passat, mai ales la portbagaj ( e mai putin practic la Touareg, nu incape nimic la roata de rezerva din cauza tulumbei de adblue, nu are spatii de depozitare laterale etc ) , dar se poate trai cu Touaregul. Apropo, am Passat de vanzare ). Si, desigur: poze.
  8. Andrei_72

    Probleme Electrice (Tiguan III)

    VA ROG SA RESPECTATI SUBIECTUL DE DISCUTIE. PENTRU URMATOARELE POSTARI CU CONTINUT OFF TOPIC SE VOR DA SANCTIUNI. PENTRU ORICE SUBIECT EXISTA ARII SI THREAD-URI DEDICATE. MULTUMESC.
  9. Astăzi
  10. SSorin

    Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc

    Victron poti sa pui direct pe masina, fara sa scoti bornele. La AGM nu trebuie regenerare.
  11. marius1982.11

    Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc

    Astea smart merg puse direct pe masina, dar nu stiu daca pe functia de regenerare, dar asa normal merg. Sunt si pe post de maintainer/tender, pt tipurile alea de masini de stau mai mult in garaj decat in trafic. Chiar asa, daca mergi la Țiri acolo unde isi tine AMG one-ul, o sa vezi multe ctek uri care atarna din masinile alea.
  12. andrioae cosmin

    Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice

    Bună ziua debitmetru de aer hella este o marca bună?
  13. laurstef

    Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc

    Nici eu nu am auzit până să am montată pe mașină un astfel de acumulator. Conform celor descrise de ei pe site se pare că au contract cu mai multe dintre instituții. Poate de asta supraviețuiesc. În altă ordine de idei, pot pune fără probleme (am un Victron Blue Smart IP65) bateria pe un ciclu de regenerare (deși fiind de tip AGM am înțeles că nu îi face mare lucru pt că nu are plăci de plumb ca EFB), însă stresul meu este că iar o să am nevoie după aceea de o recalibrare pe mașină. 🤦‍♂️
  14. marius1982.11

    Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc

    Eu as pune-o la o sesiune de regenerare pe un incarcator smart in prima faza. Gen CTEK MXS. Si eu am facut tampenia sa las cheile in contact la golf(deh, masina de weekend) vreo 3 zile. Era complet moarta, deci zero, insa avea sub 1 an, luata noua. Si-a revenit fara probleme. PS: nu am auzit de sorgeti astia pana acum
  15. Gio_mih

    Sfaturi achizitie Kodiaq 2

    Salutare tuturor! Vedeti ca atunci cand selectati jantele de 20 sugerate, automat se dezactiveaza protectia suplimentara a sasiului (care cred ca totusi e importanta pe drumurile noastre, mai ales cand ai 4x4)... Din cate deduc, protectia sasiului nu e compatibila cu rotile de 20??? Daca ramaneti la rotile de 19, pe modelul Sportline, aveti protectia sasiului totusi... Dealerii nu mentioneaza acest aspect, asa ca aveti grija cu configurarea!
  16. vizitator

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    Se mai intretin si cutiile acestea automate, se mai schimba uleiul...
  17. Bebeee

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    Nimic. Sa te bucuri de masina si cand se strica/daca se strica o repari.
  18. mapacarparts

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    TMBLE9NS4R8523971.pdf
  19. laurstef

    Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc

    Așadar: Am fost cu mașina la Sorgeti la sediu. Am dat acolo de un nene superOK, care a pus mai întâi voltmetrul pe mașină, apoi a conectat un tester la mufa OBD și mi-a comunicat următoarele: - Am recalibrat bateria pe mașină deoarece nu încărca la cât ar fi trebuit în mod normal, și asta deoarece ați scos-o de pe mașină sau i-ați scos bornele. Știu, a continuat omul, e o tâmpenie să fie setată așa mașina și să aibă nevoie de recalibrare sau recodare după ce i se scot bornele, spre exemplu în service, însă am mai întâlnit astfel de mașini. Bateria este acum ok și după testare nu dă semne cum că ar avea probleme. Eu, așa cum am mai spus, am scos bateria de pe mașină, deci omul avea dreptate. Acum, din ce am văzut, la măsurarea inițială cu voltmetrul și motorul pornit, încărca undeva în jurul a 13,2 - 13,4V. Deja mă gândeam că am probleme la alternator. După ce a butonat omul în interior cu testerul (nu am văzut ce a făcut), a oprit motorul, l-a repornit și am văzut deja că încărcarea era între 14,5 - 14,7V. Pe de altă partea a spus și el că bateria ar putea fi una dintre cele ținute mult în depozit la Țiriac auto și de aceea a dat inițial semne descărcare. Clar o voi schimba pe parcursul acestui an, însă mi se pare total aberantă faza aceea cu recalibrarea pe mașină după scoaterea bornelor. Și dacă nu aș fi văzut valorile de pe multimetru, aș fi zis că fabulează, dar așa... Se poate rezolva cu un OBDEleven?
  20. Gabriel*77

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    Referitor la DSG, în urma unor informații contradictorii, ca și aici, reprezentantul Skoda (pe care îl cunosc din 2016 și de la care am cumpărat 3 mașini noi și pe care in mod expres l-am întrebat de probleme) mi-a spus că într-o utilizare domestică, în trafic aglomerat, cutia nu are de suferit. De suferit are când e smucită și abuzată în modul sport sau într-un stil de conducere sportiv. Oare să mă fi mințit? Nu cred. Oare să nu știe după sute de mașini vândute cam care e treaba cu ele? Am dubii. Până la urmă ne alinem trendului. Dacă asta găsești, asta cumperi. Nu rămâne decât să ne informăm mai în detaliu cu privire la bunul respectiv și potrivit specificațiilor producătorului să-l utilizăm și să-l exploatăm în consecință. Altceva ce am putea face?
  21. LoliSor

    Cutie de viteze stricata - inlocuire?

    Amandoua sunt motoare cod BSE. Pe masina mea am JHT golf 5 si cea cu GVY este pe golf 5 plus, diferenta este ca a mea are si gaz din fabrica pe ea. Daca iau si motorul trebuie sa refac legaturile la gaz, in rest cred ca este la fel
  22. lupo_bv

    Cutie de viteze stricata - inlocuire?

    Ambele cutii sunt de tipul 0AFA, au acelaşi raport final 4,533, aceeaşi capacitate de ulei şi aceleşi diametru al flanşei, 100 mm, timoneria pare la fel. Acum treaba este că JHT nu a fost montată pe Golf Plus şi nici GVY pe Golf 6. Nu prea îmi dau seama ce diferă la ele, posibil să aibă vreo prindere diferită. JHT s-a mai pus pe Golf 5, Jetta, Golf Variant, Octavia II, Audi A3, cu motoarele BSE, BSF, BWH, CCSA, CHGA
  23. lupo_bv

    Opiniile voastre despre Golf IV 1.9 SDI

    Cel mai probabil din cauza jocului selectorul nu se deplasează suficient pentru a selecta corect treapta 1. Pentru mişcarea stânga-dreapta responsabil este cablul B, verifică toate prinderile acestuia dacă are jocuri Mai jos ai o listă cu codurile de piese pentru timonerie, nu ştiu dacă se mai fabrică. AQM timonerie.pdf
  24. fox6200

    Senzori parcare OEM - probleme

    asta este
  25. Cristi_V

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    Daca-i musai cu placere 😁. Dar chiar sa nu-i placa exact acolo unde-i mai mare nevoie de ea, adica in trafic intens/ambuteiaje?
  26. lupo_bv

    Opiniile voastre despre Golf IV 1.9 SDI

    Teoretic nu ar trebui ca avansul sa influențeze prea mult comportamentul atât timp cât este intre limite (solenoidul de avans din pompa reglează avansul in timpul funcționării astfel încât să fie optim), dar practic cred că influențează. Acum ceva vreme am schimbat pompa (cea veche nu avea nimic, dar curgea și dacă tot mai aveam o pompa am schimbat garniturile și am montat-o pe aceasta pentru operativitate). Înainte avansul era destul de jos, nu se vedea in grafic, dar nu m-am agitat să îl modific pentru că pornirea era perfectă indiferent de temperatură, consumul ok, trăgea bine, avansul măsurat in mers era aproape identic cu cel specificat indiferent de regimul de turație (daca vrei sa vezi asta faci log in mers in Measuring blocks pe grupul 004) și fata ca Duty cycle să iasă din limite. Acum cu pompa asta avansul a aterizat intre limite (sub linia din mijloc) și am constatat următoarele: consumul a crescut cam cu 0,4-0,5 litri, am senzația că trage mai bine și parcă este mai sensibila la tipul de motorina. Înainte trăgea mai bine cu EfixS, acum vad că îi convine mai mult MaxxMotion, dar sa zicem că aici pot fi subiectiv. Dar partea de consum este clară (fac întotdeauna plinul până ajungeotorina in buză că sa nu depindă de pistolul de.la.pompa, pe urma apăs pe bumbicul ăla mic că sa se duca in rezervor motorina rămasă pe gât, iar consumurile le înregistrez pe Spritmonitor.de) Deci daca vrei consum mai mic, motor mai puțin zgomotos îl pui spre linia de jos, daca îl pui spre linia de sus va consuma mai mult, va trage mai bine, motorul ceva mai zgomotos și probabil va scoate și ceva mai mult fum, dar de asta nu sunt sigur. La faza cu EGR, cu el activ se amplifică o deficiență pe care o are motorul, de care nu îmi dau seama Deci EGR, clapeta, nu au nici o vină întreabă asta și dacă te gândești să le schimbi cred că pierzi vremea
  27. LoliSor

    Cutie de viteze stricata - inlocuire?

    Pe masina am codul cutiei JHT. Oare GVY este compatibila pe masina mea? Acelasi motor doar ca una este golf 5 si cealalta golf plus.
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!