Jump to content

Conţinut nou

Afişează tot conţinutul publicat în ultimele 9223372036854775807 zile.

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. sutit

    Codari VCDS pentru B7 (numai verificate!)

    Salut, da-mi un mesaj cu numarul tau, si te ajut in mures. Mersi
  3. Baxxon

    Anvelope All Season

    „Denumirea de anvelopă ”all-season” este o denumire comercială care nu defineşte cu exactitate tipul de anvelopă omologată pentru utilizarea pe timp de iarnă conform Ordonanţei OG nr. 5 /2011. Singurul criteriu care certifică faptul că anvelopa este omologată în acest sens este inscripţia literelor M şi S, sub una din formele menționate."
  4. Al Bundy

    Codari VCDS pentru B7 (numai verificate!)

    NU ai ce parametriza la BCM-ul de passat B7. Ai nevoie doar de codare
  5. skodamen

    Anvelope All Season

    Adica M+S si fulgul, mai citeste La un moment dat , Duster venea cu ”all season” de vara, cu marcaj M+S
  6. Baxxon

    Anvelope All Season

    Chiar nu stiu dar am gasit clipul asta ... La mine acasa, iarna si-a intrat in drepturi , 20 cm de zapada s-a asternut azi noapte 😗
  7. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    @acidone77Asa e, my bad! 0.1%! 😄 Cine isi permite? Nici daca facem cheta sa punem toti mana de la mana sa inchiriem unul pentru jumate de ora! 😄 Vazusem un anunt la o agentie de inchirieri, o "barcuta" de vreo 50 de metri pleca de la 150 000 eur/saptamana + taxe + echipaj + combustibil extra. Erau si cu 600 000 eur/sapt, la fel + extra. Doamne-ajuta, noi sa ne luam electrice si sa nu poluam intre timp! 😄
  8. Astăzi
  9. Crs.Vag

    Probleme tehnice specifice Octavia 4

    Ai încercat varianta de "urgență": apăsarea butonului de start cu cheia mașinii? Cine mai știe, poate funcționa așa, deși situația asta e pt cand rămâi fără baterie la cheie.
  10. F l o r i n

    Probleme electrice Sharan

    Verifica conectori între panou sigurante și scaun, daca ai continuitate circuit și respectiv unde nu mai ai
  11. F l o r i n

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Despre ce masina vb, ce an, ce cod motor?
  12. F l o r i n

    Codare baterie Agm

    Nu, nu trebuie. Codarea se efectuează numai la înlocuirea acesteia
  13. F l o r i n

    Martor Esp - probleme cu ESP-ul ?

    Vezi dacă mufa la G200 este conectata bine. Dacă da, reparat sau inlocuit G200
  14. Ieri
  15. acidone77

    BENTLEY "de saraki"

    Citisem recent un articol si ca sa fii in top 1% ai lumii trebuie sa castigi gen minim 50k eur/usd pe an sau ceva de genul... adica sa fii intre aia 80.000.000 oameni... eu nu cred ca 80 mil oameni isi permit un yacht... poate 0,1% sau pe acolo 🤣🤣🤣 Adica eu nu mi permit un yacht 🤣🤣🤣
  16. Robertvictorthree

    Martor Esp - probleme cu ESP-ul ?

    Salutare.Mi a aparut martorul ESP in bord, in mers, suspectez ca in viraj se aprinde.Dupa ce opresc motorul si il repornesc, martorul se stinge, dupa c3 merg cativa metrii, se aude caraind abs ul si se reaprinde. Dupa o scanare vcds, imi apare 01423-Lateral acceleration sensor(G200) 012-Electrical fault in circuit Care ar fi problema?Mentionez ca pana acum am avut cam aceeasi problema dar cu celalalt senzor 01542-Yaw rate sensor(G202).Astazi am schimbat G202 si imi apare eroare pe G200... Pareri?
  17. floricelu71

    Codare baterie Agm

    Salut, Am scos bateria sa o pun pe redresor. Era pe la 40%. Mai trebuie codata din nou? Merci
  18. Salutare! M-ar putea lamuri cineva legat de urmatoarea speta? Golf 8 GTE PHEV dotat si cu webasto thermotop. Care e principiul de functionare? Daca e cuplat la priza poate sa incalzeasca pe electric folosind curent de la retea (nu din baterie)?? Sau indiferent de situatie caldura stationara e facuta de webasto?
  19. Robertvictorthree

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    La cauze, as elimina reglajul geometriei ca asa se comporta si inainte de reconditionare turbo. Obstructie pe admisie...nu mi imaginez ce ar putea fi...daca ma ajuti cu ceva exemple/situatii. In schimb as urmari treaba cu obstructia pe evacuare.Face sens ca daca gazele evacuate nu pot iesii in conditiile optime, atunci fiind presiune mare, sa se intoarca prin egr cand deschide.Cum as putea depista obstructia?Ma gandesc la catalizator...infundat partial. Ca de exemplu, azi am mers cu masina cu egr on dar l am si anulat din vcds de la adaptation si mi s a parut ca trage mai bine cu el on decat cu el off.Si trebuia sa fie invers...de aici merg cu gandul ca evacuarea poate fi obstructionata si cand egr e on, evacueaza pe acolo.
  20. Gabriel*77

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    O mașină, cu atât mai mult una nouă și ceva mai scumpuță, nu este niciodată o investiție, dar nu toată lumea se gândește la investiții și nu cuantifică totul în termeni de afaceri sau profit. Mașina este o pagubă (exceptând plăcerea de a șofa și folosirea ei în scop comercial) și totodată o necesitate pentru unii pentru că pe lângă costul de achiziție implică combustibili, asigurări, revizii, parcări (acolo unde este cazul) etc. Un Leasing operațional nu e pentru toată lumea. Apartamentele sunt scumpe și nu toată lumea și le permite, cu atât mai mult cu cât te antamezi dator pe câteva zeci de ani pentru că majoritatea nu are bani cash să a le achiziționeze. Sunt oameni care nu și-ar cumpăra niciodată mașini noi (cunosc și eu destui) pe motivul că pierd bani și mașina respectivă se devalorizează repede. Preferă să cumpete tot felul de coji, să la frece cateva luni/ani, să le vândă si să-și ia altele. Tot coji. Alții nu le vor decât noi (eu sunt unul dintre ei) pentru că au fobie de mașini sămsărite și prost exploatate sau întreținute care vin la pachet cu alte defecte. Pentru afaceri îți trebuie bani și viziune. Majoritatea "afacerilor" în RO este o simplă speculă. Cum banii mulți se fac ușor dacă ai bani, cei puțini se fac greu, dacă ai puțini. E o glumă care spune: -Mi-a ghicit o țigancă în cafea că până la 30 de ani nu o să am bani. -Și pe urmă? -Pe urmă ma voi obișnui. Nu totul se rezumă la bani pe lumea asta.
  21. corad0

    BENTLEY "de saraki"

    Sa acord putina atentie si comentatorilor, ca urmaritori vad ca sunt multi: Fugi si mai ia seminte, ca mai urmeaza postari! 😉 Locurile de parcare nu sunt mici, dupa cum se vede si in poza, incap si Rollsuri si Bentleyuri, ba chiar si supercaruri (care sunt foarte late). Parcarile etajate au accesul foarte stramt, spiralele de acces sunt la limita, trebuie sa fii SOFER cu o masina mare sa nu freci peretii, in Monaco am avut ceva emotii. Nu stiu cum au intrat unii cu Rollsu' p-acolo, tin minte ca intr-o parcare etajata de langa Casino, in 3 etaje cat am cautat un loc de parcare, am numarat 8 Rollsuri Phantom, "d-alea MARI"! Cum naiba au intrat in garaj, nu stiu! 😄 Era necivilzat cand ai fost tu? 😄 Mosul legat la oxigen putea sa stea si cu nepoata, nora etc, daca ma intrebi pe mine, daca era gagica lui, ce sa zic TARE, bravo lui! Exact ce spuneam, acolo nimeni nu are treaba cu nimeni, doar romanii sunt "carcotasi"! "Pulimea", ca sa citez exprimarea ta "civilizata" e de fapt 99% din populatia globului, ultima data cand am verificat, doar 1% isi permitea un iaht. Milionarii vor sa se impresioneze intre ei, cine o are MAI MARE, crezi ca ii mai intereseaza ca se uita "sarakii" de pe margine la ei? 😄 Viano/Vito alea negre (van) sunt taxiuri, am luat si eu unul la un moment dat din port, sa ma duca la cazare, bausem cam mult. Sunt disponibile oricui, le poti lua de pe strada. Ipocrizia, din punctul meu de vedere, e sa te prefaci ca esti sarac, atunci cand esti bogat si invers! 😉 @cristi511 "Eu am ajuns prin zona inainte de social media si sa zicem ca nici atunci nu m-a impresionat prea tare. Dar ce-i drept eram si mult prea tanar ca observ evidenta. In plus mi-au placut inca de atunci masinile si yachturile + eleganta unora. Dar, pe de alta parte, in la vegas nu te duci pentru cultura, nu? " Depinde ce si cum ai vizitat, ce activitati ai facut si cat ai stat. Daca ai stat ca skodamen 3-4 ore, nu stiu la ce puteai sa te astepti. E adevarat ca tine si de gusturi, fiecare e impresionat de lucruri si experiente diferite! Ai dreptate, In "la vegas" (ca sa te citez) nu te duci pentru cultura, am fost si eu in 2010 pentru o luna in America, sa am timp sa vizitez ambele coaste (Pacific/Atlantic) si sa experimentez tot ce mi-am propus, tot inainte de "perioada" instagram. Si eu eram tinerel pe vremea aia, totusi, m-a impresionat sa zbor cu 747 timp de 12 ore, sa vizitez Grand Canyon cu elicopterul, sa conduc un SUV american V8 pe autostrazile lor cu 5-6-8 benzi pe sens si sa fac cursuri de pilotaj pe circuit cu Ferrari, Lamborghini, Porsche etc. LAS VEGAS este un Disneyland pentru adulti. Repet, depinde foarte mult unde mergi si ce experiente ai! In acelasi timp Vegasul ofera si mult chici, turnul Eiffel replica, Venetia replica, aglomerari de cladiri inalte, mancare proasta (junkfood, fastfood de proasta calitate) dar ofera si opulenta, hoteluri si restaurante de top, casinouri de top si distractie cat cuprinde. Va trebui sa ma crezi pe cuvant, pe vremea aia nu eram insurat! 😄 Atasez niste poze din arhiva proprie, facute pe vremea aia cu un Nokia N96, considerat TOP pe "photo"! Cred ca in prezent faci poze mai calitative cu cel mai ieftin smartphone. 😄 Am foarte multe poze, dar nu vreau sa "poluez". Am inchiriat un Suburban nou (avea 2000 mile masina cu motor de 6.0 V8) pentru a vizita tara: In Vegas am stat la Venetian: Nu mai stiu la ce etaj era piscina asta, cu gradina exterioara, in cadrul aceluiasi hotel: Plimbari cu gondola pe canalele din interior hotelului: Trebuia sa bag la pacanele si ruleta la Caesar's Palace si la Bellagio, insa prioritar pentru mine a fost BlackJack si sa bifez un Texas Hold 'em cu niste prieteni: Dragut si Bellagio: Le-am rupt "fashu" pe circuit la nenorocitele astea, BTW, cu 3 dintre ele am reusit sa trec de 180.............de MILE/ORA: Grand Canyon Chopper Ride: Nici eu nu mai sunt impresionat usor in momentul de fata, am o varsta si am umblat un pic in lumea asta, insa ma bucur de experiente noi si apreciez orice e frumos! Mai mult decat atat, nu sunt hater! ☺️ Toate bune! 🤗
  22. grp

    Broski gri - Golf 6

    Epopeea continuă! Neavând protecție la capotă, i-am achiziționat de pe emag una. Când a venit m-am gândit să urmez deja calea bătătorita și după ce am degresat capotă pe interior, cu ajutorul suflantei de aer cald (erau doar 8°C) și rolei, am întins un strat de insonorizant GB pentru a da puțină rigidizare tablei apoi am adaugat protectia, care vine foarte bine. Are și o mică porțiune cu strat aluminizat deasupra motorului. În weekend îmi zice fiică-mea, că îi tremura pedala de ambreiaj, când o apăsa. M-am dus după ea și într-adevăr la capătul cursei pedala tremura. Trebuia să stai efectiv cu pedala lipită de mocheta ca să nu tremure, dar în rest schimba fără probleme, poate un pic parcă agăța. Am sunat și i-am făcut programare la service, unde am și dus-o luni. Uitându-mă pe istoric, ambreiajul a fost schimbat complet (volant, placa, disc, rulment și cilindru) la 184.000km la reprezentanța Skoda, ceea ce îmi ridica niște semne de întrebare privind corectitudinea lucrării sau a facturării unor piese care nu s-au schimbat... N-am auzit de volant blocat pe o parte la nici 65.000 km, până acum. După ce s-a dat cutia jos, într-adevăr placa de presiune, pe care o suspectam, era defectă Am optat pentru Sachs si sper să fie o alegere bună pentru următorii 100.000km. Când am ajuns acasă am constatat că deși senzorii de parcare și camera pentru mers înapoi funcționau, nu se afișau pe display-ul RCD-ului. L-am sunat pe @Mihai.Nechiforcare a identificat și corectat erorile. Practic de la deconectarea bateriei si-a facut un fel de reset și deși erau bifate opțiunile de afișare, nu se afișa nimic. De mâine fac schimb de mașină din nou! 😁
  23. 17LIR

    Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4

    Cred ca aici gresesti grav. Chiar colegul Liviu1000 ti-a specificat ca ceva nu iese la socoteala. La ce preturi sunt pe piata cu 10k iti cumperi maxim usa de la intrare si geamurile termopan si dupa 4 ani ramai tot cu ele dar probabil la jumate de pret. Oricum revenind - creditul e de preferat lesingului, parerea mea. La ce pret final a oferit dealerul cel mai confortabil era sa le platesc cache (4 bucati), dar pierdeam reducerea oferita de porsche. Asa ca am mers pe mana reprezentantului de vanzari, avans 10% diferenta la livrare pana la 50% apoi se poate inchide creditul dupa prima luna cu o penalizare de 1% la suma achitata anticipat (cam 110 euro).
  24. bysus

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Nu cumva se aprinde atunci cand calci frana? Daca se aprinde atunci, ai probleme cu servofrana, scapa vacuum.
  25. corad0

    Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer

    Rabdarea pe care o ai cu masina asta, pe langa cheltuiala aferenta este de apreciat! De apreciat si rabdarea pe care o aloci postarilor, poze, detalii! Si eu ma consider pasionat insa nu as putea sa ajung la nivelul tau! Cred ca as fi renuntat de mult, as fi dato in secunda 2 si cautam alta. Cat par alb sa tot faci?
  26. ioncristina

    Codare baterie Agm

    Ok,multumesc!
  27. lupo_bv

    Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?

    Pare să se mişte bine geometria, din cît îmi pot da eu seama. Logul în mers arată cam tot aşa BS003 ai recircularea mare (valoarea minimă pe grafic prea mică), Din cauza asta şi trepida motorul, de obicei face aşa la rece. Cu alte cuvinte atunci cînd EGR este deschis intră în motor mai multe gaze decît ar trebui. Cauze posibile: reglaj geometrie, obstrucţii pe evacuare, obstrucţii pe admisie etc. Dacă nu găseşti cauza îţi recomand să montezi o garnitură cu gaură redusă (se găseşte pe original) BS011 cam la fel cu precedentele în momentul cînd mergea bine
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!