Toată activitatea
- Ultima oră
-
Marius SImionas şi-a înregistrat cont de membru
-
Ulei cutie viteze manuala
MARIUS IOSIF a postat în topic iniţiat de DUBB4LIFE din Uleiuri si Carburanti
Salutare tuturor ! Ce ulei de cutie de viteze ar fi cel mai bun pentru un vw cc , 103 kw, tdi, 2014. Multumesc ! - Astăzi
-
@MihaiGSM manuala 5 trepte.
-
LOG-01-011-xxx-xxx.CSVLOG-01-003-xxx-xxx.CSV Le poti interpreta pe astea facute in basic pana reusesc sa le fac si pe celelalte?
-
Salutare, Si eu am o comanda "pe rol", lansata in 02.10.2024, cand am platit si avansul pt punere in productie. Configuratie Selection, 2.0 TDI DSG 4x4, cu "de toate" pe ea... Inafara de panoramic si ledurile din grila fata, am bifat tot, ca si pachete si, de asemenea , ca si optionale( sirocou, cârlig remorcare,etc) Termenul de livrare din contract: 22-24 saptamani. In urma cu putin timp am primit confirmarea de la vanzator ca masina are serie de sasiu alocata si se va produce ( in sfarsit !!!, lunga asteptarea...) in saptamana 10 ( 03.03.2025-07.03.2025). Am primit asigurari ca mi se va livra pana la sfarsitul lui martie ( s-ar respecta, astfel, intocmai, termenul din contract)
-
Salutare, știe cineva dacă bcm-ul 5Q0 937 084 AE suporta bi xenon cu AFS? Din ce informații am găsit pe net pare să fie un mid line acest BCM
-
pai, nu radem. E ceva normal.
-
Poate veți râde de mine, dar eu, de când am schimbat marca uleiului, mi-a crescut kilometrajul între regenerări. Inainte foloseam sfântul Castrol, acum am trecut pe Rowe: A nu se uita faptul că am softul dieselgate pe mașină. In mai 2023 am schimbat EGR la reprezentanța din Craiova, iar acum masina are peste 341k km.
-
Opiniile voastre despre Golf IV 1.9 SDI
lupo_bv a postat în topic iniţiat de alexxxalexxx din Golf IV & Bora
1. În primul rând verifică dacă clapeta de pe admisie este complet deschisă. Ea se închide numai la oprirea motorului, în rest la pornire şi pe timpul funcţionării motorului trebuie să stea deschisă. O poţi vedea dacă scoţi tubulatura care merge în filtrul de aer. 2. Verifică dacă furtunaşul de tur este plin cu motorină (dacă este transparent) şi dacă atunci când dai la automat rămâne plin şi nu se goleşte (pot fi nişte bule de aer pe acolo, nu-i problemă) 3. Conectezi VCDS la maşină, pui contactul, porneşti VCDS şi procedezi aşa: intri pe Engine-Measuring Blocks, selectezi grupul 007 şi îi faci o poză. Apoi selectezi grupurile 001-004-012. Apeşi pe butonul din dreapta jos pe care scrie LOG, apoi pe Browse şi alegi locul unde se va salva logul. Apoi apeşi pe Start. Acţionezi demarorul câteva secunde (3-4 sec este suficient, nu este nevoie până la pornirea motorului). Eliberezi cheia fără să iei contactul. Apeşi pe Done/Close (atenţie nu pe Stop). 4. Ataşezi aici logul aşa cum s-a salvat (îl poţi deschide cu Excel, dar atenţie, nu-l modifici, nu-i dai SaveAs, îl laşi aşa cum s-a salvat) şi poza pe grupul 007 Cu asta verificăm dacă ECU autorizează pornirea şi cam care sunt parametrii de bază la pornire. În funcţie de asta vedem mai departe. După ce ai făcut ce am scris mai sus (exact în ordinea aia) poţi încerca să o porneşti astfel: - scoţi mufa de la senzorul de temperatură (ca să se extindă timpul de acţionare bujii şi să se faciliteze cât de cât pornirea) - pui pe cineva să dea la automat şi tu dai cu ceva spray de pornire. Ar trebui dacă nu să pornească măcar să dea semne de pornire chiar dacă nu stă pornită. Dacă nu se întîmplă asta (să dea semne de pornire) înseamnă că este posibil ori distribuţia să fie sărită ori să aibă probleme mecanice la motor. Dacă porneşte conectează VCDS, intră pe Engine/Measuring Blocks selectează grupurile 001-004-013 şi fă o poză. Cam asta pentru început, în funcţie de rezultate îţi zic ce să faci mai departe Poţi să le verifici că nu strică, dar cred că dacă ar fi fost vreuna vitală dusă ar fi dat eroare. Verifică în special siguranţele 10, 32,34 şi siguranţele lamelare de pe baterie. -
MARIUS IOSIF şi-a înregistrat cont de membru
-
Fă o pereche de loguri să vedem cum arată acum.
-
Se poate si trebuie gasita cauza,din punctul meu de vedere curatarea dpf ului e frectie la picior de lemn,atat timp cat nu e gasita cauza care duce la incarcare rapida
-
davidut5 s-a abonat la Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
-
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
davidut5 a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
E vorba de un 2.5tdi crafter 2009 cod CECA, eroare pe poziție actuator turbo- semnal prea mic. La freeze frame era turația 2500 și viteza 95km/h. Am pus actuator nou, apoi turbina a fost reconditionata total(ulei balta la iesire), reglata, n75 nou și el. Instalația motorului schimbata și ea din alt motiv, antigel în mufa ecu și ceva pin ars de la clapeta admisie. Pompa vacuum noua, ca nu prea avea frână. Tot apare eroarea asta, licare intermitent martor motor și bujie. La test activ turbo, presiunea variază foarte puțin, undeva la 50mbar, dar mașina merge bine, are putere. Este și o mica pierdere de presiune la intercooler, dar ma îndoiesc ca e de acolo, o sa-l schimb totuși. Pot vedea pe diagnoza voltajul pe actuator? Eu nu am găsit, altfel o sa masor direct la mufa și sper sa o prind când face probleme. -
Salut din nou. Am reglat turbina pe stand, am inlocuit intercoolerul care era spart. Masina se comporta la fel..mai ai idei? 😅
-
danpetre77 s-a abonat la Manualul utilizatorului
-
Salut! Idei sau disponibilitate pentru o versiune in limba romana? Multumesc!
-
Pai s au tot pus aici pe forum de a lungul timpului. Evident ca mai sunt si pe alte forumuri dar marea majoritate sunt similare. N am vazut nici eu ce zici tu. Dar TOT e greu de spus. Pt ca pot aparea chestii noi mereu.
-
Boiz, subiectul e rezolvat. Așteptăm impresii/topicul cu prezentarea. Pe de o parte eu apreciez genul asta de hotarare, de tipul "vreau x si gata". Pe de alta parte, eu personal n as zice nu la niste teste cu "altceva".
-
halal electrician, a masurat si el ceva ?
-
Opiniile voastre despre Golf IV 1.9 SDI
iuli0078 a postat în topic iniţiat de alexxxalexxx din Golf IV & Bora
Bateria este pusa la incarcat , pana diseara cand vin acasa se termina de incarcat ,singura neplacere este ca nu tine prea mult incat sa abuzez cu pornirile , oricum la nevoie iau bateria de 100 ah. O sa iau diseara la verificat toate sigurantele ,sa vad daca este una cu probleme . -
Atata timp cat au 4 usi, 4 roti, volan, scaune, etc si sunt din aceeasi clasa, poti compara Golf cu Ceed/I30. In plus, eu cred ca esti subiectiv, asa cum sunt si eu, insa nu degeaba Golf a fost cea mai vanduta masina din Europa timp de mai mult de 30 de ani, e o masina foarte buna. @_R_A_D_U, sa o folosesti cu placere!
-
@UBY35 nu posta acelasi lucru de 2 ori. Mergi la cineva cu VCDS si fa o diagnoza cum trebuie.
-
Am avut Hyundai și încă dețin o coreeană dar sa compari ceed/i30 modele 2017-2018 cu Golf 8/Leon mai ales la preturi asemănătoare...poate doar dacă ești fan sau mizezi pe garanția mare.
-
Ai schimbat-o degeaba,eu ti am zis sa verifici cablajul la un om capabil nu sa o inlocuiesti la un dorel
-
Ce erori ai pe modul 08 autohvac?
-
Trebuie sa caut, le aveam notate de la un retrofit efectuat acum ceva timp
-
Probleme electroventilator / electroventilatoare
F l o r i n a postat în topic iniţiat de TDI din Golf V & Jetta
In blocurile de masura pe 01 engine, cu vcds ul, verifica valori senzori temperatura lichid racire, temperatura exterioara pe 08 Autohvac, etc