Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Astăzi
  2. EEXCALADE

    Probleme pornire passat B6

    Posibil oringuri injectoare,uzura locasuri injectoare sau injectoarele. Imposibil de ghicit fara verificari amanuntite
  3. LonestarX

    Golf 6/Jetta - TPMS

    am luat un 7n0907530q. am luat si senzori + modul 3AA de pe ali (modulul e resoftat, senzorii sunt 3AA originali). blana ghidul, mersi dar am o nelamurire. e musai sa pun modulul in lateralul portbagajului ? (stiu ca acolo am si modulul OPS). sau ii suficient sa il dosesc pe langa CAN? si inca ceva.. parametrizarea de care zice, oare e facuta deja pe modul sau trebuie sa o fac acum?
  4. andrei_221

    The Electric Revolution – Al Bundy’s ID.3 1st PRO PLUS

    iti spun eu .... 215 UT ( 20 + 195) - adica 2 ore de manopera... . iti dai seama ca dealerul il poate face fara probleme, ca gest comercial, mai ales ca esti client fidel Doar scrie softul pe uns tick USB si il baga in masina... Nu e ca si cum demonteaza ceva sau inlocuiesc piese . Dar le e frica sa nu se blocheze anumite calculatoare la update, de asta sunt reticenti
  5. marius1982.11

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Is curios daca bucureștenii vor plati taxa de las fierbinți sau invers. Pt la ca mine in las fierbinți se platea mai mult ca oriunde. Si cu taxe mari si cu noroiu' pan' la gât👌
  6. tavitara

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Se aplica principiul autohton de a taxa putin dar mult Adica nu cu suma mare dar multe masini Se pare ca asta e tendinta mai nou In Rm-Valcea 30.000 de apartamente minim aproximativ x 25 lei lunar minim ( la unele e 22 , la altele 30 , am pus 25 ) = 750.000 lunar deci ... din palarie un milion de euro pe sezon rece Asta e ceva nou de acum o luna , taxa CET de spatiu comun , zic unii ca legea le permite pana la 100 lei chiar Daca la noi sunt aprox 11 mil de masini , sa zicem ca 9 milioane sunt cu motoare sub sau egale cu 2 , deci pe ele le taxam de fapt cu aceasta lege , nu norma de poluare , le taxam ptr ca exista deci e logic sa le taxam = qed Nu mai tine aia cu sume mari pe motoare mari , ca sunt prea putine , nu aduc bani Cand vor fi toate masinile electrice intr-un viitor din viitor , se vor taxa cu sume care sa asigure necesarul de bani al statului Ati vazut ce usor s-a aprobat marirea cu 70% a impozitului pe proprietati ? La fel de usor se vota si 300% dar e timp Statul nostru este un monstru sugaci care vrea bani bani bani Un alt exemplu este Posta Romana care suge sub protectia statului Ma duc azi sa depun niste acte la un birou al statului si ma trimit cei de acolo care frecau menta in birourile lor la Posta cu o adresa unde sa trimit actele cu confirmare de primire , ca sa se procedeaza , ma uit pe adresa si era exact adresa locului unde eram fizic sa le depun , adica sa trimit de la o strada distanta prin Posta ceva in locul unde ma aflam - noaptea mintii dar real Nu am avut ce face si m-am dus sa le trimit Asa a venit raspunsul - 15 lei - asa traieste Posta Romana sugand de la stat pe banii nostri
  7. tyty25

    Problema senzori parcare spate T5 Multivan

    Salut atti206,am citit ce ai scris pe pagina cealaltă, dar eu aveam deja totul cumparat cand am postat pe forum,am sa comand alt calculator ( cel descris de tine)acuma am o intrebare, nu pot sa schimb decat calculatorul si sa las instalatia asa cum este si sa folosesc acel buton de il am? Chiar daca este pentru 5.1 Carcluatorul de il am acuma, am vazut ca nu este codul specificat de tine,atasez 2 poze
  8. dercos

    Noul motor 1.5 TSI

    Mergi in frana de motor (la vale) si accelereaza brusc.
  9. EEXCALADE

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Din pacate nu . Ideea e doar de a taxa mai mult . La un 2.0 diesel diferenta e de 50 lei intre E6 si non E
  10. cristi511

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Vad, in mod real, o singura problema dar si rezolvarea alteia. Daca ideea este de a taxa poluarea atunci diferenta dintre E6 si E4 e prea mica. Ce ma bucura insa este eliminarea acelei facilitati de care beneficiau autoritatile locale si care le permitea aprobarea unei reduceri de pana la 95% din impozit. Mai simplu spus, acum toata lumea plateste la fel, indiferent ca sta in Bucuresti sau in Las Fierbinti.
  11. CristiALF

    Mașini electrice - merita sau nu?

    Opaaa 🫣 https://hotnews.ro/schimbare-la-impozitul-pe-autoturismele-hibride-proprietarii-vor-plati-in-2026-mai-mult-decat-s-a-stabilit-initial-2136191
  12. EEXCALADE

    Martorul de la bujie si de la motor aprinse in bord

    Actuator defect/prost reglat
  13. George george 123

    Noul motor 1.5 TSI

    Legat de tranzitia ACT la mine nu se simte deloc, intr adevar am cutie automata dar nu simti absolut nimic. Passat 2021
  14. Xman_ghio

    Filtru diesel de particule - DPF

    Diferenta mare dintre SMM si SMC (la tine ai -1.33 Vs 14.32) arata de obicei un filtru cam colmatat. Desi la 63g ar trebui sa fie ok. Oricum astea sunt valori calculate de calculator asa ca nu este 100% ca si fizic este la fel. Daca km sunt reali, atunci oricum drumurile scurte in oras o sa duca la moartea prematura a DPF. Ar trebui sa mergi la un mecanic competent care sa investigheze.
  15. Hristu2014

    Martorul de la bujie si de la motor aprinse in bord

    Bună ziua, am și eu o problemă la un Passat cc 2014 2.0 177cp cod motor CFGC, acum un an am schimbat actuatorul crezind ca aceasta este problema, îmi pulsa spira îmi tăia distronicul, îmi apărea check engine și mașina nu mai trăgea, după ce am schimbat actuatorul m am gândit ca agata geometria dar mie îmi aprinde eroarea și pe loc, doar ca are momente o lună merge 3 4 zile îmi face încontinuu nu este o problemă să persiste în fiecare zi. De la ce ar putea fii?( va las mai jos și codurile de eroare) repet actuatorul este schimbat și și supapa de vaccum de la turbina și de la egr.
  16. Update... Masina se mai simte "neglijata", drept urmare : Am lasat-o parcata vreo 4 zile, intrucat patania s-a petrecut pe 28 noiembrie si pana pe 2 decembrie n-am putut sa o duc in service. Dupa ce am fost asigurat ca ajung cu ea pe roti, am oprit consumatorii pe drum (clima, radio, etc). Cum era de asteptat, la "consult" nu a mai facut (incarca normal), dar . A fost demontat alternatorul, schimbat prin el (era de asteptat sa ma lase in drum). Acum e totul ok. Momentan : roti de iarna, depasit 225km, motorina premium si talpa..... Mie imi plac mai mult astea, dar tine de gusturile fiecaruia 🙃.
  17. Va salut, si Sarbatori Fericite. Am un A6 C7 2012 non facelift cu faruri halogen, si vreau sa pun BiXenon. Am gasit farurile, complete, cu calculatoare si motorasele de reglaj. Pe langa acestea, din cate am inteles ar mai trebui schimbat BCM1-ul ... si facut cablajul. Mai trebuie si alte module adaugate/schimbate? Am tot citit pe forumuri, dar inca am nelamuriri. Am gasit ca ar fi nevoie de: 1. faruri cu calculatoare cu tot(daca sunt cu cornering se ia calculatorul de LWR compatibil) 2. calculator LWR 3. centrala electrica care sa stie xenon 4. sistem de leveling 5. cablaj de conversie de la 10 la 14 pini. 6. Scoatere CP plus montaj. Dar in afara de aceste "piese", doream sa stiu daca mai e nevoie de ceva. Sper sa fiti amabili si sa ma ajutati. Inca nu am luat farurile, urmeaza sa le achizitionez, si vreau sa fac o lista cu exact ceea ce e nevoie pentru aceasta trecere la bixenon. Poate cineva dintre voi care a facut aceasta trecere poate sa imi ofere mai multe informatii si ma gandeam ca poate cineva care a facut aceasta modificare e binevoitor si doreste sa ma ajute cu mai multe date. Am access si la Petka, si am si VCDS. Mai stiu ca trebuie scoase CP. Senzorii de nivel trebuie pe fiecare roata? Masini nu are perne. Sau trebuie doar un senzor pe fata si altul pe spate? Va multumesc din suflet pentru ajutor.
  18. Salut. Din păcate,nu. Asa cum ti-a scris si bundy, trebuie o interfata mai ok
  19. FeriM

    Filtru diesel de particule - DPF

    Continuarea studiului de caz arata ca in ziua urmatoare, pe final, a fost ceruta o regenerare (nu mi-am dat seama daca a ajuns valoarea funinginii la 24 sau a fost ceruta datorita regenerarii incomplete de dinainte) care a mers deci putin timp (se vede ca soot mass a scazut putin). Particle filter: field regeneration request status-STATE_RGN_PF avea valoarea 10, si peste inca o zi s-a reluat regenerarea. Cu mare noroc (putin mers, opriri lungi si dese) s-a si finalizat complet se pare. Masuratorile aici. 5. La 328 km dupa regenerarea initiala, presiune diferentiala 5.89 hPa la 982 RPM si 18.24 hPa la 2544 RPM, soot mass calculated 14.32 g, soot mass measured -1.33 g, regeneration request status=10 6. Imediat (la 1km) dupa o noua regenerare completa, presiune diferentiala 4.15 hPa la 780 RPM si 15.51 hPa la 2465 RPM, soot mass calculated 9.06 g, soot mass measured -2.04, regeneration request status=0 [1.6TDI CAYC, 206500km, oil ash volume 63g, fara erori, mers in oras] Deci ce se intampla dupa o regenerare incompleta? Am observat doua posibilitati. Daca Particle filter: field regeneration request status-STATE_RGN_PF are valoarea 0, probabil nu se va declansa o noua regenerare imediat (posibil sa astepte sa creasca din nou nivelul de soot, sau altceva). Daca Particle filter: field regeneration request status-STATE_RGN_PF are valoarea 10, regenerarea va porni (sau continua de fapt) la urmatoarea pornire a masinii, cam dupa 1-3 minute de mers. Kilometrii si timpul de la ultima regenerare se reseteaza doar la incheierea unei regenerari complete. Pot exista regenerari incomplete intre timp care scad nivelul de soot si astfel cresc valoarea kilometrilor de la ultima regenerare. Dovada e scaderea presiunii diferentiale si a valorilor de soot. Plus semnele vizibile... creste turatia, sau masina scutura la rece la postinjectie, scoate si un fel de fum alb in acele cateva minute la mine. Cand se aprinde martorul de DPF ca urmare a regenerarilor nereusite sau incomplete... greu de stabilit cu exactitate, dat fiind ca si acestea sunt dificil de urmarit. Lucru curios, in timp, mi s-a intamplat de doua ori sa se aprinda pentru cateva secunde, respectiv zeci de secunde martorul DPF si sa se stinga fara sa fac nimic special (mers incet in oras), dar s-a intamplat si sa se stinga numai dupa ce am mers vreo 15 minute in afara orasului, cum cere manualul. Nu stiu daca valorile masurate de mine sunt reprezentative. Presiunea diferentiala si implicit funinginea masurata au valori cam mici. Posibil sa indice o problema. Funinginea calculata pare sa aiba valori mai realiste.
  20. Catalinu

    Probleme electrice

    Scuze de off topic. Apropo de AI, emite numai aberatii, de multe ori Google scoate rezultate corecte dar AI-ul e pe langa subiect. Parerea mea, ca in probleme tehnice (cu exceptia software-ului) sa-l lasam in pace. Se pricepe la muzica, grafica, fake-uri si altele, deci sa-l lasam in ale lui...
  21. Catalinu

    Immobilizer active?

    Stiu ca thread-ul asta e mort, dar odata ce masinile imbatranesc, defectele pe care le-am intalnit si poate le-am rezolvat intre timp, pot ajuta pe altii care citesc forumul si nu mai au timp sa intrebe. Am de 16 ani un VW TOURAN 2006, motor 2.0 BMM, am facut aproape 100.000 km cu el (in prezent are 288.000 km in crestere) si m-am lovit de diverse situatii (nu f. multe, e drept) enumerate mai jos: Problema 1. IMMOBILISER ACTIVE - s-a rezolvat cu ceasuri de bord sh + programare (multumesc celor de pe forum) acum vreo 8 ani. Acum, cu IC actual nu imi indica uneori cand semnalizez stanga, in rest merge ok. Problema e clar lipitura rece pe cablajul ceasurilor, dar placa lor este multi-strat cu o multime de treceri, probabil trecerile cedeaza in timp. Problema 2. UMEZEALA IN HABITACLU LA RECE - nerezolvata, am vazut si pe la altii, dar la mine e enorma... Problema 3. DISPARE ANTIGEL DIN VAS - Presiune permanenta in vasul de expansiune, a necesitat planarea chiuloasei si garnitura de chiulasa inlocuita. Problema 4. INTERUPERI LA ACCELERATIE IN JUR DE 2000 RPM - nerezolvata, nu s-a agravat in ultimii 16 ani. Problema 5. VIBRATII MARI LA ACCELERARE - s-a rezolvat prin inlocuire planetare. Problema 6. GAZE DE ESAPAMENT IN HABITACLU - s-a inlocuit racitorul de gaze EGR (scapa gaze sub capota pe la ax-ul clapetei de bypass) In rest, am mai cumparat ulei, filtre, lichid de parbriz, vreo 3 distributii (orig. VW) plus alte maruntisuri. Bineinteles motorina de la OMV, Petrom si MOL, standard.
  22. Ieri
  23. NicNic

    Toro - 7P din 2011

    Am mai facut un drum mai lung, pana aproape de Timisoara. Toro merge foarte bine.Vibratia de la motor nu se mai simte la interior, in habitaclu. Doar se aude, ca la orice masina cu motor V6 ... Farurile sunt si ele ok, fara condens pe interior. Pana la urma, s-au uscat, asa cum mi-a spus meseriasul de le-a schimbat geamurile. 👍 In alta ordine de idei, mi-am comandat un set de becuri LED pentru interior si lampi pentru numar. Din pacate, lampile de numar nu au fost cele potrivite, fiind neatent eu cand le-am ales. Sunt cele de portbagaj, asa ca le-am pus la locul lor ... LED-urile de interior sunt mai luminoase, in mod evident. Si sunt alb intens, nu albastrii. Imi plac. N-am mai avut rabdare, si in seara asta, pe intuneric, m-am apucat sa le montez. Am pus la plafoniere si in portbagaj. Din pacate, lampa bicolora de pe hayon nu poate prelua un bec LED din acest set, fiind prea lung becul si nu incape in lampa. In schimb, am desfacut lampile de numar, cele vechi, si am inlocuit doar becurile cu unele din setul de interior (asa am ramas cu un bec mai putin la plafoniere ...) Rezultatele se vad in pozele urmatoare: - lumina de la plafonierele spate, cea din stanga cu bec vechi si cea din dreapta cu LED - lumina de la plafonerele din fata, cu LED (se vede diferenta de culoare fata de lampile de sub bord, ce au inca becuri vechi. A se vedea si diferenta de intensitate fata de lumnina de la locurile din spate) - lampile de numar cu becuri LED - portbagaj cu lampi LED noi
  24. tavitara

    Toro - 7P din 2011

    Yoy ce mecanici , incredibil , e plina lumea de prosti si nesimtiti
  25. sabanc

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Salut, Se poate o decodare pentru. WVWZZZ1KZ5W177283. Multumesc
  26. estelus

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    As dori si eu o decodare pentru WVWZZZ3CZCE108296 Multumesc foarte mult
  27. NicNic

    Toro - 7P din 2011

    Multumesc pentru urare. Sper sa ajung cu ea intreaga, in anul viitor ... Fiindca povestea contiunua: la demontarea farurilor de pe masina, a trebuit sa se desfaca si overfendere dela aripile fata. Evident, ca meseriasul respectiv mi-a rupt toti bradutii de la overfendere, inlusiv una din urechiusele de fixare cu surub pe bara fata, la overfenderul dreapta.. Nu mi-a spus nimic. Iar overfenderul, pe dreapta, s-a desprins cand mergeam cu viteza pe un DN. N-am avut cum sa il refixez, asa ca am continuat sa merg. Dupa nici 5 minute, cand a trecut un TIR pe contrasens, cu viteza, s-a facut o depresiune puternica de aer si mi-a smuls overfenderul de pe masina, rupand-ul de la capatul dinspre prag. In miscarea de la rupere, a lovit si portiera fata dreapta, lasand o indoitura in fata de usa. Acum, caut overfender sa pun la loc. Din dezmembrari gasesc doar cu defecte (cu urechile de braduti rupte sau zgariate foarte tare). Asa ca am comandat nou, after market. Sper sa fie ok. Dupa ce l-am comandat, am inteles ca acest overfender are si un fel de capac pentru prag, inclusiv cu o portiune din bandoul nichelat. Si partea de cap de prag nu vine vopsita ... - overfender dreapta rupt - overfender stanga desprins
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!