Toată activitatea
- Ultima oră
-
Reprezentanta, chiar si pe emag este.
- Astăzi
-
Lucaci Ioan Adrian şi-a înregistrat cont de membru
-
Baciu Cristian şi-a înregistrat cont de membru
-
rzv082928 şi-a înregistrat cont de membru
-
Probleme Suspensie / Directie / Articulatii (Tiguan 5N & 5N2)
Andrei_72 a postat în topic iniţiat de ing_virgillius din Tiguan 5N & 5N2
Daca nu se schimaba amortizoarele si se demonteaza ansamblul arc-amortizor, ar trebui flanse cu rulmenti de sarcina noi; n-ar strica si protectii amortizoare noi; -
aveam acea valoare din cauza senzorului defect ce dadea valori extrem de mari. am 3.4g acum cu senzorul nou insa cred ca nu mi-au facut adaptarea corecta a senzorilor sau ceva. am schimbat si bateria(Exide 70Ah) si bujiile iar acum incerc sa vad si de codarea corecta ca nu gasesc in VCDS parametrii pentru a face asta dupa care o sa urmaresc cateva drumuri lungi sa vad daca isi revine.
-
Sistemul de răcire - Probleme & Discuții (Touareg 7P)
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de FakeTaxi din Touareg 7P
Poate fi ,dar trebuie sa verifici . Cum arata antigelul din vas ? -
Golf 6 - TDI - Probleme injectoare
EEXCALADE a postat în topic iniţiat de danielstinga din Golf VI & Jetta
Cel mai probabil o sa meraga bine doar dupa ce mai pui inca 3 inj noi . -
tony62 s-a abonat la Codari diverse/Setări Vag-Com Octavia2
-
Recomandare mecanic\service tipicar
Jeffy86able a postat în topic iniţiat de Jeffy86able din Service-uri
Asisderea. -
Golf 6 - TDI - Probleme injectoare
flaspu a postat în topic iniţiat de danielstinga din Golf VI & Jetta
Salutare, Am un Golf 6 1.6 TDI, cod motor CAYC, am dus injectorul 4 la testat si a picat, am schimbat injectorul cu unul nou, injectorul a fost codat pe masina si acum masina trepideaza, am incercat sa fac Basic Setting "adapting injector minimum deviation quantity" si nu vrea sa faca rev cycle. Pe injectorul 4 apare deviation amount -2.8, si pe 3 apare +1.2. Intrebarea mea este: Are rost sa duc si injectorul 3 la testat sau sa mai incerc sa fac adaptarea de deviatie? P.S. Din ce am inteles, adaptarea de deviatie nu poate fi facuta la toate versiunile de ECU, inca nu am verificat versiunea dar ce as putea face daca versiunea nu imi permite sa fac adaptarea? -
flaspu şi-a înregistrat cont de membru
- Ieri
-
Sistemul de răcire - Probleme & Discuții (Touareg 7P)
ssergiu14 a postat în topic iniţiat de FakeTaxi din Touareg 7P
Salut, am facut recent revizia (nu stiu daca poate avea legatura sau nu), iar dupa cateva zeci de secunde de la pornirea motorului cand e rece, primesc mesaj "Check coolant" in bord si ramane martorul rosu aprins pentru cateva minute, dupa care dispare pe masura ce merg cu masina. La a doua pornire din zi (dupa cateva ore) n-a mai aparut eroarea. N-am pierderi de antigel, nivelul in vas este la fel ca inainte. Poate fi o problema cu vreun senzor ceva? S-a mai confruntat cineva cu asta? Multumesc. -
Probleme Suspensie / Directie / Articulatii (Tiguan 5N & 5N2)
Vlad-Mihai a postat în topic iniţiat de ing_virgillius din Tiguan 5N & 5N2
Salut, Mi s-a rupt o bucata din arcul din fata dreapta la tiguanul meu. Bucata s-a rupt din partea de sus si se aud zgomote urate cand virez si la gropi. Ce firma recomandati pentru arcuri. Si daca tot umblu la arcuri mai recomandati sa mai schimb ceva? Mentionez ca suspensia fata este cea din fabrica, iar masina are 12 ani. Amortizoarele in afara de rugina par ok, nu au scurgeri. Multumesc anticipat! -
E destul de simplu sa iti dai seama, chiar fara sa te uiti in bord. La mersul in doi cilindri motorul se simte altfel fata de mersul normal, are un usor tremurat. Asta se intampla la mers constant, fara accelerari, inclusiv la 130km/h. Neavand minunea aia de bord digital, la mine apare un cerc cu ECO. La tine ar trebui sa arate cam asa :
-
DragusPatrick s-a abonat la Schimbare distributie 1.6 TDI
-
Salutare. a schimbat cineva distribuție cu simering și curea pompă ulei la Brady Iuliu maniu? Aș vrea să schimb distribuția și de la ei am primit o ofertă de 6.100lei iar de la service-uri mulți marca oferte de +/- 5.200lei.
-
După toate schimbările făcute, o eroare a tot continuat să apară pe bord, din când în când, chiar și după ce o stergeam cu vcds-ul, celebra P2015 După ce am citit și am întrebat în stânga și în dreapta, am cautat diesel geek și am văzut acea piesă, care se montează pentru a limita cursa clapetei. Am cautat sa cumpăr pe Aliexpress și am găsit la un cost de aproximativ 5-9$ cu tot cu transport. Am achiziționat 3 bucăți diferite ca și cost și au venit 2 identice și una puțin mai scurtă. Așa că azi m-am apucat de treabă. Am prins cu un colier de plastic furtunul, am scos mufa de alimentare și am scos cele 3 șuruburi. După ce am scos tija și arcul am scos motorașul si am încercat să montez saiba și surpriza, nu trecea șurubul. Așa că am lărgit puțin gaura cu un burghiu și a intrt cum trebuie După aceea am pus totul in ordine inversă, arcul, tija și cele 3 șuruburi. La sfârșit am sters eroarea si dupa inca o cheie am constat ca nu a mai apărut eroarea. Să vedem dacă mai apare, dar sper să nu și să merite investiția! 😆
-
Poate sa fie senzorul de temperatura defect și de acolo problema?
-
Seara buna, am si eu o intrebare legata de acea tehnologie ACT+ pe noile motoare 1.5 TSI 150cp Am parcurs pana acum putin peste 5k km in doua luni si nu am vazut niciodata sa imi apara in bord vreun martor care sa indice ca mtotrul ar merge in doua pistoane. Am mers in toate felurile posibile.... Am facut o intrebare la dealer si mi-a zis ca nu toate motoarele sunt prevazute cu aceasta functie, a cautat si mi-a confirmat ca nu as avea acea functie pe motor. (cred ca m-a trombonit) In schimb am constatat ca motorul este echipat (sunt prezente fizic), cu acele doua bobine(solenoizi)04E906048 C, care s-ar ocupa de trecerea din 4 cilindri in 2 si invers. Am facut o intrebare in alta reprezentanta si mi-a spus ca, conform ELSA motorul are acea functie. Sincer nu stiu care sunt indiciile ca aceasta functie exista, functioneaza, pe masina. Daca am aceasta functie, care sunt aceste indicatii? Atasez o poza cu bobina de pe motor si o poza cu martorii care imi apar la pornirea masinii
-
Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4
Gabriel*77 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
La început mi-a plăcut volanul de la Skoda când a apărut, cel în două spițe. Mi se părea mai elegant decât cel sport, asta (după ceva timp de la achiziția) până am pus mâna pe unul sport cu piele (sau ce o fi) perforată. Mi-a plăcut senzația de piele perforată la condus și am decis ca următoare mașină să fie cu volan, sport sau nu, dar cu piele perforată. Ce vreau să spun cu afirmația de mai sus este că vă veți obișnui cu noul design. Toți producătorii auto aduc schimbări siglelor și evident că Skoda nu putea sta degeaba. Impactul vizual e un pic ciudat și dă senzația de mașină chinezească, cu denumiri ciudate pentru noi europenii, dar după cum spuneam, ne vom obișnui. Bine că nu i-a luminat sigla dintre faruri... 😜🤪 -
Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4
andrei_221 a postat în topic iniţiat de cristi511 din Octavia 4
-
Costuri Si Service-uri Revizie Passat B6
UNHleaSHD a postat în topic iniţiat de dintzauru din Passat B6
Foarte bune pret. Le-am schimbat si eu pe toate-toate, acum 5 ani si m-a costat 700lei doar manopera. -
Dupa acest update ati remarcat probleme cu incarcarea in CA ? Adica o scadere a puterii de incarcare de la 11 la 7 KW ?
-
Am comandat si eu, trebuie sa ajunga maine, 450 ron setul si am primit pe email certificatul rar. Urmeaza sa le montez si revin cu detalii.
-
Eugen A. şi-a înregistrat cont de membru
-
Salut! Am verificat uleiul si am gasit spuma albicioasa in partea de sus a jojei de ulei, se vede "o dunga" albicioasa si unde e nivelul de ulei,uleiul e totusi negru,si pe capac la fel,antigelul este la nivel si e curat.
-
Recomandare mecanic\service tipicar
cristobob a postat în topic iniţiat de Jeffy86able din Service-uri
Indubitabil. Hai Sarbatori fericite ! -
Spray siliconic si problema dispare.
-
Golf 6 - 1.4 TSI 160CP limitare ciudata la 3000rpm in mers la temperatura joasa
lupo_bv a postat în topic iniţiat de ubik din Golf VI & Jetta
Expresia asta nu ne spune nimic. Trebuie să precizezi exact care este codul de eroare şi descrierea pe care o dă vcds-ul. -
Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?
lupo_bv a postat în topic iniţiat de alinica2001 din TDi Forum
Logul în mers arată binişor BS003 cam tot aşa arată. Eu zic să pui o garnitură cu gaura mai mică ca să mai scadă recircularea. Poate fi şi din cauza reglajului turbinei BS011 aproximativ la fel cu precedentul. Posibil ca reglajul să nu fie prea strălucit. Presiunea minimă mi pare cam jos faţă de presiunea atmosferică la momentul respectiv (912 faţă de 948) Dacă eşti mulţumit de cum merge o poţi lăsa aşa, dar aş pune garnitura aia cu gaura mai mică, poate mai scade şi fumul. -
Am rezolvat si eu problema cu fisura de la banda led . Am gasit un service care respecta clientul care au inlocuit pe garantie piesa defecta si au montat cleme noi pentru banda led desprinsa .