Jump to content

Uleiuri Liqui Moly


toni
 Share

Postare recomandată

Eu pun LM  de vreo  3 ani la gama vag -benzina , mi s-a recomandat la peste 100k 10w40 iar sub 5w40,din pacate as pune 5w30 cum e recomandat la euro 5 dar e cam scump.Daca e original din Germania merita toti banii,cat despre Castrol am inteles ca e produs in Turkey si nu prea am incredere.mentionez ca nu mi-a papat deloc ulei si sunt multumit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

daca vrei sintetic, nu mai scrie cu majuscule in primul rand

 

in al doilea rand SINTETIC inseamna 1% din uleiurile existente la vanzare -  alegi Redline, Renewable Lubricants, Schaeffer, Joe Gibb , Amsoil sau Royal Purple

 

Cu un pret pe masura evident, adica de aprox 3 ori mai scump decat ce ai mentionat tu.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Salut. folosesc produsele LM de 8 ani  :icon_thumleft:  :icon_thumleft: si sunt  super multumit. Motorul merge ceas la cei 257 mii km si am bagat numai 

Super Leichtlauf 10W-40 + ceratec sau motor protect odata la 50mii km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar acum 2 sap. am facut schimbul.

ulei 4L - 125 lei

ceratec - 95 lei

engine flush - 20 lei

filtru ulei MAN - 17 lei.

:Driver: odata la un an cred ca merita tratat regeste motorul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am priceput rolui lui "engine flush" deoarece o parte din el ramane in motor.Deci e de evitat amestecarea detergentilor de curatare cu noul ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am priceput rolui lui "engine flush" deoarece o parte din el ramane in motor.Deci e de evitat amestecarea detergentilor de curatare cu noul ulei.

 

Plus ca tot ce dizolva engine flush-ul (adica mâlul din motor) infunda sorbul, dupa aia mai si iese pe buson afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Momentan sunt la al 7-lea schimb cu Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40. Ce pot sa spun dupa ce am citit brosura atasata de user-ul GTD ... decat sa ma felicit pentru alegerea facuta.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La recomandarea cuiva am pus LM LEICHTLAUF 10W-40 MoS2, cu toate ca nu apare pe eticheta 505.00, doar ACEA A3/B4 si API SL/CF.  E compatibil acest ulei?

Uleiul arata mai degraba ca un mal gri, nu ca un ulei.  :lol:.

Mi-au spus niste colegi ca e silentios motorul, cu toate ca atunci nu aveam 2T in motorina. Acum cu 2T aprope ca si cum as avea bezinar. inca putin sa fac un swap de 1.8t si se rezolva si problema asta  :D

Sincer, mie toate uleiurile mi se par lafel, am folosit si mobil sicastrol prin 2005-2010, apoi am trecut la LM de vreo 3 feluri si 10w si 5w. Nici unul din ele nu facea minuni, parerea mea, si nici nu il manca, poate cativa mm acolo pe joja.

Parca cu LM nu bat tachetii asa de mult dimineata laprima cheie, vara aproape deloc cu Mos2. pe mine asta ma sacaie mai mult, decat orice altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arata ca un mal, datorita aditivului MoS2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, vreau sa schimb uleiul saptamana viitoare si vreau sa va intreb daca ati folosit careva liqui moly 4200 sa imi spuneti o parere

Nu stiu ce sa aleg intre liqui moly 4200 si petronas syntium 5000av

Liqui moly folosesc si la opel astra H dar motorul are alta tehnologie si nu pot trage o concluzie :)

Masina pana acum a mers doar pe castrol.

Modificat de iorgcr1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

deci a folosit cineva liqui moly 10w40 mos2 pt motoare VW? As pune pe skoda mea dar vad ca nu e standardul VW 502 minim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10w40 nu prea sunt conforme cu norma vw 502. Marea majoritate doar 500/501 o au. Daca nu ma insel, masina ta accepta minim 500.00, insa trebuie sa verifici ce scrie in cartea masinii.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liqui Moly 10w40   ~30 Lei / 1L    NU ai nici un avantaj in a folosii 10w40  in locul unui 5w40 nici in ceea ce priveste protectia motorului  si nici in ceea ce priveste partea financiara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

deci a folosit cineva liqui moly 10w40 mos2 pt motoare VW? As pune pe skoda mea dar vad ca nu e standardul VW 502 minim

Am folosit eu pe masina din semnatura,numai ce l-am schimbat cu 5w40 top tec 4100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma interesa 10w40 aditivat Mos2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

despre acela era vorba, ce anume te intereseaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are norma VW 50x .

 

"Specificatii: API SL/CF; ACEA A3-04/B4-04. Lubrifiantul anti-frecare cu MoS2 (Disulfura de Molibden) formeaza o pelicula rezistenta la solicitari de lubrifiant pe toate suprafetele de frecare si alunecare. Pelicula de MoS2 lubrifiant reduce frecarea si permite functionarea motorului î astfel încît se conserva mai multa energie, chiar si în conditii extreme. Acest lubrifiant garanteaza un consum simtitor scazut de combustibil si ulei. Reducere semnificativa a uzurii, mai putine avarii si proprietati de lubrifiere de urgenta. Stabil la îmbatrînire si viscozitate stabila. Comportament bun la pornire la rece si fiabilitate functionala ridicata. Ulei pentru tot timpul anului pentru motoarele pe motorina si benzina, cu protectie suplimentara împotriva uzurii. Testat pe convertizoare catalitice si turbocompresoare."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, stim cu totii ca acest brand se bazeaza mai mult pe aditivi, in special pe cei care contin MoS2. Problema pe care o ridic eu este urmatoarea : ce ulei aditiveaza cei de la LM ? Ei nu au rafinarii proprii ci doar laboratoare unde produc si amesteca acesti aditivi cu diferite uleiuri, de motor, cutie, etc.

Am auzit ca folosesc uleiul produs de rafinariile Meguin (unde ei detin un pachet majoritar de actiuni). Voi ce stiti, mai folosesc si alte uleiuri ?

Adica inteleg sa dai un sac de bani pe un ulei cu proprietati noi datorita tehnologiei diferite de rafinare si nu pt. nu stiu ce strop de aghiazma pusa intr-un ulei banal.

In afara de aditivul pe baza de MoS2 cu ce vine in plus acest ulei fata de altul cel putin la fel de consacrat ? 

@alinw orm, zici ca aceste uleiuri "garanteaza un consum simtitor scazut de combustibil". Cum garanteaza asa ceva, daca se constata de catre client ca nu se indeplineste aceasta chestie LM plateste atat uleiul cat si combustibilul sau in ce consta aceasta garantie ? ... e mai mult o intrebare retorica nu-i musai sa-mi raspunzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian, la fel stiu si eu ca baza provine de la Meguin, rafinarie cumparata de LM in urma cu ceva ani.

Ideea ar fi ca rafinaria produce o baza conform unor specificatii, nu inseamna ca toate bazele care pleaca dintr-o rafinarie sunt la fel.

Apoi vin aditivii, care nu sunt doar MoS2 si nici macar LM nu se bazeaza pe MoS2.

Au introdus la un moment dat 10W40 MoS2 Leichtlauf care era produsul lor special si cam atat. Restul uleiurilor nu contin deloc molibden.

Pana la urma toti producatorii fac la fel, iti vand o reteta, baza + aditivi. Motul, spre exemplu, are gama pe baza POE dar daca cumperi Specific nu cred ca o sa gasesti urma de esteri in el. Ravenol, se lauda cu CleanSynto... Pana la urma asta e marketing si nu inseamna ca toate uleiurile au ceva special.

Ce face LM diferit fata de alti producatori? Depinde de fiecare. Mie imi place ca au o gama larga de produse si structurata foarte bine.

Uleiuri: au sintetic, HC, semi-sintetic si mineral. Stii exact ce cumperi, iti alegi baza, apoi norma motorului si vascozitatea dorita.

Aditivi: sa zicem pentru ulei: au pentru reducerea pierderilor datorate garniturilor, au pentru reducerea frecarii, au pentru impidicarea scaderii vascozitatii etc. Adica totul este tintit spre o anumita nisa. Nu cumperi aditivul minune care le face pe toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!