Jump to content

Forum

  1. Generale

    1. 81,5k
      postări
    2. 17,8k
      postări
    3. 16,6k
      postări
  2. Tehnic

    1. 851,9k
      postări
    2. 28,6k
      postări
    3. 44,5k
      postări
    4. 172,4k
      postări
    5. Modele Electrice

      Arie de discutie pentru modelele electrice ale Grupului VW (ID, ID Roomzz Concept, ID Buggy Concept,  ID Buzz Concept, ID Crozz Concept, etc. )
      Instrucțiuni, sfaturi, încărcare, offtopic modele electrice. 

      9,9k
      postări
    6. 276,6k
      postări
  3. Comunitate

    1. Masina mea

      Forum dedicat prezentarilor masinilor membrilor. 

      300,8k
      postări
    2. 144,2k
      postări
    3. 118,9k
      postări
      • Muale
  4. Administrativ

    1. 10k
      postări
      • voinea
  • Posts

    • BadGrandpa
      Egr nou OE si un set de bujii
    • cascadoru
      Hristos a inviat! Tot incerc sa scriu pe un card original de Seat un update la  harta de navigatie si nu reusesc. Cu linkurile de la VW nu functioneaza si am sters si harta de dinainte... baiat destept. 😅 Poate cineva sa ma ajute cu un link ptr "navigation maps" la Seat? Masina in cauza este un Seat Leon din 2019. Cu multumiri. 
    • BadGrandpa
      Posteaza freeze frame-ul impreuna cu eroarea si valorile dpf din blocurile de masura, daca din ce spui tu ca senzorii sunt noi sper ca ca ai montat OE nu gunoaie si ai verificat furtunele care intra in senzori sa nu fie infundate sau crapate iar informatia raportata de senzorul pentru presiune diferentiala este ok, egr nou cu racitor, injector adblue curatat , clapetele din esapament functioneaza etc. raman doua variante pentru P2002, respectiv presiune prea mica sau prea mare in filtru. Daca este prea mica probabil filtru este crapat sau spart , daca e prea mare filtrul este colmatat sau nu a fost curatat corect. Daca presiunea diferentiala este ok,reset eroare, reset ash / dpf nou apoi urmaresti soot mass sa scada cand va incepe sa regenereze daca nu incepe singur dupa resetare incerci cu emergency regen.
    • Al Bundy
    • gushpi
      io am schimbat 2 alternatoare, unul mai ieftin - care încărca la 13,5, apoi am pus unul cu vreo 25% mai scump, care încarcă la 13,7 apoi am măsurat la un alt passat curentul de-ncărcare și tot 13,7 avea așa că acum am fo 4 ani de când merg cu ăla de 13,7V   în schimb, de când s-a stricat alternatorul original, nu mai îmi funcționează funcția „start&stop” dar nu mă doare nimic, mașina fiind diesel, era chiar deranjant să mi se oprească - iarna - mereu motorul...
    • alt.d4c
      Bună ziua, atașez și eu un log de audi A1, de câteva luni tot se aprinde martorul spirala iar motorul intră în modul de protecție. După o repornire totul dispare iar mașina merge ok. Ultimele 3 erori la modulul motor sunt de la egr. E un semn că ar cam trebui schimbat sau poate fi și altceva. Mulțumesc anticipat. O zi frumoasă tuturor. Log.audi.a1.txt
    • Doomy
      Ca sa nu o lungesc si de data asta , impart in doua informatia despre piesele schimbate.  Prima data las o lista de piese impreuna cu motivele si apoi va urma detalierea procesului de schimbare al acestora.    Pai sa incepem....   Odata cu operatia de mai sus ( cea cu franele ) am facut o verificare vizuala si la levier la toate bratele/bucsele posibile si am fost destul de socat ce am gasit. Multe din ele aveau joc mare, mult mai mare decat era cu un an in urma .  Situatia generala era cam asa : pe stanga avea joc , omologul de pe dreapta nu avea joc , sau invers.    Confirmarea finala am avuto cand am facut geometria imediat dupa schimbul de anvelope , moment in care pe spate am intrat pe rosu 0.02% la partea de camber care nu mai putea fi ajustat deoarece era la maxim reglajul de la bucse.    Am facut lista cu coduri de piese care le vroiam schimbate si am trimis-o la mecanic  :        A fost onorata intreaga lista.    Am mers pe premisa urmatoare -> masina oricum are un numar de KM ...~185.000 si o varsta de 12 ani+ asa ca nimic din ce era original nu mai era considerat ca fiind fara uzura.  Nu avea rost sa schimb doar bucsele sau bratele cu problema, mai ales daca erau doar pe o parte , doar amanam alta vizita la mecanic si alta manopera, chiar se puteau strica mai rapid piesele noi montate pentru ca erau suprasolicitate datorita uzurii celor care ramaneau pe masina.  Probabil ca daca schimbam doar ce era la prima vedere nu erau nici macar jumatate din piesele de mai sus , dar pentru preventie am decis sa fac tot .    Am mers pe "Ghiveci" de piese dupa cum se vede .    Doar doua lucruri am pastrat din ce a fost pe masina in materie de brate si bucse :  1)  Bieletele de la barele stabilizatoare fata/spate -  Cele montate de mine ac   um 2 ani , care au rvewo 40K km si inca nu au deloc joc .  2) Arcurile Eibach.....la care nu trebuie explicat de ce le-am refolosit.                    Amortizoare pentru ca era si timpul.....dpdv al meu erau destul de uzate, oriocum nu aveam de gand sa pun brate si bucse noi pe amortizoare vechi.....ultimul test de amortizoare facut in Martie arata ca pe fata sunt undeva la 75% iar pe spate 83% eficienta......acesta fiind ultimul test de amortizoare care il voi mai face in viata mea :)))  realitatea a fost alta.          Si apoi piesa de rezistenta : Ambreiajul   -> De ce?  -> Pentru ca la ultimul drum de piatra neamt am avut doua simptome care prevesteau inceputul de sfarsit : se intarea tare de tot pedala la apasare si avea un tremurat/vibratie la ridicare dupa drumul mai lung de ~2 ore .  Nu am observat simptome dupa racire .  Am zis daca tot vizitez mecanicul sa il fac si pe acesta pentru ca anul asta exploratorul va avea ceva de umblat si vreau totusi sa ma pot baza pe el.  In pozele de mai sus se vad doua ambreiaje complete   Motivul ?  ..... o sa las putin suspans pentru urmatorul post...       
    • EEXCALADE
      Egr-ul a colmatat dpf-ul. Daca nu mai sunt alte erori inseamna ca dpf-ul nu a fost curatat sau mai sunt defectiuni (cum ar fi consumul de ulei )
    • andutzel
      Am avut eroare la EGR si p2002. Am inlocuit EGR, galerie, injectoare, tubulaturi, turbo, toti senzorii de la motor si dpf, clapete, curatat filtru si multe altele. Ramane doar eroarea p2002. Din pacate cand apare p2002, indiferent ca e cauza sau efect DPF-ul e terminat...
    • tavitara
      Probabil nu ati citit ce am scris daca intrebati acelasi lucru
    • Skilltester
    • opleistul32
      1 9 tdi AVF A4 B6 am uitat sa mentionez
    • pronet
      Nu cred ca are nimic alternatorul tau. In mod cert ai activ load management, care "seteaza" incarcarea functie de consumatori, respectiv care "taie" anumite sisteme daca e nevoie, de obicei infotainment, aux etc.
    • Vlad-Mihai
      Salut,   Pe weekend m-a lasat bateria la tiguanul meu din semnatura. Bateria era Varta originala si a fost inlocuita in anul 2018, conform istoricului din reprezentanta. Ea a mai dat mici semne de gafaiala in trecut dar le-am ignorat. S-a intamplat asa, am stat intr-o parcare cu radioul pornit si cu motorul oprit cam 20-25 de minute. Dupa ce am incercat sa o pornesc nu a mai vrut. Masor tensiunea cu un adaptor de bricheta  si imi arata 10.8 V. Ok eu am pornit-o cu un starter portabil din ala din gama 70 mai si a luat-o la sfert de cheie. Dupa un drum de circa 30 de minute  cu viteza medie de 80km/h, imi arata la acelasi adaptor undeva la 13.8 V, ba chiar am facut si 2-3 cicluri de pornire si a mers. Azi dimineata am inlocuit bateria cu un Rombat premier plus de 75Ah. Momentan totul e ok, doar ca la garantie cei de Rombat nu mi-au dat garantia pe motiv ca alternatorul nu incarca cat trebuie, ei au masurat pe baterie cu motorul pornit undeva la 13.7 V si trebuia sa fie undeva intre 14 v si 14.4 V conform certificatului de garantie.  M-a pus pe ganduri chestia asta si inainte sa fac ceva la alternator am inceput sa cercetez si sa mai testez si eu. Am vazut ca tensiunea pe baterie variaza intre 13 si 13.8 V in diferite conditii, dar nu atinge 14V.    Las mai jos niste valori, luate azi la 30 de grade temperatura exterioara si cu motorul la temperatura optima. Mentionez ca masina nu are start/stop sau orice alt circuit de monitorizare al incarcarii, ci doar cele 2 borne. -cu motor oprit undeva la 12.7 V -cu motor pornit undeva la 13.6 V cu mici variatii daca pornesc luminile/clima etc. - pe diagnoza cu motorul pornit am urmatoarele valori: battery voltage =>13.64 V si terminal voltage 30 => 13.62 -- pe diagnoza cu motorul oprit am urmatoarele valori: battery voltage =>12.86 V si terminal voltage 30 => 12.8   Cei de la Rombat cica sa schimb diodele din alternator. In schimb am citit si auzit de un fel de incarcare inteligenta in care tensiunea de la alternator se ajusteaza in functie conditiile externe pentru a prelungi viata bateriei.  Ce ma sfatuiti?   Multumesc anticipat!
    • EEXCALADE
      O problema la motor . Erori?
    • acidone77
  • Anunt pentru oaspeti

    Pentru a avea acces în toate secțiunile forumului și a primi un număr redus de reclame vă recomandăm să vă înregistrați pe forumul nostru

×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!