Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat   

  1. Ultima oră
  2. Este. Cele care au pinii rotunzi si mari in mufa de la pompa de abs au calculatorul sub picioarele pasagerului. In pompa sunt doar electrovalvele.
  3. Nu se invarte cu fulia
  4. deci, surubul din centru se invarte sau nu odata cu fulia ?
  5. Păi ai facut pasii corecți cu sd tools maps? Bagi cardul in aparat si vezi sa il vada aparatul. Apoi il pui in swl mode si bagi dvd cu imaginea de 1.29 gb. Sunt o grămadă de tutoriale pe net.
  6. Astăzi
  7. Va salut, In primul rand as vrea sa va multumesc pentru cele 92 de pagini de informatii. Desi le-am citit pe toate, sunt totusi cateva lucuri pe care nu le-am inteles sau mi-au scapat si sper ca ma veti lumina. In al doilea rand as vrea sa va multumesc in avans pentru rabdarea de a citi acest post. Povestea este foarte lunga dar incerc sa o scurtez cat de mult se poate. Pe unde am mai fost sa intreb (service-uri, reprezentante si meseriasi de cartier ) am primit doar raspunsul ca trebuie schimbat tot: compresor, radiator, supapa, curatat instalatia, oring-rui. Daca este cazul si asta este singura varianta, voi fi nevoit sa o fac, dar nu vreau sa dau 2000-3000 lei, asa pe vorbe, doar ca nu sunt informat si nu am stiu cum si ce se intampla cu sistemul de A/C. Masina: Vw Passat B6, 2.0 tdi, an fab 2008, BKP. Schimbat compresor (OE SANDEN 1K0 820 859 F cu BEHR 8FK 351 322 741 ) + radiator A/C, anul trecut in septembrie (nu stiu daca s-a facut si curatarea instalatiei pentru eliminarea unor eventuale reziduri gen span, pilitura). Procedura foarte importanta din cate am citit. Sincer sa fiu, s-ar putea sa le fi schimbat degeaba. Poate exista vreo solutie de reparatie a compresorului. Din pacate nu am avut timp sa stau langa ei. Luna Martie 2017. A venit un pic de caldura si m-am gandit sa verific daca functioneaza A/C-ul. Surpriza: nu merge. (Tin sa precizez ca folosesc si iarna clima cu a/c pornit). Bineinteles ca m-am dus la service-ul unde am facut reparatia anul trecut, avand garantie la piese si montaj. Au constatat lipsa freon in instalatie. Au verificat cu solutie de contrast. Nu au gasit nimic in compartimentul motor. Mi-au spus ca trebuie sa demonteze bordul pentru a verifica evaporatorul. Nu au gasit nimic. Am cumparat supapa expansiune + toate oring-urile instalatiei. (mai mult ca sigur bani aruncati pe geam). Stiti voi celebra replica "Sigur de aici e...". Asa sigur a fost si cu demontatul bordului si cu verificat evaporator si cu multe altele.... Am asteptat cu nerabdare sa imi monteze bordul la loc si sa plec de acolo. Mi-au umplut instalatia cu freon,ulei si UV. Nu au stiut ce altceva sa mai faca. Mi-au spus ca ar trebui sa merg cateva zile si vedem ce se mai intampla. Daca mai pierde sau nu. Asta in conditiile in care a stat masina la ei aproape 2 saptamani . Am fost la Florin pt diagnoza imediat ce am plecat din service. Din valorile citite, se pare ca electrovalva este de vina. A mers bine cam 1 saptamana. Acum nu mai merge deloc. Nu porneste compresorul. Nu pornesc electroventilatoarele. Am verificat freon-ul, din 550g lipseau vreo 70g. Atat a pierdut in 7 zile. Am reumplut instalatia si tot degeaba. Este posibil sa piarda pe la compresor? Exista cumva vreo supapa prin care se elimina presiunea din instalatie in cazul in care aceasta creste prea mult, din diferite cauze? Am facut output test la electroventilatoare si functioneaza. Nelamuriri: 1) partea centrala de la fulia compresorului, acolo unde este si surubul axului , nu se misca in acelasi timp cu fulia. Este normal? 2 ) cu motorul oprit, cu o cheie de 10, am miscat partea aia centrala. merge si intr-un sens si in celalalt. Este normal? Atasez si niste poze facute astazi. Cu motorul pornit fara AC si cu motorul pornit cu AC.
  8. buna ziua,ma confrunt cu o problema destul de neplacuta si un sfat sau o idee ma poate ajuta: am un passsat 1.8 T 20v cod motor AWT ,motorul la cald si la o accelerare mai brusca ,incepe sa tremure si pierde putere..totul se intampla doar in sarcina,la relanti merge perfect! Curind am schimbat pompa de benzina si nu sunt sigur ca am pus ce trebuia..probabil am avut pompa de 4 bari si am pus de 3 bari,este posibil sa fie de aici problema?sau vreo bobina sau ceva electric?si de ce doar la cald si in sarcina?
    • lvi935
    •   
    • Dani0

    vad ca nu pot sa-ti trimit mesaj.

    daca nu ai gasit vcds in Pitesti, te ajut eu. da-mi un mail la lvi935@gmail.com cu nr tau de telefon si iti dau locatia unde sa vii.

  9. Eu m-am referit doar la mufa T14, ca e din releul pentru ventilatoare. Circuitul, da, e pentru a porni sau opri compresorul. O sa incerc mai intai sa schimb senzorul sa vad ce se intampla si daca nu-si revine o sa refac conexiunile conform cu schema, desi n-ar trebui sa fie problema ca, practic, eu las semnalul de la G17 direct in ceasuri si climatronic si nu mai vin din climatronic in ceasuri.
  10. Ce calculator de ABS sa fie la picioare pasager la passat ?
  11. arges

    In general se poate afce update.
  12. Nu pentru ventilatoare ci pentru a porni sau nu compresorul. Si fa instalatia asa cum este pe original.
  13. Ce părere aveți de uleiul acesta? http://rowe-mineraloel.com/ro/produkte/hightec-multi-synt-dpf-sae-5w-30-2/ Mi-a fost recomandat, prețul este bun.
  14. M-am apucat recent să bag în motorina Adizol produs în Ucraina. Se vinde pe emag dar am făcut comanda pe site la ei pentru că este mai ieftin. Se folosește în doze infime gen 1ml pentru 50 litri. Pe prospect scrie că face multe... Ar fi bine să fie măcar 50% adevărat. Nu am făcut decât câteva sute de kilometri și prima impresie este că am în rezervor o motorină de calitate. Nu este placebo, mașina chiar reacționează la chestia asta transparentă care miroase a oțet. Am folosit acum o luna Super Diesel Additiv de la Liqui Moly și mi-a plăcut foarte mult cum a mers mașina. Parcă am băgat din nou aditiv de la Liqui Moly. Ei zic că în 2500 km își instalează complet efectul. Am băgat și în ulei, încă nu mă pot pronunța. Cât despre despre economie nu am sesizat nici o îmbunătățire. Mai aștept, oricum, ceva, ceva tot face pentru că îmi place cum merge.
  15. Cred ca am gasit rezolvarea la problema mea cu indicatorul TPMS in ETKA. Eu am pompa ABS 1K0 614 117 H cod PR 7K0 , 7K4. Modelul meu de golf mai poate monta si 1K0 614 117 J cod PR 7K6 PR 7K0 = Without tire pressure warning light PR 7K4 = Tire pressure control frequency 315 MHz high level version PR 7k6 = Flat tire indicator. Control presiune in functie de viteza de rotatie a rotilor Codul H si J sunt pt modele golf 2008, pe golf 2009 sunt AC si AD (AD - PR 7K6) H,J,AC si AD sunt MK70, adica ASR Golf 2008 MK60 , adica ESP monteaza AE si AF , AF cod PR 7k6 Golf 2009 MK60 monteaza BD si BE, BE cod PR 7K6
  16. Va salut. Am o scurgere de ulei pe la suportul filtrului de ulei. In poza atasata e aratat pe unde pierde ulei. Intrebarea mea e cum se demonteaza suportul asta ? Tatal meu a zis ca o varianta ar fi pe la blocul motor ceea ce inseamna demontarea motorului. A mai patit cineva treaba asta ? Multumesc anticipat!
  17. salutare, daca ma puteti ajuta si pe mine cu niste informatii..am codul 1J0 959 799 AH la calculatorul de confort , am vds pro, mufa seriala si un pc cu port serial..insa nu se conecteaza la masina, imi da connection time up...daca stiti cum pot face sa mearga, as dorii sa activez si eu functia de roll up .. salutare, daca ma puteti ajuta si pe mine cu niste informatii..am codul 1J0 959 799 AH la calculatorul de confort , am vds pro, mufa seriala si un pc cu port serial..insa nu se conecteaza la masina, imi da connection time up...daca stiti cum pot face sa mearga, as dorii sa activez si eu functia de roll up .. salutare, daca ma puteti ajuta si pe mine cu niste informatii..am codul 1J0 959 799 AH la calculatorul de confort , am vds pro, mufa seriala si un pc cu port serial..insa nu se conecteaza la masina, imi da connection time up...daca stiti cum pot face sa mearga, as dorii sa activez si eu functia de roll up ..
  18. Multumesc. Am facut asa, am urmat instructiunile cu SD card si DVD Imi ramane blocat pe "Software download - source activated, searching for SWL image" si da eject la DVD. Sa nu citeasca DVD-ul? Aveti vreo idee? LE. Versiunea de soft este 6270.
  19. Ms! Al. Pai si retofiturile vandute aici pe forum sunt la fel.. Daca a montat cineva comutatorul de lumini as dori sa spuna cat a tinut...
  20. Un deviz se face doar pe baza unei constatari amanuntite
  21. Din pacate nu putem ghici
  22. Preturile la IC wagner sunt exagerat de mari si nejustificate. Exista solutii cel putin la fel de bune la sfert de pret ca idee. Poti sa te gandesti la o conversie pompa inalte CP3 ca sa nu ai probleme in viitor cu span vazand ca pompa ta nu e cu nimic mai buna decat precedentele (ai cp4.1 R40 ) , pot sa iti fac treaba asta gratuit deoarece am nevoie de un motor ca sa fac prototipul (1-2 zile) Eliminarea totala a cat-dpf si inlocuirea cu un downpipe 63mm ar fi solutia cea mai buna ptr ca turbina sa respire calumea si sa mentii jos backpressure si EGT Soft vazand ca esti din TM , ai un dyno super nou si precis, proaspat instalat aproape de tine si oameni competenti Luni-marti cand mi-e gata masina poti sa treci pe la mine in zona buziasului ca sa vezi cum stau treburile la o elaborare mult mai extrema decat ce cauti tu (platforma asemanatoare) Tu ai avantajul ca ai o chiulasa mult mai ok decat a fost a mea inainte de porting, deci se poate urca la 300 cai safe fara sa demontezi nimic. Pe la 500Nm te lasa ambreiajul deci ca si putere ma gandesc ca ajungi undeva la 260 fara probleme cu o limitare a cuplului daca e nevoie. Evident ptr modificarile astea ai nevoie de turbina mare. Daca te multumesc 230-250 cai poate ca ajungi acolo cu un GTD1752VRK sau 1756
  23. Ciudat este ca am facut acum 5 zile revizia si la sfarsit o pune pe tester.. daca era ceva ma gandesc ca nu ar fi lasat-o asa. Am umblat si aseara cu ea si nu a aparut. Am sa sun marti la ei sa vad ce zic despre eroarea asta. Pun pariu ca daca o duc 95% sunt sanse sa nu apara nimic pe calculator daca eroarea nu se manifesta
  1. Afişează mai mult