Jump to content

2014 GTI MKVII Official Photos and Details (Euro Specs)


kadettro
 Share

Postare recomandată

cris.g ai fost cumva la mall la Baneasa sambata? Ai o masina superba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ZWO: Da, am fost. Multumesc pentru aprecieri! :)

 

PS: Scuze pentru raspunsul intarziat, de duminica pana aseara am fost plecat la VL.

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tare, cum testeaza nenea Tiff 2 GTI-uri in acelasi review. Pe 'strada' un DSG si pe circuit MANUALA :))

 

Concluzia lui e 'clasica' si se aplica cam la toate GTI-urile de pana acum. Comparatia cu Mk5-ul nu e chiar 'corecta', ala fiind un Edition30.

 

Astea fiind spuse, raman fan al Mk7 GTI, per total este o masina excelenta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ai vazut, lui ii place masina per total si e f incantat de diferential. Problema majora pt el e ESP-ul, de care se mai plangeau si alti jurnalisti (inclusiv si la G6 R etc). Probabil ca pt ei unde se fac f multe track-day-uri ar fi f enervant sa ai o masina la care nu se poate dezactiva complet ESP. GTI-ul e masina care teoretic si practic e buna de track day, mai ales Perf Pack.

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cand ajungi pe circuit, mai ales in cazul lui, e ca sfarsesti facand comparatii cu Megane RS, Focus RS, Civic Type R, iar in asemenea companie GTI-ul nu poate decat sa fie mediocru.

Are el multe alte calitati si, oricum, nu e promovat ca un track-car. VW nici nu sugereaza asa ceva.

Modificat de JUG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca un review interesant

 

Porniti subtitrarile :))

 

Cei de la autoblog chiar sunt pertinenti in ce zic. Mai greu cu olandeza asta..un fel de germana vorbita invers :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spuneam, in w/e am fost la VL asa ca va pot impartasi cateva impresii dupa primul drum mai lung extraurban:

 

- foarte confortabila, atat scaunele cat si antifonarea, la fel si suspensia chiar si pe Normal. Singurul lucru care nu mi-a placut a fost faptul ca se aude cam tare zgomotul de rulare al anveloperlor, chiar si la viteze de 100 km/h. Am mai observat acest lucru dar asteptam un drum mai lung ca sa confirm. Posibil mai degraba sa fie din cauza anvelopelor - Bridgestone Potenza S001 (nu ar fi fost prima mea alegere, dar asta s-a nimerit).

 

- rezerve foarte mari de putere, desi nu cred ca mai era cazul sa precizez. Depasirile sunt o joaca, iar dealurile efectiv nu le simte. Si asta fara sa exagerez in vreun fel cu pedala pentru ca inca nu am terminat rodajul.

 

- am atacat cateva curbe mai in forta dar din nou, fara a exagera prea tare, pentru ca eram cu juniorul in masina, si mi-a dat un sentiment de incredere atat suspensia cat si directia care ofera un feedback bunicel; pe Sport directia mi se pare totusi un pic cam tare. Intr-adevar masina e neutra si nu are acel caracter supravirator daca se ridica piciorul de pe acceleratie mid-corner, cum spun publicatiile de specialitate, dar consider ca nici n-ar fi de preferat asta pentru condusul pe drumurile publice. Pe circuit e alta discutie, ramane pentru altadata. :)

 

- am simtit si diferentialul intr-o curba si intr-adevar isi face treaba, pune masina pe traiectorie frumos si nu exista subvirare la reaccelerare – cu mentiunea ca nu am folosit tot poate, inca. :lol:

 

- am trecut prin modurile Confort / Normal / Sport si cel mai bun pentru un drum european (care nu e praf si plin de gropi) mi s-a parut modul Normal. Nici pe Sport nu e o problema dar totusi se simte mai rigida si probabil dupa un timp devine obositoare. Si modul Confort e ok, dar parca in celelalte doua moduri primesti un feedback mai bun.

 

- ma asteptam poate la un pic mai mult din partea evacuarii in privinta sunetului, asa cum spun si review-urile e cam uninspiring, se putea mai bine, macar pe Sport. In schimb la viteze de croaziera nu e deranjant, lucru destul de important pentru mine cel putin.

 

Una peste alta, eu sunt foarte multumit de alegerea facuta. Si, mai important, la fel si sotia. :D

Cam atat momentan, daca imi mai aduc aminte ceva mai revin. Daca aveti intrebari punctuale va stau la dispozitie.

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai Driving Mode Selection inseamna ca ai si Sound Generator, nu? Cum ti s-a parut? Il pastrezi sau il scoti? Cineva cu O3 RS si l-a scos deja, iar oameni prin UK au probleme cu el, introducand vibratii evident nedorite (zic ei) in habitaclu si mai ales la parbriz.

 

Legat de sunet, acelasi lucru l-am observat si eu, este silentioasa inauntru si nici nu am observat acel DSG fart. E drept ca am mers si relativ lin si progresiv cu ea pana acum.

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate GTI-urile au sound generator indiferent daca au driving mode selection.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat si eu de acel Sound Generator dupa ce am citit discutia voastra de pe topicul O3 RS. Apoi am mai citit si am vazut ca de la GTI 6 incoace toate au. Nu m-am lamurit in schimb daca functioneaza tot timpul sau doar pe Sport (da, am Driving Mode Selection); pe Sport se simte clar ca e in functiune dar nu mi s-a parut ca introduce vibratii. Mie nu mi s-a parut deranjant, adica pana nu am citit de el nu mi-am dat seama ca e ceva artificial, astfel ca momentan am sa il las pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cris g: Cand ii faci un topic de prezentare GTI-ului? Va fi foarte admirata cu siguranta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot incerc sa-mi fac timp, dar ma impart intre junior, serviciu si treburile casei, pe care sper ca in w/e care vine sa le termin pe anul asta. Abia am reusit sa ne gasim o seara in care sa mergem la un teatru. Dupa ce vine frigul sper sa se mai relaxeze treaba. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Strict vorbind de performanta pe circuit este diferenta mare. Mai ales ca acel circuit este foarte mic si o secunda castigata acolo inseamna enorm.

Nu e vorba doar de motor si de cei 35cp si 10nm, ci de intreg sasiul. Sasiul Cup si LSD-ul sunt cele care ofera adevaratele avantaje RS-ului. Fara un sasiu bun si fara un diferential nu putea gestiona asa de bine puterea un fwd.

Elocvent este astra gtc opc, nu stiu daca ultimul model, dar are cam tot pe acolo ca putere, dar handling este departe de adevar.

Oricum se stie ca GTI-ul nu are ce discuta cu RS-ul pe circuit. Au alt public tinta, alt pret, interiorul e mult sub la megane.

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar m-as fi asteptat sa fie mai mare diferenta, posibil totusi GTI-ul sa fie avantajat de acel circuit.

 

Sasiul Cup si LSD-ul sunt cele care ofera adevaratele avantaje RS-ului. Fara un sasiu bun si fara un diferential nu putea gestiona asa de bine puterea un fwd.

Si GTI-ul PP are LSD controlat electronic, acel VAQ.

In rest, exact cum ai spus, si de fapt cum spun si cei de la autoexpress: best all-rounder vs uncompromised performance.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LSD-ul pe Megane este mecanic, nu controlat electronic ca pe GTI si din cate am citit cel mecanic este mai bun pe circuit.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din ce spune presa faptul ca e controlat electronic nu e un handicap, ba chiar elimina subvirarea initiala. Practic la oricare varianta, avantajul e acela ca elimina subvirarea pe reaccelerare. Nu vad aici diferente notabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LSD-ul mecanic reactioneaza instant si constant spre deosebire de cel controlat electronic care are o usoara latenta => timp mai bun pe circuit.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Ego, faci o confuzie, s-a dezbatut mult pe treaba asta. GTI PP nu are XDS, are un diferential mecanic controlat electronic, care foloseste o variatie a ambreiajului de pe o cutie de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam asta si nu fac nicio confuzie :). Evident XDS nu e LSD.

Eu spuneam ca cel de pe Megane nu e controlat de nicio electronica si are raspuns mai prompt.

 

Sunt 4 tipuri de LSD:

 

Fixed value
Torque sensitive - Megane
Speed sensitive
Electronically controlled -GTi PP
Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si E-Diff al Ferrari e mecanic controlat electronic si n-am auzit pe nimeni sa se planga ca e prea incet in reactii. Dar discutia merge clar spre dispute, asa ca eu ma retrag. Credeti ce vreti... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era vorba doar de megane si gti, respectiv ce LSD-uri au si cum functioneaza. Faptul ca Megane RS este cea mai rapida masina FWD de pe Nurburgring spune ceva. Atat. Nu inseamna ca e o masina mai buna, chiar departe de asa ceva.

 

Pentru VW e un pas foarte mare inainte acest LSD pe GTI si la un pret f bun.

De aici pana la lsd-ul controlat electronic de pe Ferrari e cale lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic nu are acelasi timp de raspuns, dar in realitate functioneaza foarte bine sistemul, plus ca asa cum spuneam elimina subvirarea initiala - nu o spun eu, o spun publicatii de specialitate.

Pana la urma asta e la fel ca discutia quattro vs x-drive, asa ca ar mai bine cred sa ne oprim aici. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a facut aparitia GTI-ul si pe noul DVD Top Gear. Tot mai mult imi place cum arata masina, pe negru e superba.

 

Aceleasi concluzii ca si in alte review-uri, deci e de bine. Cu o singura remarca nu pot fi de acord si anume 'reasonably priced' :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!