Jump to content

2014 GTI MKVII Official Photos and Details (Euro Specs)


kadettro
 Share

Postare recomandată

Greu cu dotările totuși dacă un 1.4 TSI ACT cu DSG și nu full bate spre 30k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vad si in poza de mai sus daca te uiti foarte atent.

Din pacate nu cred sa fie pana in 30.000 un GTi cu DSG, xenon, jante 18", trapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar la 30000 nu o sa fie, dar cu 31000 iesi de pe usa dealer-ului dupa discount, mai ales ca primele comenzi o sa aiba preturi bunicele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedem la cateva luni dupa aparitie pe la ce bani ajunge ca numai suport doar doua usi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit roti frumoase pe GTI. Pacat ca si second or sa fie scumpe.

 

De volan nu mai vorbesc arata exemplar, sportiv intr-un mod mult mai elegant fata de Golf 6. 

 

Si voi acum pedale maner... Masina perfecta nu exista dar exista retrofit. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observ ca lumea agreeaza noile jante...

Mie unul mi se urate ca dracii :) si in totala neconcordanta cu liniile masinii. Ma asteptam la asemenea jante de la Kia sau Hyundai, nu ca VW sa scoata ozn-urile alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma duc cu gandul la Megane, sau la uraciunile de Onyx...

Meh, oameni diferiti, gusturi diferite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate o sa ai mai multe varinte de jante cele din poza cred ca sunt 18' dar standard banuesc ca vine pe 17'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jantele arata a ceva aftermarket ordinar, volanul in schimb arata foarte bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi plac jantele, e drept ca mi-a placut mai mult Megane RS Cup fata de  Golf VI GTI.

Pe cat de blege sunt Megane-urile de serie pe atat de dement e un RS Cup. Golf nu are cum sa-l bata la sportivitate. Ramane sa-l bata la detalii, insonorizare, materiale etc adica exact ce nu prea conteaza la genul asta de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu ma declar fun al noilor jante... Dar cred ca daca vrei sa ti le schimbi, gasesti imediat amatori sa ti le cumpere :) si sa le monteze pe Golf 6 GTI :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit au renuntat la Detroit. Era momentul de ceva mai fresh.

Jantele se potrivesc cu masina pt ca sunt formate din multe unghiuri si linii drepte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi place cum arata , mai putin stopurile care mi se par prea sclipicioase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca poate nu este locul porivit dar vreau sa ma lamuresc cu diferentiale.

1.nu am gasit in alta parte si vreau sa stiu daca lsd asta de pe gti este un dif cu vascocuplu sau un haldex (cu ambreiaj multidisc in ulei comandat electronic).

2. intre xds si eds ce diferenta exista, stiu ca ambele sunt  niste simulatoare de diferential electronice pe baza de senzori abs pompa esp

3. este posibil la golf-ul meu 2.0 tdi sa am dif eds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre timp am gasit ceva informatii:

Electronically controlled front-axle transverse differential lock (VAQ)
For the vehicles developed in the MQB system – and for the first time
in front-wheel drive production vehicles – an electronically controlled
front-axle transverse differential lock (VAQ) will be available. VAQ
passed grueling endurance tests at the 24-hour race at the Nürburgring
in the past two years. The electronically controlled front-axle transverse
differential lock is a powerful addition to the familiar ASR, XDS and ESP
control systems. The new system is based on a multi-plate coupler that
is located between the differential cage and the right drive shaft. The
pressure required to actuate the VAQ is produced and regulated by an
electrically-powered hydraulic pump. A control unit continually adjusts
for the optimal locking power as a function of the driving situation.
For example, this prevents slip of the wheel with the least grip in a split
friction (split-μ) situation or slip of the wheel on the inside of the curve in
turning situations. In dynamic driving, VAQ applies the drive torque to the
wheel on the inside of the curve and the outer wheel on the road according
to the different vertical wheel forces. The vehicle remains very neutral
right up to its performance limits by this so-called torque vectoring effect.
Curves can therefore be driven more precisely and with greater stability
than ever before with a front-wheel drive car. The traction disadvantages
of front-wheel drive vehicles are essentially eliminated. Significantly more
agile driving behaviour and higher speeds through curves also generate even more driving fun and better performance.

 

sursa: http://www.ausmotive.com/downloads/Volkswagen/MQB-platform-Feb2012.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. nu stiu

2. sunt ambele electronice, nu e mare diferenta intre ele

3. nu ai diferential

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferentialul este Haldex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca poate nu este locul porivit dar vreau sa ma lamuresc cu diferentiale.
1.nu am gasit in alta parte si vreau sa stiu daca lsd asta de pe gti este un dif cu vascocuplu sau un haldex (cu ambreiaj multidisc in ulei comandat electronic).
2. intre xds si eds ce diferenta exista, stiu ca ambele sunt niste simulatoare de diferential electronice pe baza de senzori abs pompa esp
3. este posibil la golf-ul meu 2.0 tdi sa am dif eds


am scris eu pe prima pagina

" VW says that the Haldex-sourced diff, used to divert torque to the rear wheels in all-wheel-drive cars, allows for more agile steering behaviour and
enhanced precision"

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

R-ul are diferential central.

Daca mai avea si altele, Evo si Impreza erau retrase de la vanzare.:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca sunt si jante Detroit-like insa cred ca sunt de 17".

522650_592391950790193_1724307195_n.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Au aparut preturile pentru Romania la GTI, apare in configuratorul de pe site-ul VW. Pret de pornire pentru versiunea de baza cu M6: 26.040 euro (tva inclus). Versiunea Performance costa cu 1.000 de euro mai mult. Abia astept primele review-uri. :rolleyes:

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!