Jump to content

2014 GTI MKVII Official Photos and Details (Euro Specs)


kadettro
 Share

Postare recomandată

Masina mea consuma intre 7.5-12 in oras in functie de aglomeratie, stil de mers, temperatura exterioara si daca folosesc sau nu start/stop. In exterior masina consuma intre 5.5-8 in functie de parametri. Spre exemplu cand am fost in concediu 10.000km cu masina pana in Suedia/Norvegia tur Europa, unde am inclus Nurburgring am avut un consum mediu de 6.6L. Pe circuit masina consuma 23-26L.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Se pare ca GTI-ul asteapta un facelift si o noua versiune in 2016:

 

A facelifted version of the current GTI is due in late 2016[...]; a 261bhp Club Sport model of the current car has been confirmed for a 2016 launch, possibly to coincide with the facelift.

 

 

Articolul complet by Autoexpress, care contine informatii, sau poate mai degraba speculatii, si despre viitorul GTI 8 ce ar urma sa fie lansat in 2019.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesante speculatiile. Ar fi pentru prima oara cand GTI primeste facelift. Vine sa sustina ideea ca Golf 8 este doar un facelift. Asa si G6 fata de 5 e considerat facelift, dar GTI-ul a adus alt motor, XDS si un design interior-exterior complet diferit. Am mai spus ca la exterior G7 GTI aduce mult a GTI 6, dar inafara de asta este cu totul altceva.

 

Eu sper sa nu scoata facelift si totusi sa lanseze in buna traditie la maxim un an dupa lansarea Golf 8 si GTI 8. Devansarea nu face bine GTI-ului.

 

N-au scos GTI Ed 40, poate asta sa iasa la anul sub denumirea de Club Sport. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Schimba prea repede. Nu e ok sa cumperi un model sa tina 4-5 ani cand media e de 7.

Dezavantajul scaderii de pret la ravanzare mi se pare extrem!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marele rival al Cuprei R . Ramane de vazut si pretul. Sa fie inlocuitorul lui Edition?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut baieti si fete,

 

Intentionez sa achizitionez un hot hatch in urmatoarele saptamani, mai exact sa dau avansul, implicit comanda. Dupa lungi cautari de review-uri si locatii in care sa pot macar sa le vad daca nu chiar sa le si conduc, am restrans alegerea la doua masini, din grupul VW, mai exact Leon Cupra si GTI mk7 PP. 

 

Preturile de vanzare, dupa discount-uri, difera cu cca. 1500 euro in favoarea Leon-ului. Din punct de vedere estetic nu pot sa zic ca una este mai frumoasa decat cealalta iar ca prestatii Leon-ul este un pas inainte.

 

Apelez la voi, cativa fiind chiar proprietari de VW GTI, sa imi dati un sfat in privinta achizitiei, daca merita mai mult una decat cealalta si ce ati alege intre cele doua.

 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este cel mai bun loc in care sa purtam discutia asta, asa ca rog din start un moderator sa mute acolo considera ca este cazul, eventual un topic nou.

 

Din punctul meu de vedere poti sa pui problema in felul urmator: vrei o masina mai everyday friendly sau o masina mai hard-core?

 

- GTI-ul are o suspensie destul de ok chiar si pentru drumurile noastre, ma rog, cat se poate avand in vedere ca e totusi o suspensie sport + niste roti cu "un pic" de cauciuc pe jante - denivelarile ascutite si pronuntate o supara destul de mult totusi; PP-ul vine cu diferential + discuri de 340mm pe fata si ventilate fata/spate, ceea ce pentru road driving e mai mult decat iti va trebui vreodata. Daca insa te vei duce mai des pe circuit iti vei dori un ruliu mai mic si asta chiar si pe Sport (in cazul DCC), iar franele nu fac fata la stres prelungit. Ca si putere, din punctul meu de vedere (aici risc sa-mi sara lumea in cap dar ma rog, e parerea mea si mi-o exprim liber :) ), chiar si cei 230CP / 350NM sunt cam mult pentru FWD - fara a ma referi la ciruit, in sensul ca daca suprafata pe care rulezi nu e perfecta si/sau anvelopele nu sunt excelente, te trezesti ca iti patineaza chiar si in treapta a 3-a in anumite situatii la accelerari mai... optimiste. Acestea sunt constatarile mele in calitate de posesor de 2 ani al unui GTI PP.

 

- Cupra nu am avut placerea sa conduc, dar conform informatiilor si review-urilor este mai driver-oriented, suspensia e setata in consecinta, jantele sunt de 19". Franele Brembo (in cazul in care optezi pentru pachetul respectiv - eu unul as face-o) sunt un mare avantaj daca mergi pe circuit. Puterea in plus fata de GTI va fi in multe situatii foarte greu de pus jos cu toate sistemele electronice, la viteze mici spre medii, dar pe de alta parte si la GTI trebuie sa ai grija cum/ce e pe jos cand apesi mai cu sete. As mai nota faptul ca are acelasi cuplu maxim de 350 Nm ca si GTI-ul dar la 1700 rpm vs 1500 rpm, de unde rezulta ca GTI-ul e ceva mai responsive la un mers in oras.

 

Cel mai bine ar fi sa mergi macar cu un GTI inainte ca sa-ti poti da seama ce inseamna suspensia sport si sa ai un reper, si in functie de asta sa te decizi daca poti suporta mai mult (Cupra) sau mai degraba nu. Un sfat in privinta alegerii eu nu pot sa iti dau, depinde numai de tine care aspect primeaza, ambele masini au plusuri si minusuri.

Sper ca ti-au fost de folos informatiile si iti doresc spor la alegere! :icon_thumleft:

PS: dupa ce intri in posesie sa ne faci si noua o prezentare.

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pana la urma am sa comand un GTI, in primele zile din saptamana viitoare am sa semnez contractul + plata avans,

 

Singurul GTI care am reusit sa vad a fost unul in pitesti, care de altfel e la vanzare si pe autovit. Nu am avut ocazia si placerea sa il conduc.

 

Acelasi lucru si despre Leon, l-am vazut doar in reprezentanta si la diferite saloane Auto.

 

Ce m-a impins mai mult spre GTI este calitatea oarecum superioara a interiorului ( bord-ul de la leon imi da impresia ca seamana cu cel de pe golf mk6 ), faptul ca se livreaza in 2 luni spre deosebire de 4 cat preconizeaza la Leon, jantele de 18 optionale spre deosebire de 19 standard ( cam exagerate pentru drumurile noastre ) si impresia care mi-a lasat-o primul gti condus, un mk5 cu DSG in urma cu aprox 10 ani, moment in care mi-am propus sa cumpar si eu un exemplar pe viitor :)

 

Am ales varianta cu PP, 3/2 usi,DSG si alte jucarii. Poate in momentul livrarii am sa atasez cateva poze impreuna cu lista completa a optionalelor alese.

 

Multumesc de informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

GTI Clubsport review by Autoexpress UK.

Vizual vorbind, mie nu prea imi place. Nici interior, nici exterior. Se indeparteaza cumva de identitatea Golfului, dar in acelasi timp nu este nici un atac clar la Megane RS. In privinta performantelor, asa cum spun si ei, e greu sa pui la asfalt atata putere doar cu ajutorul puntii fata. Si tocmai de aceea exista R. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As mai nota faptul ca are acelasi cuplu maxim de 350 Nm ca si GTI-ul dar la 1700 rpm vs 1500 rpm, de unde rezulta ca GTI-ul e ceva mai responsive la un mers in oras.

Puterea vine mai tarziu, nu cuplul.

Cuplul pleaca de la 1500 la ambele doar ca PP-ul tine pana la 4600 fata de 4400 gti-ul normal.

Puterea in schimb, da, e de la 4700 fata de 4500rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clubsport este un GTI PP Stage 1 cu ceva aerodinamica in plus, mai ales pe spate cu ajutorul acelui spoiler. A si arcuri cu 10% mai dure. Bine la interior scaunele si volanul sunt mai orientate spre sport.

Este practic un GTI Ed 40, dar probabil din motive de marketing ca sa nu se confunde cu Golf Ed 40, i s-a spus clubsport.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar, de vreme ce are aceeasi turbina ca si GTI (din cate am citit), pare a fi doar un PP remapat, suspensii sport si eleron "dubios". Cred ca majoritatea nu il vor agrea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CZR: eu ziceam de GTI PP vs Cupra, asta fusese intrebarea colegului. :)

 

+1 Ego. As mai nota faptul ca au pastrat franele de PP. Apo' sa-mi fie cu iertare, dar daca tot vor sa fie versiune "mai de circuit", puteau sa-i puna si ei niste frane mai serioase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca R are aceleasi frane ca si GTI PP, ce te-a facut sa crezi ca Clubsport ar putea avea altele (mai bune..) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, sunt aceleasi frane ca pe R, 340/30mm pe fata si 310/22 pe spate.

Din punctul meu de vedere nu isi merita banii. Se pot face aceste modificari si cu piese aftermarket. In definitiv stage 1 ajunge la 300cp la multi tuneri reputabili, mult mai bine decat cei 265cp.

Apoi o suspensie dedicata de la bilstein, kw plus anvelope. Sigur ca aftermerket per total iese mai scump, dar si mai bine pregatit de circuit. 

Inteleg ca e vorba de acelasi motor de pe GTI mk7, nu au schimbat turbina cum s-a intamplat pe Ed35 care venea cu k04 fata de k03 de pe GTI mk6.

Cand ai deja 2 versiuni de GTI, sa scoti si acest PP+ parca e o inghesuiala. Clubsport trebuia tintit la adresa megane rs.

 

Sigur ca acest Clubsport isi are locul fiind o editie cu productie mai restransa. Ma asteptam la ceva mai diferit fata de Gti PP fiind cu titulatura de Clubsport. Mai ales ca a fost un concept de A3 Clubsport cu 525cp si 600nm prezentat in 2014 care era ceva diferit inclusiv fata de RS3.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca R are aceleasi frane ca si GTI PP, ce te-a facut sa crezi ca Clubsport ar putea avea altele (mai bune..) ?

Daca tot e mai track-oriented ar fi avut nevoie de niste frane care sa se preteze la asa ceva. Plus ca pe Cupra de exemplu sunt disponibile acele Brembo de 370mm si etrieri monobloc cu 4 (parca) pistonase. Astea de PP/R sunt mai mult decat ok pentru strada, dar pe circuit le prajesti urgent.

 

Si eu zic ca per total, mai degraba iei un GTI normal, te apuci de modificari si probabil iesi mai bine. Dar na, trebuia sa vina cu ceva pentru aniversarea de 40 de ani. :)

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele poze, imediat dupa ce a fost data jos de pe trailer.

 

Am fost sa o vad chiar cand a ajuns, respectiv vineri, dar mai bine nu ma duceam si asteptam pana saptamana viitoare cand o s-o si iau reprezentanta :)

post-159088-0-06161600-1448807300_thumb.

post-159088-0-34299900-1448807300_thumb.

post-159088-0-61396800-1448807300_thumb.

post-159088-0-84796900-1448807300_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie cu noroc si s-o alergi cu placere!

Poate ii faci un topic de prezentare ca sa mai poti discuta una-alta, aici e usor off-topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc .

 

Imediat cum reusesc sa o ridic poate ii mai fac cateva poze si detaliez in alt thread optionale, pareri si alte impresii de moment. Mai dureaza pentru ca bancile nu lucreza pana miercuri, plata o sa o fac dintr-o banca diferita fata de cea a dealer-ului deci mai adaugam o zi, trebuie sa soseasca si cauciucurile de iarna undeva pe joi.... Inca odata regret ca am fost sa o vad si nu pot sa o ridic :) 

 

De alergat am inteles ca trebuie sa fac cateva mii de km pana sa o pot duce in rosu, sau ma insel ? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Daca tot e mai track-oriented ar fi avut nevoie de niste frane care sa se preteze la asa ceva. Plus ca pe Cupra de exemplu sunt disponibile acele Brembo de 370mm si etrieri monobloc cu 4 (parca) pistonase. Astea de PP/R sunt mai mult decat ok pentru strada, dar pe circuit le prajesti urgent.

 

Si eu zic ca per total, mai degraba iei un GTI normal, te apuci de modificari si probabil iesi mai bine. Dar na, trebuia sa vina cu ceva pentru aniversarea de 40 de ani. :)

 

 

 

In teorie asa este, practic insa nu aveau cum sa puna un sistem de franare mai performant decat cel de pe R :)

Cred ca multa lume ar prefera Cupra in detrimentul acestui Clubsport. Singurul avantaj al Clubsportului ar fi doar legat de calitatea interiorului din punctul meu de vedere.

 

@Cherry: Felicitari pentru achizitie, sa o stapanesti sanatos ! Asteptam impresii mai detaliate dupa ce o ridici :)

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!