Jump to content

2014 GTI MKVII Official Photos and Details (Euro Specs)


kadettro
 Share

Postare recomandată

Pai e reasonably priced de vreme ce la banii aia nu e masina mai performanta, mai dotata si mai bine finisata ca GTI-ul.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La englezi e o problema si mai mare cand vine vorba de pretul GTI-ului.

 

Chris Harris a zis ca intra pe teritoriul BMW M135i la pret. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A zis asa pt ca BMW reduce f mult pretul lui M135i in UK, ceea ce nu este valabil nicaieri altundeva in Europa. Deci este o dilema locala, pt ei. La noi nu e cazul... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Problema cand ajungi pe circuit, mai ales in cazul lui, e ca sfarsesti facand comparatii cu Megane RS, Focus RS, Civic Type R, iar in asemenea companie GTI-ul nu poate decat sa fie mediocru.

Are el multe alte calitati si, oricum, nu e promovat ca un track-car. VW nici nu sugereaza asa ceva.

Si cu comentariul asta se poate inchide topicul :))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Sa aruncati un ochi si la episodul 5 din sezonul 21 din TopGear. Este prezentat golf 7 gti. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

 

Sa fie oare un atac catre Asta opc Extrime, sau megane rs?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la Autoexpress speculeaza ca ar fi un "Hotter R" deghizat in GTI.

 

PS: Eleronul ala mie mi se pare ca arata... hai sa fiu bland: ca o chinezarie ieftina, lipita in spatele blocului. :D

Modificat de cris.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Megane RS e altceva fata de Golf GTI. Megane RS nu e un Renault oarecare.

Golf GTI are alta adresabilitate, e orientat catre cei care stau sa pipaie bordul, sa asculte cum se inchide usa, sa aleaga din 100 de optiuni samd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speculatia ca ar putea fi un model OEM e eronata, mai ales ca ar fi un R special. Are ditamai abtibildul cu Wiechers Sport si frane de GTI PP.

Cu toate ca are jante Pretoria, care sunt optionale pe R, ma indoiesc ca i-ar pune mai degraba o masa de picnic in carca, rollcage si de-astea, in loc de jante mai usoare sau frane mai potente.

Aia e cu siguranta masina de teste a unui/ unor tuneri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Master_Blaster

Cred ca se potriveste aici desi  ar merge in orice topic legat de G7. Rezultate mult mai bune fata de vechea platforma PQ35.

 

 

Se pare ca G7 are sistem de intrerupere a alimentarii electrice dupa impact... aruncand afara bateria. :p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca G7 are sistem de intrerupere a alimentarii electrice dupa impact... aruncand afara bateria. :P

 

itssomething.jpg :)))))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am rezistat pana la 4:52; refuz sa primesc definitii ale cuvantului "fun" de la un tip care poarrta tricoul bagat in pantaloni cu adidasi.

in plus, mi-am dat seama din cat am vazut ca baietii nu au inteles scopul GTi-ului..exact ce critica ei s-a obtinut cu eforturi tehnice..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulți confundă sportivitatea cu alte chestii de riceboy :D De asta nu-i fun. Chiar și R-ul meu este o mașină liniștită, fără drama, apeși accelerația și se duce. Asta a fost tot.

 

Înțeleg aia cu volanul, este în mare măsură un comportament normal pentru acest tip de asistare și la el au trecut mașini mult mult mai sportive. Te adaptezi până la urmă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand folositi voi review-urile americane ca etalon? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mike, buna observatie, au zis-o si altii in comentarii.  :lol:

 

Trecand peste faptul ca sunt americani si imbracati 'diferit', observatia in privinta directiei mi se pare relevanta.

Directia electromecanica nu cred ca e neaparat vinovata, sunt alte marci cu directii electromecanice care se descurca mai bine. 

 

In rest, in ceea ce priveste rafinamentul, si eu il vad ca pe un avantaj, Probabil ei se refera la sunetul motorului, evacuarii, etc, care a ajuns sa fie mult prea 'linistit' si artificial.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca exagereaza nenii aia, totusi nu sunt chiar asa departe de adevar. GTI-ul e o masina foarte rafinata si cu un comportament matur, practic face tot ce-i ceri si nu prea cere foarte multe de la sofer. Desi ofera un feedback bun, in special franele si directia - care mie personal mi se pare mai mult decat decenta, se putea mai mult pe partea de sasiu si sunet in special. Am mers cu Fiesta Sport (nu ST) si intr-adevar e mai interactiva, urcandu-ma inapoi in GTI am avut impresia mai degraba de limuzina decat de un hot-hatch.

 

DAR pe de alta parte, GTI-ul e o masina pe care sa o poti folosi cu usurinta la tot ce ai nevoie, atat zi de zi cat si in excursii de mii de km fara sa te oboseasca, si sa poti sa te si distrezi atunci cand ai chef. Ca nu e la fel de interactiva ca alte hot-hatch-uri pot fi de acord, dar ca nu e deloc fun, e o exagerare. Cei care vor o masina in special pentru circuit au alternative mai bune, dar pentru daily driver, eu nu vad ceva mai bun de-atat in segmet. Asta e parerea mea de posesor. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e mai degraba un GT si asta se vede inca de la 140/150 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de-aia se numeste GTI. Cu toate acestea, in echiparea Performance, nu as spune ca nu e o masina fun sau performanta pentru clasa ei.

Americanii sa zica mersi, ca abia mai vad si ei plastice care nu iti sparg capul in caz ca le atingi. Ei se asteapta ca toate masinile sa mearga de-a latul precum Mustang, Camaro sau Challenger, altfel nu sunt fun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Cateva valori ale consumului real? Obiectiv vorbind... si fara versus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

+1 la ce zice @cris.g

 

As mai adauga ca pe drum drept, campie, multe sate, mers constant in coloana am scos si 6 ceea ce e mindblowing pentru GTI :)

Dar de obicei este in jur de 7.5 - 8 mers normal si mers mai abuziv pe la 8.5-9.

 

In oras daca e duminica scot si 9, dar da, de obicei 10-12 la trafic cat de cat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!