Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Cand m-am apucat se reglez axa de avans prima data am ajuns de la +2,4* la -4,4* :blink: Dupa ce m-am chinuit un pic ajunsesem la -1,6* si atunci trece o vecina si ma intreaba ce fac, moment in care cheia mea de 18 fixata pe axa s-a mai dus cateva grade pe la -5,0* :banghead: . Apoi iar am reluat reglajul pana am ajuns la -2,6* :icon_cheesygrin:.
Azi ne odihnim ca e duminica, maine continuam cu cealalta axa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update-uri:

m-am pus sa misc axa din spate (cea cu cantitea injectata) in acelasi sens in care am modificat si axa de avans.. si dupa cateva mici ajustari am ajuns de la 6.3mg/str la 9.8mg/str moment in care motorul a inceput sa nu prea ii placa. :banghead:

dupa alte mici ajustari in celalalt sens am ajuns la o valoare tot mare 7.8mg/str.. ceva nu pusca aici.

intr-un final am reusit sa o aduc in aceiasi pozitie doar putin putin modificata si anume la 6.2mg/str.

 

Precizez ca totate modificarile s-au facut la apa motorului (cititata de VCDS) >60grade in crestere

 

Intrebarea mea: De ce nu pot scadea valoarea aceea mai mult, undeva la 5mg/str? Mentionez ca la masina mea are 350.000 (nu s-a umplat la motor) si nu se pot stinge complet farurile, raman aprinse pozitile tot timpul, oare conteaza asa mult?:scratch:

cantitate injectata.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reglajul trebuie foarte fin,putin probabil sa iasa din 1,2 încercări ,mai degrabă 4,5ori,nu vad de ce nu ar scădea mai mult /dacă era vorba despre cea din față și nu permitea la găurile de la fulie,ziceam că poate fi distributie decalata,dar nu e cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai bun, dar eu am dat in ambele directii axa din spate(cantitate injectata) si in ambele sensuri creste, asta nu imi explic..

..mi-a luat cam 1h sa tot reglez. 
desfa suruburile(cele 3), ajusteaza milimetric axa, porneste motorul, verificat cu vcds si tot asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marcați cu carioca semn pe capul surubului de 18 de la axa si pe fulie pt a avea punct de reper

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am facut, am facut 3 semne de pe surub, saiba si fulie.

Modificat de Dan.MDLL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia e ca inainte de modificari, aveam un consum la relanti de 0,7. Dupa ce m-am jucat cu axa de la avans mi-a crescut consumul la 0,9. Dupa alte ajutari la axa ce se ocupa cu cantitatea injectata am ajuns la 0,8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am schimbat distribuția și după schimbare ei am eroare pe senzor axe cu came. Pe gr 4 îmi arata valoarea 0 . Trebuie reglata spre -2.4 ? Oare de asta am eroarea la senzor ax cu came

 

Passat B6 2.0 BMP

20221202_145627-min.jpg

Modificat de claudiu_orange
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,trebuie repozitionata distributia ,cu cale si respectata procedura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare! 

Incerc sa aflu daca este normal sa se schimbe valuarea de la torsion value in mers, si daca da, cam in ce interval. Nu am gasit pe nicaieri vreo discutie legata de asta. Tocmai am facut distributia, am pus-o in 0 cu bataie in 0.6. Investigand altceva, mi-a sarit in ochi intr-un log faptul ca oscileaza foarte tare in mers, urcand pana la 11. Ati mi vazut comportamentul asta? E normal oare? Multumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. Oboseala si batranetea isi spun cuvantul. Oscileaza doar intre 0.0 - 0.6 -  1.1.

False alarm. M-am uitat din pacate in coloana de la `Spec injection duration` :( 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. 

 

Trepidație la relanti după schimbare oringuri injectoare și ax pompa ulei(BKP): se zguduie tot motorul încât mișcă și conducata de admisie din spatele motorului.Dacă apăs putin accelerația ( până la 850-900 ture), nu mai are nimic.

 

M-am uitat la valorile injectoarelor la rece cât și la cald, iar valorile nu depășesc +/- 0.20( cel mai mult + 0.16).

 

 

 

Care ar fi problema sau ce nu a facut bine mecanicul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03.03.2017 at 21:43, EEXCALADE a scris:

Posibil ca arborii de balansare (pompa de ulei) nu sunt pusi la punct sau nu mai sunt.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

Cand motorul este rece vibrațiile sunt mai mici, dar dupa un drum de 50km, cand voiam sa parchez, am auzit din interior cum trepideaza motorul.

 

20230613_105146.jpg

Modificat de stf9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul nu mai face așa.Și-a "revenit" singur.Are o vibrație mică acum.Cu motorul cald, singurile valori care s-au schimbat sunt:

-ATDC la 4

-Torsion value la -0.75

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Distribuție făcută azi, kit contitech, am pus calele, procedura respectată, tot strâns la dinamometrică, valoarea pe canalul 51 e - 1,4 dar fluctuează cu - 0,9,eu vroiam să fie zero dar nu am reușit. Mașina a pornit ușor, consumul e 0, 42 cu toate oprite.

E normal să apară fluctuația aia pe canalul 51? Să mai pun odată calele să refac? 

 

 

IMG_20230725_220749.jpg

IMG_20230725_220718.jpg

IMG_20230725_082353.thumb.jpg.77d70a2ea8d931e8ceb440f7be688671.jpg

IMG_20230725_082358.jpg

IMG_20230725_082349.jpg

Am niște poze făcute, aici nu era strâns întinzătorul, ideea e că șuruburile de la fulie ax came nu au rămas pe mijloc după ce am strâns întinzătorul, sunt aproape în capăt, nu am făcut poză să vedeți dar blocatorul a intrat exact fără să agațe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor cald sau rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distribuția a fost făcută cu motorul rece, valorile sunt cu motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut

Avansul la vw b6 2007 2.0l BMP cu un ax,este ok  -1.5 si IQ 4.9 ? 

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,recent un prieten mecanic a umblat la avans incercand sa rezolve o problema (sa dovedit a fi un senzor defect la turbo) dar acum observ ca masina scoate fum alb la pornire si trepideaza motorul unde turatia scade sub 800, asta doar cu aer condionat pornit  si doar la rece.. odata ce sa incalzit functioneaza perfect, as putea sa o las asa dar vine iarna si vreau sa repar si incalzirea auxiliara.

masina e un golf 5 2.0 125Kw  BMN

am atasat poze,multumesc

screenshot 1 rece fara consumatori

screenshot 2 rece cu ac pornit

screenshot 3 cald cu ac pornit

rece.PNG

rece cu AC.PNG

Cald cu AC.PNG

Modificat de lucyst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sincronizata ,asta se face cu calele specifice si respectand procedura.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa imi dau si eu o parere :rolleyes:

 

doar ultimul screenshoot e bun, grupul 001, casuta 02, valoarea aceea 8.0mg/str e foarte mare. Trebuie mai micuta, pe la 4.8-5.2.

 

Eu am avut 14.00mg/str dupa o schimbate de distributie nereusita, fum alb la pornire, masina mergea in suturi rece. Am reglat-o si acum simt cei 170 caluti sau ma rog cati or mai fi :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!