Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Pune cele 3 cale si o sa iasa exact cum trebuie (la cr cbbb si pompa se caleaza)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A calat aseara cu toate 3 cale, si a picat la - 6,7kw. Acum a facut ajustari si am lasat la - 1.8. E bine sau il dam pe 0?

Te rog zi-mi o parere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Dupa calare a facut procedura ?

Pune unghiul de sincronizare la 0

Pompa o poti sincroniza doar cu cale si respectand procedura

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Care a fost procedura de dupa calare ?(Daca respecta procedura nu mai aveam discutia asta)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A calat pinionul de la axa cu came, cel de la pompa de inalte si pinionul de jos de la arbore. Apoi a slabit cele 3 suruburi de la pompa de inalte si  miscat de el, dar nu se modifica nimic la cantitate injectata, ramanea la 4,3-4.7. Apoi a fixat pompa de inalta si umblat la pinionul de la axa cu came, de aici a reglat unghiul la - 1.8kw. Apoi a strans pinionul. Eu sunt inca aici, de aia spun, sa aduc unghiul la axa la 0? Cantitatea jnjectata e buna la 4.7 cum este acum? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,deci nu sa facut procedura.

Cantitatea injectata nu o poti modifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog spune-mi cum trebuie. Il ***(rog) pe mecanicul asta. 

Am venit inapoi la service. Il pun sa demonteze tot. Doar daca vrei sa-mi spui cum trebuie procedat. 

Modificat de RLine 2009
Limbaj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult. 

Ai mare dreptate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa multa cearta si scandal am renuntat sa mai fac distributia la acest mecanic cizmar, am facut un scandal monstru acolo. O tinea sus si tare ca a facut sute de distributii si ca pe el nu-l invata nimeni, chiar si cu documentatia aferenta de la colegul "excalade" care tin sa-i multumesc din suflet pt sprijin. 

Acum o rugaminte, ma poate ajuta cineva in Ploiesti s-au prin apropiere, sa pun distributia la punct "ca la carte"? Contra cost bineinteles. 

@excalade- acum am vazut ca esti din Bacau ca la tine veneam direct, mai ales ca avem aceleasi motoare

Modificat de RLine 2009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina mea (2.0 tdi-bkp-dsg) am sesizat urmatorul comportament:

La plecarea mai energica de pe loc (treptele 1-2) cu motorul rece apare o modificare a tonalitatii acestuia in sensul ca se aude un fel de clănțănit(cârâit) in jurul valorii de 1700-2000 de rotatii/minut. Acest lucru se manifesta pana cand se incalzeste putin motorul.

Atasez cateva loguri si astept parerile voastre. In rest masina functioneaza excelent.

PS: Ce parere aveti de valoarea avansului?

4_13_15.jpg

1_13_15.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Necesita resincronizare distributie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este mare avansul ...resincronizare si schimbarea distributiei se face  cu cale de blocare ..nu cu creta 

Iar caraitul ala vezi culbutorii ca se cam duc si e posibil sa fie si din injectie dar intai pune cum trebuie distributia 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

?distributia a fost montata cu cale de ghidare (acum vreo 2 luni). Este adevarat ca nu s-a facut o scanare dupa terminarea operatiunii. 

Se mai poate regla acum avansul sau trebuie refacuta distributia complet?

Este vreo problema-în afara celei semnalate de mine-daca merg cu ea asa? În mers am vazut ca se duce chiar pana la 4,1 dar masina trage super si nici nu consuma mult.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montarea distributiei cu cale reprezinta 10% din treaba ,restul de 90% consta in respectarea procedurii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, ce ma sfatuiti sa fac in momentul acesta. Repet, din punctul meu de vedere, masina merge bine. Daca nu as fi avut interfată nici nu as fi stiut...

Ceilalti parametri cum vi se par? 

Modificat de Barza007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma ajuta vreun coleg cu un raspuns va rog 

La un 1.9 AVF cat trebuie sa fie avansul ?

Lam gasit la +8 si masina nu trage cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata a revenit  la viata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, detin un passat b6, cod motor cbab, problema la masina este ca deodata a inceput sa consume mult cu toate ca in bord imi arata 6-7 real este 9-10. De cand a inceput fenomenul am observat ca si esapamentul este negru cu tiate ca dpf nu este incarcat. Valorile la injectoare sunt ~0.20. Atasez poze cu grupul 004/013/015. Eu ma gandeam ca distributia nu este pusa la punct. Va rog din suflet sa ma ajutati ca nu ii dau de cap. Am incercat si cu alte injectoare am zis ca de acolo e problema dar la fel face.

https://gifyu.com/image/nPPA
https://gifyu.com/image/nPP1
https://gifyu.com/image/nPPB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu e de la distributie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! O părere, ca rog, pe avans? Îl las așa sau ma duc la -2,5? Iar senzorul g28 e onproblema?

56F1E21F-FFB3-4119-AACA-4EE2746996B1.jpeg

048CA9A6-E018-41A8-95C8-D01B17CA225C.jpeg

E8DB42F1-2EA0-4831-9068-58E834697E8E.jpeg

98A300BC-094A-41AC-A53A-6C8AF2346A74.jpeg

854D8C16-91F2-4447-AF47-8EA12F818917.jpeg

4A0B1F71-3E5A-4024-A0A3-61A055E55219.jpeg

DA245801-D345-48AA-9251-4C2EAE1E1A33.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce să fie problemă cu G28?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce are valori diferite?

1D99C17C-3797-46CE-9CF1-876806181062.jpeg

867CF4D0-CFF0-4009-AB79-CF4CF7D79221.jpeg

CDA80649-581A-4431-A89F-F84E8AD98F0A.jpeg

03499814-798B-496A-9B66-3D133E3EDAF7.jpeg

Modificat de janjean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!