Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Cam așa am găsit cureaua de distribuție. Nu cred că e bine. Întinzătorul nu trebuie să fie la semn. Dacă are cineva o părere vă rog! 

IMG_20220718_112847.jpg

IMG_20220718_112902.jpg

IMG_20220718_113118.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca scula pentru blocarea arborelui cotit nu e ok.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 2 în set dar nu știu care e bună, nu știu cum vin semnele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Blocatorul de la arbore nu l-ai bagat cum trebuie. Trebuie pus din lateral sa patrunda dinte peste dinte si dupaia il impingi spre bloc motor. Nu pusa deasupra arborelui(ca in imagine) si impinsa spre bloc ca nu se lipeste de arbore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

46 minutes ago, red_viper said:

Am 2 în set dar nu știu care e bună, nu știu cum vin semnele. 

Atunci pune-o pe cealalta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la pompa trebuie calat/sincronizat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După o zi de muncă și multă chinuială am reușit să pornesc mașina. Am pus blocator și la pompă, ax came, arbore, am învârtit de două ori și calele au intrat singure. Șuruburile alea 3 de la ax au venit cam pe centru, întinzătorul a mers până pe semn. 

Consum 0.42 fără consumatori, 0,63 cu climă. 

Motorul mai silențios. Am verificat canalul 51 la altă mașină motor CR CBAB și e identic, minus 3.6

Cel puțin am învățat să fac o distribuție. 

Mulțumesc tuturor pentru sprijin. 

 

 

IMG_20220718_205133.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara.îmi poate spune si mie cineva cât trebuie să fie unghiul de torsiune la un motor 2.0 c.r 170 cp. cod cbbb? Momentan este la -6,2 pe canal 51. Mulțumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pui cursorul deasupra casetei cu valoarea unghiului (51 / 4), nu te informeaza care este valoarea ok, de la ..... pana la.....? Nu mai retin exact dar parca -6...+6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este -6 +6,dar vreau să stiu care este cea mai bună valoare,pentru că la mine este exagerat de mare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca acum ai facut distributia nu este ok valoarea.

Intre -6 si +6 ideal ar fi 0. Calat, blocat motorul ok, curea noua si masori. Din pinionul de la axa cu came, apoi, reglezi +sau- sa ajungi la 0, daca vrei. Cureaua noua se intinde putin, rulmentii rolelor se uzeaza,, nu vei avea aceeasi valoare mereu. Producatorul a dat o toleranta -6...+6, davada ca mergi si cu 6.2. Cand schimbi distributia, piese noi, calat ok, ar trebui sa fie unghiul cat mai aproape de 0, apoi, apare uzura si valoarea se modifica. Cu siguranta, in nr de km pe care i.a stabilit producatorul, din cauza uzurii, nu se depasaste valoarea de 6. Deci, intre schimburi, valoarea unghiului va fi intre -6 ..+6 si este ok. Nu trebuie sa demontam si sa reglam periodic unghiul daca lucrarea este facuta ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

BMR 170CP, 16v si implicit 2 axe

Distributia schimbata acum 1 zi, fara reglaj... e mare Torsion Value asa?

 

 

mare.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam da...trebuie sa fie intre -1.5 si -2

5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La valoarea aceea cred ca a fost pusa la semn, nu cu kit de blocare distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu cei de la service si mi-au zis ca au folosit un kit de blocare, atat. Probabil valoarea asta o aveam si inainte si acum s-a transferat.. 

trebuie sa caut un service de ajustare distributie in Arad.. vreo idee careva?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are cum sa se transfere valoarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate,sunt unele persoane care folosesc chiar cale si nu acceptă sa facă ajustarea/reglaj din axa/axe pe motiv că nu e necesar. 

Ps.Mentionez ca 10ani nu i am dat de cap cu trepidatii si fum la pornire,pana nu am citit/văzut  aici valorile ideale pt reglajele celor 2 axe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i n daca axele au ramas nemiscate in timpul schimbului  de ce zici ca valoare aceea de 2.xx nu a ramas la fel?

Eu am trepidatii rece/cald la 1100rpm tot timpul, atat, in rest masina merge ok.. la consum nu prea m-am uitat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am cale de blocare dar oare nu pot si fara?! Am vazut procedura si dupa ce desfac cele 3 suruburi la axa din fata, rotesc ff putin spre botul masini apoi strang suruburile si gata.

4BCB8203-5931-41DF-A2A9-3EDD2F6FE4E8.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, poti tu. Se slabesc suruburile, misti foarte putin din surub mare. Strangi si verifici cu vcds. Repeti procedura pana se incadreaza in intervalul corect.

Zic ca nu se transfera, deoarece, daca nu folosești cale de blocaj, etc...este imposibil sa nu se miste la montaj. Ele se misca....f.f.f puțin...suficient cand valoarea sa nu fie ok.

De fiecare data, dupa ce se face distribuția, cu cale de blocaj, se verifica valoarea avansului si se regleaza. E adevarat ca nu multi mecanici fac asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 6 ore, F l o r i n a scris:

Ba da, poti tu. Se slabesc suruburile, misti foarte putin din surub mare. Strangi si verifici cu vcds. Repeti procedura pana se incadreaza in intervalul corect.

Zic ca nu se transfera, deoarece, daca nu folosești cale de blocaj, etc...este imposibil sa nu se miste la montaj. Ele se misca....f.f.f puțin...suficient cand valoarea sa nu fie ok.

De fiecare data, dupa ce se face distribuția, cu cale de blocaj, se verifica valoarea avansului si se regleaza. E adevarat ca nu multi mecanici fac asta....

Buna Florin, la B8, crlb/150cp avansul trebuie sa fie la 0.00. Ma pregatesc de schimb distributie, mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si uite asa mi-am luat inima in dinti si am reglat avansul in fata blocului. 

Va rog sa imi spuneti o parere si despre restul datelor.. ATDC cred ca o OK, dar ceva tot nu cred ca ok..

 

 

avans ok.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca m-am desteptat singur :))

trebuie sa reglez si axa din spate ca am prea mare consumul ala de 6,3mg/str sau ma insel? :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,trebuie  si din axa din spate/valoarea este mai mare cu motorul rece,din spusele celor de aici care  au documentație tehnică trebuie între 4.9-5.1.

La mine cu valoare sub aceste cifre trepida motorul la rece 4/5secunde ,iar la valoare mai mare scotea fum și mergea puțin intrerupt. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, Dan.MDLL said:

Cred ca m-am desteptat singur :))

trebuie sa reglez si axa din spate ca am prea mare consumul ala de 6,3mg/str sau ma insel? :huh:

Putin. In rest, e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!