Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Salut, golf 4 tdi pd ATD, ce părere aveți despre valori, e cazul sa umblu la avans? 

IMG_20201106_183449.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pune-l pe 0.0. Valoare un pic marisoara pe inj 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L am pus pe 0.0

La injectoare mai trebuie refăcut reglajul? 

Chiar acum, darin a scris:

L am pus pe 0.0

La injectoare mai trebuie refăcut reglajul? 

 

IMG_20201107_123106.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar daca  desfaci, schimbi, schimbi oringuri, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te salut F l o r i n, spune-mi te rog, când fac reglajul am văzut ca opune o rezistenta la un moment dat dar apoi merge încă puțin, cum e potrivit, sa ma opresc atunci când întâmpin rezistenta sau sa merg maxim cât permite, apoi înapoi 180? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Strangi surubul de reglaj pana vezi ca opune rezistenta/pana s-a strans,dar fara sa fortezi cand ajunge la capat! Dupa ce a ajuns la capat,dai inapoi 180° si strangi contra piulita. Nu este greu dar trebuie un pic de atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc, asa este cum ai descris eu din necunostinta am fortat maxim, apoi înapoi 180, va trebui sa le refac reglajul. Seara buna! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin, sa înțeleg sigur 

Strâng atâta timp cât merge rotit cu 2 degete, ca asa forțat se mai poate roti, corect? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu având codul de motor ATD, 101 cp, am văzut ca sunt pd cu terminația AJ, dar și J, ma puteți lamuri dacă pot pune din acestea cu terminația J? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dupa înlocuire kit distribuție am avans -0.17 si cantitate cam 5.8-6, consum instant 0.6 in P cu motorul cald. Cei de la service au spus ca asa a picat, ca au respectat procedura.

 

Are rost sa merg pentru reglaj, sau mai bine o las asa ? Cand aveam golful bkd aveam cantitatea 4.6 si cam tremura la relanti, la cald, nu as vrea sa faca si asta la fel.

Mulțumesc.

 

Motor BKP

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Las-o asa daca a fost pusa cu cale si sa respectat procedura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, ieri am schimbat și eu immo2 cu immo3 și am observat că mai jos de 0.8 nu scade consumul la relanti. Eu știam că de ceva vreme am consumul mai crescut dar nu îmi dădeam seama de la ce. Distribuția am schimbat-o acum un an jumate. Am citit că pot fii mai multe cauze si sa o elimin pe cea cu avansul am făcut și eu poze. Scuze de calitatea proasta, dar azi avem soare la Severin. Mulțumesc anticipat.

Screenshot_2021-03-12-13-28-32-558_com.miui.gallery.jpg

Screenshot_2021-03-12-13-27-36-046_com.miui.gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regleaza la 0.0 avansul si vezi daca scade consumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul este acel 0.6 ATDC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Syncro angle

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
theoverlord

Salut,

 

Am intampinat urmatoarea problema la un 1.9 TDI BLS:

Dupa ce am schimbat distributia, am sesizat instant ca pornirea la cald e putin mai puturoasa.

De atunci, am urmatoarele simptome:

- pornit la cald greu

- trepidatii la ~1000 rpm

- consum putin ridicat (~0.5-1l in plus) (la relanti 0.8l)

Banuiala mea dupa ce am tot verificat pe net situatii similare este avansul la distributie.

Mentionez ca ambreiajul a fost schimbat acum 7 luni cu tot kitul.

 

Am fost la serviceul la care am schimbat distributia, mi-au zis ca nu e de la avans, e de la volant

Pun mai jos videouri cu ambreiajul apasat, sunetul motorului langa roata si acceleratie in zona in care trepideaza

Ce parere aveti?

 

https://youtu.be/t1oHafarnz0

https://youtu.be/uhAvhK3Vyzo

https://youtu.be/xfZO1eRJ3Xw

https://youtu.be/IMIB9Dpy7QA

https://youtu.be/Y7dzkKi7YIQ

 

https://i.imgur.com/qoEisFY.jpg

https://i.imgur.com/Zqy3Ozt.jpg

https://i.imgur.com/m9eQzQu.jpg

Modificat de theoverlord
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , schimbat distributia la 2.0 bmr vazut ca bmn de vcds . Am aceste valori , mai trebuie umblat?

Multumesc!

20210508_202102.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. daca e PD bmr, 2.0 170cp si dpf (masina din semnatura) atunci ai injectie Siemens si distributia pare bine pusa. Iti apare BMN pentru ca vcds foloseste acelasi lbl (bmn este pus pe golf 5, motor similar cu bmr)

Modificat de ili2k2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Trebuie da fie in intervalul -1.5....-2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul de -0.74 este in ralanti cand turez se duce po 0 , daca mai scad spre -1.5 .....-2.5  ce câștig sau ce pierd ?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot -0.74 a picat si la mine dupa inlocuirea kit-ului. Baietii au zis ca au respectat procedura si ca asa a picat. Nu am insistat sa mi-l modifice. Consumul la relanti fara consumatori este 0.5. Tot pe forum mi s-a recomandat sa nu mai intervin asupra reglajelor.

 

Ca idee la Golf-ul BKD (tot 2 axe) am modificat avansul de la 0 la -1.5 si nu am sesizat nicio diferenta in comportamentul masinii. 


 

 

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
9 hours ago, Nic Usor said:

Avansul de -0.74 este in ralanti cand turez se duce po 0 , daca mai scad spre -1.5 .....-2.5  ce câștig sau ce pierd ?

Multumesc!

Poate o mica pierdere de putere. Dar daca nu simti asa ceva si consumul este ok, nu umbla la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, sper sa mai fie "viu" topicul..

Am impresia ca la masina mea, cod motor BMR 16v 2 axe cu came, ca am si eu un mic de problema. Dupa ce se incalzeste motorul, daca o accelerez putin, pana la 1000rpm, apoi o las, pana cand scade la 800rpm tremura toata masina si speculez ca ar fi problemele descrise mai jos. Am atasat si un print screen, va rog sa ma ajutati cu o parere :)

 

 

1000rpm - motorul tremura.jpg

1750rpm - motorul ok.jpg

Relanti - motor cald.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:scratch: cred ca e mare Torsion Value aia.. ar trebuie sa o scad la -1° pentru inceput. 

 

Daca am inteles eu bine, asta e rotita din fata, dar am o intrebare: cand ii modific pozitia in sens invers acelor de ceasornic, trebuie sa blochez roata celalata de "cantitate injectata", sau doar modific pozitia ei si aia e? :huh:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva, va rog?

 

Sau daca este un moderator, il rog sa mute topicul pe celalalt "topic" cu reglare avans motoare PD, inceput de @EEXCALADE

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!