Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Semnalele de la senzori nu sunt citite de ECU în acelaşi timp ci eşantionat. Dacă faci un log o să vezi acolo  o rubrică Time Stamp care indică momentul când a fost citită informaţia.

Tu ai o uşoară fluctuaţie a turaţiei (prea mică pentru a o simţi în funcţionare sau a o vedea pe turometru) şi atunci cei doi senzori indică o turaţie diferită. De altfel se vede şi în pozele precedente că chiar pe acelaşi senzor apar turaţii diferite. Turaţii diferite la momente diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înțeleg ce vrei sa spui dar eu am onproblema cu pornirea, câteodată. Am constatat ca la vreme mai rece. Nu o ia la prima cheie și învârte pana ia eroare. La urmatoarea cheie o ia sfert de zici ca N a avut nimic iar colegii de pe forum m au  sfătuit sa schimb senzorul g28 care, apropo, ia și eroare 16705-p0321-006- implausibile signal - intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta-i altă treabă şi este off topic aici. Pentru a discuta despre asta există topic separat aşa că ar fi bine să descrii problema acolo.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Merci! Scuze de Off topic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Mașina în cauză este un Passat BMP, cu 300.000+ km. De ceva vreme am inceput sa am probleme cu un injector și am să fac un rezumat la ceea ce s-a intamplat:

Până acu' 400 km, toate bune, mai puțin faptul că motorul tremura la pornire, dar numai în momentul în care învârtea electromotorul. Am făcut un drum de 1600km până în Germania (am cam forțat motorul cei drept pe autostrada...), iar când am ajuns a început să aibă momente de trepidație la relanti și să scoată puțin fum. Am verificat pe vcds și aveam valori cam mari la injectoare, așa că am verificat:

-starea axei cu came, care pare a fi ok (din câte am putut vedea cu ochiul liber)

-tijele din capul injectoarelor care sunt cam uzate pentru injectorul 2 și 3 

Apoi am reglat injectoarele și am reușit să obțin valori foarte bune, dar numai la rece (prima imagine). In momentul in care motorul ajunge la temperatura de funcționare, in relanti valorile pe injectoarele 2 și 3 ajung la valorile din imaginea 2. 

De asemenea am eroare de misfire pe injectorul 2. ( Imaginea a 3-a

Având în vedere că momentan sunt in Germania am zis sa comand un set de oring-uri pentru injectoare împreună cu tijele din capul injectoarelor, original Bosch. 

Duminică o să înlocuiesc oring, șaibe și tija pentru injectorul 2 și o să vad daca problema e doar de acolo. In caz contrar, presupun că va trebui să înlocuiesc sau sa rectific injectorul respectiv...

Și acum legat de acest topic: In vcds am torsion value -0.5 si înainte de problema cu injectoarele aveam consum 0.6l/h ( și tot -0.5 torsion value). Are rost să mă apuc sa reglez și avansul sau incerc sa rezolv deocamdată doar problema cu injectorul?

Daca cineva poate sa îmi de-a mai multe detalii și legate de problema cu injectoarele as fi foarte recunoscator. 

Mulțumesc anticipat! 

Screenshot_20200807_213126_com.android.gallery3d.jpg

Screenshot_20200807_213108_com.huawei.himovie.overseas.jpg

Screenshot_20200807_214255_com.android.gallery3d.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

muta inj 2 pe alt cilindru,misfire nu il scoti din schimbatul oringurilor sau din reglaj

 

Modificat de Manuel N.
Offtopic. Urmeaza sanctiune!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe acest topic se discuta doar despre "Reglare avans".

Alte comentarii vor fi considerate offtopic si sanctionate!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Cristian Dumitru

Salutare,

Am un Passat B6, motor 2.0 BKP. In urma cu 5000 km am schimbat distributia si mi s.a marit consumul considerabil. Asa am ajuns pe forum si, de la +1.49 am reglat.o la -1.89, datorita informatiilor de aici. Am citit majoritatea post.urilor dar nu am gasit nimic legat de ajustarea injectiei. Datele ce mi le ofera VCDS sunt:

4.0 ATDC Injection start

2.84 Injection Duration

3.2 Injection quantity.

Tin sa precizez ca citirea s.a facut cu motorul incalzit la 90⁰.

Din cate am citit/inteles aici, valoarea pentru Injection Start este mare iar pentru Injection Duration este mica.

Ma poate sfatui cineva cum sa reglez toata treaba asta cu injectia?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repozitioneaza distributia ,foloseste cale ,respecta procedura si o mearga cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian Dumitru

Teoretic, daca incerc sa modific pozitia celeilalte axe, ar trebui sa se modifice si parametrii injectiei, nu? Adica, nu as putea ajusta.o de acolo? Sau teoria mea e mult pe langa practica?

 

Spun asta pentru ca sunt sigur ca distributia a fost schimbata cu cale de blocare, lucrul de care nu sunt sigur este daca au fost slabite cele 3 suruburi de 13. Ideea e ca inainte sa modific avansul, cand il aveam +1.49, Injection start era 2.0 ATDC si Injection Duration era 7.1, valori relativ bune, parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La 2.0 tdi CR 2010 CBAB, pe ce grup gasesc valoarea avansului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

?

 

Am -4,5 gr. Sa incerc sa il aduc pe zero?

(motorul era rece)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este mai bine 0(zero) sau intre -1.5 si -2.5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu care dintre valori este mai ok, sau cum este de fabrica, dar am intalnit la mai multe masini cu motoare cr valori cuprinse intre 0 si -2.2kw

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa ma modific de la -4,5 cat mai aproape de 0 sau putin -, poate mai dispar putin trepidatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Pentru a modifica avansul de la minus 4,5 catre zero, dupa ce se slabesc cele 3 suruburi, rotesc axa in sens invers acelor de ceasornic? Ms! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod de motor ? CBAB rotesti de axa in sensul acelor de ceasornic

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal @EEXCALADE, am citit ceva mai sus si am inteles ca de la minus la zero ar fi invers.

On 18.02.2014 at 11:15, adytzurulz a scris:

Mersi frumos Florin :)

 

Acum am cateva neclaritati....in primul rand daca ma apuc sa il reglez in ce campuri trebuie sa ma uit mai exact...pe ce grupuri...?

Cum reglez avansul asta...? Am tot cautat pe net si am dat peste tot felul de discutii si contradictii...am gasit ceva pe net postat daca nu ma insel chiar de tine....dar este pentru motoarele PD....al meu este CR....este aceiasi procedura ?  Din pacate nu am gasit in post nici o poza dupa care sa ma orientez :(

 

Daca ma poti ajuta ti-ar ramane vesnic recunoscator :)

 

"Reglarea avansului distributiei la motoarele PD

 

Aceasta operatiune se executa, in general, dupa schimbarea distributiei.

Cu Vag Com-ul, se intra in measuring blocks, la grupul 004 si se verifica valoare din casuta "syncro angle" . Valorile pot fii intre -3 si +3. Valoarea ideala este de 0.0 

Dupa ce s-a citit valoarea, cu Vag-ul, se trece la partea mecanica.

1. Se scoate capacul motorului.
2. Se scoate capacul superior al distributiei � are doua cleme pe lateral.
3. Se face un semn cu marker-ul, pe surubul mare (cel incercuit cu verde, in poza), saiba si fulia distributiei.

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/www_passatb5_ro/Motor%20TDI/th_06112010065.jpg

4. Se slabesc cele 3 suruburi (incercuite cu albastru, in poza), cu ajutorul unei chei de 13.
5. In functie de valoarea pe care o aveai, la syncro angle, cu ajutorul unei chei de 18, se defazeaza axa cu came, prin rotirea surubului mare (incercuit cu verde) � trebuie miscat foarte putin, pt a face corectarea � de ordinul milimetrilor.

http://i1033.photobucket.com/albums/a419/www_passatb5_ro/Motor%20TDI/th_06112010067.jpg


- daca valoarea era pe plus rotesti surubul astfel incat marcajul facut anterior pe fulie, sa se deplaseze spre dreapta (pentru -, in poza) � respective semnul de pe surub sa avanseze in fata celui de pe fulie.

- daca valoarea era pe minus rotesti surubul astfel incat marcajul facut anterior pe fulie, sa se deplaseze spre stanga (pentru +, in poza) � respective semnul de pe surub sa se deplaseze in spatele celui de pe fulie.


Dupa efectuarea corectarii, se strag suruburile de 13, se porneste motorul si se verifica cu Vag-ul, valoarea. In functie de aceasta, se repeta operatiunea sau se monteaza totul la loc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai...inca nu stiu ?, din ce povesteste adytzurulz reiese ca trebuie rotita axa in sens invers acelor (cel putin asa am inteles eu) iar Eexcalade spune:"CBAB, rotesti de axa in sensul acelor de ceasornic".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Am reglat avansul, de la -4,5 la 0.0...-0.5. Am rotit axa cu came in sensul acelor (multumesc @EEXCALADE !) PARCA trage mai bine, parca. Ce pot spune sigur este faptul ca a crescut consumul la relanti la o.7...o.8 l/h. Ramane de vazut consumul general. Seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo!
0.5-0.7L/h la cald ,fara consumatori ,e normal 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!