Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Spiridusulverde

Mda...Planetara ai avut dreptate. Dupa ce am citi ce ai scris m-a tat batut gandul ca ma gresit. Deci sa inteleg si eu daca invart DE AX spre bord ii dau - nu plus cum credea si drept urmare am iesit din marja. Imi puteti confirma ipoteza?

Modificat de Spiridusulverde
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sch meseriasul.

Trebuie vazut in parametri si ce face senzorul ax came.

Daca e in toate mintile.

Reglaj injectoare facut corect.

Distributie calata corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spiridusulverde

Eu sunt meseriasul. Fac experimente pe propriul buzunar?‍♀️.Imi dau seama ca am gresit,maine seara reglez iar.Acum sa ma gandesc a iesit prea de tot din prima pe 0 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca porneste ok si nu ai eroare pe g42 e pe 0....pune avansul pe -2 si ai terminat cu incertitudinile

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spiridusulverde

Nu am nici o eroare. Oricum maine seara o mesteresc si imi dau eu seama ce si cum e cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spiridusulverde

Am refacut reglajul. Consumul e 0.6 masina merge mai bine in ture joase trage bine. La torsion am momente cand imi arata -1.5 sau-2.0 la relantii. 

-1.5 2 82.png

Nu am reusit sa o incalzesc ma tare de atat sunt -8 grade afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut  vin si eu cu o intrebare  :  passatul meu  porneste foarte lung  invarte mult la prima pornire  si eram curios sa stiu daca ar avea legatura cu avansul  .

intreb deoarece mi se pare si un consum mai ridicat dupa ce sa facut distributia .

la motorul de 170 hp BMR cu doua axe ,din care pinion se regleaza avansul deoarece amandoua pinioane au reglaj pe ele 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde vad acest lucru in vag ?

 

Modificat de Manuel N.
Studiaza un pic problema. Citeste regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sti unde vezi dtc in vcds ?

 

Modificat de Manuel N.
Offtopic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/28/2019 at 8:08 PM, kleinsorin said:

din care pinion se regleaza avansul

din prima axa reglezi avansul....la tine ar trebui sa fie intre 0 si -2,5 daca e asa nu te sfatuiesc sa mai umbli

pe gr 1 si 4 vezi cantitatea injectata si valoarea avansului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cristian-ioan85

Ce ziceti de asta?passat bmr.

20190311_225602-1612x1209.jpg

 

Modificat de cristian-ioan85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Necesita resincronizare distributie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian-ioan85
2 hours ago, EEXCALADE said:

Necesita resincronizare distributie .

Resincroinizata azi.

20190312_115031-2016x1512.jpg

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul. First/last warning!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot nu e bine,cu cale a fost pusa sau nu?

Modificat de Manuel N.
Nu era nevoie de quote!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e mai rau... a reglat in partea gresita.

Modificat de Manuel N.
Nu era nevoie de quote!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristian-ioan85 Resincronizarea se face cu cele trei cale si se respecta procedura 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian-ioan85

A fost luata cureaua jos si pusa cu cale.ce ii de facut? Cum e mai rau?Era 4.86 si acum 1.09.

Modificat de Manuel N.
Atentie la cum postezi!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuza-ma, nu e bine nici acum, dar e mai bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian-ioan85

Cum pot sa il mai reglez singur?din axu din fata?rotit spre fata sau pe spate sa imi dea cu minus?valoarea injectata e in regula sau,cat trebuie sa fie?

20190312_115031-2016x1512.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. NU mai intreba daca nu repecti raspunsurile noastre.

2. Mergi la cineva priceput inainte sa strici motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian-ioan85

Am fost si sa facut asta.uni au zis k nu se baga,si unde am fost mia facut asta cu cale si a zis ca e bine,ca trebuie sa fie intre -1.5 si 1,5 avansu.

Modificat de cristian-ioan85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e 2.0bmn (dupa log vad, inj piezo si 170cp) - pare sa fie in grafic torsion value.

La calculatoarele Siemens torsion value e pozitiv din fabrica si e bine cum e acum la 1.

Ca la valori negative ai un consum mai mic e alta poveste, dar sigur ai motorul sincronizat ok. 

Doar la Bosch Edc16 e negativ.

Daca nu ai consum marit (ralanti 0.4-0.5 trebuie sa fie fara consumatori) lasa-l asa.

Confuzia pleaca de la faptul ca in semnatura are 1.9tdi de 115... Spune-ne exact ce motor ai, pe ce masina..

Modificat de ili2k2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian-ioan85

Am trecut la 2l.am bmr.scuze de confuzie.deci e in regula asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!