Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Am modificat din nou la - 1,09° avansul, nu m-am chinuit sa obțin valori fixe. Nu simt nici o modificare de funcționare după o proba de vreo 50km. Trăgea bine cu avans la - 223° pana în 2000 rpm. Din contra acum simt un lag ca un gol de aer între 1900-2000 rpm. Nici nu ma gândeam sa am atâta bătaie de cap... Mai ales ca distribuția a fost calata, motorul învârtit la mana 3 ture după care verificat cu cale, care au întrat la fix apoi am lăsat motorul sa meargă 1-2 minute și am introdus din nou calele. Mai mult de atât nu aveam ce sa ii fac și cu toate astea tot nu am valorile care ar trebui. Astăzi m-am uitat la întinzătorul de la distribuție și am obs. ca semnul era mai în dreapta cu 4mm fata de mijloc (mai strans) fata de cum l-am reglat eu. În fine, nu știu cât de relevant ar fi asta după 300 km, oricum întra sub observație. 

IMG_20190627_234019.jpg

Modificat de kentblue
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare VW FAM,  

 

Am si eu nevoie de ajutorul vostru. Se da un 2.0 TDI BMN DPF off  si VCDS 12.12.

Ce grupuri trebuie sa pun pt a verifica daca distributia este pusa bine si avansul este cel corect. Intreb pt ca de cand am schimbat-o consumul la relanti e 0.8/h fara consumatori. 
Prima pornire din zi este greoaie (chiar si la 30 grade afara) si cu un consum de 1.2/h si 900rpm, dar daca opresc motorul si il pornesc din nou porneste la sfert, dar cu acelasi consum absurd.

Mentionez ca pe grupul 004 coloana 4 nu imi apare torsion value ci steering angle.

Masina n-are "zvac" pana in 2500rmp, dupa intra turbina brutal si rupe asfaltu' 

Atasat aveti poze cu grupul 1 3 4 13 si un video cu prima pornire. 

Multumesc in avans!

PS: valuare injectorului de pe C3 e pentru prima data asa mare.

 

 

67249254_482099035857324_7291707068094873600_n.jpg

 

67483366_444482523070830_847495926237888512_n.jpg

Modificat de vlad216
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Adi b6 4motion

Passat b6 4motion bmp, distribuție schimbata în urmă cu aproximativ 2000km. înainte de schimb aveam consum la relanti 0.6, după schimb 0.7. Valoare synchronization angle - 1.47 si la rece și la cald. La rece când acceleram mai sărea la - 1.96,la cald rămâne la - 1.47. E ok? 

Modificat de Adi b6 4motion
missing
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vlad216

Salut, 

Am și eu același motor ca al tău (bmn). După scurt timp de la ultima mea postare am modificat sync. angle la 0° și 5 - 5,5 mg cantitate injectata. De atunci am condus peste 4000 km și mașina se comporta asa cum ar trebui. Trage bine, nu are întreruperi, pornește imediat la rece sau la cald. Consumul la relanti imi sta la 0,6 l/h exceptând prima pornire din zi unde este între 0,9-1,2 l/h (pornire fără sa mișc mașina din loc) . După exact 1 km cât am pana la primul semafor consumul afișat (pana se face verde) este de 0,6 l/h fără consumatori, câteodată chiar și cu farurile aprinse. 

Dacă citești câteva postări în urma vei vedea cam ce m-au sfătuit pe mine alți colegi. Eu am scăzut consumul invartind de axul care acționează injectoarele, cel din spate. Procedura o găsești aici pe forum. 

Baftă 

Modificat de kentblue
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kentblue

La mine pe 0 imi pornea greu dimineata si aveam consumul instant 1l/h la 90 grade si fara consumatori. 

 

Acum am facut urmatoarele modificari si masina porneste la sfert. La prima pornire imi sta la 0.9 si dupa scade la 0.7, totusi nu inteleg de ce pe VCDS imi arata alte valori la Fuel Consumption. 

 

Ce parere aveti despre valorile actuale? 

 

Multumesc,

Vladimir 

 

68901098_658350451317093_1145909661258481664_n.jpg

69083097_475444479917145_59062478994145280_n.jpg

69280258_631867680672535_7120743906307735552_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La bmn ingn timing trebuie sa fie 5 atdc La bmr e 3 atdc la tine e ceva neinregula de este 0 

Plus că ai consumul foarte mare...acum nu știu dacă 0.7 era cu consumatori sau fara

Trebuie sa stai o oră să te uiți pe fuel consumption și o să scadă așa arată vcdsul

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlad distribuția ai făcut-o cu cale de blocare la arborele de jos? Știi că sunt de doua feluri atât la bmn cât și la bmr semnele de pe arbore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cala era blocata la arborele de jos. 

 

23 hours ago, powershot said:

Steering angle e f mic.

Din ce am citit si am vazut, la BMN, PD, EDC15 trebuie sa fie intre -2.5 si +2.5. 


Masina la steering angle 0 pornea greu. 

23 hours ago, iahimmihai said:

La bmn ingn timing trebuie sa fie 5 atdc La bmr e 3 atdc la tine e ceva neinregula de este 0 

Plus că ai consumul foarte mare...acum nu știu dacă 0.7 era cu consumatori sau fara

Trebuie sa stai o oră să te uiți pe fuel consumption și o să scadă așa arată vcdsul

0.7 e fara consumatori, dar pe VCDS imi arata 1 si ceva (in scadere ce-i drept). 

 

Ai putea sa ma indrumi cum as putea sa cresc ATCD-ul? 

 

Va multumesc, 

Vlad 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre -1.5 si +1.5  iar atdc-ul ala la tine e suspect  posibil din soft sau mai verifica odata distributia 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat-o de 3 ori. Ea este la punct si singura modificare a fost din a 2 a axa (cea din spate) , pentru a regla cantitatea injectata.

 

Pot sa  verific ATCD-ul in VCDS altfel? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din spate cantitate injectata si la cea din fata steering angle la tine .....din cate am vazut tu ai modificat din ambele cred nu ?

 

ai modificat din ambele?

atdcul doar asa il verifici si nu ai cum sa il modifici decat daca nu e corect pusa distributia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am modificat din ambele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar la tine e posibil sa fie din cauza softului pe care il ai si sa iti arate asa

ai umblat la soft din cate am cititi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, Masina are Strage1 de 1 an de zile. Din pacate nu-mi mai aduc aminte daca inainte de soft aveam alte valori pentru ATCD. 

 

Ideea e ca dupa ce a fost pusa noua distributie ( la un mecanic) aveam problemele din prima postare. Am fost din nou la garaj si am blocat arborele de jos cu cala, am pus-o la punct, am blocat-o pe rand cu un "cui", am desfacut prinderea si am miscat un pic de tot, am strans si am verificat valorile. Am observat ca daca invarti spre botul masinii cresc valorile (+) si daca invarti spre bordul masinii scad (-). 

In momentul de fata n-am probleme mari cu masina, doar ce a consumului. 

Modificat de Manuel N.
Nu era nevoie de quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca asa mai micsoreaza putin cantitatea de motorina injectata ca la bmn normal ar trebui sa fie la 4.5mg si un consum in relanti  pe bord de 0.5  si avansul ala la 0  si vezi cum porneste 

si mai mareste un pic relantiul ala din vcds ca e cam mic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta iti pune pe 0.

Ce ai tu acolo e mic.

Fa cum vrei.

Eu l.as pune pe max minus 1.5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut dacă va rog, care e valoarea avansului la motorul 2.0 TDI BMP?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La BMP e ok - 1.47 avansul, consum relanti 0.7-0.8 l/h.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știe cineva daca valoarea de torsiune la mașină din semnătura e normala sa fie 0 atât la rece cat și la cald și în accelerare sa se modifice doar puțin 0.35 ?? bănuiesc senzorul de pe axa chiar daca nu am nici o eroare

Poate să îmi confirme cineva sa se uite cum este la el că e cam dubioasă treabă la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai încercat să-l reglezi și nu se modifica valoarea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc băieți se modifica dacă incerc sa reglez deci este ok ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!