Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

Sa fii atent se misca foarte fin vezi cum este la -1.5 daca nu e ok da jos cureaua si reaseaz-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, adryano19 said:

Astazi a modificat a doua oara si a iesit de la +3.9 la -5.4.. masina merge bine trage ok iar consumul este unul bun.. cel instant este 0.6-0.7 iar pe o distanta de 50 km consumul a fost 5

e slab mecanicul daca a dat de la -5.4 la +3.9...o fi el bun consumul dar nu e ok nici una din valori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am umblat eu astazi la masina si am reglat avansul. La inceput varia de la -2.5 la -2.9 la relantiu, dupa a ramas la -2.5. Masina merge bine, trage ok iar consumul instant e 0.7..ce am observat este ca inainte cu plinul facut imi arata ca pot parcurge o distanta de 1150km iar acum imi arata ca pot merge 950km, are legatura cu reglajul la avans? Ce parere aveti, cum sunt valorile de mai jos? Multumesc

Screen Shot 02-15-20 at 01.26 PM.jpg

Screen Shot 02-15-20 at 01.16 PM.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are legatura cu valoarea consumului,instant si mediu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, aveti idee cat ar trebui sa fie avansul pompei la un 2.5 tdi AHD? La 0 pornea putin mai greu, l-am lasat la 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul se regleaza cu vcds ul, sa fie la linia de la jumate, pe grafic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa valoarea pe vcds l-am reglat

20200309_105223.jpg

Modificat de walye
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@walye

Ești offtopic, aici fiind aria de Passat B6

Aici trebuie să postezi

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributie făcută acum o săptămână cu valoare având-3.4 la rece și -3.9 la cald.inainte era -3.9.

Apoi am modificat având la -2.0.

După compensatie pe injectoare trag concluzia ca BLS cu DPF sta mai bine la -3.x.

Mereu a fost consumul 0.4-0.5L/h

Voi ce spuneti?

20200307_185503_resize_0_resize_8.jpg

20200307_185409_resize_1_resize_4.jpg

20200314_195846_resize_48_resize_41.jpg

20200314_195913_resize_30_resize_32.jpg

20200308_144649_resize_7_resize_69.jpg

20200307_185634_resize_30_resize_90.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, la un 2.0 tdi cr 170cp cbbb ce valori la avans ar fi ideale? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cr este dinamic, se ocupa ecu de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms frumos Florin, abia acum am cumparat masina si vreau sa-i fac distributia, de aceea am intrebat. Am pus testerul si avansul era la +5,mecanicul care imi va schimba distributia a zis ca e foarte mare si mi-l regleaza el, deci avansul se regleaza automat la mine? Ms mult

Valori la injectoare f bune si consum la relanti 0,4 l.  O sa iau tot forumul la citit ca am multe de invatat

Modificat de RLine 2009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se regleaza nimic automat pentru ca tu te referi la ungiul de sincronizare dintre arborele cotit si axul cu came. La CR in general mecanii recomanda 0 grade, cred ca asa vin si din fabrica.

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acum cateva zile mecanicul a zis ca a pus testerul si am avansul f mare, +5, azi am pus eu vcds-ul si l-am gasit asa, e prea mult pe minus? 

IMG_20200413_171704_copy_800x600.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Unde pot vedea ce EDC are masina mea, am tot cautat, dar nu am gasit nimic?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Într-un autodata mai nou dacă ai disponibil butonul ăla, la mine nu este pentru BMR.

49609284_4-30-20209-14-08AM.thumb.jpg.7d94885c3a10a667b195491918abad80.jpg

Acolo găseşti ceva de genul

1710716656_4-30-20209-16-06AM.thumb.jpg.4e7b35e48c9802f1ce151f8d8074a235.jpg

Cel mai probabil este EDC16

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi arata pe VCDS ca o valoare corecta a avansului ar fi intre -1.5 si + 1.5.
Daca am EDC16 si o duc la -1.5 sau -2.5 mai lucreaza corect motorul, am citit tot topicul asta de 3 ori si toti recomanda -1.5 sau -2.5.
M-am jucat ieri la un prieten la service si cu calele puse pe motor avansul a cazut fix la +1.09, vreau sa stiu daca il dau la 0 sau il duc spre minus, sau il las cum a cazut, la 1.09. 

Modificat de AlbertM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate că în vcds nu este bine documentată valoarea. Dar parcă ţi-a zis Eexcalade pe topicul celălalt să o laşi aşa. Eu zic să te sfătuieşti cu el că ştie mai bine. Bine, bănuiesc ce te roade pe tine, dacă modificarea unghiului de sincronizare scade valoarea crescută a injectorului 3. Nu prea cred. Acum cu 1.09 s-a modificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, asta ma roade cel mai tare, nu s-a modificat valoarea, dar totodata ma intereseaza si valoarea corecta la distributie, sa stiu eu ca functioneaza in parametri, am un mare defect, sunt foarte perfectionist.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia lasat exact cum era ,acum trebuie calat iar  in cele 3 puncte si facuta procedura..

De ce ne mai intrebi daca tot cum vrei tu faci ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis sa experimentez, masina a avut doar 0 de cand este la mine de 2 ani, am vrut sa vad daca merge altfel.
O sa o dau la 0 din nou si o las asa.
Nu am umblat ca sa deranjez pe cineva, doar o curiozitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, aseara am pus distributia la un passat b6 cbbb 170cp cr 2009 si are acum - 6,7kw.

Ma duc la 10 sa-mi mai regleze avansul, ar trebui sa fie cat mai aproape de 0, dar sa fie cu minus, adica - 1,-2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns la valoarea asta, - 1,8kw. E bine? A facut reglajul din axa cu came. 

IMG_20200514_114528_copy_800x600.jpg

Modificat de RLine 2009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!