Jump to content

Reglare avans


EEXCALADE
 Share

Postare recomandată

ca posesor de bkp (140 cp piezo Siemens - motor similar) iti pot spune ca pe acolo pica pe cale daca e pusa distributia bine. Bmn/bmr - acelasi motor (unul pe golf, altul pe passat pq46)

Daca e consumul ok, las-o asa. Daca nu, de la axa dinspre radiator modifici avansul spre -1.5. Masina va fi mai puturoasa sub 2000rpm dar va avea un consum mai mic. Cel putin la mine asa a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian-ioan85

Au fost puse calele si acolo picat.O las asa un timp si vedem cum se comporta.Asa mi sa zis ca trebuie sa fie intre -1.5 si 1.5.multumesc mult.consum 0.5 relanti.

Modificat de cristian-ioan85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut.detin un passat 2006 2.0 tdi bkp..dsg.tocmai ce am schimbat distributia si de atunci tremura masina consumul a crescut...si parca nici nu mai schimba bine..distributia a fost făcută la service de cartier...ma poate ajuta cineva cu reglarea distribuției in bucuresti?ajutati-ma va rog ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia se pune cu cale si nu mai este nevoie de nici un reglaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pricep....ma poate ajut cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, la un service serios, care are mecanici pregatiti, o sa desfaca cate ceva pe acolo si o sa o puna cu calele respective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dute inapoi. Ceva nu e ok pus la punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am crezut ca se poate regla din roțile dintate si apoi văzute valorile....habar am...zic si eu

Am fost...turbina e de vina..  motorina proasta....răspunsuri sa scape de tine.

Cînd am schimbat distributia la primul stop nu a mai pornit....după ce au gîdilat puțin a mers.

Modificat de Manuel N.
Citeste regulamentul forumului. First/last warning.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Sunt Ok valorile astea? Motorul rece! Prima poza oprit apoi pornit. 

E254913D-3B06-4193-8D9E-24F266C60DC9.jpeg

DE4AC81F-389E-4D3C-8423-C7FD604D0CE6.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Cu motorul pornit, se poate măsură. E aproape - 3...ideal între - 1.5 și - 2.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-1.09 e Ok? Mi se pare ca învârte puțin mai mult pana o ia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Bună ziua, as avea nevoie si eu de o interpretare la valorile din fotografii. Momentan nu dețin o interfață vag și scanarea a fost făcută cu Delphi. Motorul a fost reconstruit după ce a cedat distribuția în mers din cauza rolei întinzătoare (noua, după schimbare distributie, kit continental cp1051wp2) care a venit defecta, în fine...detalii... După reparație și o asteptare îndelungată, începând de ieri am circulat circa 100km și am observat ca motorul are o putere foarte mare fata de cum era înainte, pornește foarte repede la rece și la cald. Curiozitatea mea este dacă am reușit sa obțin valorile corespunzătoare sau nu. Consumul la relanti a fost în primii 30km după reparație de 0,8-0,9 l/h iar acum s-a stabilizat la 0.7l/h. Chiar acum am observat la pornire la rece o ușoară întrerupere. Măsurătorile au fost făcute la cald, fără consumatori. Distribuția a fost montata de mine cu cale VAG, inclusiv toată reparația am făcut-o eu fiind mașina personala. Informațiile despre motor se pot vedea în fotografii în partea de jos. Va mulțumesc anticipat. 

IMG_20190623_120123.jpg

IMG_20190623_115819.jpg

IMG_20190623_133018.jpg

Modificat de kentblue
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece nu pot edita postul anterior revin cu întrebarea dacă e în regula consumul, înainte de intervenție fiind mai mic, aprox. 6,5  /100 comb. la același stil de condus și aceleași drumuri. 

IMG_2019-06-23_16-41-49.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare consumul.

Cam apesi pedala.. nu gluma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca avansul e +2,49 nu e bine,de aici si consumul

era mai bun un vcds pt a vedea valorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

#powershot 

Chiar nu am apăsat pedala, am mers normal cu viteze schimbate la 2500-2800 rpm și cât se poate de constant 70% în afara localității.

#ionut10a

La cum vad și înțeleg eu valorile, avansul e la 2,49° BTDC adică - 2,49°. Corect? Am comandat deja o interfață vcds care sper sa o primesc în zilelele următoare. Oricum eu doar citesc datele (se descurca și Delphi) nu am nevoie deocamdată sa codez, dar cine știe pe viitor. 

 

#all

Ar trebui sa umblu la avans? După ce am montat distribuția am verificat de 3 ori și calele de centrare întra perfect în găurile de blocaj. Sincer este prima oara când mi-am bagat nasul într-un motor diesel la o reparație mai complexă, motorul fiind refăcut aproape în totalitate în afara de cuzineți biela+arbore și segmenți care după măsurători / inspecție ochiometrica au uzuri minime, chiar nu ma asteptam. În concluzie, ce ma sfătuiți sa fac în continuare? 

Modificat de kentblue
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, kentblue said:

avansul e la 2,49° BTDC adică - 2,49°. Corect?

nu ma pricep cu delphi dar in nici un caz + nu e --

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se cam încurcă avansul (începutul injecţiei) cu unghiul de sincronizare, Am explicat aici care este diferenţa între ele

 Deci,  caută în grupul 4 şi acolo ai 3 valori: inceputul injecţiei (injection start), care este ok la tine, durata injectiei (injection time) şi unghiul de sincronizare (torsion value) care nu o văd în printscreen-urile tale. Asta din urmă te interesează pe tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. După cum văd acolo unghiul de sincronizare este 2,62 cu + ceea ce nu prea este bine

Nu mai da quote postării anterioare, este contrar regulamentului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, atunci ar trebui sa învârt axul de admisie sau pe amândouă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După o scurta intervenție am reușit sa obțin valorile din imagine. Consumul afisat pe bord a scăzut semnificativ cu exact 1l/100. E ok asa? ce ar  mai trebui sa modific? 

IMG_20190624_192844.jpg

IMG_20190624_200915.jpg

Modificat de kentblue
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, astăzi am primit interfața vcds și după 3 încercări am reușit sa obțin valorile din imagini. Mașina se comporta bine, deocamdată am mers doar vreo 40km și consumul a scăzut destul de mult. Am tot încercat sa vad graficul de avans și nu am reușit deloc, poate pe versiunea mea de soft nu mai este. Totuși am niște nelămuriri în legătură cu valorile încercuite. Consumul afisat pe vcds mi se pare foarte mic iar unghiul de 5° de la injecție nu l-am mai văzut la nimeni prin nici o postare. Credeti ca ar fi vreo problema? 

IMG_20190626_223733.jpg

IMG_20190626_223828.jpg

IMG_20190626_221440.jpg

Modificat de kentblue
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 ATDC-ul ăla orice ai face nu scade... așa arată vcds pune pe altceva și vezi că e diferit dar nu mai lasa torsion value la -2.25 eu cred că vcds (balon) îți arată intre -1.5 și +1.5 așa cum îl ai tu acum nu trage până în 2000 ture 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!