Jump to content

cat va consuma agregatul?


passat no1
 Share

Postare recomandată

Bogdan-Valentin

Treaba e simpla:11% in oras 7,5% in afara in conditii de mers normal.Poti sa scoti si 6% in afara dar cam incurci traficul.E un consum normal  avand in vedere ca trebuie sa cari 1500kg cu un motor de 1.6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sâmbătă (02.03), traseu mixt: Rahova - Ferentari - Luică - Spiru Haret - Şos. Olteniţei - Popeşti-Leordeni - Frumuşani - Negoieşti şi retur prin Popeşti-Leordeni - Autovit - Mihai Bravu - Obor - Pantelimon - Socului - Parc IOR - Dristor - Timpuri Noi - Filaret, trafic moderat, consumul indicat în bord a fost de 8,0 l/100 km.

 

Consumul pe ultimii 1800 km, dintre care 1600 km în Bucureşti, a fost de 11,9 l/100 km.

 

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ultimii 350 km facuti exclusiv in Bucuresti, consumul este de 11l/100km

Ma consider norocos chiar sa am acelasi consum sau chiar si mai mic ca al colegului Bogdan Valentin avand in vedere ca motorizarile sunt diferite!

Pe traseul Bucuresti-buzau-Focsani-Tecuci-Barlad_Husi , in decembrie 2012, 2 persoane in amsian + multe bagaje, mers linistit am avut consum de 6.2, un record cred pentru aceasta motorizare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

O sa va impartasesc si eu consumul masinii din dotare. In Buzau, un oras nu foarte aglomerat, daca merg mai mult si calm, scade consumul undeva la 9%, dar cum o calci un pic sau stai la semafor, creste semnificativ, iar media corecta ar fi undeva la 11-12. Cand merg cu 180km/h imi arata consum 20%. La un drum de Bucuresti, mers frumos 85% din timp (110 - 140km/h in afara loc si 60km/h in localitati) si 15% cu accelerari si 200km/h max, mi-a luat undeva la 7.5% (masurat la pompa... dar era vara). Acum iarna, la un drum de 70 de km mi-a luat lejer 10%. 

Concluzia este clara, bagi un pic piciorul in ea, consuma ~12 - 13%, mergi mai linistit, media este undeva la 10%, per total un motor foarte gurmand acest 1.8 t.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bosni - 1.9T gurmand? Nu mai rau ca asta micu' al meu. 1.4 16V, BCA, 10-11%, Bucuresti 80%, restul extraurban, in aprox 1500km, mers normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am sa postez si eu cateva consumuri medii cu masina din semnatura.

 

Pe scurt in oras consumul mediu este sub 10% cat timp viteza medie este >= 22 km/h iar in exterior sub 6.5% cand viteza medie este <=70km/h

 

#1

Distanta: 1374 km
V. medie: 72 km/h
Consum: 6.6%
Detalii ruta: Iasi -> Bulgaria -> Iasi


2012_09_02_22_13_44.jpg  2012_09_02_22_13_55.jpg 2012_09_02_22_14_05.jpg

 

#2

Distanta: 479 km
V. medie: 28 km/h
Consum: 8.5%

Detalii ruta: Iasi

 

2012_11_11_14_51_09.jpg 2012_11_11_14_51_32.jpg 2012_11_11_14_51_41.jpg

 

#3

Distanta: 1027 Km
V.medie: 58 km/h
Consum: 7.1%
Detalii ruta: Iasi -> Transfagarasan -> Iasi (4 pers + bagaje)

 

2012_07_22_20_30_02.jpg 2012_07_22_20_30_13.jpg 2012_07_22_20_30_22.jpg

 

#4

Distanta: 428 km
V. medie: 73 km/h
Consum: 5.7%
Detalii ruta: Bucuresti - Iasi (prin Bacau si mers noaptea)

 

IMG_20130203_040824.jpg IMG_20130203_040834.jpg IMG_20130203_040845.jpg

 

#5

Distanta: 442 km
Viteza medie: 67 km/h
Consum: 6.4%

Detalii ruta: Iasi - Bucuresti (prin Bacau si mers ziua)

 

IMG_20130130_174624.jpg IMG_20130130_174634.jpg IMG_20130130_174643.jpg
 

#6

Distanta: 458 Km
V. medie: 23 km/h
Consum: 9.7%

Detalii ruta: Iasi (iarna)

 

IMG_20130123_193021.jpg IMG_20130123_193032.jpg IMG_20130123_193043.jpg

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un motor de 1.8 benzina ai un consum mai mult decat decent as spune eu. Mai mult decat atat, mai mai sa te apropii de consumul unui 1.9TDI:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

În ultimele 2-3 zile, din mai multe motive, deşi traficul e doar moderat, consumul înregistrat în bord în Bucureşti a fost de domeniul poveştilor vânătoreşti, sau consum de 1.9TDI/90 la 1.8T/"230":

 

Vineri (ieri) la prânz: Casa Poporului - Drumul Sării - Prosper Center - Trafic Greu - Parc Carol - Domo Budapesta - Pasaj Mărăşeşti - Foişorul de Foc - Obor - Barbu Văcărescu - Floreasca - Şos. Nordului - Arc de Triumf - Casa Presei - Jiului - Bucureştii Noi-CrisTim: 9,9 l / 100 km

 

Vineri (ieri) seara: CrisTim - Pod Constanţa - Griviţei - Gara de Nord - Şantier Hala Matache - Calea Victoriei - Piaţa Revoluţiei - Casa Poporului - Marriott - Chirigiu - Rahova: 8,8 l / 100 km

 

Sâmbătă (azi) seara: CrisTim - Pod Constanţa - Griviţei - Gara de Nord - IDM Basarab - Bricostore - Plevnei - Casa Radio - Academia Militară - Panduri - Chirigiu - Electromagnetica - Petre Ispirescu: 7,8 l / 100 km

 

În toate cele 3 cazuri am mers moderat, 50-80 km/h după caz, dar potrivind cât mai bine turaţia cu viteza.

 

Ori am înnebunit eu, ori a înnebunit calculatorul, ori traficul mai lejer şi modificările aerodinamice au ajuns să facă minuni.

 

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ca să probez cine a înnebunit de fapt, am aşteptat ca indicatorul de benzină să intre pe rezervă, am alimentat de 50 RON de la Rompetrol (7,93 litri) la 95470 km şi am mers vineri şi sâmbătă prin Bucureşti până când a indicat din nou rezervă - 95554 km.

 

84 km cu 7,93 litri -> 9,44 l/100 km (sâmbătă, după un tur Rahova - 13 Septembrie - Marriott - Piaţa Operei - Buzeşti - Dinicu Golescu - 1 Mai - Averescu - Romexpo - Pod Constanţa - Pajura - Casa Presei - Arcul de Triumf - Dorobanţi - Ştefan Cel Mare - Bucur Obor - Iancului - Pasaj Obor - Ştefan cel Mare - Barbu Văcărescu - Floreasca - Petricani - Porsche România - Ambasada Chinei - Herăstrău - Kisseleff - Casa Presei - Dămăroaia - Bucureştii Noi, calculatorul indica 9,3 l/100 km, deci e foarte aproape de realitate)

 

În concluzie, modificările aerodinamice şi adaptarea turaţiei şi presiunii turbo la viteză funcţionează şi ar trebui să facem şi un topic despre aerodinamică şi cum ne ajută ea, însoţit de poze.

 

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
volnick1986

Ultimul meu consum extraurban la mers relaxat cu medie de viteza 69 kmh a fost 6.9 % pe ruta: Alba Iulia - Turda - Cluj - Gilau - Autostrada A3 - Alba Iulia (230 km). Am mers fara clima deoarece nu a fost prea cald afara. :)

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma mira faptul ca eu cu al meu Passat , motor 1.8T 20v benzina la un mers relaxat, 2 persoane in masina+bagaje am scos 6.5 l

Golful fiind mai usor ar trebui sa scoti mai putin....

Modificat de DDT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volnick1986

are si jantele pe 17.... dar am scos si sub 6.9 la mers relaxat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mycarservice

sunt uimit de ultimile postari ... cum sa te lauzi ca ai scos consum de 6 cand tu defapt ai stat pe loc.

Ultima fita e sa mergi cat mai incet ca sa scoti consum cat mai mic?... daca doreste cineva sa aibe consum mic si sa incurce circulatia recomand mijlocul de trasport numit caruta care cred ca merge cu o galeata de ovaz/zi deci se schimba si unitatea de referinta de la L/100km la galeata mancare/zi.

 

Concluzia: a mea tot intre 9 si 14 consuma!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
R_a_z_v_a_n

Eu cred ca tu nu stii cum sa faci sa-ti scrie sub user BANNED ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Concluzia: a mea tot intre 9 si 14 consuma!

A mea consuma 6% la 150 km/h si nu incurca lumea, inseamna ca a ta e un jaf?

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mycarservice

Eu cred ca tu nu stii cum sa faci sa-ti scrie sub user BANNED ...

Doar am facut un comentariu despre metodele care trebuie aplicate (mers foarte incet) pentru un consum cat mai mic. Adica e aiurea sa mergi "la consum" cand ai cumparat masina de 100 CP. Daca vrei consum mic iti trebuie alta masina. Aveam impresia ca lumea cumpara 1.6 pentru performante nu pentru consum.

 

 

 

Concluzia: a mea tot intre 9 si 14 consuma!

A mea consuma 6% la 150 km/h si nu incurca lumea, inseamna ca a ta e un jaf?

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Daca tu zici de consumul masinii de la semnatura sunt perfect deacord cu tine

Si ca jeta mea e jaf am zis asta mai de mult... (citeste in acest topic pe la mijloc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e vorba de mers legal. Nu toata lumea trebuie sa goneasca pe DN-uri sau sa mearga cu 80kmh cand limita e de 50 in localitati.

Sincer motorul de 1.6 nu cred ca se poate vorbi de luat pentru performante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mers lejer pe autostrada scoti 6.9 :) adicatelea 7%

Celeronu daca e vorba de masina din semnatura , aici e topic de benzinare :)

Mycarservice sa nu exageram, eu scot 9 si ceva maruntis pe GPL...dat in ea la 4000-4500rpm constant...

Daca merg lejer scot binisor mai putin...

Iar 13-14% e consum de urban... pe GPL ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mycarservice, nu te supara dar am o vaga impresie ca exagerezi(ca sa nu zic ca aberezi).Argumentul:

 

 Eu mi-am luat passat ul din semnatura datorita experientei neplacute pe care am avut o cu fosta masina, Vw-ul fiind o masina fiabila si de 3 ani nu m a lasat balta, desi eram constient ca un motor de 1.8T nu consuma cat un diesel. Cand postez aici sau ma "laud" cu un consum pe care am reusit sa l obtin nu e pentru ca "mi-am luat passat cu turbina si merg la consum cu el" ci pentru ca daca plec din X si vreu sa ajung in Y fara s ama grabesc, nu vad motivul pentru care as depasi viteza prevazuta prin lege(unii mai stiu ce e aia). Chiar si asa, cand auzi de consum de 6 la o benzinara, evident este faptul ca se refera la consumul in afara localitatii unde se merge, cel putin eu, merg pe prima banda unde nu cred ca incurcpe nimeni mergand cu viteza de aprox 100-110 km/h. 

p.s. Dupa logica ta pe care sincer nu o deslusesc, oricare dintre noi ar trebui sa aiba cel ptin 2 masini: una cand vrei sa mergi la consum si alta cand vrei sa rupi asfaltul. Ei bine, nu cunosc multi care-si permit asta.Tu da?

Modificat de DDT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mycarservice

p.s. Dupa logica ta pe care sincer nu o deslusesc, oricare dintre noi ar trebui sa aiba cel ptin 2 masini: una cand vrei sa mergi la consum si alta cand vrei sa rupi asfaltul. Ei bine, nu cunosc multi care-si permit asta.Tu da?

 

Logica e simpla nu compari mere cu pere, ori consuma putin ori merge tare ...intre cele 2 variante nu difera doar motorul ci si carcasa.

 

Logica in urma careia am comentat aici este ca o sa citeasca acest topic oameni care vor sa isi cumpere o masina vw pentru consum (motiv pentru care si cauta consum vw) si ajung sa creada ca daca ai 1.6 consumu e in jur de 6-7L/100Km care e adevarat doar in anumite conditii foarte stricte sau mai grav in acest topic pentru maisni pe benzina sun prezentate consumuri la diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sunt uimit de ultimile postari ... cum sa te lauzi ca ai scos consum de 6 cand tu defapt ai stat pe loc.

Ultima fita e sa mergi cat mai incet ca sa scoti consum cat mai mic?...

 

Când mergi cât mai încet posibil, consumul e mai mare.

 

Cea mai bună eficienţă la o maşină cu aerodinamică bună se obţine atunci când mergi cu viteză mare şi cât mai constantă posibil, potrivind turaţia cu viteza şi evitând situaţiile în care trebuie să frânezi şi să accelerezi repetat.

 

Spre exemplu mers pe DN / autostradă între 100-160 km/h în treptele superioare de viteză consumul la 1.8T e sub 8 l/100 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt uimit de ultimile postari ... cum sa te lauzi ca ai scos consum de 6 cand tu defapt ai stat pe loc.

Ultima fita e sa mergi cat mai incet ca sa scoti consum cat mai mic?...

 

Când mergi cât mai încet posibil, consumul e mai mare.

 

Cea mai bună eficienţă la o maşină cu aerodinamică bună se obţine atunci când mergi cu viteză mare şi cât mai constantă posibil, potrivind turaţia cu viteza şi evitând situaţiile în care trebuie să frânezi şi să accelerezi repetat.

 

Spre exemplu mers pe DN / autostradă între 100-160 km/h în treptele superioare de viteză consumul la 1.8T e sub 8 l/100 km.

 

Este corect ce spui si sunt de aceiasi parere dar altii spun ca merg "lejer" si consuma 6.

 

Desi tre sa le dam cumva si lor dreptate ca daca mergi cu 60 e mai usor sa pastrezi viteza constanta (nu franezi in curbe ca nu ai de ce si din punctul A in B dureaza mai mult deplasarea la 60 km/h deci au tinut mai mult timp viteza constanta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un mare factor la consum (dupa inertia la accelerare) e frecarea cu aerul.

 

Dupa 90 km/h aerodinamica oricarei masini lasa de dorit, fiindca n-ai cei face aerului, si deacolo in sus poti consuma doar mai mult sau la fel, mai putin nu indiferent daca se merge constant.

 

Un prieten cu un axr (101cp tdi) pe la 60 constant mers in coloana a scos 5%, mirarea lui era ca scotea 5,5% de obicei in exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit si eu sa scad sub 8%.  :8:

Bucuresti - Giurgiu - Ruse - Razgrad - Shumen - Nesebar si retur prin Varna - Shumen - Razgrad - Ruse - Giurgiu - Bucuresti + cateva drumuri aditionale,

7.5% consum la pompa.

Mers 110 - 120 si 150 pe alocuri la retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 @SergiuD: te poţi juca şi pe la aerodinamica maşinii. Nu punând kituri aerodinamice de la tuneri, fiindcă nu fac nimic, şi nici kituri de pe la Le Mans, fiindcă fac contrariul, crează downforce prin rezistenţa aerodinamică.

 

 Leonul în momentul de faţă are:

 

- Burtă plată de la marginea barei din faţă până după subcadrul punţii (scutul de plastic de la 1.9TDI, capace de plastic care închid spaţiile de sub bară);

- Burtă plată de la roţile posterioare până la bara spate (capace de plastic);

- Carenaje aerodinamice în faţa roţilor anterioare şi apărători de plastic în faţa celor posterioare (ca la Duster);

- "Cozi de rechin" înapoia roţilor posterioare;

- Toate fantele din bara faţă (care nu duceau la radiator, intercooler sau la altă destinaţie utilă) închise;

- Toate lufturile din caroserie închise cu cheder subţire de cauciuc (ca la Octavia II).

 

 Modificările aerodinamice sunt făcute în aşa fel încât să fie foarte puţin sau deloc vizibile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!