Jump to content

cat va consuma agregatul?


passat no1
 Share

Postare recomandată

Mai stii poate are omul cutie in 7 trepte si mod eco in loc de sport.

Cam greu de crezut consum sub 10 prin Bucale...mai ales cu 230 cai frumosi. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi 307 km Alba Iulia - Autostrada Transilvania - Cluj - Gilau - Cluj (trafic greu) - Autostrada Transilvania - Alba Iulia 7.9.

BC2 zice 9.8 pe 1630 km.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când mi-a consumat maşina în forma stock 14,5 l /100 km tot aici am scris...

Am un mod eco, se numeşte "alegerea cu grijă a traseului, jonglat cu treptele de viteză şi nişte mici artificii aerodinamice" :lol:

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nautilus, careva o impinge! :))

Am mai auzit si eu 1.8t stage 2 cu 10 la suta in brasov... De asta te si intreb: ai facut comparatie cu cat te fura bc-ul fata de pompa? Caci al meu 1.8t nu trece sub 13 l la suta pe zi n targu mures.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sub 10 in Bucuresti, al meu 1.8T Passat consuma fie doar seara, fie in weekend.....la un mers normal.

In rest, doamne ajuta! :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin Cluj, 10.2 media, mers normal/alert. Pe autostrada, 10.3 media la mers 180km/h constant (vreo 300km) si 8.9 la mers 145km/h constant (vreo 800km) :pirat:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jmf, aceeasi intrebare ca pt nautilus: te fura bc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, am verificat la pompa, diferenta e minima. Surprinzator, fiindca la skoda ma fura la greu :)

Modificat de jmf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul oficial în ciclu urban la 1.8T AUQ (măsurat în laborator, deci optimist) e de 11,7 l/100 km.

În ciuda modificărilor mecanice şi a traficului de 2 parale oferit de monumentala inteligenţă a vitelor care ne conduc capitala din 2000 încoace, l-am bătut cu aproape 2 litri :icon_geek:

Motivele pentru care se poate:

- Turaţia trebuie potrivită cu viteza;

- Trebuie renunţat la acceleraţii "de drag racing" acolo unde nu există motive (mers din semafor în semafor);

- Aglomeraţiile trebuie evitate pe cât posibil;

- Aerodinamica trebuie îmbunătăţită (asta o discutăm într-un topic separat).

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca motivul principal este iesirea pe DN1 :)

Si mie, cand ajung in weekend pe acolo, imi scade consumul mediu (de obicei il resetez cand fac plinul si merg mai mult urban) cu 1-2L.

Tips-urile date de tine sunt foarte bune, dar de cele mai mult ori greu de pus in practica cand folosesti masina la ore de varf (8-9 dimineata si 5-7 seara).

Doar cu aerodinamica imbunatatita nu sunt de acord, la 30-40km/h poti sa mergi si cu o cutie cu roti, impactul este minim zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeti ca nemtii cind au facut consumul au pus la volan o blonda beata si au pus-o sa faca liniute ?

E clar ca astia deja s-au gindit la toate tips&tricks-urile vehiculate de la inventarea motorului pina in zilele noastre...

Daca neamtul a stors ultima picatura din rezervor si i-a dat 11.7 , cam greu sa-l ajungi ...si voi spuneti ca ati obtinut cu 2l mai putin ? :)

Si cu masina chip-uita ? Eu stiam ca e pt putere mai mare nu pt consum mai mic :)

Ar mai exista legende pe aici pe la diesel-uri softate...cica ar consuma ceva mai putin ~0.5l...dar putini au confirmat asta...banui ca soferul de tigaie softata pleaca de la premisa ca daca o calca consuma mai mult...atunci de frica o calca si mai putin decit o facea cu softul original :) de aici banui o mica economie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult, şi nu cu 0,5 l. Orice maşină modificată va consuma mult mai mult decât în forma stock la turaţia maximă.

La turaţiile folosite în "regimul de autostradă fără radar", consumul mediu calculat de BC e de 14-15 l/100 km şi cu pedala la fund arată consum instantaneu de 52 l/100 km (ceea ce nu se poate, fiindcă nu ai unde să ţii motorul la 7000 rpm, presiunea turbo la 1,5 bar şi pedala la fund timp de 100 km).

La turaţii reduse şi viteză moderată e altceva. (Pentru 130 km/h constant, turaţia e puţin sub 2500 rpm)

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eeee unii zic ca in regimuri "eco" ar consuma mai putin...

Dupa cei 2 neuroni ai mei singurele variante de facut economie ar fi sa schimbi cutia, pinionul de a5a sau diferentialul la cele cu tractiune pe spate...dar in ultimul caz economia e pe exterior...iar la urban mori cu ea in intersectie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia 02M (Leon / Golf 25th Anniversary cu motor AUQ) are 3 arbori de pinioane şi alt raport final în treptele V şi VI, tocmai ca să menţină turaţia redusă :)

Caroseria de Leon I Top Sport / FR / Cupra R are câteva erori de fabricaţie din punct de vedere aerodinamic. A fost proiectată în 1999, imediat după marele picaj al preţului la petrol din 1998, când ajunsese 10 USD/baril, şi după adoptarea Euro 4, astfel încât un consum urban de 11-12 l/100 km părea foarte bun. S-au făcut nişte compromisuri pentru design: fără panouri deflectoare de aer în faţa roţilor anterioare, fără "burtă" plată înainte de puntea faţă şi după cea spate, deschideri suplimentare inutile în spoilerul faţă, în plus faţă de cele necesare pentru intercooler şi radiator (o să pun câteva poze - radiatorul are nişte clape de plastic care dirijează aerul spre el, intercoolerul are o pâlnie de plastic, dar există deschideri în afara acestor clape, care nu duc nicăieri), spoilerul spate înapoia roţilor spate are forma a 2 cupe care frânează aerul ca o paraşută de frânare din aviaţie, chederul exterior al uşilor nu e complet (la Octavia II există un cheder exterior care închide lufturile dintre uşă şi caroserie), scutul de plastic de sub motor e incomplet faţă de cel complet de la 1.9TDI.

Are şi câteva avantaje: între puntea faţă şi rezervor burta maşinii e aproximativ plată, pragurile de la kitul Top Sport / FR / Cupra R sunt funcţionale, forma punţii din spate şi a rezervorului e corectă din punct de vedere aerodinamic, eleronul "cozoroc" de fabrică e funcţional.

Toate erorile pot fi corectate cu costuri mici (un panou de plastic din Bricostore, şuruburi autofiletante, bandă de cauciuc şi nişte silicon), dar nu există piese aftermarket care să facă asta, trebuie să ţi le confecţionezi singur şi e de muncă.

Nu e tocmai topicul potrivit să discutăm de la cap la coadă chestiunile aerodinamice, dar, pe scurt, adăugirile de genul "eleron cât o masă de călcat, deschideri imense în spoilerul faţă cât să treacă un căţel prin ele, difuzor spate nefuncţional" nu ajută la nimic. Eficienţa aerodinamică se obţine cu modificări mai mici şi mai puţin vizibile.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nautilus are dreptate cu tot ce-a zis in legatura cu aerodinamica si reducerea consumului, insa foarte bine a punctat si Toni si sunt de acord cu el. Cum intru eu in Bucuresti la 7.30 dimineata si merge de la Gara Progresul pana la Unirii, credeti-ma ca e crima. Si daca vrei sa nu trebuiasca sa umbli cu aparatul de ras dupa tine ca sa n-ajungi nebarbierit la munca, trebuie putina acceleratie pe alocuri ca sa crosetezi un ciorap sau un fular si sa ajungi cateva masini mai aproape de semafor. Mai ales ca sa ramai in coloana si sa te tii aproape de ala din fata, trebuie sa calci acceleratia si frana ca un disperat-adica o crima pentru economia de carburant. Eu cu 1,6 16V caut economia de carburant mai rau decat voi cu 1,8T deoarece voi daca aveti pitici pe creier cum am si eu deseori, aveti cu ce sa-i trimiteti la culcare. La mine dureaza putin pana mi se cimentuieste ranjetul ala cretin pe fata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nautilus dezbateam despre consumul urban...ce treaba are aerodinamica cind mergi ca melcul prin oras...

Faci si tu ca aia de la Ford care laudau grila comandata , ca au imbunatatit factorul de aerdinamicitate etc...

La ce? La o tigaie facuta mai mult pt uz urban ? :)

DA, acea grila intradevar influenta consumul mai ales pe vreme rece...imbunatatirea regimului termic...

Dar nu eau prosti sa recunoasca ca au reinventat roata...ce se foloseau la camioane de pe vremea lui Burebista :)

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, am verificat la pompa, diferenta e minima. Surprinzator, fiindca la skoda ma fura la greu :)

La skoda arata pe BC consum in cluj de 10,9l/100km iar la masuratoare din pompa era undeva la un 12-13l/100km.Deci fura BC cu aprox 2l/100km :)) Dar tot era de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Categoric, nu exista dubii :)) Ar mai manca si ei o pita calda chiar daca se bat in piept cu certificatele lor de masuratori ale pompelor (niste mari fasuri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia scoateti voi capu' pe trapa @50kmh in oras si mai discutam vis-a-vis de implicare aerodinamicii la mersul in oras :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plecat sambata din Bucuresti-Pitesti-Rm Valcea-Novaci-Bumbesti jiu-Defileu-Uricani, 3 persoane adulte in masina +bagaje, consum la destinatie 6.8l/100km. La intoarcere am avut 7.0 pana la intrarea in Bucuresti prin militari, pana la muncii am facut 88 minute si consumul pe Bc1 a urcat la 7.4. Consumul pe Bc2 pentru cei 735 km parcursi a fost de 7.1, Decent as spune eu :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

250 km facuti doar in Bucuresti, drumuri scurte in special, condus atat dimineata-pranz-seara. COnsumul pe bc2 este de 11l/100 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!