Jump to content

Golf 4/ Octavia 1 vs Megane 2 dci


kicker
 Share

Postare recomandată

Tine de setari..Si la mine la Leon face la fel..Daca am actionat butonul de deschidere de pe telecomanda, luminile se aprind in habitaclu indiferent daca deschid sau nu vreo usa sau haionul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • kicker

    12

  • Cowboy

    5

  • Laurentiu_LWR

    5

  • Razvan_SPD

    3

Asa face la toti. Daca deschizi din telecomanda se aprind becurile in interior. Dar era vorba de portbagaj aici. Adica de ce cand deschizi portbagajul se aprind si luminile interioare din habitaclu? Chiar nu ii vad rostul.

Despre ce setari vorbesti? Tu poti seta masina astfel incat la telecomanda sa nu se aprinda becurile interioare dar la deschiderea usilor da?  Nu cred ca ai nici o setare.  Eventual daca pui intrerupatorul  becurilor pe pozitia inchis. Dar atunci nu se vor aprinde nici la deschiderea usilor.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis in ideea in care treaba asta nu e neaparat o particularitate a Megane-ului; tine de setari de la o masina (marca/model) la alta; la asta ma refeream, nu la faptul daca se poate schimba de undeva setarea aia sau nu..Am dat in continuare ca exemplu si Leonul pt ca si ala face la fel: se aprind luminile in habitaclu cand deschid portbagajul. Se aprind si cand descui din telecomanda usile, dar se aprind si cand masina este descuiata si doar deschid portbagajul...Oricum nu ma deranjaza cu nimic treaba asta...atata timp cat lumina in habitaclu nu ramane aprinsa permanent cat portbagajul este deschis.

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil numai la unele hatch-back-uri este chestia asta, ca te ajuta si lumina din interior la luminarea portbagajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am Symbol si nu e asa , adica deschizi portbagaju si nu se aprind luminile din interior , motorul de 1.5 e fiabil dar in general la Renault sunt probleme cu bieletele , bucsele , trebuie sa ai mare grija sa nu o bagi prin toate gropile, daca ai grija de masina are si ea grija de tine , am condus un Megani de peste 100.000  ingrijit si arata bn ext, int , depinde de fostul proprietar . Nu fac publicitate Renault ca oricum eu strang bani sa-mi iau un VW , e doar o opinie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare o greseala sa dai o masina care e pe platforma G4 pe ceva mai nou pentru fiabilitate. O parere unanima care a devenit aproape o regula nescrisa, e aceea ca G4 a fost aproximativ ultima generatie care a fost construita pentru fiabilitate. 

 

Ca masina are 10-13 ani si apar probleme, asta e normal in special pentru ca nu stii ce grija a avut proprietarul anterior de masina. Daca a trecut din Dacie la Vw cu gandul ca e tanc si piesele nu sunt consumabile si sunt garantate pe viata, atunci masina aia nu e una buna. 

 

Din ce-am inteles eu ca vrei de la o masina, nu cred ca vrei A4 B6 sau Passat B5.5 datorita articulatiei multi-link care desi e foarte buna pentru senzatii si toate cele, e scumpa atunci cand vine vorba de inlocuit din cate stiu eu. 

 

Uita-te si la Leon 1M pentru ca e Hatchback si e mai practica decat Bora din punct de vedere al portbagajului. Daca ai lovele te poti uita si la G5 daca iti place ca model pentru ca are si unele motoare bune si e si platforma schimbata fata de G4 din cate stiu eu si e si an mai recent. 

 

In aceeasi idee cu frantuzoaica iti poti lua la fel de bine si Logan cu motorul ala daca nu te deranjeaza eventualul scurt care poate aparea la stopuri si designul modelului. Am mers iarna trecuta cu un Logan Break 1,5 Dci si avea consum 5.5% pe calculatorul de bord si masina era mearsa aproape exclusiv in Bucuresti. Am mai mers cu un Logan cu acelasi motor care era taxi si avea undeva la 230.000 de km si dupa ce-am vazut cum merge si m-am dat in vorba cu soferul zicea ca i-a schimbat recent ambreiajul, i-a curatat turbina si un suport la motor. Crede-ma ca te ungea pe suflet cum mergea masinuta aia. Si un Sandel ar fi foarte bun, e ceva mai aspectuos. 

 

Ideea e ca Dacia e cam tot Renault si nu mai platesti diferenta aia ca sa-ti iei un model Reno. Parca Dacia nu are tabla galvanizata si Reno are la toate sau aproape toate modelele, nu ma pricep asa bine la frantuzoaice. 

 

Un prieten are un Peugeot 307 de prin 2002 cu motor 1,4Hdi. Are un consum foarte-foarte bun, dar e puturos motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!