Jump to content

Schimb Ulei Din Cutia De Viteze La B3


passat no1
 Share

Postare recomandată

mam gandit sa schimb uleiul din cutie si vreau sa va pun mai multe intrebari

1 este bine daca il schimb ?

2 ce ulei sa bag si (eventual aditiv)?

3 cum se poate vedea nivelul uleiului din cutie ( cred ca aici o dau in bara )?

4 cam catzi litri intra ?

motorul este de 1,8l inj. multipunct , cod motor PB , an 91

`va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.da

2.ce marca preferi, cu conditia sa fie 75w90 sintetic

3.gaura de umplere reprezinta maxim

4.2 litri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.ce marca preferi, cu conditia sa fie 75w90 sintetic

... si probabil API GL 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc

avetzi idee cat costa acest ulei API GL 4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc

avetzi idee cat costa acest ulei API GL 4?

Cred ca undeva pe la 20 RON litrul. Am vazut chiar ieri la Augsburg astfel de ulei Aral (75W90 API GL 4), la bidoane de jumatate de litru, si parca era 10 RON si ceva bidonul. La alte marci nu m-am uitat la pret, dar cred ca e apropiat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e aral nici nu vreau sa aud

stiu ce am patzit cu el in motor si nu mai vreau sa aud de firma asta, si de ce ?

dupa 5000 am scos aralul 15w 40 apa din motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e aral nici nu vreau sa aud

stiu ce am patzit cu el in motor si nu mai vreau sa aud de firma asta, si de ce ?

dupa 5000 am scos aralul 15w 40 apa din motor

Gasesti si Castrol pentru cutia de viteze cam la acelasi pret, aveau si Castrol pentru cutia de viteze dar nu m-am uitat la pret. Dar e foarte apropiat.

In ce sens ai scos Aral-ul apa din motor? Am auzit de multe ori expresia asta si nu o inteleg...

Eu am pus acum 1600 km pentru prima data ulei Aral in motor (Aral High Tronic 5W40, API SL). M-am uitat si la alte tipuri de Aral (15W40, 20W50), dar cum aveau ca specificatie API SH, le-am pus repede inapoi pe raft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adik era subtziat de ziceai ca era apa

nu mai era asa de gros

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

si io ma gandeam sa schimb uleiul la cutie (1.9 tdi, 116cp, PD-152.000km) si am dat tel si la PoRo si la Midocar( doar ca sa intreb, nu aveam de gand sa fac operatiunea la ei) si toti au zis ca la Vw uleul de cutie e garantat pe viata si doar se completeaza? E adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, conform manualelor lichidul de transmisie nu se schimba niciodata, dar e bine sa fie schimbat deoarece se incarca cu miroparticule metalice (la cei care mai "polizeaza" vitezele sa intampla mai repede) care in timp duc la uzura prematura a componentelor cutiei de viteze Eu am hotarat sa il schimb si pentru ca intra masina ciudat in viteza 1 , 3 si marsarier si vreau sa vad daca se rezolva ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

stiti cumva ce tip de ulei tre la passat 150 cp , pt cutia de viteze in 5 trepte?

dar cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiti cumva ce tip de ulei tre la passat 150 cp , pt cutia de viteze in 5 trepte?

dar cat costa?

am aflat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
... Eu am hotarat sa il schimb si pentru ca intra masina ciudat in viteza 1 , 3 si marsarier si vreau sa vad daca se rezolva ceva.

La masina mea sunt momente cand bag in viteza 1 si "caraie cutia" . Apas bine pedala de ambreaiaj si bag corect in viteza. Crezi ca poate fi de la uleiul din cutie?

Figura asta am patit-o numai la trepta 1, mi-a facut-o de cateva ori.

Modificat de kistler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Astazi am fost la service, mecanicul mi-a spus ca trebuie sa schimbul chitul de la ambreiaj. Cica asa se manifesta la modelul cu ambreaiaj hidraulic (cand bagi in viteza intai sau marsarier, careie putin, insa nu intotdeuna). Eu am o retinere, fiidca masina trage foarte bine, ambreaiajul nu patineaza de loc in timpul funtionarii. Crdeti ca ar fi necesar totusi schimbarea ambreiajului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Ca sa vezi daca ii ambreiajul de vina incearca sa pleci cu a 3 de pe loc,daca poti pleca cu a 3 de pe loc inseamna ca ii dus ambreiaju.

Modificat de mirceatm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica sa fie dus ambreiaju daca pleci cu a 3-a de pe loc? eu plec chiar si cu a 4-a....chinuit rau de tot.........adik asa incet incet incet......pana sa-i dau a 2-a :D......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la partea asta ii dau dreptate lui alinelu2006. am incercat (de voie de nevoie odata). mi se rupsese suportul care sustinea tija de la schimbator si ramasese intr-a4a. deci se poate pleca de pe loc si cu a4a, dar ushor ushor ushor.fara graba.daca vrei sa vezi daca-ti patineaza ambreiajul pune 2 pietre mari in fata rotilor din spate. baga in viteza (a1a) si incerca sa pleci de pe loc. daca motorul incepe sa-ti moara (daca nu aluneca pietrele) inseamna ca e bun ambreiajul, daca incepe sa mearga "normal" inseamna ca e Recviem Eterna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am un passat din 92, 1984 cm3, benzina, 16V, cutie automata, 100 kw. Vreau sa schimb uleiul din cutie. Ma puteti ajuta cu modelul de ulei pe care sa il folosesc si ce cantitate? Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mai multe intrebari legate de ulei:

Passat B3, `91, 2.0 Inj., motor 2E, 265.000km

Momentan, are`n ea Mobil 15W-40 mineral (asta a fost de cand am luat-o, mentionez ca am facut cu ea deja 13.000km in 10 luni si doar am completat), recomandati tot uleiul asta, sau sa ma duc pe un 10W-40 Sintetic?

Ce ulei sa folosesc la servo? a scazut sub MIN, si vreau sa iau ceva bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa mergi atata cu 15w40 ????

maxim 7000 de km se merge cu 15w40 pentru ca este un ulei mineral si nu il shcimba pe 10w40 ca dupaia sar putea sa iti mance

iar la servo baga castrol atf dar daca ai pompa servo ff buna bagai dinala original recomandat febi

si uleiul din cutie la vw nu se schimba niciodata doar se completeaza daca este nevoie

Modificat de lupy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat tot 15W-40 de la Mobil (100RON in cap - 5L ulei+filtru :))! Pai, lupy, eu am facut 13.000 cu ea asa+fostul proprietar! :))) am 264.600 acum cu ea! Am sa il schimb la 270.000 km!

Saptamana asta am schimbat asa:

Ulei+filtru ulei

Filtru aer

Bujiile(am mers pe Bosch)

Am schimbat becul de la proiectorul stanga(era ars saracul)

Sunt curios acum ce consum scot la drum lung!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am un passat b3 si vreu sa completez cu ulei la cutia de viteza... pe unde se face acest lucru, nu gasesc nici cum... si cu ce ulei as putea sa completez pt ca nu stiu modelul deoarece nu il am de la vechiul propietar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de complectat si verificat uleiu din cutie ai de desfacut un surub cu cap de inbus de 17 pe lateralu din fata masinii .... undeva pe la mijlocu ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!