Jump to content

Reglaj aer- amestec


althomas
 Share

Postare recomandată

Am la brotac teava mica de la toba infundata, care ar trebui sa dea aer cald la carb - nu se incalzeste gatul de sub carburator , face gheata + consum 20% benzina.

Ca sa nu dau jos juma de motor ptr a scoate galeria si sa o desfund, se poate regla aerul-debit marit- din surubul de reglaj din carb?

Vreau sa incerc reglajul pe baza bujiei de la Colortune.

Adica sa completez lipsa aerului din galerie cu aer din surubul de la carburator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg ce zici prin "lipsa aerului din galerie" ... cand se face jivraj cantitatea de aer nu e influentata cu nimic, ci benzina. Din cauza asta iti consuma 20% pt. ca se incearca compensarea benzinei pierdute prin jivraj.

Putina teorie: motorul Otto functioneaza in principiu prin admisia unui gaz in cilindrii, format din aer+vapori de benzina. Este foarte important ca acei vapori sa fie cat mai fini si cat mai rarefiati , amestecati omogen si uniform in masa de aer pt. o combustie cat mai eficienta. In momentul in care vaporii de benzina furnizati de carburator intalnesc peretii galeriei de admisie reci, ei se condenseaza pe pereti, saracind astfel amestecul destinat cilindrilor de carburant. De asemenea, picaturile condensate depuse pe galerie se preling in camera de ardere, insa ca lichid nu realizeaza explozia necesara impingerii pistonului, cu alte cuvinte, acea benzina este arsa degeaba deoarece nu contribuie la propulsie (in schimb ai mai multa cenusa, depuneri de carbon etc) .

Dupa cum ti-ai dat si tu seama, compensarea (nefericita) pt aceasta situatie e benzina mai multa, in nici un caz mai mult aer. Singura solutie pentru aceasta problema este rezolvarea preincalzirii.

Din motivele spuse de mine mai sus rezulta si ca in aceste conditii precare reglajul cu Colortune este irelevant.

Adaugare ulterioara: studiaza si principiile de functionare si reglaj ale carburatoarelor (atat in mod general cat si pt modeul specific masinii tale ) deoarece in mod evident iti lipsesc niste cunostiinte , si asta se vede in final la consum :)

Good luck.

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

" am roata moale si numai am chef sa o umflu, pot sa tai cauciucu de pe roata si sa ma duc doar pe janta??? " - intelegi ce vreau sa zic

dane, ai garaj, baga masina in garaj si lucra,desfunda teava si asigurate ca,virgula, carburatorul primeste/trage aer cald asa cum l-a dat fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate dilaru'. Dane daca este imposibil de desfundat, mai bine tai segmentul ala de teava si pui teava buna in loc...eventual inlocuiesti toata partea de mijloc si sudezi capetele pe teava noua... in fine, probabil ca sunt multe solutii...aia cu reglatul carbului...nu mi se pare a fi o solutie.

spor

..ideal ar fi alta admisie, dar din moment ce nu ai schimbat-o, probabil ca nu ai.

Modificat de ionut_che
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de incurajari ...DECI, sa ma apuc de munca. :icon_thumleft:

Komisar... ai dreptate ca trebuie sa imi mai imbogatesc cunostintele despre motoare, dar invat din mers, din capitolul "intrebari si raspunsuri". Ce am studiat eu ptr traiul zilnic e paralel cu mecanica.

Si avand in vedere ca e "hobby", promit sa nu deschid service auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!