Jump to content

Furtun Vacum


comi
 Share

Postare recomandată

Daca e vorba doar de furtunul de vacum de la frana ce rost are sa iei la metru cand poti sa iei piesa in sine de la VW? Nu are rost sa puneti furtun pt ca cu timpul face `cuta` si apoi e pa. Trebuie sa fie indoit din fabrica...

 

Costa cam 120 lei

post-89752-0-86527800-1372891343_thumb.j

Modificat de PHPCore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de acel furtun, ci de furtunasele de la valvele N75, N239, N18, de la egr, actuator turbina, rezervor vacuum , etc.

Sunt din cauciuc si panzate la exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit la un user de pe aria vanzari  , furtun oem:

N 020 353 27 - 37 lei / metru (comanda minima 5 metri)

N0202821 - 63 lei / metru (comanda minima 5 metri)

Daca e cineva amator sa impartim in 2 o rola subtire si o rola de furtun gros , sa ma anunte prin PM   sau 0723.211.856.

 

astea sunt preturile... exact de la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Maruta

Eu sunt interesat, dar cum le impartim ? :)

Le taie el si ne trimite cate 2.5 m din fiecare ? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai , cum vrei : Mi le trimite Pustiulik( aria vanzari) prin curier , i le platesc , le impart , apoi ti le trimit prin posta sau curier, sau invers: le cumperi tu si imi trimiti "my share" prin posta si iti platesc  .  

 

 

:beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Ciao,

 

Credeti ca pot testa cumva nivelul de vacuum (-0,7 to -0,8 bar) fara un manometru de presiune negativa?

 

Stima,

Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-mi referitor la valva asta n 239 capacelul ,la tine se misca? pe ala care scrie made in Usa,eu am demontat furtunul ce duce la aceasta valva si am suflat respectiv tras,dar pare ca trag aer fals,am verificat furtunul nu e crapat,asa e normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Asta e vroiam sa intreb si eu. Este vorba de supapa N239, din cate am citit in acest topic, aceasta actioneaza clapeta si opreste motorul.

Sa inteleg ca nu are treaba cu pierderile de vacuum in timpul mersului ?

 

I-am desfacut anul trecut acel capacel pe care scrie Made in USA sau ceva de genul si nu am gasit decat un burete mic rotund in jurul unei gauri....

 

Nu mai stiu unde a zis cineva pe forum ca la fel avea si el problema cu trasul aerului fals pe acolo si a schimbat-o cu una noua si numai are pierderi de vacuum :))

post-46865-0-77656400-1395146469_thumb.j

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut colegii...la un motor 1.9 Tdi de pe Golf 4 din 1999 de 110 CP spuneti-mi va rog,vacuumul este creat de adimisia de aer?de carcasa filtrului de aer?sau e vreo pompa de vacuum?

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, la diesel nu se foloseşte vacuum-ul din admisie. La cele cu pompă rotativă (cum este şi a ta) există o pompă de vacuum separată, iar la TDI PD în pompa tandem este integrată şi pompa de vacuum. Dacă ai văzut un furtunaş care merge din filtru la electrovalvele N18 şi N75, acela ajută la funcţionarea acestora (unele nici nu au furtunaşul respectiv ci au nu mic filtru de aer montat direct pe electrovalvă).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, o problema asemanatoare am si eu, cand o accelerez si trece de 2500 rmp se aude un Fasait si nu prea trage masina, pe langa asta iese mult fum.. 

am fost plecat acum si mai mult de 140km/h nu puteam merge din cauza zgomotului.

am fost la un mecanic si mi-a spus ca e pompa de vacum ( 9mil ) ar putea fi din cauza unui furtun?

vw golf 4 motor 1.9 tdi 90cp 

Modificat de B713PUI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Adica nu ai incredere in mecanic...ce verificari a facut de a ajuns la concluzia ca este pompa?

A masurat vacuumul in diferite puncte cu ceasul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, poate sa fie si furtun, vacuum, etc.... de aceea trebuie verificat bine inainte, facut un log in mers, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Daca se stie careva care sunt furtunele de vacuum la AZD sa imi zica si mie va rog. Motorul meu se accelereaza singur si nu prea stiu unde sa caut si ce sa verific. Multumesc. O schema ar fi de mare ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate furtunasele subtiri - alea sunt de vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine (Badescu), ai linie de vacuum ce duce la canistra de carbon, linie de vacuum ce duce la tulumba de servofrana si linie ce duce la regulatorul de combustibil.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se stie careva care sunt furtunele de vacuum la AZD sa imi zica si mie va rog. Motorul meu se accelereaza singur si nu prea stiu unde sa caut si ce sa verific. Multumesc. O schema ar fi de mare ajutor.

Pe rampa de injectie ai un furtunas mic panzat care intra in regulatorul de presiune.Scoate furtunul(doar terminatia din regulatorul de presiune) ala si vezi daca face vid.

Daca nu face vid este posibil sa fie scos sau crapat in terminatia de jos care intra in galerie...asta inseamna ca pana nimeresti sa bagi furtunul ala in stutul din galerie....o sa iti vina sa iti dac cu caramida in c..e. :lol:

Oricum,furtunul ala nu influenteaza in asa natura ca masina sa mearga foarte prost sau ca motorul sa se tureze singur.

post-64586-0-44947100-1418901046_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula, din pataniile mele, furtunul de vacuum de la servofrana manifesta cele mai multe pbme.

Se crapa la imbinarile in mufe si pierde vacuum, fapt ce determinia urcarea in ture a motorului pt ca ecu incearca sa compenseze pierderea de vacuum. Acel furtun are si o supapa unisens pe el. Se inlocuieste complet, tot ansamblul.

Pt a vedea locatia sa, vezi primul post in poza de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut , 

 

Am o problema (posibil) cu furtunele de pe la turbina. Atunci cand accelerez mai brusc, sau ii dau talpa.. fâsâie ceva pe la turbina. Sau zona aia. Se aude foarte bine cand sunt cu geamurile jos si trec pe langa cladiri / masini.. Ideea e ca m-am uitat pe acolo, si toate sunt la locul lor, nu e iesit nimic. Totodata, cand e motorul cald, se aude acelasi fâsâit dar constant, evident mai incet.. doar daca duci urechea in zona turbinei. Parca are mici ezitari la puterea de accelerare.. Oricum merge bine, dar simt acolo ceva ca nu trage ok.. 

Ce pot face? Sa incep sa schimb din furtune? Nu m-as apuca de treaba daca nu asta ar fi baiul..

 

Sper ca am postat unde trebuie...

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ridica masina pe elevator si verifica integritatea tubulaturii de la turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Mai are cineva furtun OEM de impartit? Sau exista vreun dealer ce vinde la metru acum?

Pentru un ASZ cam ce lungimi mi-ar trebui? In ETKA apar 3 coduri ce par deja indoite, grupate si taiate pe dimensiuni, nu stiu daca asta la metru se va aseza la fel de bine acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in linii mari, cam 2 metri din fiecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut

Golf 4 1.6 16 valve

Am urnatoarea problema. Cand dau sa accelerez, chiar si pt o depasire, sau vreau sa ma "dau" la masina, imi taie benzina ( da in nas). Apoi trebuie sa fac o frana de motor si sa o iau usor. Pare puturoasa nu se infige decat cand este rece. Cand este motorul rece ( 5-10 minute) nu face. Sunt schimbate toate filtrele inclusiv uleiurile.

Masina doar ce am luat-o. Am schimbat si egr nou, pe tester nu iese nimic.

Multumesc

Cand o accelerez ( cand reusesc ) se aude ca un suierat de turbina de avion/vapor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

are careva idee diametru interior si exterior al furtunului de vaccum care tot se gatuieste si crapa la toata lumea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Pe cele subtiri eu am gasit in comert de 3mm cele originale au 3.5mm din ce am inteles , nu am masurat iar cele groase 4.5mm . Gasiti pe eMag siliconice de cam toate dimensiunile ... o sa imi iau si eu in curand ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!