Jump to content

compresie buna - dar tot pierd ulei. Care este cauza?


milika
 Share

Postare recomandată

:o de unde pot face rost si eu de un sticker cu "VWFORUM" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru "Serby" maeste cateva intrebari te rog:

Cat ai dat pe ghiduri si pe semeringuri?

Si as vrea sa mai stiu unde ai facut toata reparatia si cat te-a costat ca eu nu stiu unde sa o fac....?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am vb pe messenger ca sa stie lumea de ce nu am raspuns aici.

Cat despre injectoare... si eu am avut 3 bushite rau.. la fel trepida la relantii si nu stiam cauza (schimbasem fise, bujii, etc.) S-a dovedit ca acele injectoare erau de vina. Vezi unde le cureti, nu stiu cat de recomandat e cu ultrasunete.. eu le-am curatat cu solutie la acelasi service unde am facut masina.

Azi am pornit-o, zic momentan ca-s multumit de ea.. nu am scos-o inca pe strada ca mai tre facut ceva la ea dar trepidatia de la relanti a disparut iar sunetul motorului este mult mai placut :huh:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit si la service-ul unde trebuia sa revin azi cu un telefon si nici ei nu ma pot ajuta (ar putea, dar nu vor sa piarda timpul cu o masina cu injectie atat de veche... probabil pretul e prea mic pentru munca depusa).

Foarte urat din partea lor, sunt trecuti la Bosch Romania pe site (reteaua Bosch Car Service), dar refuza sa faca asta.

Cred ca dintre ei singura sansa ar mai fi cei de pe Valea Cascadelor, care momentan nu au om priceput la asta si trebuie cineva sa mearga la cursuri, si sa vrea sa faca "practica" pe o masina, doar pentru asta sa accepte sa se ocupe de o diagnoza.

O sa incerc intr-o zi cand temperatura o sa aiba valori mai ridicate sa schimb intre ele 2 injectoare sa vad daca problema se muta la alt cilindru, ca sa fie sigur ca injectorul e problema. Revin cu detalii cand o sa am, daca intereseaza pe cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu am scapat de ulei pe filtrul de aer dupa schimbarea simeringurilor de la supape. O sa mai incerc sa curat uleiul de sub filtrul de aer sa vad daca se pierde la fel de mult ca si inainte.

De mers merge mai bine acum, probabil din cauza reglarii avansului foarte aproape de cum trebuie sa fie. Motorul suna mai bine, se aude foarte frumos la viteza cand apas pedala pana la fund. Inainte nu era asa.

Legat de topic, am mai gasit ceva pe internet.

/***************************

Oil-soaked air filter?

The oil-vapour scavenging system often blocks in the JS engine resulting in oil condensing in the intake manifolds and running back down into the air filter. If your air filter is all oily, this is how to solve it.

At the top, back of the rocker cover is a relatively thick rubber hose that leads down to a large rubber junction-piece, connected to two other hoses.

Location of rubber junction piece

rubber_junction.jpg

Loosen all the clips down there and wiggle that big rubber piece out. At the bottom of it there's a plastic piece with a right-angled elbow in it. Pull the plastic piece out of the rubber junction hose and examine it.

The plastic elbow piece resides in the end of the rubber junction piece.

elbow_in_plug.jpg

Blow into one end - you should be able to blow freely. If you're eyes pop out, or you faint, then the elbow is blocked. Spray carb-cleaner into it, or WD40 and blow from the little elbow piece back the other way. You might need to use an unwound paper clip to poke the carbon deposits out. Either way, spend a good amount of time cleaning that little hole that runs through the plastic elbow until you can blow through it both ways unobstructed. Once it's clear, pop it back in the rubber junction piece and connect all the hoses back to it. You probably should clean the intake manifold of the excess oil, but now that that tiny little hole in the plastic elbow is clear again, the engine can scavenge the oil vapours properly and your air filter should eventually dry out.

***************************/

O sa incerc si asta. Daca nu scap de consumul de ulei, cand se mai incalzeste o sa trec de la ulei sintetic la semisintetic 10w40, Castrol GTX Magnatec 10W40, pe care l-am mai folosit vreo 2 ani dupa ce am cumparat masina, inainte sa trec pe sintetic. (iarna trecuta aveam Castrol 10w60 si pornea la rece mai greu decat pleaca acum cu Aral 5W40, de aceea o sa astept sa se mai incalzeasca vremea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"georgem " ghidurile le-ai schimbat ??

Daca nu ai schimbat si ghidurile sau macar verificat sa vezi ca sunt bune nu ai facut nici o afacere.

Eu am vb la un sevice sa rezolv problema asta si mi-a zis ca daca vreau sa scap de toate grijile imi recomanda sa schimb si ghidurile care sunt mai mult ca sigur uzate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am schimbat si ghidurile pentru ca nu am desfacut chiulasa. Am schimbat pe sus simeringurile de la supape.

Stiu ca pot aparea alte probleme dupa ce umbli la chiulasa si am preferat asa, plus ca a fost destul de simplu (doar ca a fost migalos, circa 45 de minute pentru fiecare cilindru, in afara de partea cu demontat capac culbutori si montat la loc).

Oricum, mecanicul mi-a spus ca ulei pe filtrul de aer nu ajunge de la simeringurile de la supape, ci de la presiunea din carter produsa de forja la un motor care trebuie segmentat. Cum compresia la mine e buna, cred ca e posibil sa fie de vina uleiul sintetic prea subtire pentru un motor de 15 ani si cel putin 188k km (desi cred ca a fost dat mult inapoi, nu cred ca o masina de 10 ani si care a stat 8 ani in germania poate sa aiba doar 131k km, asa cum am cumparat-o eu in 2001).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 250.000km la bord si nu consuma gram de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

SALUT,

Este posibil sa fi rezolvat problema.

Aceasta problema se pare sa fi fost de la aparatoarea de plastic dintre curbutori si capac la mine LIPSEA.

Asa ca se poate ca tot uleiul ala care il dadea afara pe filtrul de aer sa fie de la acest capac.

In concluzie cred ca ar trebui sa ii strang de gat pe aia de la sevice de unde am reparat masina prima data.

Dupa ce mai fac niste probe mai revin cu inca o postare si va zis rezultatele.

Tin sa le multumesc realizatorilor acestui forum si nu in ultimul rand membrilor cu ajutorul carora am reusit sa repar masina.

VA MULTUMESC!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

S-a rezolvat problema?

Eu inca nu am rezolvat, am schimbat din nou simeringurile pentru ca imi crescuse consumul de ulei de 4-5 ori. Cred ca nu au fost bune primele simeringuri, poate au stat mult timp pe stoc prin vreun magazin si s-au deteriorat, ca de montat erau montate bine. Dupa ce le-am schimbat din nou (cu altele marca Victor Reinz) consumul a scazut pe undeva pe la valoarea initiala (acum imi notez de fiecare data cu cat completez si cati km am la bord, imi pare rau ca nu am tinut o astfel de evidenta si inainte ca sa pot compara mai exact), deci e foarte probabil sa nu fi fost de la simeringuri.

Ulei pe filtrul de aer tot imi ajunge, din pacate. Si cand o forjez vad si fum in oglinda retrovizoare uneori. Cred ca trebuie sa iau in considerare si varianta unei segmentari a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am completat acum uleiul pana la maxim si am calculat cat ulei mi-a consumat de cand am schimbat din nou simeringurile de la supape: 700 ml in 1000 km. Presupunand ca nu mai cosuma pe la simeringuri, o sa pun la urmatorul schimb ulei Castrol GTX3 Magnatec 10W40 de care foloseam inainte sa trec pe sintetic, si daca nu scade consumul, o sa ma gandesc la segmentarea motorului. Cu tipul asta de ulei nu am avut probleme, completam putin intre 2 schimburi de ulei, dar nu mai stiu exact cat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

georgem eu unul nu am mai avut probleme cu uleiul dupa ce mi-a pus capacul ala Leo am avut un drum de 200 de km in care am forjat-o la maxim portiuni scurte drepte curbe multe am tinut-o numai la 140-160 km/h, nu am mai avut probleme cu uleiul la clapeta, la filtu a ajuns cate miligrame dar tind sa cred ca era de pe furtun ca nu l-am sters bine.

Oricum nu am observat sa imi manance ulei.

Si la un drum de 170 de km imi dadea cam cu 300-400 g afara acum nu a mai dar.

La tin tind sa cred ca este si setul dus de papa in halul asta ulei, dar sunt altii mai in masura sa iti zica asta mergi la un specialist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu de cand am schimbat semeringurile supapelor... completez 150-200 g la 5-6 mii de km,,,, mentionez ca merg 7000 km cu un sch de ulei... Mobil 10w40

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!