Jump to content

copsin
 Share

Postare recomandată

Pana la urma am rezolvat, am fost la alt service si cu 40 lei le-am sudat pe ambele. Acum se aude un trancanit si se pare ca e de la catalizator. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa mai vi de acasa :blink: ce fel de troncanit? inainte nu se auzea ? vezi poate dupa sudura nu tia pus tobele bine. ma refer coliere sau ce mai sunt pe dedesupt si se misca stanga dreapta. bate ... daca tia dat tobele jos...daca nu :-?? urco pe o rampa,groapa ceva , bagate sub ia si da te toba in toate partile vezi unde bate si ce bate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai m-am dus inapoi si m-am uitat sub ea. Nu e de la toba se aude din catalizator, e ca si cum ar fi o piatra in el. Am citit topicul despre catalizator si au mai avut si altii problema asta si cica au spart ce e in el. Am inteles ca e foarte scump unu si nu am bani de schimbat catalizator acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink: tare. adica nu e tare deloc .... cred ca ti sa spart "fagurele" din el ... inainte se auzea ? sa te duci la service ? tia batut cu ceva tare in el ? o sa trebuiasca sa tai o fereastra in el si sa scoti tot ce e acolo ... o sa gasesti ceva bucati . daca sigur ai ceva in el nu merge asa pentru ca risti sa le infunzi si pe celelalte... unul nou e destul de scump ...

din partea mea 2 solutii : al dai jos tai o fereastra in el si scoti tot ce e in el . prinzi la loc si montat .

sau

al dai jos de tot si pui direct teava in loc de catalizator..acum care ti se pare mai usor de facut ...

alte idei din partea altora ?:|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu revin la toba sport.........finala este remus dar inca nu am sunetul dorit........daca as scoate intermediara si as pune o teava simpla in locul ei, s-ar auzi mai gros? ar creste consumul? unii mai ziceau sa tai finala si sa scoti filtrele din ea, dar sincer nu as face chestia asta...mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai m-am dus inapoi si m-am uitat sub ea. Nu e de la toba se aude din catalizator, e ca si cum ar fi o piatra in el. Am citit topicul despre catalizator si au mai avut si altii problema asta si cica au spart ce e in el. Am inteles ca e foarte scump unu si nu am bani de schimbat catalizator acum.

Inainte de a taia carcasa catalizatorului , vezi daca il poti demonta de pe masina ( chiar cu ceva teava inainte sau dupa ) fara sa tai nimic si prin scuturare sa elimini ce e in el .

La un alt tip de masina,care din cauza fumului excesiv infundase catalizatorul , la un service, baietii l-au demontat , au fortat o gaura de trecere prin el cu ranga ( deci intre intrare si iesire au spart pur si simplu prin ceramica sa aiba gaura direct , fara sicane),l-au scuturat bine de tot sa cada toate sparturile din el si l-au pus la loc . Masina merge fara probleme de patru ani de zile de atunci si de afara nu se vede nimic din tot ce s-a facut la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, Cl!cKeRR, asa am patit si eu, mi-am rupt finala si era si cam coapta, cu tot cu reparatie + sudura mi-a luat 100 ron, sudura cu argon, m-am bagat sub masina si am zis sa traiesti boierule. Dupa nici o luna am facut un drum pe o sosea din placi de beton, cu gropi, tot tacamul. La intoarcere am auzit o bataie pe sub masina, facea urat de tot, s-a desprins protectia aia din tabla (si tabla din conserve e mai tare decat protectia aia) dintre podul masinii si teava de esapament (undeva la mijlocul masinii), am prins-o la loc cat mai neortodox posibil :) (bine ca tine, daca mai imi face o data figura ... o sa zboare de acolo). Daca te bagi sub masina, verifica si tabla cu pricina, poate e ceva banal si la tine, oricum sfatul meu e sa verifici atent tot traseul, cine stie pe unde atinge si astfel sa aude trancanitul ala. Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am sudat toba, cand am ajuns acasa si am vazut ca trancane m-am intors unde am sudat-o si i-am zis sa se mai uite odata. De data asta m-am bagat si eu sub masina si nu am vazut sa fie ceva desprins si sunetul venea dinspre catalizator. Ca o coincidenta eu maine plec pe un drum de beton cu multe gropi :P .

M-as bucura sa fie de la altceva dar chiar am verificat toba din fata pana in spate si nu am vazut nimic in neregula.

Mai multe discutam in topicul despre catalizator sa nu fim :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt cei care nu suporta toba tuning ca huruie prea tare recomand una cu silent....prin oras ii scoti silentul..daca mergi la drum lung il bagi la loc...e super tare chestia....tocmai mi-am achizitionat si eu una

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deacord cu tine ALECSUS si eu am o asemenea toba si cand nu am silentul montat si o si "calc" putin prin cartier ... pornesc toate alarmele de la masini si ma si injura toate babele LOL :P

Modificat de floringti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tomoiaga Marius

Salutare, m-am trezit si eu cu toba rupta(toba finala) s-a intamplat pe un drum plin de gropi, ceva normal, dar am o nelamurire, am observat ca masina trage mai greu de cand am toba rupta, e normal ?

Inca ceva ...daca stie cineva cam cat ar costa sa schimb toata toba, nu doar cea finala ?

Modificat de Tomoiaga Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA si Nu legat de puterea scazuta.Se tureaza masina mai tare la relanti acum ? .Banuiesc ca suna si ca o masina din CNR. Preturile variaza de la producator la producator .

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, de schimbat toata toba, depinde ce vrei (dezmembrari sau ceva nou si sport), dar m-ai omorat cu faza ca iti trage masina mai greu, nu ar trebui sa fie deloc asa, poate ai tu impresia, masina ar trebui sa fie mai agresiva fara toba. Preturi ... habar n-am, chiar depinde ce cauti, de la cateva sute de ron la cateva mii de ron (o evacuare borla sau remus cam pe la 4000 ron - 7000 ron)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, trage mai greu. E normal. Impresia gresita ca fara toba trage mai bine... evacuarea mai rapida e comuna utilizatorilor de dacie, scutere, minimobre. Old school, dude. La golf 3 avem sonda lambda care ne omoara... fara toba (evacuarea) care face o retentie/retinere a gazelor pana le "citeste" sonda, masina va merge extrem de prost. Sonda va ineca motorul permanent... odata inecat in benzina va sesiza amestecul prea bogat si va incerca sa-l echilibreze... din nou comportament defectuos al motorului... de aici si senzatia ca trage greu / consuma mult.

Pentru cei care au toba, catalizatorul sau saxofonul rupt sau gaurit, recomand sa scoateti sonda (scoateti mufa de la sonda) va scadea consumul putin si va trage motorul normal (intra in mod avarie).

O toba finala sau intermediara e cam 150 ron/buc. Catalizator 150-300/buc. restul e teava. Evacuarea sax din motor, depinde de model 50-300 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, eu nu vorbesc prostii, nici vorba sa-mi mearga motorul mai rau fara toba, am mers asa o saptamana sau doua. Spune-mi unde gasesc sonda aia, poate o fi dusa (imi si consuma mai mult, peste 7 l / 100 km). Am avut toba rupta si am mers asa cu ea dupa care am facut-o (sudura cu argon), tot am consum destul de mare. O sa caut si topic-ul de consum si de sonda lambda. Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda este inainte de catalizator. Are o mufa cu 4 fire ce duce la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tomoiaga Marius

Multumesc pt raspunsuri, toba o am rupta de aproximativ 3 saptamani, cand nu era rupta tragea mai bine masina, adica, cand urcam o panta , cand plecam de pe loc, chiar si in depasiri parca aveam un sprint mai bun.

Un coleg imi zcea ca toba finala nu influenteaza consumul pt ca e doar un fel de fitru care diminueaza zgomotul si n influenteaza valoile care le primete sonda lambda, totusi dupa cum am obs eu mi-a crescut si consumu cu aprox 1,5-2 litri. In 2-3 zile merg sa imi repar toba si sunt foarte curios de cum se va comporta masina, voi reveni cu mai multe detalii dupa ce va fi reparata toba.

Am vb la un atelier de tobe iar pretul este de 230 ron si primesc garatie 1 an jumate - este vb de o toba normala nu sport.

Modificat de Tomoiaga Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti. am toba pe spate destul de gaurita, in sensul ca am sudat-o o data si iar face figuri. am gasit o toba de audi 80 care arata foarte bine, fara rugina. toba area aproximativ aceleasi dimensiuni (mai scurta cu 20 mm). sa aiba alte proprietati si sa imi afecteze parametrii de evacuare? tin sa precizez ca totba este luata de pe o motorizare de 2000cm. ce rcomandari aveti? merita schimbul, probleme la sudura nu o sa fie, o sa am la dispozitie mig-mag sau wig-wag.astept un raspuns din partea voastra. ms . o zi buna

Modificat de electrobeat85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.1950

De regula cind alegi o toba trebuie sa tii cont in primul si in primul rind de tipul de combustibil ( motorina/benzina ) si de capacitatea motorului .

In al doilea rind sa tii cont ca toba mica , intermediara( de la masina de pe care provine toba), sa aiba aproximativ aceleasi dimensiuni cu a ta .

In al treilea rind diametrul de intrare, modul de cuplare cu teava si modul de prindere pe masina ( urechile pentru tampoane ).

Pe ultimul loc este aspectul estetic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat mai demult cu spatele in padure si am lovit 1 trunchi de copac taiat. din cauza asta , toba nu mai sta pe mijlocul masinii ( in santul ala creat special pozitionarii ei) si imi atinge caroseria . m-am uitat pe sub ea da' nu am vazut pe unde ar fi problema care face ca toba sa stea putin inclinata spre dreapta. posibil sa fie de la imbinarea cu motorul. daca o dau jos, si o remontez oare remediez problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu ma refer doar la toba spate, intermediara este in stare ok. pana la urma pot sa ma apuc de treaba? merge toba de 2000cmc pe 1400cmc? fara sa imi afecteze evacuarea completa. as mai avea nevoie de cateva pareri sau experiente. multumesc mult. o seara placuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am o experienta in cazul asta al tau...dar vin cu parerea personala si zic ca nu prea ar merge o toba de GTi pe 1,4...ma gandesc , ala ar trebui sa aiba evacuarea mai rapida,nu stiu exact care e treaba,dar cred ca va trebui sa faci modificari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tomoiaga Marius

Electro iti dau eu un sfat... dute la un atelier de tobe si intreabai pe cei de acolo , ar cam trebui sa stie daca e ok ceea ce vrei tu sa faci.

Eu maine merg sa imi schimb toba ca mi rupta si am sa ii intreb pe cei de acolo mai multe detalii legat de situatia ta.

Bafta.

Modificat de Tomoiaga Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bobudemaine

eu am dat 280 lei pe ambele tobe, finala si intermediara, noi, in magazin.

cauta pe la magazinele micute care aduc piese la comanda si o sa gasesti la preturi bunicele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut.

Vrea sa imi pun pe golf o finala, dar problema e ca nu e altceva decat o teava si un tips. Imi va influenta consumul cu mult?

Modificat de Claudiu90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!