Jump to content

copsin
 Share

Postare recomandată

poate sa ma ajute si pe mine cineva vreau o toba de fapt toata evacuarea la un golf 3 combi motar 1.8 va rog si niste preturi mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma poate ajuta? as vreau sa scot interiorul catalizatorului + inlocuit toba de mijloc cu teava+ ramane finala mea ( care asa suna in momentul de fata

voi ce credeti, masina va fi prea galagioasa?

Modificat de hunior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara catalizator...masina va fi mai galagioasa putin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut evacuare sport 1 an pe masina ( home made) si nu mai i-mi trebuie . Din proprie experienta va spun , ganditi-va bine inainte sa faceti modoficarea asta . La mine urla de porneau toate alarmele la masini pe strada .. se auzea frumos , catalizatorul este gol intermediara era stock si doar finala sport. Parerea mea singurul avantaj este ca se aude frumos in rest numai dezavantaje creste consumul, risc sa te amendeze politia etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate avea legatura cu faptul ca e "home made". O toba "potolita" cum e a mea, nu simti ca urla decat in frana de motor la 4500 spre 4000 rpm. In rest se aude, dar nu deranjant. Iar daca simt ca vreau liniste, tin acul turometrului cat mai fix si nu se mai aude aproape deloc. Mentionez ca doar finala e de inox, intermediara si catalizatorul fiind intregi asa cum au fost date de fabricant. Iar consumul e la fel (sunt extrem de atent la consum, uneori devine o obsesie....dar stiu sigur ca toba nu-mi influenteaza cu nimic consumul).

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, eu am avut toba finala rupta (s-a rupt/desprins ... cum vreti sa-i spuneti), 5 oameni in masina si se tura si crestea in viteza mai repede decat crestea cand aveam toba buna si eram singur in masina. Consumul a crescut simtitor dar repet ... si masina mergea altfel, toate cu un cost ... nu? Raspunsul este foarte simplu, gazele sunt eliminate mai rapid (chiar nu e ardere completa) si motorul se alimenteaza mai puternic/repede/des ... cum vreti sa-i spuneti. Sunt sigur ca si la o toba sport obti acelasi rezultat, masina e mai performanta dar trebuie sa te ti cu benzina de ea.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cred ca fara toba gazele ies mai repede decat cu toba sport. Cred asta pentru ca in interior, teava din mijloc are gauri si gazele se destind spre peretii exteriori ....apoi se comprima iar la iesire, fapt care le franeaza putin....De aceea cu toba sport nu suna la fel de tare ca si cand nu ai avea deloc, pentru ca se amortizeaza energia aceea.

Eu am patit la golf 2 sa mi se rupa intermediara (catalizator nu avea) deci aveam evacuare perfect libera.... Masina nu mai avea putere, mergea groaznic. O masina de 112cp mergea ca o dacia 1300. Consumul nu l-am facut, pentru ca a doua zi ii remediam defectiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, poate asa o fi, toba sport nu am avut, ma gandesc la una ca in imaginea alaturata (yed racing), nu trece de 200 ron, sunetul e extraordinar dar m-ar interesa sa nu creasca consumul (e logic ca o sa creasca dar sper ca nu mai mult de 1l). Doar atat am de zis, fara toba parca aveam 2 motoare, o putere de nedescris. Poate toba sport mai retine din gaze dar fara toba e jaleeeee :lol:

Numai bine

post-58504-1271452100_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mine singurul raspuns la treaba cu consumul e "talpa". Cand suna toba, o calci mai tare, uneori fara sa realizezi...te imbata placerea de a face galagie. Ai falsa impresie ca "masina rupe asfaltul", ca trage mai tare....si atunci ii dai fara mila, doar la consum nu-ti mai sta capul. E o chestie care uneori te face sa simti ca ai o "masina tare" (ma refer la cele de la 150 cp in sus),toba ii da viata masinii... Pentru mine, personal, masina era plictisitoare fara toba asta si nu m-as intoarce la cea originala nici pe bani.

Masina (la fel ca a mea) unui prieten, cu toba normala, trage la fel ca a mea, dar cand esti la mine in masina , ai putea sa juri ca a mea trage mai tare. Raspuns: toba e de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da conteaza si talpa! E foamea aia de de sunet sport . La faza cu consumul teoria mea este ca avand catalizatorul gol(zicea si un coleg in alt post ca vrea sa i-si golesca catalizatorul) evacuarea este prea libera , gazele sunt evacuate prea repede si sonda lambda nu are timp sa citeasca corect amestecul carburant si da comanda la ecu de amestec sarc si ecu suplimentaza cu benzina. Asta este teoria mea ! Eu nu zic sa nu montati evacuare sport dar eu personal daca mi-as mai pune evacuare sport as pune cu catalizator sport si intermediara si finala sport de preferat intr-un service specializat. Eu am avut home made pt ca nu am avut bani sa montez in service si am o mare satisfactie cand este facut de mine . Oricum spor la treaba ca este mult de munca !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde foarte mult de felul tobei sport.Eu am achizitionat o toba sport (AK Performance http://img30.imageshack.us/img30/8408/254343775o.jpg cea de culoare carbon) acum aproape 1an.Binteinteles ca m-am gandit si la aspectul''suna prea tare'', de aceea am ales si silencer.Fara silencer normal ca pornesc toate alarmele la masini, iar toba se aude cel mai tare in sarcina.Cu silencer se aude putin mai tare decat stock, dar tot iti dai seama ca nu este stock.Ce am observat este faptul ca la viteza mare(vit de autostrada) nu se mai aude deloc toba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, eu am avut toba finala rupta (s-a rupt/desprins ... cum vreti sa-i spuneti), 5 oameni in masina si se tura si crestea in viteza mai repede decat crestea cand aveam toba buna si eram singur in masina. Consumul a crescut simtitor dar repet ... si masina mergea altfel, toate cu un cost ... nu? Raspunsul este foarte simplu, gazele sunt eliminate mai rapid (chiar nu e ardere completa) si motorul se alimenteaza mai puternic/repede/des ... cum vreti sa-i spuneti. Sunt sigur ca si la o toba sport obti acelasi rezultat, masina e mai performanta dar trebuie sa te ti cu benzina de ea.

Numai bine.

Din punctul meu de vedere din moment ce creste puterea din cauza unei tobe sport sau din cauza lipsei unei tobe mi se pare normal sa creasca si consumul. Daca ar creste consumul fara sa creasca puterea inseamna ca ai o problema. Astea dupa logica mea limitata :rolleyes:

V@sy, de unde ai cumparat toba si cu cat?

Modificat de Dacro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul tau de vedere nu ar trebui sa creasca puterea cu o toba finala. Poate la un motor 3 litri turbo, nu la golf 3 injectie monopunct. Ar trebui stearsa informatia asta eronata de pe neuronu` cu pricina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatu meu baieti ,sa nu umblati la catalizator doar de dragu unui ponei in plus si un sunet mai turbo ,eu am remus completa ,consumul e influentat de talpa mea cand au sunetu gros dar serios :vaidecapulmeu: sfatu meu e sa cauti ceva mai putin galagios ca altfel la drum lung pt unii poate deveni obositoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, GTI 85, nu e vorba doar de o impresie, e vorba de o certitudine, am mers fara toba o saptamana, depasiri, demarari, toate decurgeau altfel si aveam acelasi stil de condus (ceva stil bizon :lol: ). Urcau acele de nu imi venea sa cred, doar ala de la benzina era "timid" si batea in retragere.

Iar ce zice floryn zdv e exact ce ziceam si eu mai pe inteles, el a zis in termeni de specialitate dar asa este, gazele sunt eliminate mai repede, poate nici nu sunt arse complet din moment ce motorul este alimentat mai mult decat are nevoie.

v@sy, frumoasa toba :)

Eu zic ca daca vreti doar alt sunet la masinile voastre sa recurgeti la un tips bun, eu mi-am luat unu la 85 ron, chiar daca ma repet o sa atasez si o poza. Masina are alt sunet si consumul a ramas acelasi, asta daca nu o trec de 120, dar la ce drumuri avem e chiar suficient.

Numai bine.

post-58504-1271576038_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi.La pretul pe care l-am dat pe ea, isi face bine treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punctul tau de vedere nu ar trebui sa creasca puterea cu o toba finala. Poate la un motor 3 litri turbo, nu la golf 3 injectie monopunct. Ar trebui stearsa informatia asta eronata de pe neuronu` cu pricina.

e\

Eu nu cred ca datorita unei tobe sport creste puterea motorului. Toba sport creeaza efectul placebo,nimic in plus. Postul meu era bazat pe afirmatile lui DEY_tm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o toba creste puterea cu cativa cai"frumosi" daca se schimba cu totul din fata pana in spate,cea finala da un sound aparte si o estetica evident imbunatatita,eu ma multumesc cu soundu de la filtru sport urla discret doar cand vreau ,mai ramane doar vizual un tips de montat.O toba sport cu un sunet pronuntat cred ca strica oarecum confortu la drum lung dar exista la destinatie paracetamol sau panadol :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!care aveti toba finala sport pe diesel?vreau si eu o filmare sau cateva descrieri...se aude ceva fara sa umbli la catalizator sau toba de mijloc?...doar toba fara nici o modificare se aude ceva?multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Nu prea s-a discutat in aces topic despre tobele stock. As vrea sa imi schimb toba finala si cea intermediara ma poate ajuta cineva cu niste preturi si firme?

E indicat sa caut la dezmembrari? - nu stiu cat de rezistente mai sunt; asa daca o iau noua stiu macar ca ma tine destul de mult.

Am fost azi la service sa imi sudez toba si mi-a zis ala ca ma costa mult sudatul si ar mai bine sa le schimb- aveam cate o gaura in fiecare toba(intermediara si finala).

Ce imi recomandati?

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat eu acum o luna intermediara pentru 1.8 ABS hatchback ,115 ron.Curios a fost ca era aceeasi firma ca si cea veche,nu mai stiu exact cum se numeste.Iar finala am schimbat-o in urma cu 1.5 ani si am dat pe ea 120 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, eu am dat pe finala 120 lei si pe intermediara 80 lei. Cel mai bine le schimbi decat sa umbli cu suduri sau sh-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde foarte mult de felul tobei sport.Eu am achizitionat o toba sport (AK Performance http://img30.imageshack.us/img30/8408/254343775o.jpg cea de culoare carbon) acum aproape 1an.Binteinteles ca m-am gandit si la aspectul''suna prea tare'', de aceea am ales si silencer.Fara silencer normal ca pornesc toate alarmele la masini, iar toba se aude cel mai tare in sarcina.Cu silencer se aude putin mai tare decat stock, dar tot iti dai seama ca nu este stock.Ce am observat este faptul ca la viteza mare(vit de autostrada) nu se mai aude deloc toba.

Eu am un YED racing in jur de 200 lei sunt foarte multumit de ea si ca aspect si ca sunet dar pe autostrada pe la 160-180km/h fluiera destul de tare si e cam deranjant mai ales pentru cei din spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat de mutl poate sati ia Cliker / ? ce inseamna mult ?de tea pus sati iei noi ? sper ca nu vroia sati ia mai mult de cat costa noi ele ...dute tot asa la un service , vorbesti cu sudorul de acolo si ai spui ca vrei sa vi dupa program sati faca si tie niste gauri la tobe.... eu asa fac aici la mine . cel putin asa faceam la vechea masina ... ca sa faci in timpu programului o gaura nu cont cat de mica este 40 de lei :| . destul de mult mi se pare... cand miam pus toba " sport " pe masina mam dus tot la el si mia luat 25 lei , asta dupa program ... destul de multumit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!