Jump to content

Audi A4 b6/b7 Faruri/Proiectoare/Stopuri


vip0007ro
 Share

Postare recomandată

Daca mai are cineva solutii pt a scapa de aburirea farurilor il rog repectuos sa le impartaseasca si cu noi sa mai scapam si noi de un stres(fara spiritualul sfat de a schimba farurile). Cu respect Alex.

Le iei in casa la caldurica, le lasi peste noapte sa se usuce, izolezi de jur imprejur cu silicon transparent si le pui inapoi pe masina. Ar trebui sa fie ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 278
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Rapier

    17

  • Al Bundy

    15

  • bogmol

    12

  • F l o r i n

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

inca ceva despre reglarea pozitiei de referinta a farurilor:

Inainte de a face orice modificare notati-va valoarea existenta.

[select]

[Display] - less common modules

[55 - Xenon Range]

notati-va valoarea Soft. coding. ea reprezinta valoarea presetata si in cazul in care nu obtineti rezultatele asteptate puteti reveni la aceasta valoare.

[Recode - 07]

modificati valoarea din campul software coding dupa cum urmeaza:

scaderea acestei valori "ridica" farurile si invers.

modificati valoarea in incremente relativ mici 5 - 10

[Do it]

Acum este nevoie de recalibrarea senzorilor pentru autoajustarea nivelului farurilor.

Din modulul deja selectat 55 - Xenon range

[basic Settings - 04]

[Group 001]

asteptati cateva secunde pana cand primul camp se modifica din "wait" in "set"

acum mergeti un

[Group 002]

asteptati pana cand afiseaza "learned"

daca doriti sa mai modificati in continuare pozitia reluati procedura pana cand obtineti rezultatul dorit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare !

Astazi am observat ca nu mi se aprinde stopul stanga de la frana. Am desfacut, am scos becul, era ars. L-am schimbat, cu unul probat, care merge, si nici acesta nou nu se aprinde. Ma gadesc ca poate s-a ars si siguranta.

Am desfacut panoul de sigurante, si scrie numai in germana :rolleyes:

ma poate ajuta cineva sa stiu care e siguranta ce trebuie verificata ?

merci

p.s. celalalt stop + cel de pe mijloc de la luneta, se aprind... asta ma indeamna sa cred ca nu e siguranta :(

Ce ar putea fi ?

Modificat de Bogdan N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai curatat putin soclul sa nu fie oxidat si sa nu faca contact din cauza asta? Ma cam indoiesc ca exista o siguranta doar pentru un bec...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu este de vina siguranta daca celalalt bec functioneaza.

Vezi ca nu face bine contact becul, incearca cu un spray antioxidant, e bine sa-l ai in masina si il vei folosi cu mai mullte ocazii. Cumpara si un alt bec (nu e o avere ... si poate fi intrerupt filamentul si sa nu poti vedea cu ochiul liber) nu ocupa mult spatiu iar daca cel de pe masina merge iti ramane de rezerva.

Cand este desfacuta tripla dupa ce ai curatat si montezi becul verifici daca functioneaza fara sa montezi tripla, chiar misti de el pt a gasi pozitia in care face contact bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:(

nu merge...

am dat cu spray antioxidant ... am probat becul merge... dar nu si pe stopul meu de frana :(

cel din dreapta si cel de pe mijloc merg ... am frecat becul pe acolo, merge, nu e de la contact.... maine o sa vad daca e tensiune acolo...

s-a mai intalnit cineva cu probl asta ?

voi cand ati avut vreun bec ars, aveati in bord semn de bec ars ? ca mie nu imi apare nimic. (am obs seara in oglinda ca nu se vede cand apas )

Modificat de Bogdan N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

problem solved !

de fapt, stopul de frana, nu are bec separat :P Eu aveam pe farul din stanga spate 2 becuri arse. Masina are 2 becuti pt pozitie , dintre care, unul are 2 filamente (unul pt frana ).

Asadar, la mine era ars cel de pozitie dinspre centrul masinii, si eu credeam ca e de frana. Dar era ars si filamentul de frana de la becul cu 2 filamente :P

sper sa fi inteles.

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut!

Voiam sa te intreb de xenon: de unde le-ai procurat si cat te-au ajuns? merita? Ce avantaje/ dezavantaje sunt fata de cele montate din fabrica?

Mersi! Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Satoshi, am rugamintea sa citesti intai Regulamentul si sa CAUTI daca problema nu s-a mai discutat pe alt topic. Forumul este plin de informatii legate de Xenon, inclusiv in aria de anunturi sunt colegi care comercializeaza asa ceva. Acest topic se refera la reglajul farurilor si potul tau este complet off-topic.

Gasesti AICI un search dupa "Xenon", lucru pe care il puteai face si singur. O sa gasesti chiar printre primele topic-uri, unele care iti raspund la intrebari. Lectura placuta

Later Edit: Si te rog sa nu mai dai "quote" (REPLY) la posturile anterioare daca nu este necesar. Foloseste in loc ADDREPLY sau FASTREPLY. Am editat eu postul tau. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze Rapier. Am actionat in graba. Am bagat la cap.

O zi faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat despre reglarea farurilor pot sa va spun ca aseara mi-am facut o mie si o suta de nervi si tot nu am reusit sa fac sa bata bine. Un service in Bacau care sa faca asa ceva nu este si chiar nu stiu unde sa merg asa ca pana voi afla un service ma voi chinui in fiecare seara sa fac sa bata bine xenoanele. Precizez ca in momentu in care le-am montat bateau perfect dar dupa ce am avut necazu cu masina si a trebuit sa schimb faru bara si aripa nu reusesc sal fac sa bata bine...ba lupa e prea inchisa si faza lunga e ok ba lupa e deschisa bine si bate ok si faza lunga nu, asa ca sfatul meu este sa mergeti la un service specializat care sa va faca o reglare calumea a farurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca la orice statie ITP ...sigur pentru 3-40 ron te ajuta careva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De vreo 2 saptamani am observat ca imi scade nivelul lichidului de parbriz...la inceput am zis ca e spuma...dar intr-o zi ma-m trezit ca mi se aprinde martorul de lichid de parbriz,am umplut vasul iar peste cateva ore cand am revenit la masina am observat 2 pete in fata masini exact in dreptul farurilor,ridic capota si surpriza nivelul lichidului de parbriz scazuse ceva,purced la a scoate farurile pe rand si gasesc spalatoarele de faruri supurand in partea inferioara...le-am sters temeinic,le-am pipait nesesizand vreo crapatura,le-am miscat un pic si tot supurau!Acum va intreb pe voi daca a-ti mai avut vre-unul din voi problema asemanatoare si care ar fi eventuala rezolvare a acestei probleme sacaitoare?

Cu respect Alex.

Modificat de alex_zuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au mai trecut cateva zile,a mai scazut nivelul lichidului de parbriz...numai curgea nimic pe jos,am umplut vasul la maxim & fara a fi surprins au inceput iar sa supureze.Incep sa cred ca nimeni nu a mai patit asa cevea...ma gandesc serios sa inlocuiesc spalatoarele de faruri!Are cineva idee cam cat costa unul sau de vreo alta solutie de a remedia problema?Cu respect Alex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au mai trecut cateva zile,a mai scazut nivelul lichidului de parbriz...numai curgea nimic pe jos,am umplut vasul la maxim & fara a fi surprins au inceput iar sa supureze.Incep sa cred ca nimeni nu a mai patit asa cevea...ma gandesc serios sa inlocuiesc spalatoarele de faruri!Are cineva idee cam cat costa unul sau de vreo alta solutie de a remedia problema?Cu respect Alex.

salut

sunt posesor de golf 4 si am avut si eu ceva neplaceti cu spalatoarele. Nu ca imi faceau probleme insa un nenorocit mi-a furat capacul cu tot cu duze de la farul drept. Ce sfat iti pot da e sa dai bara fata jos si sa verifici furtunele ce alimenteaza stropitorile. Vezi sa nu fie crapate mai ales la imbinarile cu conductele din plastic. Se poate desi e cam greu sa ti se fi defectat tubul ce ridica duzele. Oricum daca dai bara jos vei vedea mai bine de unde curge. Verifica tot traseul de la bidonul de lichid pana la stropitori. Ca si preturi tubul respectiv m-a costat 90 ron , duzele 50 ron si capacul ormanemtal 40 ron.

Capacul vine nevopsit doar grunduit.

Spor si bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si eu am avut o problema la spalatoarele de faruri.Puneam solutie in vas si dupa un anumit nivel(puneam cam 2L)incepea sa-mi curga solutia pe la aripa stanga jos.Plus de asta spalatoarele nu mai functionau(cel din stanga se ridica foarte putin,moment in care curgea o cantitate mare de solutie pe sub bara).Am dat roata stanga jos si am scos protectia aceea de plastic.Astfel am ajuns la rezervorul de lichid.La mine este format din 2 parti(una mare ce se intinde pe toata aripa si una mica dreptunghiulara incadrata in cea mare).am tras de rezervorul mic si l-am scos afara.A iesit usor si am vazut problema.Din el pleaca un furtun rigid in forma de U in continuarea caruia se mufeaza furtunul ce alimenteaza spalatoarele.Mufa era desfacuta de acolo.Am mufat la loc si am prins cu un soricel sa nu mai iasa(presiunea mare determina desprinderea mufelor).Acum nici solutia nu mai curge,iar spalatoarele functioneaza.Nu cred ca are legatura cu problema ta,dar cine stie.Am uitat sa precizez,am observat ca furtunul care alimenteaza spalatoarele(il vezi cum te uiti sub capota de-a lungul radiatorului in partea de jos,spre scut,a fost schimbat la mine.Sper sa te ajute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu noutati nu chiar placute...acum spalatoarele numai plang momentan,nu le-am facut nimic,stropesc ok ca si inainte dar...NUMAI STROPESC DUZELE DE LA PARBRIZ!!!Ma seaca rau,actionez maneta spre pozitia de stropire,lichidul din vas dispare,duzele se uda nitel,pompa se aude dar rezultatul pe parbriz lipseste cu desavarsire.Mentionez ca duzele sunt incalzite si ca am folosit tot timpul doar lcihid de parbriz din comert si adecvat conditiilor atmosferice(de vara-vara & de iarna-iarna).Astept cu nerabdare parerile voastre cu eventula rezolvare a problemei & va rog nu ezitati fiindca numai pot de nervi parca retraiesc vremurile vechi cu Dacia 1310 la care nu mergeau stropitorile de parbriz.Cu respect Alex.

Modificat de alex_zuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciao

Daca nu curge pe nici unde(vezi in special la aparatoarea de noroi) probabil ca furtunul este gatuit undeva. Alta varianta ar mai fi pompa defecta(se aude daca functioneaza sau nu)

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incep sa cred ca nimeni nu a mai patit asa cevea...

Stai linistit, pentru ca - dupa cum vezi - mai sunt patiti si altii.

Am avut si eu o problema similara, despre care am vorbit aici la momentul respectiv.

Nu cred ca te ajuta cu nimic, pentru ca nu i-am gasit rezolvare intre timp, nemaiacordandu-i atentie, pentru ca problema era la masina cea veche (care acum e a sora-mii), si pentru ca nu curgea exagerat de mult (la mine se aprindea martorul cam dupa o saptamana-doua, chiar daca nu foloseam spalatorul de faruri/parbriz).

Oricum, as fi interesant sa aflu care e cauza reala la tine, si ce solutie vei gasi, pt. ca poate aceeasi problema e si la mine.

Modificat de silkworm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut problema ta pe audi meu b5! la inceput am crezut ca e vasu pt lichid spart! l-am dat jos l-am bagat sub presiune si s-a dovedit ca e ok! la o inspectie amanuntzita am observat ca era dusa garnitura pe care vine furtunul de jos care duce la sprituitoarele de la faruri ! am remediat problema si de atunci nu m-ai am probleme! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Tocmai mi-am achizitionat un A4 B6 2004 din Germania.

Nu are faruri cu xenon din fabrica si as vrea sa fac un upgrade.

Am gasit doua faruri complete, originale, cu Xenon.

As vrea sa ma lamuriti daca in afara faptului ca schimb farurile intre ele mai trebuie sa fac ceva ptr adaptarea noilor faruri. (modificare in computerul de bord..etc)

Exclud varianta montarii unui kit after-market.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu nu se poate monta decat cu o unitate care regleaza farurile automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Audi A4 b6/b7 Faruri/Proiectoare/Stopuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!