Jump to content

Audi A4 b6/b7 Faruri/Proiectoare/Stopuri


vip0007ro
 Share

Postare recomandată

mergi la un service specializat si problema se va rezolva simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 278
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Rapier

    17

  • Al Bundy

    15

  • bogmol

    12

  • F l o r i n

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trebuie sa iti faca un reglaj optic, undeva unde se pricep :somnmare:, ai putea si tu seara pe un perete, dar nu stiu daca merita efortul pentru 30-40RON si probabil mai mult profesionalism.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar daca nu te duci la un service sa ti le regleze ei, pt ca asa e cel mai bine,.... vezi ca deasupra farului, ai un loc unde poti baga o surubelnita mai mare, si rotesti de ea, astfel farul se deplaseaza in sus sau in jos, dupa cum doresti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sfatul meu este sa mergi la un service... Economia pe care o vei face se va transforma in nervi de fiecare data seara/noaptea cand iti primesti flash-uri din fata desi tu mergi cu luminile de intalnire, pt ca sunt sanse mari ca reglate la un perete sa ti le reglezi mai sus decat trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sfatul meu este sa mergi la un service... Economia pe care o vei face se va transforma in nervi de fiecare data seara/noaptea cand iti primesti flash-uri din fata desi tu mergi cu luminile de intalnire, pt ca sunt sanse mari ca reglate la un perete sa ti le reglezi mai sus decat trebuie

si eu am facut aceiasi chiestie cu reglajul pe perete ;dar nu imi plac cum bat ; sigur nu am reusit ceea ce reusesc cei din service ; recomand service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

va salut. sunt nou pe forum, am cautat raspunsul la ceea ce urmeaza sa intreb, dar nu l-am gasit.

am un A4 1.9 TDI, 2003 si tocmai mi s-a ars becul de faza scurta pe stanga si vreau sa-l schimb. fiind f. dificil accesul, nu stiu cum sa procedez. ma puteti ajuta?

va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mikael_blue@yahoo.com

ai bec normal sau xenon?daca e bec normal h7 se schimba destul de usor.becul e prins cu o clema,scoti clema si apoi becul.la mine trebuie sa scot un plastic care imi restrictioneaza accesul,si ajung la bec.oricum nu e mare filosofie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta pe pagina 2 pe aici, si mi-a explicat un coleg cum schimb la a6. e la fel banuiesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu stiu cum se schimba, am mai schimbat la alte masini, dar aici problema e accesul. abia imi intra degetele la clema respectiva. si daca desfac capacul respectiv, nu am suficient loc sa scot becul si sa pun altul... ma gandeam ca poate trebuie desfacut farul, sau poate altceva din spatele lui, ca sa-mi fac putin loc de manevra...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa desfaci farul (in caz ca nu ai spatiu destul), sunt de desfacut 4 suruburi cu torx de 30. Sunt doua vizibile, in fata, in partea de sus a farului, unul este in lateral spre centrul masinii (la farul din stanga este in dreapta surubul iar la farul din dreapta este in stanga surubul...cum stai cu fata la botul masinii) si mai ai un al patrulea surub exact in spatele farului. Cel din lateral si cel din spate trebuie doar slabite, nu este nevoie sa le desurubezi si scoate de tot, acolo farul are niste urechi de prindere care sunt "crestate" astfel incat sa iasa surubul in caz ca este slabit.Tragi de far usor inspre tine pentru a-l scoate. Nu uita sa decuplezi mufa. Este posibil sa ajunga sa tragi un pic farul ca sa ai loc, poate nu e nevoie sa il dai jos complet.Schimbarea becului dupa aia este banala...in caz ca ai halogen. Daca ai Xenon, te sfatuiesc sa apelezi la cineva care se pricepe inainte de a o face singur. poate e mai bine sa vezi intai cum se procedeaza.Ca sa desfaci farul (in caz ca nu ai spatiu destul), sunt de desfacut 4 suruburi cu torx de 30. Sunt doua vizibile, in fata, in partea de sus a farului, unul este in lateral spre centrul masinii (la farul din stanga este in dreapta surubul iar la farul din dreapta este in stanga surubul...cum stai cu fata la botul masinii) si mai ai un al patrulea surub exact in spatele farului. Cel din lateral si cel din spate trebuie doar slabite, nu este nevoie sa le desurubezi si scoate de tot, acolo farul are niste urechi de prindere care sunt "crestate" astfel incat sa iasa surubul in caz ca este slabit.Tragi de far usor inspre tine pentru a-l scoate. Nu uita sa decuplezi mufa. Este posibil sa ajunga sa tragi un pic farul ca sa ai loc, poate nu e nevoie sa il dai jos complet.Schimbarea becului dupa aia este banala...in caz ca ai halogen. Daca ai Xenon, te sfatuiesc sa apelezi la cineva care se pricepe inainte de a o face singur. poate e mai bine sa vezi intai cum se procedeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rapier, am urmat sfaturile tale, si am reusit!

Thanks man :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ca sa nu mai deschid un alt topic postez aici. Stie careva cum se schimba un bec de semnalizare audi A6 2002? Sau trebuie sa ma duc la service ?

Am uitat sa precizez ... fata stanga

Modificat de Flav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Sunt sigur dragi colegi forumisti ca nu sunt primul sau singurul care are sau a avut aceasta problema.Mentinez ca am deschis acest topic fiindca nici una din situatiile intalnite pe forum nu mi-a oferit o solutie.Am farurile aburite...doh...ma enerveaza la culme,dar nu stiu de ce...situatia sta asa...masina nu a fost lovita in fata,farurile sunt originale Valeo,este vorba de masina din semnatura,am bixenon din fabrica,mansoanele ce le au farurile sunt intacte,sunt asezate cum trebuie...am aceasta problema dupa ce am schimbat pozitiile,eu am pozitiile de 6w acelea cu varful ala tuguiat...prietenii situ de ce...lol.Tin sa precizez ca si inainte mi se abureau dar doar la baza si foarte putin,dar acum zici ca e sauna acolo...farurile nu au fisuri,in rest arata excelent...nu imi dau seama de la ce se aburesc asa...me enerveaza ca am avut masini mult inferioare si nu am avut asemanea inconveniente.Va rog ajutati-ma fiindca imi vine sa le sparg.

p.s.:aveti idee cum sua unde se poate reglatot farul(stiu ca in interior au reglez automat...de xenon veritabil) dar am inteles ca trebuie sa fie asezata ptim carcasa.Multumiri anticipate dragi colegi.

Cu respect Alex.

Modificat de alex_zuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se aburesc si la mine. La unul am gasit explicatia. Garnitura de etansare a capacului de tabla care acopera balastul integrat in far. Stii, in spatele farului, zona aia de tabla care este prinsa in 4 suruburi in colturi. Garnitura era ciupita pe o latura. In plus, orice gaura "aftermarket" (pentru Xenon suplimentar de ex) poate provoca asta. In plus, capacul mare de plastic pe care il desfaci pentru a schimba pozitia (cel prin si 2 suruburi plus o siguranta de sarma) poate fi si el neetans. De obicei, suruburile de strangere mananca repede din palsticul farului si dupa aia nu mai strang cum trebuie. Verifica foarte bine peste tot.

Farul se poate regla si mecanic prin cele doua suruburi albe de reglaj. Se foloseste un inbus de 6 pentru asta. Cum stai cu FATA la far, ai un surub inspre centrul masinii si altul spre aripa. Cel dinspre aripa este pt reglaj sus/jos si celalal pt stanga/dreapta. Nu te juca insa mult pe acolo...se pot rupe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca de obicei Rapier to the rescue. lol Voi verifca ce ai spus tu cu garniturile acelea...dar daca sunt rupte cum spui tu,de gasesc altele de schimb???Iar daca sunt ghinionist si locasurile in care se insurubeaza de la capacul de plastic al farului sunt duse care este solutia???Merg infasurate suruburile cu banda de teflon pt a reface oarecum filetul intern???Ca nu cred ca merita sa schimbi farurile pt 4 surubele zic eu...sau de sa dai dauna la casco...lol

Multumesc Rapier pt promtitudine si astept raspunsurile tael cat si ale altor forumisti care au idee de rezolvare problemelor noastre.

Cu respect Alex.

p.s.:fuge bine bestiuta ta domn' Rapier.Ai grija de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era cumva umezeala afara cand ai schimbat pozitia? cel mai bine ar fi sa incerci sa le usuci bine pe interior (cu un feon de exemplu) intr-un loc uscat (cam greu iarna). Daca si dup-aia se aburesc, inseamna ca ai ceva ne-etans...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar doua sunt suruburile alea nu patru...ma refeream la cele 2 care tin capacul mare de plastic nu cele 4 care tin capacul de tabla de la balast. La mine merg in gol din motivul pe care ti l-am spus mai sus. Nu am putut face nimic sa prinda din nou bine...e adevarat ca nici nu am stat mult sa-mi bat capul cu asta. Sunt de acord cu tine, nu merita sa schimbi farul pentru asta. Daca reusesti sa faci ceva cu banda teflon sau alta metoda, sa ne spui. Sunt convins ca sunt multi interesati. Ai grija totusi sa nu fie o chestie "definitiva" (stiu oameni care au incercat cu Superglue si nu mai reuseau sa desfaca surbul dupa aia), totusi trebuie sa putem desface farul pentru a schimba eventualele becuri arse.

Garnituri de schimb cred ca gasesti intr-un service de reprezentanta. Nu m-am interesat sincer. Ai putea incerca sa ii dai si un mesaj lui Volksman, poate exista de cumparat separat. Cineva cu un program cu coduri de piese, ti-ar putea spune daca exista asa ceva (de asta am zis sa vorbesti cu Volksman, el are la magazin asa ceva)

P.S. Ce zice Ice este iarasi foarte adevarat. Eu nu am zis despre asta pentru ca eu am umblat la far mai mult vara sau in garaj inchis...nu m-am gandit si la varianta asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva asemanator s-a discutat si aici. Interesanta solutia gasita de Auras, postul #12. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

forceturbo, la Audi cel putin, acea "gaura" e gandita din fabrica. Exista o mica tevusca in unghi la 90 grade care iese dintr-o parte a farului care este folosita pentru aerisire. Probabil ca Punto-ul din postul lui Auras nu avea asa ceva de fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sint chiar 2 furtunase, in colturi diametral opuse, care se ocupa de treaba asta;

si eu am un far care incepuse sa se abureasca; nu foarte tare, dar destul...

asa ca l-am dat jos, l-am desfacut (si la mine unul din cele 2 suruburi ale capacului are filetul dus, dar asta e mai de multicel, si nu cred ca ar putea fi cauza, plus ca acea clema tine destul de bine), l-am lasat o noapte pe un calorifer, cu capacul desfacut, si a doua zi era uscat.

cred ca am gresit punindu-l de pe calorifer direct pe masina, fiindca s-a aburit din nou - si m-am gindit ca s-a condensat aerul cald din far.

peste citeva zile, timp in care se aburise zdravan, l-am mai scos odata, am verificat daca furtunasele cu pricina nu sint infundate, am incercat sa suflu aer cald cu un feon, dar era cam degeaba, m-am tot uitat sa nu aibe vreo fisura, apoi m-am uitat la zona de imbinare a sticlei cu plasticul farului, si unde mi s-a parut ca ar putea fi spatii le-am acoperit cu poxipol, iarasi o zi si-o noapte pe calorifer, si l-am pus iar pe masina.

desi am prins ploaie de atunci nu s-a mai aburit, insa astept testul spalatoriei.

cit despre reglajurile farurilor... eu le am deja varza; nu stiu daca e vina mea sau a proprietarilor anteriori, dar cert e ca nu se poate face nimic mecanic; presupun insa ca se poate schimba unghiul cu vag-com-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit asta despre reglajul farurilor:

Pentru a seta pozitia de 0, se procedeaza astfel:

Cu VAG-COM, se acceseaza grupul 55 (Xenon Range).

Se selecteaza "08 - Measuring Blocks" si se selecteaza Canalul 001.

Se regleaza manual farurile, daca este nevoie.

Se selecteaza Canalul 002.

Se trece in modul Basic Settings (Go to Basic Settings), pentru a memora noile setari.

sper doar ca reglajul manual al farurilor sa nu se refere la cele 2 suruburi albe, ca dupa cum spuneam ele nu mai functioneaza de mult la mine...

inca ceva, legat de dezaburirea farului: cind l-am pus "la uscat" pe calorifer, am evitat contactul direct dintre acesta si "sticla" farului, punind o cirpa; nu stiu daca a fost o masura exagerata, dar n-am vrut sa ma pricopsesc cu un far uscat si topit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-e teama ca despre acel reglaj manual este vorba...cel cu suruburi

:Driver: Pai la Constanta se poate sa se topeasca pt ca baga aia caldura...si frig caloriferele :hainoroc: :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma voi duce maine la volksman(stau la o strada de volksparts,il vad pe Alex and co. zi de zi) si voi vorbi cu el despre garniturile farurilor noastre domn' Rapier,iar apoi comand pozitiile blue vision t6 la augsburg,schimb si h7pe osram cool blue,iar cand vin garniturile incer faza cu suruburile si banda de teflon.Apoi dau info la voi sa va spun rezultatul.

p.s.:maine daca gaseste volksman reperele pt garnituri Rapier iti comunic preturile.Daca mai are cineva solutii pt a scapa de aburirea farurilor il rog repectuos sa le impartaseasca si cu noi sa mai scapam si noi de un stres(fara spiritualul sfat de a schimba farurile).

Cu respect Alex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Audi A4 b6/b7 Faruri/Proiectoare/Stopuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!