Jump to content

procedura resetare manuala clapeta de acceleratie


GenuVW
 Share

Postare recomandată

salut. am o nelamurire. la masina mea, un polo 1.4, 75cp din 2002, cateodata acceleratia fluctuiaza intre normal si 900 rpm. ma intereseaza sa ii fac o resetare la clapeta de acceleratie manuala dar nu cunosc procedura pt polo. este posibil sa fie ca la golf 3 , si anume: scos borna de la baterie pt cateva minute, deconectat toti consumatorii (inclusiv frana de mana trasa jos), pus borna apoi pornit fara a se atinge nici o pedala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

degrabă îi faci tu adaptare noua dacă ea e murdara e ca și cum tratezi efectul și nu cauza.. sfat prietenesc pune și demontează curata pana iese bec apoi faci adaptare și nu ai sa mai ai nici o problema iar despre Cum se desface sunt o gramada de topic-uri cu instrucțiuni pe forum. Spor și încearcă să cauți mai întâi înainte de a deschide un topic nou cu ceva ce s. a mai discutat.

s1 running cm10 jellybean

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura o faci simplu din VCDS. Daca ai trecere prin Roman sau sa vad cand mai trec prin Bacau zilele astea te ajut eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Mr VW: inainte sa dechid topic nou am cautat dar nu am gasit nimic cu referire la procedura. o sa incerc sa o curat. Dar toturi vroiam sa stiu pt cultura mea generala auto.

@ misufha: mi-ai fi de mare ajutor daca ne-am intalni :P in plus ca am si un golf la care mi-ar prinde bine o diagnoza. ne auzim pe privat daca vii.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum nu te stresa prea mult ,clapeta se va readapta repede in timpul mersului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Readaptarea clasica nu este la fel de eficienta ca cea cu vcds.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 3 zile de mers cu masina tot acolo ajungi....garantat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles. multumesc de sfaturi. am mai gasit raspunsuri pe adresa urmatoare privind resetarea manuala:

Modificat de GenuVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dap. procedura este prezentata in acelasi mod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salut.am un polo de 999 cm din 1997. la cea mai mica sarcina cu motorul la  relanti se modifica turatia (scade turatia   daca   virez de volan pe loc  , daca aprind farurile , daca cupleaza termocupla pentru cateva sec dupa care revine la turatia normala) stie cineva care ar fi cauza? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut ,

Scriu aici deoarece tot legat de clapeta este. Acum un an fratele meu si -a luat un polo 9n /2003 bby 100 cp.Problema de atunci inca nerezolvata este ca turatia motorului in relanti este de 675 rot in loc de 900  cat ar fi normal. La plecarea de pe loc este o adevarata aventura sa nu opresti motorul.La asemene turatie motorul toarce, merge perfect ,abia il auzi .

S-a  curatat clapeta dar minunea a durat doar  1 zi . Nici o eroare pe tester.

Daca cineva a mai patit ,,,i- as fi recunoscator cu un sfat.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turatia normala a motorului cu codul: BBY este: 630-730 rpm (conform ELSA)Turatie ralanti-BBY.pdf. Pentru mine postul tau este confuz.

Spui ca "...motorul toarce, merge perfect..." apoi spui ca dupa ce s-a curatat clapeta minunea a durat doar o zi.

De ce ai curatat clapeta daca nu era cazul? La ce minune te referi? Motorul merge frumos la ralanti sau trepideaza?

Dupa curatare clapeta s-a facut adaptarea cu VCDS?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cea mai mare este ca nu poti face o plecare buna de pe loc , ca motorul da sa se opreasca . Face ca si cum nu ar avea putere la turatie mica ,in rest merge normal.Eu am mers de curand cu ea si am turat o la 3000 sa pot pleca .Clapeta a fost curatata ca am crezut ca problema poate fi de acolo si o zi a mers parca ceva mai bine . Am dat vina pe turatia de relantii ca este mica si de acolo lipsa puterii la plecarea de pe loc . Acum daca spui ca turatie e ok  nu stiu ce sa mai cred.

s a facut si adaptare.

Modificat de adrian2010
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai turat-o la 3000 (in treapta I) ca sa pleci de pe loc, iti sugerez sa verifici ambreiajul (daca nu patineaza; s-a postat pe forum cum se verifica). In postul precedent spui ca motorul BBY are 100 cp. Sigur e o greseala pentru ca BBY are 55 Kw (74 cp).

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul fbi8362,verifica compresia la polo ala ca sigur nu mai ai compresie.Cel putin,asa am constatat la ultimul polo de acest gen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca da sa moara motorul nu e de la abreiaj, ai doua cauze posibile greu de verificat: EGR si pompa de benzina. EGR poate sa nu inchida de tot si asta nu ai cum sa verifici, la pompa de benzina poti inlocui filtru cu regulator incorporat de 3 bari cu unul nou sa ai garantia ca e respectata presiunea respectiva si cand pui contactul trebuie sa fie capabila pompa sa scoata pe returul din filtru-regulator, benzina. Daca ai, poti masura cu un manometru in rampa.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Sergiu o sa incerc -tocmai am afalt ca filtru de benzina nu a fost schimbat de ceva timp

@Ionel - nu este ambreiajul chiar daca tine sus . Plecam cu 3000 de tur si cu scartait de roti , ca iti pierzi rabdarea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!