Jump to content

Passat Variant B5.5 136 cp Euro 4, DPF


MikeRG

Postare recomandată

P.S. - analizand retrospectiv jurnalul de bord, primele semne ale caderii volantului au aparut la 243.000 km, exact acum un an, in august 2016, dar... am mai mers un pic!

Link către comentariu

Masina are deja 265000 km din care ultimii 2500 km rulati in conditii excelente pe drumurile din Ungaria, Cehia, Austria si Italia, dupa schimbarea volantului/ambreiajului. Probabil aproape tot atati kilometri vor fi parcursi la intoarcerea spre casa, saptamana viitoare.

Modificat de MikeRG
Link către comentariu

Ne-am intors din concediu! 4300 km cu noul volant/ambreiaj, 267.000 km la bord. Ungaria, Slovacia, Cehia, Austria, Italia, Slovenia, retur Ungaria spre Romania. Cam frumos! Masina a mers cum trebuie, ne-a dus credincioasa spre destinatii minunate de vacanta si ne-a si adus acasa in conditii bune.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

268.000 km. Si un retrofit deosebit. Bloc de lumini cu functie auto si senzor luminozitate. Traiasca si infloreasca tehnologia chinezeasca!IMG_20170925_174920-780x1040.thumb.jpg.28b4e3006006b838dc4b32d43ec33c0a.jpg

Link către comentariu

Functia coming home leaving home este prezenta de asemenea pe pozitia Auto.

Programabil din buton pentru functiile de Tunnel, Leaving/Coming, etc.

Link către comentariu
  • 5 months later...

N-am mai scris de mult. Masina a ajuns la 275.000 km. Urmatorul retrofit (deja pe stoc): volanul multifunctional OEM + releu 451 (pentru CAN BUS). In w/e bagam un schimb de filtre (aer, ulei, haibtaclu, motorina) si ulei (MAHLE ORIGINAL, LIQUI MOLY 5w40 + MoS2). Spre vara urmeaza: antigelul, lichidul de frana, tampoanele de motor si distributia, caci ne pregatim de drumuri lungi in afara. Posibil de inlocuit si senzorul de temperatura din circuit, pana se incalzeste oscileaza relantiul.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Astăzi schimb filtre și ulei

302 lei consumabilele și 100 lei manoperă

PhotoPictureResizer_180324_085234646-1040x780.jpg

Modificat de MikeRG
Link către comentariu
  • 6 months later...

284.000 km.

Masina ne-a purtat cu bine prin doua randuri de concedii: la turci in iunie (3100 km) si la bulgari in august (1000 km). Ajunsa acasa franele au dat semne de oboseala. Din pacate pompa tandem s-a stricat, a bagat ulei in servofrana si am fost nevoit sa le schimb pe amandoua. Alti 1500 lei. Acum masina e din nou in firea ei.

Retrofitul chinezesc pentru blocul de lumini a tinut fix pana in iunie 2018. Fix inainte de plecare in concediu a ramas blocat pe pozitii. Am revenit la blocul de lumini original.

In perspectiva urmeaza a fi schimbate amortizoarele fata, discurile si placutele fata (primele sunt ale masinii, discurile si placutele au fost schimbate acum 84.000 km si se apropie de sfarsit).

Inca un pic si urmeaza un nou schimb de ulei si filtre.

 

Link către comentariu

face drumuri lungi si foloseste frana de motor...

oricum, 84k este foarte bine pt niste placute.

Link către comentariu

Am echipat masina in 2012 atat fata cat si spate cu discuri si placute trw. Cele spate, in mod surprinzator au cedat total pe la 60.000,  anul trecut in primavara, discurile erau ca arse iar placutele terminate. In schimb fata se mentine bine. Acum am ate pe spate, atat discuri cat si placute. Si da, folosesc frana de motor, cat pot de mult.

Link către comentariu

Din descrierea ta se pare ca pe spate ai probleme cu etrierii partial blocati, gripati.

Link către comentariu

Ganditi-va ca masina am luat-o la 200k cu discurile de prima echipare. Apropos de mers doar pe autostrazi.

Un etrier a fost schimbat tot atunci cand am schimbat din nou discurile spate, deci da.

Oricum ar mai trebui verificat lichidul de frana si inlocuit (prima oara am facut asta in 2012, cand cu discurile, placutele si garniturile de etrieri). Daca mai tin masina, posibil sa ma gandesc la etrieri noi, cate o punte pe rand.

Link către comentariu

284.705 km. Schimb complet de ulei si filtre. Liqui Moly 5 w 40 + mos2 + filtre mahle original.

Link către comentariu

Frumoasa tare...sper sa NU o vinzi prea curand!

 

Modificat de mariuscbn
Link către comentariu
  • 8 months later...

Nu am mai scris de ceva vreme: 292.000 km. Masina e in  continuare in familie. Mici rahatisuri remediate pe la electrica (100 lei). A picat si am inlocuit azi toba intermediara (530 lei montaj inclus). Ne pregatim de o revizie mai amanuntita, asa, ca de 7 ani de la achizitie :).

Link către comentariu
On 10/7/2018 at 7:58 PM, MikeRG said:

....placutele au fost schimbate acum 84.000 km....

Ma amuz un pic citind asta intrucat tocmai am facut revizia de 90.000 km la reprezentanta la Jetta de serviciu (are 1 an si 11 luni)  si placutele originale sunt inca bune, nu necesita inlocuire ?

Link către comentariu

Cum conduceti "nebunilor"? :lol: Pe mine nicio placuta frana fata nu m-a tinut mai mult de 30-40k km, iar alea spate tineau undeva pe la 60-90k km :lol: 

Link către comentariu

mult extraurban si cu frana de motor, anticipand traficul din fata.

nu accelerezi ca boul cand vezi ca la 30 m tocmai s-a pus rosu.

Link către comentariu

Vad ca placutele mele au generat patimi incinse!

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

292.520 km. Am schimbat: kitul de distributie (plus pompa de apa), curelele pentru accesorii (1 x A/C si 1 x ventilator), amortizorul curelei de ventilator, lichidul de racire. Dupa 92.520 km (sau 7 ani ?). 1510 lei cu manopera inclusa.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Gajaie difuzorul fata dreapta. Al ei original. Muzica data copios de pe telefon i-a pus capac. Inlocuim tot cu OEM.

In pereche, cam tot atunci cand vom remedia si switchul din usa respectiva.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Aroganta si rafinament! Participare tripla (cu toate cele trei masini din semnatura) la intalnirea aniversara VW FORUM 16 ani! Nepotul si matusile, in familie!

vwforum16.jpg

vwforum16_2.jpg

vwforum16_3.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

297.000 km - schimb ulei (Liqui Moly High Tech 5w40), aditiv MoS2 Liqui Moly si filtre Mahle Original (ulei, aer, habitaclu).

liqui moly.jpg

mos2.jpg

mahle original.jpg

On 10/7/2018 at 7:58 PM, MikeRG said:

Retrofitul chinezesc pentru blocul de lumini a tinut fix pana in iunie 2018. Fix inainte de plecare in concediu a ramas blocat pe pozitii.

Gluma zilei. Retrofitul nu e defect. Doar intrasem eu in panica. Sau poate nu i-a priit atunci vremea foarte calda... L-am repus pe masina si merge. :banghead:  Vedem ce zice pana la vara viitoare.

Link către comentariu
  • 3 months later...

Aniversare: am implinit 300.000 km. Ce sa mai zic? Parca s-a mai lasat un pic dupa rodaj ???

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!