Jump to content

Passat Variant B5.5 136 cp Euro 4, DPF


MikeRG

Postare recomandată

Biiiiiip! Biiiiiip! Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!Azi o veste proasta! Nu am ce filtru DPF curata, intrucat fizic nu mai exista decat tabla! F.....ui soarele ma-sii de samsari nenorociti de Germania, sarbi ordinari!

 

Asadar ne indreptam vrem nu vrem spre DPF OFF!

 

Pentru a mai scoate din paguba si pentru a finanta resoftarea, vand doritorilor lichidul SATACEN pentru filtru DPF, la 290 lei litrul - am doi litri disponibili


G052143A2.jpg

Link către comentariu

Am resoftat masina azi la Voinea. Vad ca nu mai fumega ca nebuna. Pare ok treaba. Next step: polish faruri, switch hayon.

Link către comentariu

Am facut un kkt. Se pare ca avem o problema mecanica. Ori turbina nu e corect reparata, ori nu mai etanseaza pe la simeringurile chiulasei ori 5w30 e prea subtire pentru PD (care si asa nu mai are DPF), ori, ori... Cert este ca fumega ca disperata in relanti. Stau la stop si mi-e o rusine cand vad ca aproape dispare masina din spatele meu... So, se contureaza o concluzie: TDI sucks, VW TDI sucks big time! Nu am bani de reparatii pe incercate, deja simt ca arunc banii pe fereastra si ca imi creez probleme inutile ... vrea cineva un Passat ieftin si bun, la 3500 eur gata negociat? :( Cred ca vreau sa ma intorc la motorizare pe benzina sau daca o fi diesel, alta marca.


Tocmai am terminat de rasfoit x-tzaspe pagini pe net pe forum-uri straine unde toti se plang de astfel de probleme, cu fumegat la relanti ca tractorul, indiferent ca e VW sau AUDI. Si cu scenarii apocaliptice de genul demontat complet motorul schimbat totul, rezolvat... nimic.

Link către comentariu

Mhhh... Si totusi draq nu e atat de negru precum se vede la gura tzevii de esapament ( e drept ca fumul era alb). Am mai consultat un specialist sambata, am diagnosticat masina. Concluzia: vinovat de fumareala e motorina. Zic, bun, hai sa vedem.

 

Ok, in ultimile 7 zile, dupa 10 litri de la MOL (zona aparatorii patriei), inca 10 litri de la un PETROM (str. 11 iunie) si inca 10 litri de la alt PETROM (facultatea de drept) ieri am pus 10 litri de la OMV (visavis de cimitirul bellu).

 

Mentionez ca de fiecare data am alimentat cu rezervorul aproape gol.

 

Ce sa vezi! Azi nu a fumat absolut deloc, de la plecarea pe loc pana s-a incalzit si dupa, mers prin oras, stat la stopuri. Nu papa ulei (verificat cu atentie pe teren drept ieri, joja imi indica dupa 6500 km de la schimbul de ulei, fix sub prima linie punctata de unde incepe zona de mijloc hasurata a jojei, practic ala ar fi consumul de la schimb si pana acum), masina trage ca disperata (n-am eu cauciucuri pe ea cat stie sa fuga). Clar nici turbina nu a mers pe ulei fata de cat m-as fi asteptat, intercoolerul era aproape gol dupa reparatie cand l-au curatat baietii.

 

In schimb mi-a dat iar emotii ticaloasa asta batrana: o eroare de airbag aparuta ieri seara. Am scanat-o acasa, am sters-o, revine, e permanenta. Sa vedem azi ce o fi, ca mergem la nenea de ne-a reparat ECU-ul.

Modificat de MikeRG
Link către comentariu

You're funny :D

Poti sa mai aplici si un "Las-o ba ca merge asa", ca prea o suspectezi pe subsemnata. Sunt masini fiabile, orice am zice noi. Fugareala placuta turbinei si a cauciucurilor iti doresc :)

Link către comentariu

Nu pot. Imi place sa mearga toate becurile pe masina, sa functioneze toate alea. Dar sigur, nu trebuie sa imi fac sange rau din orice. Insa atunci cand nu stapanesc datele problemei, intru in trepidatii.

Link către comentariu

Mestere, eu n-am zis s-o neglijezi, nici s-o faci pom de Craciun, ci sa ii mai lasi si ei un ragaz sa mai aiba o pata mica de ulei sau ceva normal pentru uzura ei.

Link către comentariu

In fine, am vazut ce e si cu eroarea de airbag - s-o f....t spirala. Foarte vesel. Sa vedem variante de rezolvare intre 100 de lei si 100 de eur. :P In rest, se pare ca ce o fi fost prin rezervor, fie de la benzinarie fie de la zacut doua luni in curte, s-a consumat. Nu a mai scos fum pana la inchiderea editiei de azi. Mergem pe OMV si studiem pentru viitor cum am putea sa trecem masina la modul profi pe ulei alimentar :o Pentru a depasi limitarile impuse de sistemul Pompe Duse.


Cat despre petele de ulei, singura masina care teoretic are dreptul sa isi marcheze teritoriul e vw broscuta. Dar si acolo pot sa ma laud ca nu ii dau prilej. Ii sugrum din fasa orice pornire de acest gen, ca e de la cutie sau de la motor.

Modificat de MikeRG
Link către comentariu

Victorie! Am invins beculetele! Bordul s-a stins in sfarsit! Plus ca am avut un noroc porcesc: nu s-a stricat airbagul/spirala samd; un simplu contact imperfect intre cablul cu stechere si masa ce face legatura intre airbag si restul instalatiei; a fost scos, bibilit, curatat si eroarea nu s-a mai produs! In acest moment am revenit la ganduri mai bune in legatura cu masina: merge bine, nu mai beculeste pe la bord. Urmeaza in 2500 km sau pana la 5.11.2014 schimb ulei si filtre: avand in vedere ca filtrul de particule este istorie, voi trece pe ulei liqui moly 5w40 si filtre knecht!

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Update: ieri am facut schimbul de ulei, filtre, am pus si un bidonas de MoS2 de la Liqui Moly.

 

Azi am polishat farurile la cei de la KAF.ro. Foarte multumit de rezultate: a durat vreo 2 ore, au lucrat cu tzaspe granulatii de smirghel, doua tipuri de paste de polishat, lavete si servete, au aplicat folie LLUMAR pe fiecare far (folia e adeziva si se aplica pe ud). In plus am efectuat si reglajul farurilor ca prea statea cu ele in pamant (tot in banii aia, tot la ei, cu aparat de service nu dupa ureche). Concluzii - am lumina bre la masina! Farurile arata beton, singurele aspecte imposibil de corectat sunt doua trei ciupituri de la pietre care au trecut prin lac si au piscat plexiglasul, foarte adanci. Dar folia omogenizeaza aspectul farului: zici ca sunt noi! Bravo baietilor de la KAF.ro!

 

De bine ce merge masina, am deocheat-o: iar s-a aprins kktul de eroare cu airbagul. Cand mai sta ploaia, dau o fuga sa o rezolv.

Modificat de MikeRG
Link către comentariu

Deocamdata nu simt nevoie de nici un chiptuning, parerile sunt impartite, multi amici pe a caror competenta ma bazez imi spun ca niciodata nu va merge la fel de "lin" precum o face cu softul din fabrica; in plus masina trage suficient ca sa ma ajute in depasiri. Nici faza cu "eco tuningul" nu pot spune ca m-a convins, ma degraba studiez trecerea in timp la eco-combustibil! Sa prajim cartofii!

 

Prefer de banii aia sa ii iau cauciucuri noi de iarna si sa sablez/vopsesc jantele de tabla.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Update: de blec fraidai mi-am incaltat masina cu galosi noi ! Dunlop 195/65 R15 Winter Response 2 91T, la 219 lei bucata! Si jantele sablate, date in fuller si vopsite. La 250 lei  tot setul de jante.

Modificat de MikeRG
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Bucuresti Ploiesti Stefesti de Prahova (pe DN 1) si retur ( pe A3) - mers excelent, tinuta de drum super ok, consum 7,5% cu 130 la ora intr-a 6a - cu tempomatul care a mers impecabil (se pare ca era din cauza calculatorului principal, nu a mai intrerupt).

Link către comentariu
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Merge bine harabaia. Astept totusi sa se incalzeasca ca sa remediez micile porcarele electrice (Switchurile din hayon si portiera, tzacanitul aleator al releului de semnalizare, eroarea de airbag) care iti fac viata mai frumoasa cu un VW modern... Azi m-am dat cu "fierul", ca nu are decat doua becuri care se pot aprinde: presiunea de ulei si incarcarea pe dinam. Si care se incapataneaza sa stea stinse, asa cum trebuie de altfel. :)

Link către comentariu
  • 2 months later...
  • 1 month later...

S-a dus si switchul de marche-arriere - ramasese pe aprins si aveam "daylight driving lights" pe spate :)  - l-am schimbat saptamana asta - 60 lei piesa si 50 manopera - cica trebuie data jos planetara din dreptul lui ca sa poti umbla la el - configuratie putin diferita fata de modelele anterioare de B5.5.

Link către comentariu

Nu trebuie, l-am schimbat acum 2 ani. Ai stat langa ei?

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Da. Sunt oamenii de incredere la care merg de ani de zile. Doar ca nu s-or fi lovit prea des de modelul asta de cutie/motor.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Update. Reparat deschiderea hayonului - intre timp se blocase de tot si ramasesem fara portbagaj. Schimbat maneta semnal - aia dadea tzacanitul aleatoriu din releul de semnalizare, cand nu semnalizam. O prima tentativa de reparatie a spiralei de airbag, nu a reusit si astept o solutie alternativa din partea mesterului care le face el pana la urma.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!