Jump to content

Passat Variant B5.5 136 cp Euro 4, DPF


MikeRG

Postare recomandată

Da-mi si mie un PM cu sursa pentru consola cu cotiera, te rog. Cam acelasi consum il am si eu, fara DPF si cu stage 1. Momentan imi arata 7.1% pe ultimii 2700 km, facuti mixt. Frumoase jantele matale!

Link către comentariu
  • 1 month later...

update; ne apropiem de primul schimb de ulei si filtre (aer/ulei), dupa cel de la intrarea in tara; 9700 km si ceva maruntis de anul trecut si pana acum.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

210.281km pe bord si aproape 10.000 km de cand o am; schimbat ulei (Castrol 5w30 edge professional), filtru aer, filtru ulei, filtru habitaclu.

Link către comentariu
  • 1 month later...

noh, si a crapat si bateria masinii; evident acum, pe cancerul asta de vreme; totusi era de asteptat, este cea originala, din 2004, cu stanta vw audi pe ea - curios lucru, e de 72 ah, pare un pic cam insuficienta pentru ce are nevoie motorul asta dar totusi si-a facut datoria; zic:  hai sa scot bateria si sa o schimb, cat de greu poate fi? ei bine, e mai naspa decat la fostul meu renault megane din 1999! astia vor sa demontezi juma de masina ca sa scoti bateria! este incredibil cat de perversa e treaba! ai vreo problema? numai la service, pentru utilizatorul obisnuit de masina! faza cu datul jos al stergatoarelor este criminala! plus problema de readaptare a masinii cu VAG-COM-UL pentru clapeta! incep sa imi schimb parerea despre inginerii germani!

 

http://www.passatworld.com/forums/68-b5-garage/248616-battery-replacement-b5-passat.html

Link către comentariu

Pai te-a tinut bateria 9 ani de zile. O schimbi si te va tine inca 5 ani sa zicem. E chiar asa o tragedie un drum la service ?

 

Oricum trebuie sa ajungi la un service ca sa-ti masoare incarcarea pentru a obtine garantie.

Modificat de iwolffy
Link către comentariu

Nu e nevoie sa dai jos stergatoarele ! Scoti plasticul de deasupra si cu grija o sa iasa. Eu am pus baterie si mai mare si mi-a intrat fara sa dau jos stergatoarele.

 

Am si passat ca al tau, 2.0 BGW

Link către comentariu

Pai, da; masina e imobilizata in curte; inseamna platforma, transport la service samd. O cheltuiala in plus. Cel mai bine, comand sa vina bateria la botul calului, sa o monteze si sa o verifice ei (www.sorgeti.ro, www.f5auto.ro, samd). Voi incerca sa scot plasticul fara sa scot si stergatoarele (mi se pare ceva mai logic totusi decat sa demontez stergatoarele, sper sa nu sparg nimic pe frigul asta).

Modificat de MikeRG
Link către comentariu

nu  trebuie scoase stergatoarele, nu pare logic, totusi imi place sa cred ca nemtii au logica, e aceeasi pozitionare ca si la A6 C5 si nici la ala nu trebuiau scoase stergatoarele...naspa in schimb momentul ales de baterie sa moara :)

Link către comentariu

nu trebuie scoase stergatoarele. Adaptatea la clapeta se face singura, dupa ce pui bateria, pui contactul, lasi 30 secunde pus, dupa care pornesti

Link către comentariu

Vedem azi. Am comandat un Rombat Premier de 74ah. Vin baietii de la firma xxx sa monteze, sa verifice pentru garantie si sa ia bateria veche. Oricum fata de modelul original, bateria asta are aproape dublu curent pentru pornire.

 

Link către comentariu

tare, vin la adresa si monteaza.

eu am fost la sediul Rombat, aveau pretul cel mai mic plus discount cu bateria veche la schimb.

Link către comentariu

Victorie! Am scos-o singur!  :icon_redface: Bateria fireste! Fara sa scot panoul de sub stergatoare. Noroc ca s-a mai incalzit afara. Dar intre timp am scos stergatoarele, asa ca am curatat axele si le-am pus la loc. Am profitat de ocazie sa dau jos si suportul de baterie, sa scot tzutzipida de scurgere de sub el, evident infundata cu noroi si gheata; am scos-o si pe cea de sub servofrana; am curatat depunerile; am pus la loc suportul de baterie; acum ii astept pe baieti  :salut:


e 325 lei, nu e un pret rau, mai ales ca vin la botu' passatului...

Link către comentariu

Gata nene! Vorba parintilor si bunicilor nostri automobilisti: i-am aratat cheia! Si a pornit din prima, la sfert, la optime, la... dupa trei saptamani de zacere. Baiatul a venit fain frumos civilizat, cu actele (bon, factura, garantie) cu aparat de masura: 12,95 tensiune in gol; 738 amperi curent la pornire; testata cu toti consumatorii porniti (faza mare, proiectoare, climatizare samd); masina incarca la 14,09 volti - printat raport test si atasat certificatului; sa avem drumuri bune!


Am dat si o tura de control, masina merge cum stiam eu, adica bine!


Trebuie insa neaparat sa ii imbunatatesc luminile de intalnire, sunt praf in comparatie cu golful, caruia de altfel i-am si schimbat becurile (unul original, vechi de 6 ani si unul schimbat de adunatura) cu unele Philips Vision si bat bine rau!

Link către comentariu

P.S. am primit un pont avizat cum sa fac mai mult loc cand scot si bag bateria; decuplez racordul de vacuum de la tulumba de servo (capatul din compartimentul motor nu cel de pe pompa) si il trag in sus; se mai elibereaza 1-2 cm. Si a mers ca uns asa.

Modificat de MikeRG
Link către comentariu

Dar e mult mai usor sa dai jos chederul de la panoul de sub stergatoare si sa tragi de panoul ala inspre tine. Dureaza 1 min, fara a mai demonta si altceva :)

Link către comentariu

Depinde muult si de temperatura de afara; lucrurile astea pot deveni teribil de casante si este preferabil sa ramana intr-o bucata.

Link către comentariu

Stai linistit ca nu fortezi nimic. Tragi de panoul ala pe orizontala, spre trager, bara, faruri, exact cum scoti si chederul de pe marginea aia metalica. Nu ai ce rupe, poate doar daca tragi in sus de el.

Link către comentariu

Eu nu de panoul de peste baterie vorbesc, ala clar iese si intra la loc usor; eu zic cel de la stergatoare, cu grila de scurgere apa pluviala. Ala din ce am studiat e cam problematic la scos/pus; cel mai sigur la un service de parbrize, altfel poti face, din exces de zel, sa faca parbrizul "poc".

Link către comentariu
  • 5 months later...

Ha; nu v-am zis deznodamantul: am scos panoul de peste baterie si am decuplat racordul de servo (m-a luminat un prieten!); asa bateria a iesit si intrat la loc fara probleme; am curatat cu ocazia asta toate gaurile de scurgere a apei (tzucumbarele alea cu sfincter erau pline de un fel de ... hmmmm) si am eliminat tzucumbarele; am un ROMBAT de 738 amperi la pornire, fain frumos, care deja face 6 luni si va merge la prima verificare, pentru garantie. Masina porneste la sfertul sfertului.

 

Acum ma pregatesc pentru o reparatie majora: turbina. Si primul cap de planetara. Plus doua switch-uri din portiera/hayon. Si mai vine la rand si DPF-ul/aditivul de DPF care se apropie de final. Pe rand, nu va inghesuiti!

Modificat de MikeRG
Link către comentariu
  • 1 month later...

18.07.2014 - 215.700 km: reparat turbina, inlocuit cap planetara; bye bye 1.550 lei; urmeaza switchurile enervante; in august urmeaza reinnoire ITP, dupa care vedem ce facem cu DPF-ul...

Link către comentariu

Cum iti facea capul de planetara de l-ai schimbat? Batea rau in viraj?

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

O noua cumparatura: o pereche de aripi fata la culoare. Avand in vedere ca saptamana trecuta am remarcat o "imbulinare" majora pe marginea aripii dreapta, am cautat o solutie cat mai economica. Si am gasit, din fericire, la dezmembrari, o masina similara, identica ca si culoare. 200 lei bucata. La banii astia nici nu o vopseam. Traiasca piata de vechituri!

Link către comentariu
  • 2 months later...

Pregatim masina pentru sezonul 2014-2015 pentru a pune buburuza la garaj. In prezent se schimba aripile fata, se curata DPF-ul, se completeaza aditivul pt DPF, alte mici maruntisuri urmeaza (inlocuire switch hayon si portiera fata dreapta, polish faruri, conexiuni electrice carlig samd).

 

Aditivul de filtru de particule l-am gasit la 300 lei litrul. Am luat doi, ca mai multi bani nu erau pe stoc. Pana mai incolo, cand mai luam doi.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!