Jump to content

distributie rupta


ldrdan
 Share

Postare recomandată

deschid acest topic pentru ce ce au patit necazul asta: distributie (curea, role...) rupta. sa ne spuna si noua cauza, cati km si cati ani avea distributia si ce anume s-a dus cand s-a rupt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se schimba la kilometrajul specificat sau la anii impliniti(4 ani) se produc dezastre. Nu cred ca poate fi facuta o recenzie clara si mai bine sa fie schimbata la termen!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa nu exageram;sunt masini care au depasit cu mult kilometrii si asa zisii ani "recomandati"...Iar cauzele sunt diferite:curea rupta din cauza imbatranirii,rola blocata,pompa de apa blocata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde mult si de calitatea pieselor si de modul de exploatare...

Discutia e relativa. Daca lucrarea se face ca la carte in termenul garantat teoretic nu se poate intampla nimic. Peste acel termen intrii intr-un taram necunoscut ....

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m.am uitat. Dar nu am cautat bine oare ? Distributia la ce numar de km sau nr de ani se schimba la 1.6 tdi ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 180.000 km, fara specificarea unui interval de ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare pusa de cineva celor de la Skoda referiitor la schimbul distributiei, in data de 17.01.2013, postat pe forumul Skoda Club:

Masine e din 2007 si in februarie va avea 6 ani, 77.ooo km; nu s-a umblat inca la distributie.

Raspunsul celor de la Skoda Cehia:

" On the 14th of January 2013, we have received your email, where you have asked for the recommendation regarding the change of

the timing belt of your ŠKODA Octavia (TMBHA61ZXXXXXXXXX).

As you have correctly mentioned in your email, the first visual control of the timing belt condition is set to 90000 km and

there is no time related limitation. If you are worried about the status of the belt then please ask your authorized service to

do the check by the next scheduled service check, but it should be sufficient to leave it to the limit set by the manufacturer.

Any premature change of the belt certainly won´t harm the engine but the control limit was set after many tests to keep the low

maintenance costs for the user.

In case of any questions don´t hesitate to contact us again.

Best regards,

Ing. Jaromír Tesař, PST - Péče o zákazníka, Customer Care, Kundenbetreuung

ŠKODA AUTO a.s., V. Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav, Czech Republic

info@skoda-info.cz , www.skoda-auto.com "

Depinde de noroc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tin sa mentionez ca eu am 1.6 tdi de 105 cai si am impresia ca e pe curea . esti sigur andrei_221? gasesc informatia asta scrisa pe undeva oare ?

@alunakis: exista si la vw club ca la skoda? unde sa-i mai pot intreba pe urangutani cate ceva ? banuiesc ca nu . pe "vw" il cam doare undeva de clienti ... multumesc , cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta in planul de service... acolo scrie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea un topic inutil.

Distributia se schimba atunci cand este specificat de catre producator in manualele de utilizare si intretinere, serviceplan etc.

Cauze pentru ruperea curelelor dintate sunt multe si diverse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!