Jump to content

Pierdere Ulei


PHPCore
 Share

Postare recomandată

Verifica atunci busonul de golire. In mod cert nu l-a inlocuit, nici pe el, nici saiba de etansare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu l-am inlocuit de 15 ani de cand am masina si nu am avut probleme, cu toate ca e recomandat. Doar zic. Doar daca a stricat sau era stricat filetul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut prieteni,

In urma unor investigatii vizavi de mersul neregulat al masinii am ajuns la bujii.Cand sa le desfac am constatat ca toate erau acoperite de ulei,noroc oarecum ca acest ulei e electroizolant si scanteia sper ca tot ajunge in bujii.

In viitorul apropiat o sa schimb bujiile si fisele deoarece fisele au 6-7 kohm iar bujiile peste 3,5 kohm desi sunt din iridium,aparent trebuiau sa tina mai bine dar se pare ca si au marit gap ul in timp relativ scurt.O sa revin la bujiile oem cu 3 electrozi si fise probabil tesla,sper sa fie ok configuratia asta.

Ca si idee,am fost la mecanic sa investigheze de unde acea scurgere de ulei peste toate bujiile.Mi a spus ca tre inlocuita nus ce garnitura pe care nici el nu o gaseste in lista de piese schimb.Am tot investigat pe net despre ce garnitura/garnituri e vb dar nu stiu nici acum,pe diferite site-uri am gasit numai silicoane.

Probabil o sa solicit si un test de compresie sau o investigare a simeringurilor de pe supape dar as vrea sa am macar acea garnitura cand se apuca sa desfaca.

M-ati putea ajuta cu un cod sau sa ma lamuriti exact despre ce garnitura e vb?

Masina e GOLF 4 ;1,4;16V,din 2001,cod motor AXP.

Multumesc anticipat!

Modificat de Paulorossi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie refacut ,,cordonul" siliconic de la capac, pentru rezolvarea problemei mentionate de tine.

Nu exista garnitura de cauciuc la motorizarea din semnatura ta.

Daca vrei sa afli informatii despre motorul tau, inclusiv problema mentionata, va trebui doar sa dai click pe ,,Subtitles/Auto-translate/Bifezi Romana, si un pic de atentie la minutul 11:47...

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Multumesc pt amabilitate si sugestii.

Ar trebui sa iau un silicon la 70 ml sau 300 ml?Imi puteti recoamnda oare ce tip de silicon sa folosesc si ce cantitate?Eventual un brand chair daca imi scrieti in PM.Am inteles ca cel care se foloseste pt etansarea baii de ulei nu ar fi bun.

Nu am reusit chiar sa inteleg in totalitate sugestiile din film ul atasat de dvs deoarece subtitrarea era doar in engleza disponibila pe pc ul meu si nu e tradus tocmai tehnic.Intentionez sa schimb si bujiile,in film am inteles ca desi VW a optat pt bujii cu 3 electrozi,tot se aduna calamina acolo.Zicea ceva de bujiile cu 2 electrozi dar nu am inteles la ce anume se referea.Oare s-ar preta mai bine bujiile cu 2 electrozi in detrimentul celor montate initial de VW?

 

 

Modificat de Paulorossi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,De asemenea, este demn de remarcat faptul ca in original sunt instalate bujii cu trei electrozi pe acest motor. Exista o asemanare jalnica cu bujiile originale cu doi electrozi".

Cred ca ar fi bine 300 ml. Trebuie refacuta etansarea la cele 4 orificii ale bujiilor plus latura care vine etansata cu chiulasa. Un pic mai mult nu este o problema, daca nu ajunge, va fi deranjul tau.

Victor Reinz, Elring, Ajusa. Nu achizitiona silicon de etansare de la producatori care nu ai auzit de ei, la pret de doi bani, deoarece vorbim despre un capac care contine cei doi arbori, iar  sa refaci etansarea trebuie demontata distributia. Costa. Nu ai folosit materiale de calitate, costa din nou, deranj, etc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt ajutor,voi cere silicon de 300 ml.

Ca si idee,aveti vreo recomandare pt bujii si fise?Intentionez sa le schimb.Ca si idee,momentan am bujii true iridium,montate acum cativa ani,retin ca am dat pe ele o caruta de bani si conform specificatiilor ar fi trebuit sa tina 120.000 km.Nu am simtit insa nicio modificare in mersul motorului cand le-am inlocuit pe cele originale cu 3 electrozi cu cele tru iridium.

As vrea sa ma intorc la bujiile traditionale dar nu stiu ce optiune ar fi mai ok.Voi schimba si fisele intrucat au 6,5 kohm rezistenta si de 12 ani de cand am masina nu le am schimbat.Orice recomandare e binevenita.

Am avut recent tot felul de pierderi de ulei,m-au disperat la culme.In iarna am schimbat epuratorul ca aveam ulei peste tot si nu stiam de unde,ulterior am vazut ca pierd pe la bujii si posibil ca presiunea creata de epurator sa fi deteriorat prematur acea etansare a capacului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform autodata, AXP este echipat de fabrica cu NGK BKUR6ET-10, pt fise eu la passatul din semnatura am pus tesla sunt foarte flexibile si destul de rezistente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/20/2021 at 1:19 PM, xmisterx said:

Conform autodata, AXP este echipat de fabrica cu NGK BKUR6ET-10....

Stiam dar dupa ce am urmarit filmul postat de Carmina cu deficientele pe care le aduce aceste bujii cu 3 electrozi, ma gandeam ca in prezent poate exista optiuni mai bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!