Jump to content

Pierdere Ulei


PHPCore
 Share

Postare recomandată

Am tot cautat ceva asemnator dar nu am gasit...si nu am gasit nici un topic unde sa postez problema mea

Mi se prelinge ulei pe la un senzor din fata motorului, nu stiu ce senzor este, am incercat sa l desfac sa ma uit dar a inceput sa curga ulei si l-am strans la loc. l-am strans ba chiar mai tare dar tot este ulei prelins in jurul lui chiar dupa ce am sters cu o carpa.

Ce senzor este acolo? Si care este cauza? Este un senzor de culoare verde inchis....

De asemenea am si ulei prelins in spatele motorului, vine undeva de la epuratoru de gaze sau separatoru de ulei, nu stiu care i denumirea exacata...

O fi infundat?

Este enervant ca la 2-3mii de km tre sa completez cu ulei :(

post-89752-0-32521900-1358340129_thumb.j

Modificat de PHPCore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala este senzorul de ulei,si va trebui schimbat.Recomand OEM.

si la mine zemuieste in zona dar nici nu il mai bag in seama,dar nu mai incerca sa il strani ca degeaba.Se desface si se inlocuieste.

In privinta epuratorului ai trei suruburi care se desfac si se da jos epuratorul si se spala.

Dupa aceasta operatiune ii schimbi si cele doua garnituri si garantez eu ca nu va mai curge mult si bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca nu-ti mananca ulei ? Si la mine se prelingea pe la epurator si nu era asta problema pentru scaderea nivelului, motoarele astea cam toate au probleme cu simeringurile de la supape si ajung sa manance ulei. Pentru epurator Iti trebuie 2 garnituri, le-am schimbat si eu recent, astea sunt codurile : 036103677 si N90617501. Sa desfaci carcasa de la filtrul de aer si sa te uiti daca iti baga ulei inauntru.

Modificat de rey toledo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot o problema gen am si eu. Ori papa ori pierde ulei...nu pot sa-mi dau seama ce e...motorul e murdar de ulei dar nush...stiu ca e normal sa pape motorul de 1.4 16v daca esti mai agresiv dar la mn se duce 1L la 1500 de km...Ce ar putea fi? Si nu scoate pic de fum negru/albastru

Modificat de Oliver C.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La acel consum ar trebui sa gasesti balta sub ea daca pierde, cel mai probabil ti-l mananca si tie, asa face si 1.6-le meu. Fum negru nu scoate deloc nici la mine, in schimb dimineata la prima pornire gazele au miros foarte intepator, de la uleiul care scapa in capul pistonului si il arde. Poti sa mergi cu ea asa linistit, eu am dat catalizatorul jos si nu e nici o problema, atata timp cat nu uit sa completez uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un litru la 1500 de km este destul de mult sa pierzi !

Sigur iti consuma motorul uleiul.

Parerea mea este ca rezolvarea problemei consta in inlocuire segmenti si simeringuri supape

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si culmea nici balta sub ea nu gasesc. Dar am observat ca baia e mereu murdara de ulei chiar daca e se mai spala (nu am scut)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum negru nu scoate deloc nici la mine, in schimb dimineata la prima pornire gazele au miros foarte intepator, de la uleiul care scapa in capul pistonului si il arde.

Ce treaba are gazele care au un miros intepator cu consumul de ulei??

Stiu o groaza de golfuri care la pornire gazele au un miros mai intepator dar dupa aia dispare si ar trebui ca acel miros sa persiste tot timpul indiferent ca e cald sau rece.

daca nu scoate fum albastru stai linistit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine consuma aprox 1L la 1000 km si nu scoate fum albastru nici daca o rogi frumos, eu i-am zis cum e situatia la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam asa e si la mine. Sa nu fie nicio problema daca ii tot completam?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum draqu de nu scoate fum daca iti consuma atata ulei?? :banghead:

da te cred ca la tine se manifesta asa dar dubioasa treaba asta....adica consuma ulei dar nu scoate fum albastru deloc

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scoate fum albastru absolut deloc..De asta nu-mi explic nimic. Urma de ulei nu lasa, doar ca baia si partea de sus parca e mai mereu de ulei...desi un mecanic s-a uitat si a zis ca nu are nimic...nu mai inteleg nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A stat masina parcata in garaj 1 luna, nu pierde gram de ulei. Gradatia de pe joja are in jur de 500 ml, la mine scade de la max la min in cam 500 km, consumul e aproximativ, dar oricum iti zic ca fum albastru sau negru nu scoate deloc, decat un fum alb care miroase foarte intepator. Nu am de ce sa-l mint ca nu am nici un avantaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar la acest consum mare de ulei i-ai facut un test de compresie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu am de gand sa bag bani in ea momentan. De 3 ani ii completez uleiul asa si nu am avut probleme pana acum, decat ca mai afuma bujiile, la 1 an si ceva le dau jos si le curat de depuneri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scoate fum albastru absolut deloc..De asta nu-mi explic nimic. Urma de ulei nu lasa, doar ca baia si partea de sus parca e mai mereu de ulei...desi un mecanic s-a uitat si a zis ca nu are nimic...nu mai inteleg nimic.

Urmele alea sunt de la epurator, a curs si la mine in acea zona, se rezolva dupa schimbarea garniturilor. Te duci la cineva cu groapa sau la un service cu elevator, de sus nu ai acces la toate suruburile epuratorului. Legat de completare, daca ai catalizator probabil o sa se infunde la un moment dat, la mine este golit catalizatorul si nu am aceasta problema. Mai tre sa fi atent si la bujii sa le cureti la ceva timp, la mine se mai intampla dupa o perioada sa mearga in 3 pistoane din cauza depunerilor de pe bujii, se rezolva cu o simpla curatare (cu peria de sarma ca la dacie) :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca se infunda catalizatorul se poate curata? Adica presupun ca nu o sa trebuiasca schimbat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tuturor, am o problemă la mașină.

Mașina e un Golf 4 motor 1.6 SR căruia i-am schimbat uleiul anul trecut, cam prin aprilie. Am tot monitorizat că uleiul scade puțin câte puțin, iar acum după 1 an și ceva mi s-a aprins becul în bord cu martorul de la ulei, check oil.

Soluția e să completez ulei sau să-l schimb total? Întrebarea mai importantă e normal să-mi pape atâta ulei?

 

Mașina nu scoate nici un fel de fum sau ceva de genul. E automată, dacă contează acest aspect.

Modificat de kendoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   In primul rand consumul de ulei se masoara in L / Km, nu in L / an. Cine poate sa spuna daca masina ta consuma ulei mult sau putin daca nu spui in cati Km a fost consumul? In orice caz, uleiul la masina ta se schimba conform cartii la 1 an sau 15.000 Km. Tot in carte scrie ca daca consumul de ulei depaseste 1L/ 1.000 Km, consultati un agent service. Consumul asta inseamna un motor terminat. Daca tie iti consuma 1-2 L / 15.000 Km, este normal si nu este exagerat pentru o masina cu peste 200.000 Km la bord.

  Este bine sa pastrezi nivelul uleiului intre cele 2 repere de pe joja, nu doar sa-l monitorizezi cum scade pana nu se mai vede. Adica cand verifici uleiul lunar sau inainte si dupa un drum lung, adauga sa fie aproape de maxim. Ungerea se face si prin barbotare (balacire).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc de răspuns. Ideea e că am făcut puțini kilometri într-un interval de timp măricel. Am schimbat uleiul la 166 de mii(cu atât am luat-o) iar acum are de abia 172 de mii. Circul cu ea în oraș în principiu.

Kilometri sunt reali. Am și VAGCOM și am verifcat dacă are erori la vreun cilindru ceva dar nici vorbă, nici o eroare nimic.

 

A fost și mecanicul cu ea, nu i-a băgat nimic de vină. Mă îndoiesc că motorul e terminat...

Acuma i-am pus 1 litru, să vedem cât se ridică nivelul. Martorul de ulei din bord a dispărut.

Modificat de kendoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba uleiul daca are mai mult de 1 an, chiar daca ai facut putini km.

Daca mergi preponderent urban, un ulei se schimba la 70000 km, daca mergi mixt se schimba ideal la 10.000.

15.000 doar in conditii optime de exploatare, conditii care nu se prea intalnesc la noi in tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pe 7000 de mii de km să schimb uleiul indiferent că am făcut puțini km?

Pe la motor nu am nici o urmă de ulei ceva, nici nu a făcut vreo baltă în garaj.

Uitându-mă în cartea service neamțul l-a schimbat pe la minim 20 de mii de km parcurși.  :sly:

 

Poate să fie de vină și uleiul folosit? Am băgat Castrol Magnatec 5W-40 C3. Recomandați-mi altul dacă știți mai ok pentru motorizarea asta, 1.6 8 valve, 172 de mii de km.

 

Mulțumesc de răspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neamtul daca a folosit 5w30 si a mers cum se merge la ei, preponderent pe autostrada da, putea sa-l schimbe la max 2 ani si 30.000 km.

Daca nu a folosit 5w30, atunci nu a procedat bine schimbandu-l la 20.000.

Daca mergi mult urban, deja si cu acel ulei 5w30 trebuie sa nu-l schimbi ca un ulei long life, ci ca unul normal.

Cartea zice ca in cazul in care o masina e folosita in regim sever de exploatare, adica: mergi preponderent in oras, indeosebi pe distante scurte, porniri si opriri dese, cari greutate cu masina, mergi f mult cu un ulei obisnuit cu mai mult de 2/3 din turatii, mergi la altitudini f mari, mergi preponderent in mediu salin ( la mare), etc uleiul se va schimba la jumatatea intervalului cat e specificat.

 

Daca esti in acest regim sever de exploatare, tu daca ai ulei ce se schimba la 15.000 km sau 1 an, insa nu sa fie ambele atinse, ci care se atinge primul ( deci tu daca faci 1000 km intr-un an nu lasi uleiul in motor ca nu ai inca 15.000, ci il schimbi pt ca ai atins 1 an), va trebui sa-l schimbi la 7500 km.

 

Dar, pt a mentine un ulei sanatos, daca tii la masina, e bine la noi in tara sa-l schimbi la 10.000, insa repet, sa mergi cat de cat un mix urban//rural, altfel se impune shimbul in conformitate cu exploatarea severa.

 

Castrol e un ulei bun insa din experienta mea si nu numai, e consumat o idee mai mult decat altele.

 

Eu unul iti recomand mobil super3000 x1 5w40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!