Jump to content

Prea mult ulei in motor


alexandruu
 Share

Postare recomandată

Sal . la inceputul lunii decembrie am facut rezivia si se pare ca am ceva mai mult ulei in motor . atasez si o poz ( nivel luat cam dupa 1h ) dar si dupa 5 minute este cu cativa mm peste max . cred ca am mers mai bine de 1500 km de la revizie

rezivia nu a fost facuta la vw . am mers cu uleiul meu si au pus 5.5 litri cat scrie in manual . e motorul de 3.6 litri . care sa fie cauza pt care e mai mult ulei ? nu au golit bine ce era? si mie mi se pare ca e cam inchis la culoare pt un ulei nou . nu am stat cu ei cat au schimbat uleiul si filtru

poza cu joja mea

http://imageshack.us.../wrwrtwt11.jpg/

aici :

la 0:50 secunde arata cum se face verificarea uleiului si e peste max si acolo .. sa fie ceva normal ? dar culoarea e mult mai galbena ..

ok si intrebarile :

cum as putea sa imi dau seama din modul in care merge masina daca ceva nu e ok ? e posibil sa fie afectat ceva ( uzat din cauza ca e prea mult ) sa merg sa mai scoata?

Modificat de alexandruu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt linistea ta sufleteasca incearca sa schimbi uleiul asta la max 7-8000 de km... si stai langa ei cand lucreaza. e singura solutie din pacate. nu prea o sa`ti dai seama de nimic dupa cum merge masina.

si da ar fi bine sa mai scoti din ulei, daca e peste limita. poti si tu sa scoti uleiul cu o seringa si un tub de perfuzii, care le gasesti la farmacie ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce am citit pe net prea mult ulei poate afecta diverse componente, acum cat de mult nu prea am inteles, dupa cum se vede in poza.. ar putea fi cazul si la mine ? sa fie ceva afectat deja ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate mi-a zis mie un mecanic motorul tinde sa-l arda daca e prea mult.Da nu cred ca e bine sa se intample asta, mai scoate din el!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e prea mult ulei, se arde si ajunge in catalizator si formeaza depuneri. dar asta nu se intampla in 5 minute, scoate surplusul, schimba uleiul mai repede, stai langa mecanici, si va fi bine :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- scoate cum a zis colegul mai sus câteva sute de grame până ajunge la nivel, nu este foarte mult peste, dar este bine să fie cât trebuie

- nu este nevoie să schimbi uleiul mai devreme

- surplusul de ulei afectează catalizatorul şi sonda lambda, probabil că în timp o să te alegi cu un bec aprins în bord, dacă nu s-a aprins nimic până acum probabil că încă nu s-a întâmplat nimic.

- este bine să pui mai puţin ulei decât scrie la carte, cam cu 300 g, să verifici nivelul după ce a mers puţin maşina la ralanti şi să completezi cât mai este nevoie, la mine deşi scrie în carte că trebuie 4,7 l, nu am reuşit niciodată să bag mai mult de 4,5 dacă nu mai puţin.

- despre culoare, stai liniştit, aşa este uleiul la diesel negru :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfuu...foarte mult. Cred ca se poate cala motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai speria omul degeaba, cum să se caleze motorul dacă are 200 grame de ulei mai mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e benzina dar nu e diesel dar acum realizez ceva ff ciudat e posibil sa ma insel dar fiti atenti : ceva ce abia acum mi am dat seama ca tot a venit vb de ulei . eu am avut impresia ca trebuie 4.5 litri de ulei asa ca am mers si am cumaprat un bidon de 4 litri si unu de 1 l .. si am primit gratuit schimbarea lui .. am mers la service si cand a fost gata ei golisera numai bidonul de 4 litri pe cel de 1 litru nu il desfacusera ink, si le am spus ca trebuie 4.5 litri, au mai turnat jumatate de litru si cam asta a fost . dar de fapt se pare ca trebuie 5.5 litri . oare am cumparat atunci 6 litri si nu imi mai amintesc eu acum ? dar sincer tin minte ca am cumparat numai 5 .. si daca asa, cum de cu doar 4.5 litri pusi am peste ? astia la service uri golosesc doar jumatate si restu il pastreaza ? ( ca si recomandarea lor a fost - cu drumurile noastre cel mai bine il schimbati la 7500 km - dar asta e ulei long life.. merge 15000 cu siguranta ) .. am cautat chitanta cu cat ulei am cumparat dar nu o gasesc.. dar 90% sunt sigur ca am cumparat un bidon de 4+1 L .. poate gasesc chitanta mai caut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia o seringa mai mare si un furtun de perfuzie pe care il bagi prin joja de ulei si scoate uleiul care e in plus. Dureaza ceva timp, dar stii ca nu iti creezi alte probleme. Si pe busonul de ulei scrie ca o cantitate prea mare de ulei afecteaza catalizatorul. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, am crezut că este maşina din semnătură.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

f util.. dar cam la cat trebuie sa fie acul, sa aibe 60 grade ? ca eu am doar 90 grade care e sus.. cand e putin peste minim cate grade are? oricum motorul se raceste f greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mers astazi la service si au scos din ulei ... dar am observat ca a scapat ceva ulei pe la garnituri ( sau cum se cheama ) atasez s poza, dar nu sunt sigur daca e chiar f recent, ce parere aveti ? poate sa fi scapat ca era prea mult ? ( eu am mers la acelasi service unde am facut si schimbul de ulei si au zis ca nici o problema, nu era prea mult in plus dar cine stie )

poze

img0342gd.jpg

Uploaded with ImageShack.us

img0343wu.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebuie schimbata garnitura de la capac.Nu este o problema grava.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

revin cu update a fost schimbata garnitura aia, dar astazi de curiozitate am facut o diagnoza si este o eroare permanenta

Engine Oil Temp senzor (G8) : Implausible Signal

P0196 - 004 - No signal/Communication

Daca se sterge eroarea apare imediat . pt diagnoza am apelat la un coleg dp forum . E vb de senzorul de temp ulei nu mai merge nu ? poate a fost deconectat cumva cand s-a schimbat garnitura capac ? inainte nu aveam eroarea asta ..

daca trebuie schimbat un pret poate stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi mufa, poate nu mai face contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

asa am si eu ulei cam 3 mm peste nivel dar vreu sa ajung la service si sa imi mai scoata daca tot ei miau pus mai mult...sa remedieze buba si tot asa imi da si mie ulei pe la capac pe sus...masina este 12.2002 1.4 16 v 74kw 101cp,am facut revizia la avia militari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate tu cu o seringa si un furtunas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Ulei mult inseamna peste 500 g/ml, pana aici nu are nimic garantat, si pe joje variatia este de apx.1 l, min. max.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...
Adrian_Pintilie

Buna seara! Este vorba de un passat cc 2012, 2.0 tdi cod motor CFFA 196 mii km. De aprox 3 săptămâni, am constatat funingine pe țeava de eșapament, aspect care nu era prezent inainte. Deși mașina a rulat preponderent în regim extraurban, am constatat că regenerarile au început să fie din ce in ce mai dese. Menționez că foarte rar nu am dus o regenerare la sfârșit, iar din cand in cand o tin si la 3000 ture + constant in afara. Am verificat uleiul, iar acesta este foarte mult peste limita maximă. Nivelul la antigel este normal. Nu mi s a aprins niciun martor,  iar mașina merge complet normal, fara ezitări,  pierderi de putere samd. 

Am făcut o programare la un service peste 3 zile, însă aș dori să știu cam ce cauze ar fi mai frecvente la acest motor de a polua uleiul cu motorină și la ce sa ma astept. Multumesc!

 

Modificat de Edy_77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Contaminarea sa nu apara ca urmare a regenerarilor dese. E tratat subiectul aici 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian_Pintilie

Mersi de raspuns. Cred ca e mai degraba invers... motorina nearsa si fum mult care imi incarca rapid dpf-ul si il determina sa porneasca regenerarea. Nu mi s-a aprins niciodata martor DPF si cum am zis, in 9 din 10 cazuri am dus regenerarea la sfarsit. Km sunt reali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian_Pintilie

Revin cu noutăți asupra problemei... La service s a depistat doar clapeta de admisie înfundata. Aceasta a fost curățată și am făcut revizia. Urmează să văd în timp evoluția. Până acum am făcut 100 km în oraș iar țeava de eșapament este f curata deocamdată (Am curățat o de funingine după revizie) și nu și a făcut nicio regenerare.  Sper că asta era!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!