Jump to content

Hai sa invatam cum sa folosim VCDS


RoSonic
 Share

Postare recomandată

sal tuturor, si mersi de raspunsuri,

azi am facut 2 citiri la campurile 3, 8, 11. rezultatele sunt in attach(rog, sergeti extensia txt si deschideti cu excel, pt o buna vizualizare a liniilor/coloanelor. scuze pt cei ce stiu asta deja). si daca imi spune careva cum sunt rezultatele, poate ma prind si io cum ''ganditi'' sau dupa cum se face evaluarea.

danke mult

BogyM.

LOG_passat1.csv.txt

LOG_passat2.csv.txt

Modificat de BogyM.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e functia speciala din 6.07 care ar putea spune km reali?

Asta e singura metoda de aflare a km reali, sau mai e una? Asta foloseste si kisslorand oare?

Sa inteleg deci ca orice interfata usb care e compatibila cu versiunea 6.07 Vag com ar putea fi capabila sa citeasca km reali?

Nu stiu Kisslorand daca mai foloseste si altceva. In plus, ca o completare la ce a spus si mr x4you, cum apare si in link, functia este valabila pentru EDC 15 (cum scrie si pe "buton").

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, dupa ce am vorbit si cu CIPOS am aflat ca WSC 00000 nu arata neaparat ca s-a umblat la km, am mai aflat si eu ceva, sorry pentru greseala.

LE Din cauza ca am incercat sa dau explicatii fara sa am VAG-ul in fata am mai facut o greseala: log-ul se face pe canalele 3, 10 si 11. M-am uitat pe logurile de mai sus si nu vedeam pozitia pedalei de acceleratie care trebuie sa fie la blana 100% (wot).

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am schimbat filtrul de aer, si am facut din nou log, de data asta cu 3, 10, 11. rezultatele in attach. cat de bune sunt?

mersi

BogyM.

Ps fisierul e arhiva

LOG_01_003_010_011.ZIP

Modificat de BogyM.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina functioneaza bine, la fel si debitmetrul. Daca ne mai spyui si corectiile pe injectoare, ar fi super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu cea mai mare placere, dar de 1 saptamana am vagcom'ul, iar multe nu prea am invatat. ce valori trebuie citite pt injectoare?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu ca musca in lapte : :D Posesor de Bora 1,9TDI ATD 101cp.1.

1.Cu cablul kkl ce vagcom e compatibil (vreau sa imi aflu nr la km daca se poate... si param la turbina...sau mai bine spus tot ce se paote afla si interpreta)?Acu am 4.02, asta sa stiu daca ma chinui sa iau 607...sau versiuni mai noi.

2.cu 402 mi-a scant urm : Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56 . Din modulele scanate pot sa scot logurile pt turbina ..s.am.d ..ce a scos si BogyM.?

vad ca el a scanat 3,10,11 lucru care la mine nu a reusit(10,11).

Lucru asta tine de vag-com sau de faptu ca nu am senzori pe acolo, sau ca nu am facut eu anumite setari?Multam.

recitit postu si nu pe fuga :

Faza e ca am tiptronic si aici se zice ca tre sa fii intr-a treia cu pedala la fund si inca cateva.

Ce e diferit la tiptronic pt scanare?

Se poate sa mai descrie cineva complet modalitate de scanare turbina,debitmetru si alti param..s.a.m.d.

Sau macar un link complet in caz ca s-a mai discutat si nu am gasit eu.

Modificat de Ace2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai ca iti spun eu cate ceva:

A

in primul rand, cand vrei sa creezi logul, trebuie sa umbli exclusiv pe modulul 01-engine.

pentru asta:

1) in prima fereastra din program, ai acolo: Select Control Module - apesi pe Select

2) in fereastra urmatoare ai buton de "01 - Engine"

3) daca tin bine minte, si nu gresesc, "08 - Measuring blocks",

in fereastra de measuring, vei avea posibilitatea de a masura 3 blocuri, acolo alegi 3, 10, 11.

dupa ce alegi, ai in dreapta jos buton de "Log"

apesi, se deschide o alta fereastra, cu buton de save, pe care trebuie sa il activezi in momentul in care esti in test. cand este activat, in loc de Start iti va aparea Stop, dar de acum cred ca te vei descurca.

B

nu folosi interfata de vagcom pe care o ai cu o alta versiune decat cea cu care ai achizitionat'o. daca a ta merge cu 4.02, foloseste pe 4.02, nu incerca altceva pt ca ai sa ''arzi'' interfata.

C

problema cu tiptronic nu te pot ajuta, dar la asta iti poate raspunde altcineva

D

nu vreau sa fiu rau, dar probabil iti vor spune si moderatorii: Foloseste SEARCH.

Bafta

BogyM.

Modificat de BogyM.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E la fel ca la manual. Pornesti logu si ti pedala apasata sa schimbe ea in toate vitezele pana pe la 140 km/h daca ai unde : :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ace2 - uite Aici gasesti un manual de utilizare Vag_Com. Chiar daca nu este pentru versiunea ta, problemele de baza sunt identice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam de raspuns.

Inca nu m-am lamurit care e ultima versiune de vagcom ce o pot utiliza fara sa "ard" ceva.

Pana acu am pus 3 variante : 409, 402, 3...

Deci mi-am inchipuit ca nu sunt probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ace2, in principiu poti folosi versiuni mai mici de 4xx. Posibil sa mearga in regim shareware si 5xx...dar nu incerca 6xx, 7xx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu cateva teste pe grupurile 3,10,11.

Am doua loguri atasate, asta pentru ca datele sa fie mai veridice.

Cei cunoscatori, ii rog sa isi dea cu parerea despre ele, poate aflu de bine sau reusesc sa previn cate ceva la "my beloved Bora".

Vorbeati careva de corectii pe injectoare. Ce grup/ grupuri trebuie testate?

Am mai pus si un measuring block template in care sunt puse cateva din masuratorile de ce pot fi facute pe engine.

Sunt valabile pt toate motorele, eu avand un ATD si in doc fiind pentru un ALH.

Multam

2.xls

3.xls

Measuring_Block_Template_file_.txt

Modificat de Ace2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeati careva de corectii pe injectoare. Ce grup/ grupuri trebuie testate?Multam
Chiar tu ai atasat un document in care sunt descrise ce masuratori se pot face!Uite aici e selectat din documentul tau: 13,0,Idle Speed Smooth Running Control (at warm idle)13,1,Cyl 1,(-2 to +2)13,2,Cyl 2,(-2 to +2)13,3,Cyl 3,(-2 to +2)13,4,Cyl 4,(-2 to +2)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam de raspuns.

Am citit pe acolo mai tot. Ideea e daca masuratorile sunt aceleasi pentru toate motoarele. imi vine a crede ca cele non PD nu sunt asemanatoare.

O sa testez si modulul 13

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa testez si modulul 13

Nu e vorba de MODULUL 13 ci de canalul 13 de pe engine (sper sa nu gresesc canalul, o sa ma uit pe masina mea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am facut si eu log cu Vag-com-ul, ma poate ajuta cineva cu interpretarea datelor. Primul este facut fara clima pornita iar al doile cu clima la maxim.

Multumesc!

LOG1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipos, corecteaza-ma te rog daca gresesc, MAF-ul nu arata mai mult decat trebuie?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci e posibil ca turbina sa fie comandata mai slab, ma gadesc eu pentru ca ECU-ul crede ca intra o cantitate mai mare de aer deci Turbina absorbe mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe logurile mele se uita careva, pls ? 2.xls si 3.xls?

Sau ma ajutati sa imi dau seama cum sa il interpretez?

Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe logurile mele se uita careva, pls ? 2.xls si 3.xls?

Sau ma ajutati sa imi dau seama cum sa il interpretez?

Multam

Dupa cate vad eu nu e nimic in neregula: Maf masurat e aproape de maf calculat la fel si presiunea turbo.

Cipos, please help si corecteaza-ma daca gresesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cate vad eu nu e nimic in neregula: Maf masurat e aproape de maf calculat la fel si presiunea turbo.

Cipos, please help si corecteaza-ma daca gresesc.

multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cate vad eu nu e nimic in neregula: Maf masurat e aproape de maf calculat la fel si presiunea turbo.

Cipos, please help si corecteaza-ma daca gresesc.

multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar este destul de dificil de lucrat cu el are tot felu de coduri si de comenzi, dar daca ai timp sa inveti si ai pe cineva care sa iti mai arate cateva smecherii merita toti banii.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti usor pe forum la bani putini (eu am dat 160 ron la Voinea) si a mers de mai mult de 20 de ori pana acum si am impresia ca va dura mult si bine. Nu da prea mult daca o iei pentru tine (diverse diagnoze si stergerea codurilor de eroare).

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!