Jump to content

Hai sa invatam cum sa folosim VCDS


RoSonic
 Share

Postare recomandată

asa cum zicea colegu xdx

de fapt nu se blocheaza,nu citeste modulele respective si iti da mesajul ca nu e inregistrata interfata

prietenii stiu de ce exista torrente

sarbatori fericite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu sub nici o forma sa fac sa faca beep la inchiderea masinii din telecomanda la q7.Am anulat beep de la centuri si lumina aferenta din bord dar la faza cu alarma nu reusesc..am mers cu vag.com pe 46 cent.conv. apoi pe adaptation10 si mai departe la nici un canal nu vad aceasta functie care stiu clar ca exista.Si inca ceva ...am gasit intr-un canal cred ca 50 adaptiv brake blinking ..oare ce inseamna ca se aprind semnalizarile pe spate cind frinezi de urgenta?...si asta se poate adapta?va multumesc precizes ca am vag 704

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Misule, adaptorul e f\acut dintr-o mufa de logan si 4 pini. Merge dar la masinile cu OBD 1, in general, poti scana doarr motorul ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am activat functia prin care piuie cand o incui si o descui cu long coding helper in 46. Se bifeaza foarte simplu si se transfera codul. Daca nu te descurci o sa fac niste prtscr maine pe masina. Evident asta e valabil numai daca ai alarma din fabrica, daca nu exista posibilitatea sa claxoneze cand o incui si o descui.

Poti bifa sa piuie cand o incui si descui din telecomanda si/sau cu cheia in usa cand incui sau descui.

A mers foarte bine pana cand s-a ars goarna de la alarma, inca nu stiu daca aceasta modificare a fost problema sau s-a intamplat altceva.

La franare brusca eu stiu ca se aprind avariile (nu numai pe spate).

Eu am VAG Com 607.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Vezi in primul rand daca e activata interfata ca daca nu e activata nu iti da voie sa intrii pe modulele respective.

Iti sugerez sa folosesti 311, e mai stabil.

Happy Merry Christmas to everyone :blah:

Mersi xdx. Interfata este activata, reusesc sa fac conectie cu masina, dar cand incerc sa scanez sau sa intru pe un modul se blocheaza, fara sa dea vreo eroare.Apare Program not responding. Am sa incerc si 311.

Sarbatori fericite !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa nu mai rulezi si alte programe cand folosesti vag-com. Pe xp lucreaza mai greu decat pe vista, eu am testat ambele sisteme de operare si cu vista lucreaza net superior. Asa cum te-a sfatuit si xdx, subscriu si eu, foloseste 311 e mai stabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a scris RedFighter mai sus

intri pe 17 Instruments - 07 Coding si aduni 2 la primele 2 cifre (XXXXXX va fi (XX+2)XXXX)

o sa se aprinda vreo 5 secunde in bord si dispare :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.cum fac sa imi testez si eu turbina si debimetru cu vag com...unde tre sa intru si ce tre sa citesc..intre ce paramentrii..vreau pasii..ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@napster

Nu pot sa cred ca nu ai gasit nimic despre procedira de testare a turbinei si MAF-ului...

Incearca sa faci log in mers pe modulul [01-Engine] in grupurile 003,010,011, cu motorul cald (90 grade) in tr. a-III-a, cu turatii cuprinse intre 1700 si 3800 rpm., acceleratia la podea.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cuiuda se modifica in vreun fel functionarea masinii in timpul acestui test?? e foarte straniu ca eu cunosc doua cazuri doar in Arad in care in urma acestui test si-a dat duhul turbina...ambele cu tija rupta si calate cu ulei.. Eu ma cam feresc sa fac acest test in mers cuiva. Acuma e posibil sa fi fost simple coincidente si turbina in ambele cazuri sa fi fost pe duca si sa o ia pe ulei fix in momentul testului cu vag.

Totusi are ceva baza acest lucru semnalat sau cum ziceam asa a fost sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna cu oricum bietele turbine erau pe duca...

la ASZ manualul spune ca logurile cu pricina sa se faca in treapta a 2 a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...se modifica in vreun fel functionarea masinii in timpul acestui test??...

In timpul testului se masoara anumiti parametri ai motorului, nu se fac modificari ai acestora...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-un manual ce descrie functionarea la O1 a ESP am gasit asta:

Function 04 "Basic setting" performs three

tasks in the case of the ESP:

1. Display group number 001 is required for

bleeding the hydraulic unit.

2. Display group number 031 is required for

carrying out the operational check of the

brake pressure solenoid and of the ESP

brake detection switch.

3. Display group numbers 060, 063, 066, 069

are used for carrying out a zero adjustment.

060 - zero adjustment for the steering

angle sensor

063 - zero adjustment for the lateral

acceleration sensor

066 - zero adjustment for the brake

pressure sensor, and

069 - zero adjustment for the longitudinal

acceleration sensor (only 4x4

models).

The zero adjustment has to be carried out if

one of the components is replaced.

Eu nu am schimbat nimic in sistem insa pur si simplu mi se pare ca nu functioneaza si as vrea sa-l reinitializez

vreau sa zic ca ESP nu fct, ASR si EDS merg impecabil

nu am erori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e foarte straniu ca eu cunosc doua cazuri doar in Arad in care in urma acestui test si-a dat duhul turbina...

Aradul e moartea turbinelor :question: ca am si eu una pe constiinta, totusi cu 300k km si ceva peste la activ (proprietarul astepta sa pice pt ca avea zgomote stranii la pornire)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu. Iti trebuie cel putin 6.07. :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha... merci. Cam cat costa un cablu si softul? Cine ma poate ,,ajuta"? in MP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Aici gasesti destule oferte! :wub:
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu precizarea ca astea smekere (versiunea 6, 7, 8) se gasesc la negru pe forum, deoarece sint clone si pirateria este interzisa aici :wub:

din ce stiu eu, pretul e 2 3 sute de lei, functie de "dilar"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut un anunt pe okazii.ro VAG COM VCDS 805 , cel care il vinde sutine ca se pote face diagnoza si pe logan, solenza , renaut si in general pe OBD II , m-am uitat si la alte anuturi de genul ala dar nu era specificat decat grupul VAG , PRETUL E DE 350RON , merita investitia si intreb cunoscatori daca o pot folosi si la solenza , logan sau e teapa?/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok..din toate posturile pe care le-am citit...sa inteleg ca pt un passat model 2006 mi-ar trebuie versiunea 6,7 sau 8??? Asta, 6,7,8...este versiunea softului...Dar cablul in sine...trebuie sa fie cablu mufa obd2 cel cu 16 pini?? Cum e vag com in genul 409 sau e vreun cablu mai special pt modelele dupa 2005?

Modificat de Seby19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton, si eu am auzit asta pentru un cablu KKL. Am gasit si soft-ul respectiv (este altul, nu VagCom), dar nu imi vrecunoaste interfata. Oricum, pentru masinile Vag merge interfata.

Seby19, pentru Passat 2006 ai nevoie de interfata HexCan. Asta merge cu versiunile VagCom 6, 7, 8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testat azi versiunea 812.0 Beta si citeste KM stocati in ECU EDC 16. Masina era o Octavia 2 din 2006.

La instalarea acestei versiuni, la prima utilizare se rescrie firmware-ul din interfata, asa ca atentie cei cu interfete neoriginale.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!