Jump to content

Probleme turbosuflanta


flocosti
 Share

Postare recomandată

Alexandru1984

Salutare tuturora..Am si eu o problema la un passat b6 2000 TDI dr 140CP. An 2006 Bkp

Tocmai ieri i-am reconditionat turbina bine inteles ă costat cel mai scump 1200 lei ?..dupa montare tot fluieră turbina in plus numai dupa 2000 de turati fuge mai bine până în 2000 forte puturos nu trage ..aceleas sintome le-am avut si inainte de reconditionare tribunei  cea ar putea fi daca stiti careva mersi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • flocosti

    9

  • F l o r i n

    7

  • fastas87

    4

  • EEXCALADE

    3

Salutare! Am o problema la care 5 mecanici pe care i-am intrebat nu au stiut sa-mi dea raspunsul dupa ce au pus testerul. La relanti scoate un fum alb cu miros de gaze nearse. La accelerare se aude putin si turbina fluierand. Ma poate ajuta cineva. Masina este cea din semnatura. Multumesc.

Modificat de Luci M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum cu miros de motorina la BMR = oringuri injectoare si /sau injectoarele.

Fluierat metalic de la turbina = reconditionare/inlocuire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Dragilor, am schimbat turbosuflanta in iulie 22 iar acum la accelerare peste 2300 incep sa aud zgomot de frecare in stator.

Ce mă învățați să fac?

Turbina de dinainte a introdus mult ulei pe admisie.

Este vorba de vw caddy 1,9 tdi.

 

Vă mulțumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut , un prieten are un passat b6 2009 2.0tdi cbbb a trebuit sa schimbe la el motoru deoarece a crapat de la "overboost"+racitor de gaze defect... pe langa motor a mai schimbat si racitoru,egr, turbo( cu unu reconditionat garantie 1 an),furtune intercoler,injectoare si senzoru n75 si la fel face ca inainte ii da eroarea p0234 overboost  intra in limp mode si ii da check engine

Nu mai stie ce sa ii faca o umblat pe la N mecanici pana a schimbat practic tot pe masina...o zis ca mai bine ii da foc ...

Poate aveti voi vreo idee ce am mai putea verifica/schimba...va multumesc

 

IMG_20221104_093322_569.jpg

IMG_20221104_093318_922.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa niste loguri in mers și pe loc.

Uite mai jos explicațiile necesare 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns atasez logu sper ca e bine facut , masina este stock(nu are cip tuning) si am uitat sa specific ca si filtru de particule a fost dat jos si curatat

boost pressure.csv

Modificat de fastas87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deși turbina spuneti ca e reconditionata,am avut cel putin 5 cazuri cu această eroare si problema a fost din turbina,din pacate si cele reparate nu se pot compara cu cele originale,reparația costă peste 1000lei in contextul in care kitul e undeva la 400lei/made in China,restul profit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea să fie de vină şi reglajul actuatorului turbinei pentru că face presiune destul de târziu pe la 2700 rpm (cum trage până la această turaţie?). Practic până la acea turaţie este la limita limp-ului pentru underboost, iar după aceea  apare un overboost permanent care în anumite situaţii duce la limp-mode. Curios că în logul pus de tine nu se vede să fi intrat în limp.

image.thumb.png.9574b350c7e69f9f8f7dbfeeee1516f3.png

Se mai vede o chestie curioasă cu presiunea  specificată care are o cădere între 2700-3400 rpm, probabil că aşa este softul

Încearcă să faci şi un test pe turbină în basic settings (faci şi log şi îl pui aici) să vedem dacă se observă ceva acolo.

Verfică şi furtunaşele de vacuum să fie puse cum trebuie la N75 (nu cred că este asta, dar ca să fii sigur)

1789216320_vacuumcbbb.thumb.JPG.b13bc59ec78e83c24f91f87a2892e68e.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspunsuri ,

Masina intra in limp mode daca accelerezi la maxim pana pe la 4000rpm

Si noi neam gandit la reglaju actuatorului ,din cate stiu cel mai bine se face pe masina ...cei care au vandut turbina(reconditionata) cu siguranta au reglat actuatorul dupa turbina veche care avea aceeasi problema (overboost) ce a fost pe masina am dato la schimb, probabil lau reglat din "subler" ...

Trage slab pana la 2700rpm , masina in general trage destul de prost de cand problema asta la turbina nu se mai simt acei 170 cai.. 

O se verificam furtunele de vacum si revin si cu log pe turbina la basic settings 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema , nu au gaurit carcasa noua a filtrului de aer unde intra furtunu vacum 🤦‍♂️

 

Va multumesc inca odata pentru raspunsuri si bafta la toti

 

IMG_20221109_154745_644.jpg

Modificat de fastas87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta-i tare, nu m-am gândit la așa ceva. Trebuie știut că dacă o electrovalva se astupa portul atmosferic nu mai funcționează electrovalva. Testat de mine din curiozitate. Se pare că nu sunt singurul curios:10[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salut , are cineva schema furtunelor de vacum la bkp , am gasit pe net cateva ,doar ca nu am gasit de bkp.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,am reconditionat turbina in urma cu cel puțin 5ani/100.000km,trage fara probleme,nu am limp mode/Nu scoate fum /Nu consuma ulei exagerat,am schimbat si conducte de tur+retur de ulei,DAR pierde /musteste ulei in zona șuruburilor de 7 sau 8/ întrebare ? Acest exces poate fi cauzat cumva de valva PCV ,Salut fie spartă? Dar nu am găsit concret cum se verifica cu motorul pornit?

Multumesc anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!