Jump to content

Probleme turbosuflanta


flocosti
 Share

Postare recomandată

La anumite intervale de timp mașina îmi intră în limpmode. Mă "freacă" așa o vreme, după care își revine și merge bine o lună sau două... Ca eroare dă presiune mare pe turbină. Un mecanic a făcut ceva reglaje pe sub mașină și mi-a spus că va merge o vreme după care va trebui să curețe turbina. Mai pot face ceva ca să amân ori să evit demontarea turbinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • flocosti

    9

  • F l o r i n

    7

  • fastas87

    4

  • lupo_bv

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Curata geometria variabila-ptr overboost. Nu e indicat sa o amani-eu am vazut cum e sa te lase tocmai in depasire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

indicat este sa ne faci un log in mers, sa vedem valorile stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rectificat si eu turbina si acum imi intra destul de des in limp mod(7-8 ori pe zi).Inainte cu 3 luni am schimbat si actuatorul din aceeasi cauza,rezolvand problema.Este posibil ca actuatorul sa nu-l fi reglat corect baietii de la atelier?Am vazut ca au pus si ceva vipsea pe tija actuatorului,un fel de sigiliu.Ce presiune trebuie sa scoata turbina,la mine era cca1,5bar.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am rectificat si eu turbina si acum imi intra destul de des in limp mod(7-8 ori pe zi).Inainte cu 3 luni am schimbat si actuatorul din aceeasi cauza,rezolvand problema.Este posibil ca actuatorul sa nu-l fi reglat corect baietii de la atelier?Am vazut ca au pus si ceva vipsea pe tija actuatorului,un fel de sigiliu.Ce presiune trebuie sa scoata turbina,la mine era cca1,5bar.Multumesc.

imi puteti spune si mie ce inseamna: limp mod :) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Limp mode ii cand masina recunoaste o problema si intra in mod de avarie si nu mai genereaza puterea reala a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica ECU deconecteaza turbina. Opresti/pornesti motorul - isi revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

Salut.intampin ceva probleme cu un passat 1.9 tdi  105cp.in kick down intre 1800 rpm ->2000rpm trepideaza motorul.am facut un log si daca este cineva dispus sa ma ajute, sau daca a mai patit cineva.

LOG-01-003-010-011passat b6.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Acum o luna am coborat Feleacul si masina nu mai avea putere la accelerare, de asemenea actionand tempomatul acesta nu a functionat, pe calculator aratand un semn de intrebare. Am mers asa 5 km, am oprit, am luat contactul, am pornit iar masina si pana azi nu a mai facut asa. Tot azi am ridicat masina pe elevator si mecanicul s-a uitat si a zis ceva ca turbina e problema, ceva de ulei... si ca o sa ma lase turbina. Ceva sfaturi? Multumesc anticipat!

Modificat de flocosti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

semn de exclamare .... nu de intrebare - inaintea semnului de la tempomat, de pe maxidot.

 

fa o scanare sa vedem erorile stocate.

 

daca ai joc mare la axul turbinei - trebuie reconditionata/inlocuita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jocul se poate depista si din diagnoza? Mersi Florin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, doar mecanic.

 

din VCDS - poti face log in mers sa vedem cum lucreaza turbina si alte componente.... precum si erorile stocate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

Acum cateva seri intr-o accelerare mai serioasa, m-am trezit cu un limp mode. Si-a revenit la urmatorul contact, am stresat-o iar dar nu s-a mai repetat limp modeul.

 

La scanare mi-a dat:

 

Wednesday,20,August,2014,01:58:14:10074
VCDS Version: Release 10.6.4 (x64)
Data version: 20110418
 
 
                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 03G 906 021 NK    HW: 03G 906 021 AB
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G200AG  9971
           Software Coding: 0000078
            Work Shop Code: WSC 10199 599 96752
                      VCID: 75E5E5E76551
1 Fault Found:
 
000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition) 
               P0234 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 179219 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.08.16
                    Time: 04:50:04
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 3843 /min
                    Speed: 81.0 km/h
                    Load: 100.0 %
                    Voltage: 14.36 V
                    Bin. Bits: 00001000
                    Absolute Pres.: 1968.6 mbar
                    Absolute Pres.: 2590.8 mbar
 
 
Readiness: 0 0 0 0 0 
 
Vreo sugestie legat de La ce sa ma astept? Un coleg specializat in turbine se poate recomanda?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am raspuns si la celalalt post...... pare sa fie vb de o geometrie murdara la turbina. Fa un log in mers sa ne uitam pe el.... in functie de datele obtinute, daca e vb de geometrie murdara, trebuie demontata turbina si curatata/inlocuita geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)  a facut presiune prea mare si a intrat in Limp mode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am raspuns si la celalalt post...... pare sa fie vb de o geometrie murdara la turbina. Fa un log in mers sa ne uitam pe el.... in functie de datele obtinute, daca e vb de geometrie murdara, trebuie demontata turbina si curatata/inlocuita geometria

 

adicatele.... cam asta e problema....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Logul se face de la1600 rpm pana la cca.4000. Nu se vede prea bine ce face turbina la turatiile joase, dar se pare ca ai ceva pierdere de vacum, vezi in primul rand furtunasele de vacum sa nu fie cumva crapate si posteaza un nou log si log pe BS003 si 011 in topicul dedicat, adica aici: 

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/page-432

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am la oprirea motorului ( masina din avatar ) urmatorul sunet pe care l`am observat doar aseara, se poate sa fie turbo ?

 

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Buna ziua,

Am si eu un prieten care are un VW Passat Break an 2006 putere 170hp. Intra motorul in protectie sau limiteaza puterea cand motorul este sub-turat. Masina nu mai are filtru de particule, iar in momentul in care apasa piciorul pe acceleratie pana in podea scoate o dara de fum gros negru (ma gandesc ca este motorina ne-arsa).Softul masinii recunoaste filtrul de particule insa acesta fizic nu mai exista. 

Ma puteti ajuta cu aceasta problema? Imi puteti recomanda ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza,constatare ...si pus inapoi dpf-ul ca sa intri in legalitate ,asa scapi de miros si fum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la constatare nu i s-a dat un raspuns de la ce ar putea sa fie problema. De aceea am apelat la acest forum, poate s-a mai intamplat cuiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o constatare la cineva specializat pe gama vag 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Spyd3r daca te prinzi de ce face asa, da-mi un ping :)) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!