Jump to content

Probleme turbosuflanta


flocosti
 Share

Postare recomandată

Am un 1.9 TDI si pentru a 2-a oara am patit-o cu turbosuflanta,dar am reparat-o si totusi se aude un mic fluierat in momentul cand accelerez,care se auzea si inainte de a pica si vreau sa stiu daca e normal sau nu.

Cel care a montat-o a zis ca e normal deoarece asa e din fabricatie...,nu stiu exact cum a zis ca e si ca de aceea face asa,scuze nici eu nu ma prea pricep!

Deci sa imi fac griji sau nu!? :(

Multumesc anticipat!

Modificat de flocosti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • flocosti

    9

  • F l o r i n

    7

  • fastas87

    4

  • lupo_bv

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

asa nu are cum sa fie,, probabil de undeva trage aer fals.. cine a reparat are atelier scecializat??

ca trebuie centrat la zecimi de mm ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E reparata la atelier specializat,da,numai cu asa ceva se ocupa cei de acolo,cu turbosuflante,de fapt sunt numai 2 astfel de ateliere in Brasov.

As da site-ul dar nu cred ca nu am voie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la masina mea scoate acest sunet fin, insa numai atunci cand este rece. Apoi nu se mai aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cam cat costa?? si eu a si vrea sa repar??

la mine e problema..bagu ulei in furtunu de la intercooler..si a cam crescut consumul de ulei,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inregistreaza sunetul sau cauta pe youtube ceva asemanator..:) ca asa..la ghici :) incearca cu un coleg de pe forum sa faci un log in mers..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CT91MOC,imi trebuie un laptop conectat sau ce anume pentru acel "log"!? :unsure:

@szindobel,m-a costat 1200 lei fara demontat/montat si schimb ulei.

Modificat de flocosti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal nu trebuie sa se auda nici un fasait , la mine de exemplu nu se aude deloc, la taicamiu la opel se auzea fasaitu ala de care spui tu , avea probleme cu furtunu ala de vine in turbo.. si tragea aer pe langa colieru ala.. dupa ce a schimbat furtunu ala care este foarte scump pentru 20 de cm cat are.. problema a disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o idee,multumesc,o sa ma interesez!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CT91MOC,imi trebuie un laptop conectat sau ce anume pentru acel "log"!? :unsure:

Da iti trebuie cineva cu VAG COM si te rezolva..cauta pe forum pe cineva de la tine din oras..si gasesti. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit-o si eu, era garnitura de admisie sau evacuare, nu este scumpa dar se demonteaza ft mult. In urma demontarii am gasit si un surub de la motor din cele 8-10 care era lipsa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca spui ca turbo a fost reparat... acel suierat usor ca de sirena de politie la accelerare esti din cauza ca nu a fost facuta corect geometria, nu esti singurul care te confrunti cu aceasta problema...ca dupa reparare sa ai acel suierat...

@szindobel trage aer fals? eventual pierde presiune pe undeva pe traseu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca spui ca turbo a fost reparat... acel suierat usor ca de sirena de politie la accelerare esti din cauza ca nu a fost facuta corect geometria, nu esti singurul care te confrunti cu aceasta problema...ca dupa reparare sa ai acel suierat...

Am inteles,dupa cum am mai spus nu ma deranjeaza cu absolut acest mic fluierat,doar ma ingrijoreaza sa nu se repete iar,adica sa nu se rupa iar!

Ar trebui sa ma ingrijorez!?

Geometria sa fie sau acel furtun despre care spunea un coleg mai sus?:(

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Modificat de flocosti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flocosti suna la nr asta de tel si sigur te va rezolva baiatul este din Brasov ;)

0723735110 adi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

cand sar de 120 km/ ora imi intra in limp, nu mereu. Ce spuneti, trebuie curatata turbina sau e de la debitmetru? sau altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand sar de 120 km/ ora imi intra in limp, nu mereu. Ce spuneti, trebuie curatata turbina sau e de la debitmetru? sau altceva?

 

cel mai probabil - suprapresiune turbina - exact, curatare geometrie variabila.

 

Cel mai corect, inainte sa ajungi cu ea la desfacut, fa un log in mers cu VCDS-ul sa vedem datele obtinute.

 

Abia dupa asta, se poate da un diagnostic complet.

 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut. si la mine se aude un sunet fssssss la accelerare, fum nu scoate deloc, ulei nu consuma. am fost la mecanic si sa uitat pe furtunele ce merg din intercooler in turbo si nu era niciunu spart sau slabit. se poate sa fie si alte furtune care sa fie sparte sau slabite sub turbo sau care nu se vad doar cand te uiti de sub masina? mecanicul a spus ca rola de la alternator fasaie:( dar nu sunt convins de asta, acea rola nu ar trebui sa fasaie incontinuu, nu doar pe accelerare? passat b6 2.0 tdi bmp

Modificat de adishorr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Sunetul ca de sirena il am si eu,dar asta numai cand merg cu ea pana in 2ooo rpm. De umblat la ea nu a fost umblat,sa fie un semn ca da sa ma lase ?

 Motorul trage normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cum face, si cat de tare face insa de regula o turbina care face ca o sirena incepe sa dea semne de oboseala insa in acelasi timp mai poate sa functioneze normal mai bine de 30.000 km. La mine cam atat a tinut, din mom in care am inreg anumite zgomote "anormale" pana a crapat si a necesitat o reconditionare completa. Pierderi de putere nu am avut, erori nu am inreg. Pur si simplu in mom X a picat! Scurt si la obiect :)

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
jangabriel.drind

Este posibil la un passat 3c din 2006 , 2.0,140cp. sa fie probleme la turbina?

dimineata la rece scoate fum alb, dupa ce se incalzeste motorul nu mai scoate. masina trage bine.

mantionez ca pe tester nu apare nici o eroare pe motor

supapa egr am demontato si am curatato azi.

cum se face un logo in mers la turbina?

solutii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fumul alb e de la vremea rece (condens etc). Chiar si la mine este ceva fum alb cu toate cam am DPF.

Daca masina merge bine n-ai de ce sa iti faci griji. Eventual pt linistea ta fa o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jangabriel.drind

nu este condens pt ca si vara la rece scote fum alb miros intepator

stiu ce este condensul si ce este fumul

 

am  facut unlog la turbina dar l-am atasat aici pt interpretare

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/page-281

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!