Jump to content

mesaj eroare


postman
 Share

Postare recomandată

"electrical malfunction...heater"

S-a dus partea de incalzire din sonda. Trebuie inlocuita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Stiu ca acesta e un topic vechi, dar am o intrebare. La diesel, 1,9tdi-alh e posibil sa apara aceasta avertizare` abgas wersctand` ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca acesta e un topic vechi, dar am o intrebare. La diesel, 1,9tdi-alh e posibil sa apara aceasta avertizare` abgas wersctand` ?

Cand o avea alh sonda lambda. :huh: .... NU, ca e diesel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut!

Mi-a aparut si mie mesajul asta: "ABGAS WERKSTATT" care implica gazele de evacuare... cum am mai scris si in alte topic-uri, nasina trepideaza la relanti, iar becul din bord clipeste intermitent. Motorul este AZD. S-a mai lovit cineva de problema aceasta la tipul acesta de motor? Cum se rezolva? Daca ar putea cineva sa ma ajute cu o diagnoza cu VAG-COM as fi recunoscator.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Te pot ajuta eu cu o diagnoza. Avand in vedere tremuratul, ai cumva impresia ca nu functioneaza un cilindru? Aceeasi problema am avut-o si eu si a trebuit sa schimb o bobina de inductie. Asta a reiesit dupa diagnoza. Tot atunci am schimbat si bujiile. Iti pot da cheie de bujii si te pot ajuta sa iti schimbi bobina. gratis.

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat deja problema. Era una dintre bobine. Am schimbat-o si acum e totul normal.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

aceeasi eroare'' abgas werkstatt'' mi-a aparut si mie azi, dar nu in mers, ci dupa cateva ore de stationare. S-a manifestat prin trepidatie a motorului, fara a oscila la relanti si prin aprindere intermitenta a martorului de bord. Am fost cu masina la diagnoza si mi-a aparut o eroare la cilindrul 3, dar din pacate nu am notat-o. Era ceva gen:cylinder 3 fault ignition, daca retin bine. Mecanicul mi-a spus ca trebuie schimbata bobina. Asta o sa vad maine. Am postat doar asa ca info de uz general. Take care all.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ca info de uz general: check engine de obicei iti clipeste cand catalizatorul se poate defecta din cauza componentei gazelor de evacuare. De obicei in astfel de situatii nu se mai merge cu masina.

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut tuturor

Eroare la fel de ciudata ca ci cea de mai sus: "Stearing colum lock defective"

Apare la pornire. Opresc motorul si il pornesc din nou si eroarea dispare.

Are cineva vreo idee? a mai avut cineva problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Mi-a aparut si mie mesajul asta: "ABGAS WERKSTATT" care implica gazele de evacuare... cum am mai scris si in alte topic-uri, nasina trepideaza la relanti, iar becul din bord clipeste intermitent. Motorul este AZD. S-a mai lovit cineva de problema aceasta la tipul acesta de motor? Cum se rezolva? Daca ar putea cineva sa ma ajute cu o diagnoza cu VAG-COM as fi recunoscator.

Multumesc!

problema identica si masina identica ca a userului wiqed sa fie de la bobine ? ce inseamna asta? costa mult piesele? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Mi-a aparut si mie mesajul asta: "ABGAS WERKSTATT" care implica gazele de evacuare, dar masina merge perfect nu s-a schimbat nimic in comportament si consumu este la fel.Eu am un golf V 2004, motor bkc.

Cand iti apare aceasta eroare mai poti umbla cu masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut.Mi s-a aprins si mie martorul "check engine",care in manualul de utilizare are explicatia:

"In manualul de utilizare de la Golf 4 , in dreptul pictogramei, scrie :

" Lumina de avertizare gaze de evacuare :

- clipeste : atunci cand prin procesul de ardere se poate defecta catalizatorul ;

- ramane aprinsa : daca in timpul mersului apare un defect care inrautateste calitatea gazelor de evacuare ( de ex. sonda lambda defecta ) . Nu accelerati si conduceti prudent pana la urmatorul dealer Volkswagen pentru a verifica motorul . Textul informativ din afisajul multifunctional este : : ABGAS VERKSTATT - Gaze de evacuare , atelier ."

Am citit prin topic-uri ca ar putea fi din cauza benzinei;am am circulat cu un plin de benzina de la Luckoil in noiembrie,dupa care am pus petrom 99+.(20l peste cei cca 6l ramasi de la Luckoil)De atunci am mai mers vreo 200 km si acum mi s-a aprins acest martor in bord.Am citit ca la mers subturat mai poate aparea acest semnal.Am mers cam pina-n 2500 de rot/min avind drumuri prin oras mai mult si deplasari scurte.Am mai citit pe aici ca unii au mers cu ea putin "forjat" si martorul nu s-a mai aprins.Dar daca in manual scrie ca in caz de aprindere a martorului sa nu turezi motorul,este bine sa incerc asta?Am sunat mecanicul ,el mi-a zis ca daca masina "trage"bine pot merge si pot sa o turez normal,dar sa ma duc pina la atelier,cind deschid;ce ziceti,pina atunci ar merge incercat sa merg mai turat?mecanicul zicea ca poate dispare intre timp.Sau daca e un contact imperfect(la sondele Lambda,sau altceva legat de ele,stie cineva unde ar trebui sa ma uit sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ar fi bine sa faci o diagnoza cu vag-com-ul si sa postezi erorile aparute. Daca martorul nu clipeste poti merge cu masina. Pe viitor incearca sa eviti benzina de calitate indoielnica. Eu bag mol 98/evo5 sau petrom 99+ si sunt foarte multumit.

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi eroare am avut-o si eu: ABGAS VERKSTATT ! Am facut 2000 km cu aceasta eroare, consumul era putin mai mare, cu 0,5-1l/100km.

Apoi, am schimbat sonda lambda 1 (cea de la motor), ca mai este una la toba de esapament. Pretul piesei a fost de 160 euro (adusa din Germania).

(Golf IV, 16V, BCB, 2003)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ar fi bine sa faci o diagnoza cu vag-com-ul si sa postezi erorile aparute. Daca martorul nu clipeste poti merge cu masina. Pe viitor incearca sa eviti benzina de calitate indoielnica. Eu bag mol 98/evo5 sau petrom 99+ si sunt foarte multumit.

numai bine.

Scuze ca n-am mai intrat pe net,am avut niste probleme in familie si n-am mai fost la Job.Multumesc de sfat,intre timp(a doua zi) nu s-a mai aprins martorul respectiv;nu am pus benzina indoielnica,am pus 98 de la Lukoil(da asta se pare ca e indoielnica) cind am venit cu ea din Germania.Dupa ce mi s-a aprins martorul de benzina de la rezervor am pus numa Petrom 99+ si dupa ce am mai facut vreo 150 km cu benzina asta s-a aprins cel de check engine.Acum nu mai pun decat petrom99+ si sper sa fi fost doar benzina cauza,sau vreun contact,ori poate ca am mers cam pina-n 2500 rot/min in ultimul timp prin oras si or fi fost ceva depuneri.Acuma cand am ocazia merg putin mai turat sa se mai curete.Daca se mai repeta o sa fac un test,dar acuma fiind sarbatori am incercat sa dau de kisslorand dar n-a raspuns la tel. si cum s-a stins martorul din bord am renuntat deocamdata.LA MULTI ANI! la toti colegii si sa avem cat mai putine probleme tehnice in noul an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!