Jump to content

mesaj eroare


postman
 Share

Postare recomandată

salut,

mi s-a aprins "check engine" si imi piuie aratand "abgass verkstatt". are mai patit careva si stie de la ce este? macar o idee?

si mai important, cat de repede trebuie sa ajung la service?

multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abgas = gaze de evacuare

Werkstatt = atelier

Tre sa-i faci o testare la motor. Probabil nu i-a placut benzina. Nu-i graba cu mersu-n service. La multi ani! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mama lor....

ca bag numai super 100 de la OMV.

eu ma asteptam sa fie sonda lambda.

nu stiu daca are legatura, ca imi apare cand pun contactul, incepand din seara asta: "service jezt".

dupa care imi tranteste iar "abgass verkstatt" ca sa-mi mearga mai bine ziua.

La multi ani tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mama lor....

ca bag numai super 100 de la OMV.

eu ma asteptam sa fie sonda lambda.

nu stiu daca are legatura, ca imi apare cand pun contactul, incepand din seara asta: "service jezt".

dupa care imi tranteste iar "abgass verkstatt" ca sa-mi mearga mai bine ziua.

La multi ani tuturor!

Unele guri zic ca daca CEL este aprins continuu nu ai de ce sa-ti faci griji ( bineinteles daca si masina merge cat de cat corect) si daca CEL clipeste se zice ca ar fi grav si ca trebuie imediat facut un scan si un test.

Faptul ca folosesti benzina super nu inseamna ca sonda de oxigen o sa te tina lifetime.Din experienta mea si a altor prieteni,sondele in general cam pica .Cea care pica mai des este cea "pre-cat" ( o vezi la iesirea din motor pe saxofon) la cca 70-80.000km.A doua "post-cat crapa la cam 130-150.000KM.

Desi cartea tehnica spune ca folosirea unei benzine superioare celei indicate de producator nu aduce avantaje inclin sa cred ca, totusi, fiind mai bine rafinata are si o ardere mai "curata" cu influente asupra vietii cat-ului si nivelului de calamina din camerele de ardere si de pe injectoare.

LA MULTI ANI la toata lumea!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca bag numai super 100 de la OMV.

Se poate ca tocmai asta s-o fi deranjat, cifra octanica mai mare decat cea pt care a fost conceput motorul. Daca te uiti pe capacul rezervorului o sa vezi ca scrie 95/91. Cand bagi o benzina cu cifra mai mare (100 in cazul tau), automat si combustia, respectiv detonatia este mai mare.

Iar impresia de performante superioare sau mers mai rotund, cred ca tine mai mult de PLACEBO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca super 100 poate fi cauza...nu stiu, e posibil.

insa de performantele motorului dupa ce am trecut la super 100, pot spune clar ca au fost imbunatatite simtitor, micul joc la relanti a disparut, iar consumul a scazut. chiar am urmarit chestia asta pt ca, totusi, pe un full dai instantaneu 200 lei...mai erau cativa baieti pe aici care spuneau acelasi lucru.

legat de comportamentul masinii dupa ce a aparut "abgass verkstatt":

- mi-a aparut pur si simplu in bord dupa o stationare, la pornire, nicidecum in mers.

- au fost 2 dati cand pur si simplu nu mai era acolo la pornire, dar nu a durat decat max 1 min. :D

- ruleaza ok, nu mi s-a marit consumul.

"service jetzt" este mesajul de atentionare pt "interval de service"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"service jetzt" este mesajul de atentionare pt "interval de service"?

Si pt "interval de service"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cifra octanica nu are nici o legatura cu puterea de detonatie si nici cu gradele de la bautura. Asa ca daca e mai mare cifra octanica nu e neaparat si mai buna. Cifra octanica reprezinta raportul de compresie de la care benzina face autoaprindere si la benzina cu plumb se mareste prin adaugarea de tetraetil de plumb. Deci la o masina care este prevazuta sa mearga cu 91/95 nu-i face nici un bine o benzina cu Co mai mare, dar nici un rau. In schimb la o masina care este prevazuta sa mearga cu CO 98 nu se poate baga benzina cu CO 91 sau 95 deoarece apare riscul de autoaprindere. Ca benzinele de pe la noi nu prea sunt ceea ce scrie pe pompa.... asta e altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cifra octanica nu are nici o legatura cu puterea de detonatie
Cifra octanica reprezinta raportul de compresie de la care benzina face autoaprindere

OCT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la mecanic..

mi-a resetat intervalul de service manual, mi-a sters eroarea de "abgass verkstatt", s-a uitat la valori la sondele lambda, a zis ca-s ok, am facut o tura cu masina, totul ok.

eu m-am mai invartit prin oras, am avut mai multe opriri-porniri, nimic.

bleah! seara, dupa vreo 4 h de stat in fata blocului a aparut iar.

el banuia ca mi-a aparut eroarea de cand am avut o bobina arsa si nu am facut decat s-o schimb in parcare fara a sterge eroarea (care a disparut de la sine, normal).

ce spanac sa fie? doar benzina? sa golesc rezervorul si sa schimb...."supplier-ul"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a sters eroarea de "abgass verkstatt"

Ce cod avea eroarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate ca tocmai asta s-o fi deranjat, cifra octanica mai mare decat cea pt care a fost conceput motorul. Daca te uiti pe capacul rezervorului o sa vezi ca scrie 95/91. Cand bagi o benzina cu cifra mai mare (100 in cazul tau), automat si combustia, respectiv detonatia este mai mare.

Iar impresia de performante superioare sau mers mai rotund, cred ca tine mai mult de PLACEBO.

Sa nu mai spui niciodata ca o benzina cu o CO mai mare decat cea indicata de producator dauneaza masinii pentru ca este o mare prostie.

Este chiar recomandat sa folosesti Super 100, daca iti permiti si cu siguranta aceasta benzina nu a cauzat problema.

Am auzit si unii mecanici care spun ca o benzina cu CO mai mare este daunatoare, dar acei mecanici habar n-au pe ce lume traiesc.

Modificat de istef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu mai spui niciodata ca o benzina cu o CO mai mare decat cea indicata de producator dauneaza masinii

Nu am zis ca dauneaza ci ca "s-ar putea sa fi deranjat"

Modificat de cc_seat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu mai spui niciodata ca o benzina cu o CO mai mare decat cea indicata de producator dauneaza masinii

Am vorbit cu un profesor din Politehnica si nu prea e de acord cu tine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu un profesor din Politehnica si nu prea e de acord cu tine :D

Din cate stiu eu, daca benzina are o cifra octanica mai mare are nevoie de un raport de compresie mai mare pentru a arde. Daca motorul e facut pentru o benzina cu cifra octanica mai mica, e posibil sa nu functioneze bine cu benzina cu cifra octanica mai mare.

Ce spunea profesorul, ce ar putea sa dauneze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se merge pe criteriul asta, ca o cifra octanica mai mare dauneaza, ati vazut vreo masina vanduta in romania ca sa aiba cerinta benzina minim CO 100??

Ce rost mai are ca OMV sa vanda super 100 daca nu trebuie sa o cumpere nimeni. Oare ei se bazeaza chiar asa de mult pe naivitatea romanilor si au adus benzina ca "fraierii astia" o cumpara. Chiar credeti ca nu s-ar fi gasit nici unul in tara asta, avizat si sa poata demonstra faptul ca aceasta benzina nu este ok pentru masini?

Sa fim seriosi. Benzina e super ok si nu deranjeaza, dauneaza cu nimic.

@cc_seat Te rog nu te supara pe mine ca am o parere diferita. Poti sa ne spui si noua ce a zis profesorul de la Politehnica?

Eu nu am cum sa demonstrez acest lucru pentru ca nu am solicitat de la persoane sa mi se argumenteze, cu toate ca s-a oferit sa-mi povesteasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se merge pe criteriul asta, ca o cifra octanica mai mare dauneaza, ati vazut vreo masina vanduta in romania ca sa aiba cerinta benzina minim CO 100??

Cu 100 nu stiu. In schimb, BMW M3 cere mimin 98 (asta-ti spun din proprie experienta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa ne spui si noua ce a zis profesorul de la Politehnica?

La folosirea unei benzine cu o cifra octanica mai mare decat cea recomandata de producator, pot aparea urmatoarele:

- detonatii necontrolate

- temperaturi mai mari

- supape "arse"

Dar foarte mult conteaza stilul de condus.

"am incheiat citatul"

Tocmai din acest motiv m-am exprimat: "s-ar putea s-o fi deranjat"

Modificat de cc_seat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu 100 nu stiu. In schimb, BMW M3 cere mimin 98 (asta-ti spun din proprie experienta)

Conform manualului si masina mea, cu motor AZD, cere minim Super 98. Prin urmare am zis sa folosesc Super 100, deoarece sunt fun OMV si la OMV nu este decat Super 100. Cam de un an folosesc Super 100 si masina mea merge f bine, fara probleme.

Imediat cum am adus-o din DE am bagat benzina de 95 iar la relanti avea oscilatii de 300-400 rtm, chiar tindea sa se opreasca. Aceste oscilatii erau rare dar erau. Am fost cu ea la Porsche sa vad ce are si au pus-o pe tester si mi-au spus ca e ok, nu are nimic, nu are ce sa-i faca. Am pus Super 100 si acel comportament nu s-a mai repetat nici macar o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform manualului si masina mea, cu motor AZD, cere minim Super 98.

:P Pai atunci toata discutia a fost in van. Ca si "postman" are tot AZD. Dar vad ca postasu' tace malc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi, intr-un acces de furie am tras BC-ul afara din masina si l-am impuscat ca pe un caine. am facut sa para sinucidere.... :).

de fapt, simptomele continua, am bagat azi un pic de benzina de la MOL sa vad daca dispare eroarea. asta pt ca am rezervorul aproape gol. dupa 3 porniri, este tot acolo. e adevarat ca la a 3-a pornire nu mai era...dar a reaparut. deja se juca cu mine.

am inclinat sa cred ca "a deranjat-o" benzina, si nu atat benzina cat calitatea ei pt ca am avut (nu am auzit sau vazut) exact ac problema cu masina care am avut-o inainte, o Ibiza 1.2 din 2003. Si de nou-nouta imi aparuse eroarea asta de ii disperasem pe cei de la service. PANA NU AM TRECUT LA OMV (nu lucrez la ei si nici mama) am mers cu eroarea dupa mine. service-ul o stergea, in 10 km aparea din nou. cand am bagat de la OMV, a disparut pur si simplu. asta astept si acum, dar se pare ca mai degraba la pastele cailor.

una peste alta, sustin si eu ce zice Istef: OMV 100 rules! intr-adevar se vede la performantele motorului.

dupa atata off topic si sperante imbecile desarte, raman eu si eroarea asta care ma urmareste....

suna a duel.

in momentul in care o voi rezolva, voi posta, momentan nu ma grabesc cu service-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

una peste alta, sustin si eu ce zice Istef: OMV 100 rules! intr-adevar se vede la performantele motorului.

dupa atata off topic si sperante imbecile desarte, raman eu si eroarea asta care ma urmareste....

suna a duel.

Si Petrom are benzina de 98. Dar la CT parca Lukoil e cel mai bun la pret.

Pune codul de defect, ca m-ai facut TAREEEE curios :)

Si apropo, ce scrie pe capacul de la rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Si mie mi s-a aprins ledul de catalizator (noxe) dar mi l-au resetat si sa vedem daca mai apare.

Am cam bagat benzina de la Petrom 99+, ce parere aveti de benzina de la Rompetrol in comparatie cu cea de la Omv super 100.

Am inteles ca si Rompetrol are benzina echivalenta cu Omv super 100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ CC_seat am fost la Nae..

una peste alta, eroarea este ceva de genul "electrical malfunction...heater". imi pare rau, iar nu am notat eraorea, dar stiu ca este o sonda lambda. Nae a zis ca e cea pre-catalizator. i-au dat cu spray dar nimic.

ce e curios e ca nu mi-a crescut consumul. din ce am vazut eu pe aici cresterea consumului daca e vorba de prima sonda lambda este un "must". sau nu?

despre benzina de la noi...n-am cuvinte. diferente intre benzine clar sunt. ceva de genul extrem de proasta, medium proasta si cel mai putin proasta. ce pacat....astia suntem. ma intreb daca benzinaria de la poarta rafinariei de la Midia e mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ CC_seat am fost la Nae..

una peste alta, eroarea este ceva de genul "electrical malfunction...heater". imi pare rau, iar nu am notat eraorea, dar stiu ca este o sonda lambda. Nae a zis ca e cea pre-catalizator. i-au dat cu spray dar nimic.

ce e curios e ca nu mi-a crescut consumul. din ce am vazut eu pe aici cresterea consumului daca e vorba de prima sonda lambda este un "must". sau nu?

despre benzina de la noi...n-am cuvinte. diferente intre benzine clar sunt. ceva de genul extrem de proasta, medium proasta si cel mai putin proasta. ce pacat....astia suntem. ma intreb daca benzinaria de la poarta rafinariei de la Midia e mai buna.

Cand ti-a dat mesajul "electrical malfunction...heater" (daca asta era mesajul si nu ceva de genul: ''low detection...'') cum te-a testat cu Vag Com-ul, cu motorul ponit sau oprit?

Pe mine m-a testat doar cu motorul oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!