Jump to content

Golfuletzu meu Mk. 4


~LauR~

Postare recomandată

Gata si softu, am optat pt soft Mafless deoarece debitmetrul era obosit si ca pe viitor sa nu mai fie probleme cu el, s-a montat si MAP de 3 bar original pt a fie totul OK.

 

 

Multumesc Dragos ( complete chip ) un om de nota 10+

 

 

Softu am vrut sa fie unu safe, rezultatu 158 CP si 350 NM post-69411-0-90052000-1413791542_thumb.j  post-69411-0-59611000-1413796176_thumb.j

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

Multumesc Cristi.

 

Softu este facut de joia trecuta si ca Impresii, pot sa spun doar ca...IMI PLACE CUM MERGE MASINA !!!  :wub:

 

La frane pe viitor va fi Brembo Max sau ATE Power Disc, ramane de vazut.

 

 

Multumesc quattro.

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

Sau upgrade la cele de rs sau gti dar nu cred ca vor mai merge jantele de iarna pe 15" am sa ma gandesc si o sa iau o decizie.

Link către comentariu

Da numai intra dar sunt ce trebuie , daca nu ma insel tu ai 280, sau 288? Daca ai 280 iti trebuie si fuzetele! Dar merita , este cel mai la idemana upgrade!

Link către comentariu

Cred ca are 288. Daca e asa, are nevoie doar de port-etrieri si discuri. Restul e can can.

 

Ps: astept un filmulet cu un 60-100 in tr 3 sau un 80-120 in tr4. Chiar sunt curios ce "stie" acum masina.

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Din cate stiu am 280 :(  dar nu sunt sigur...

 

Merg amortizoarele mele cu fuzetele de rs, gti ?

 

Am sa fac si un filmulet.

Link către comentariu

Amortizoarele sunt la fel la toate MK4 (difera doar cele de fwd fata de 4wd), de la 5 in sus mai difera.

Modificat de guppster
Link către comentariu

deci...ai 101 cp la baza si numai din turbina si soft ai ajuns la 158? turbina de pe ce masina este? cati cai avea masina respectiva? nu prea le am cu turbinele astea :D

Modificat de bls luci
Link către comentariu

Laur amortizoarele se potrivesc fara probleme difera cele de skoda rs ( au prinderea la bieleta pe amortizor ) fata de cele cere le ai tu acum ! 

Link către comentariu

In primul rand felicitari pentru upgrade...cred ca se infige bine:)

Dupa care franele le ai maxim 280...la diesel doar ASZ/ARL au de 288...

Daca treci la 288 ar fi suficient...si folosesti linistit jante de iarna pe 15:)

Link către comentariu

1749va este turbina de131cai nu?de ce nu ai cautat una de arl?poate urcai umpic mai sus cu calutii...

Modificat de nemtzalau
Link către comentariu

Probabil el se bucura acum de rezultate...de asta nu mai raspunde :))

Daca punea turbina de ARL ii mai trebuiau destule maodificari sa scoata din ea ce se putea...ii facea soft la 180Cai...dar turbina mergea mai departe si restul ramaneau in urma :)

A facut o alegere buna...parerea mea :)

Link către comentariu

@ quattro: Ms pt confirmare.

 

@ luci: la baza am avut 101 cp, turbina este de pe o bora de 131 cp ( 1749 va ) si DA doar din turbina si soft am 158 cp

 

@ nemtzalau: 1749 va, da este cea de 131 cp, nu am vrut cea de ARL, deoarece implica intercooler frontal, injectoare, evacuare mai mare si ambreiaj, pt a scoate mai multi cai si nu avea rost...la cum trage masina acum sunt multumit, se putea si mai mult cu turbina asta dar nu mai era safe si nu am vrut lucru asta. Cea de ARL incarca si putin mai sus.

 

@ Law: Multumesc :))

 

Da se infige fff bine, iti recomand sa faci si tu modificare asta si nu ai sa regreti :)

Franele am aflat si eu ca sunt 280 iar daca am sa fac upgrade o sa fie cele de 312 sa stiu eu ca e mai mult de cat OK :D cu toate ca nu sunt la curse cu ea.

Link către comentariu

Teoretic...288 sunt si pe ARL...cariua ii poti face soft pe la 180cai si nu zice nimeni ca trebuie schimbate franele..deci esti in grafic...

Cum ziceau si altii mai intelepti...mai bine o placuta si un disc mai bun decat o dimensiune mai mare...

Eu mai am putin pana sa ii fac soft...am alta gandire...am facut lista cu ce mi-ar trebui dupa soft si le fac inainte :))

Am schimbat ambreiajul...franele...urmeaza luna asta distributia...si o verificare la turbo si ii dau drumu :)

Link către comentariu

Daca merge bine motoru nu vad de ce se te bagi la el, verifica sa aibe compresie buna, sa nu bata tacheti si injectoarele sa fie in parametri si nu iti trebuie nimic dupa soft, doar motorina ca o sa iti placa :))

Am sa vad cum o sa ramana pana la urma cu franele cert e ca trebuie ceva mai bun.

Link către comentariu

Tocmai asta e...ca nu stiu cat o sa mai mearga bine:))am deja cu distributia 7 ani...ce-i drept 55K km...merg cam cu frica...m-am saturat:))

Dupa care turbina...dupa schimbul actuatorului nici ea nu e prea stralucita...dar timpul le rezolva pe toate :)

PS..ce semnatura ti-ai tras...nu mai gaseati pe acolo 2 cai sa fie suma rotunda :))

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu

Stai linistit ca si eu am facut mai intai ce este important, mai ales distributia, ( am schimbat o la 50 k ) ambreiaju nu face probleme inca iar volant face putin zgomot in rest este OK, ramane pe viitor franele.

La tine e mult mai bine ca deja le ai pe masina si ambreiajul este si mai rezistent.

Sincer primu run pe Dyno au fost 160 cp dar dupa s-a mai incalzit putin ca a mai facut unele reglaje si finalu au fost 158 dar nu este nimic, dau rezerva jos si am castigat si aia 2 cai :))

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

Law ,franele de 288 sunt mult prea mici si pentru ARL , 3 frane puternice si sunt moarte plus ca el are cel mai slab sistem de franare si daca tot schimba fuzetele dc sa nu puna direct ce trebuie !

Ps: dupa frane urmeaza cutie 6 trepte => Happy Happy :))

Link către comentariu

quattro este de ajuns :))

Si eu consider ca merita ceva mai bun, am mers in seara asta cu un A4 1.9 tdi 131 cp care avea upgrade la frane de 321 fata si 280 spate si vreau sa zic ca opreau fff bine masina, mi-a placut.

Link către comentariu

Eu nu am zis k nu sunt bune...m-am gandit doar la buzunarul tau...dar daca tu esti masochist...fa-ti viata:))

312 sa fie...si roti de iarna minim pe 16:))

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!