Jump to content

Problema termostat


fabritzio
 Share

Postare recomandată

pe ochi sper ca nu erai ,,boit", sa iei codul de pe el....si cu codul in jebuc....erai lord tata.... daca nu are cod pe el, banuiesc ca nu cantareste vreo 10 kile, sa-ti traga nadragii jos, ca sa poti merge pe la vreun magazin de piese....aia cu intaritul de arc, doar la masina de tocat carne e valabila, la 70-80 roni....nu cred ca merita sa te ,,julesti" :lol: :icon_thumright:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • saboteur

    10

  • B0gdy-

    10

  • Sudsemnatu

    9

  • SergiuD

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ catalinx: nenea tu ai motor de 1.2 htp, in poze si in discutii e vb de motorul de 1.4 mpi, alt tip. :lol: Poate de aia nu prea seamana.

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
andras.ilyes87

Salutari! Am si eu problema cu senzorl de temperatura. Dar totusi imi arata indicatorul dar numai dupa o noua pornire a motorului si dupa ce s-a incalzit apa. Dupa acea imi arata normal. Intrebarea este deci daca apa se incalzeste si doar senzorul are problema, are rost sa il schimb sau nu? Ca doar pentru mine ca sa-mi arate temperatura normal, nu imi trebuie.Msi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consum marit nu ai ?

am inteles de pe forum ca daca motorul nu ajunge la temperatura de 90 grade merge cu jocul tras.si daca senzorul de temp e cu 2 fire el trimite temp la calc deci merita inlocuit.vezi ca eu am luat original cu 50 lei de pe net ,era cineva care le aduce de dincolo de la mama lor unde este foarte ieftin fata de hotii din romanica unde tripleaza pretul real

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andras.ilyes87

Salut! Nu am consum marit, dar EPC aprins, trepidatii, oprirea motorului, chestii de genu, deci probleme cam generale de Skoda Fabia 1. trebuie deci sa schimb si senzorul atunci, curatat clapeta acc., curatat daca se poate supapa EGR, schimbat filrtu aer. Sper sa-mi fac banii necesari pentru toate astea cat de curand, si dupa aceea sa se comporte masinutza un pic mai bine.:) Nu stiu in ce masura se ocupa l service-uri de curatarea acestor piese. Aveti vreo idee? Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

va multumesc pentru informatii.

urmand pasii descrisi inainte de colegii de forum am reusit sa economisesc destul de multi bani, doar prelucrand o bucata de teava de scurgere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Mi-ai explica te rog si mie, ce teava si unde e, si cum l-ai "prelucrat"? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti...

Aruncati un ochi sa imi spuneti si mie parerea voastra, ca mie mi se pare termostatul care nu ar tine inchis mereu de mi-a coborat acul la 80 si a stat acolo pentru 20 km. Sau poate sonda...daca ma gandesc la vreo cateva fluctuatii rapide ale acului din bord (90-0 rapid si 90-80 cu retur la 90 rapid).

http://vwforum.vwfor...ost__p__1690960

Simptome de senzor temperatura sau de termostat ?

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fluctuatiile rapide sunt din cauza G62-ului. Daca verifici cu VCDS-ul, pe 17-Instruments, sigur vei gasi eroare acolo. Abia dupa remedierea problemei, vezi ce temperatura iti arata pe 1-Engine si vedem daca e si termostatul.

Vezi daca ai furtunele de la radiator calde, cand apa e pe la 50-60 grade - atunci termostatul nu inchide complet

P.S. - senzorul G62 - cumpara-l OEM - e mai rezistente si....ajuta mult la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Care este, sau ce marca sonda OEM? Pentru Skoda Fabia 1, sau VAG, sau nu stiu cum is astea, acceasi marca la VAG? Msi!

Dar inca ceva, eu azi am aflat ca poate am un scurt pe undeva, si de accea eroarea pe tester de la sonda dar sonda funtioneaza normal si toate functioneaza. Mai putin pornirea uneori, dar de cand a venit frigul n-am intampinat probleme nici cu pornitul dimineata. Imi facea figuri in Octombrie mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici dupa ce am oprit motorul (indica 90) nu erau calde furtunele de la radiator. Nu erau reci-reci, dar nici caldute nu pot spune ca erau.

Acum cand am venit acasa nu am mai remarcat nereguli. La serviciu am scos mufa G62 si i-am dat cu spray de contacte. O sa tin sub urmarire fenomenul.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca G62-ul e pacatosul. Tine-l sub observatie. Compara temperaturile de pe 1-Engine si 17-Instruments.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.Am observat ca imi scade nivelul de lichid de racire in vasul de expansiune.si dupa o cercetare atenta a traseului de racire am observat ca imi pica pe la imbinarea dintre corpul chiulasei si modulul acela din plastic unde e montat si termostatul si mai e si un senzor montat acolo (bulb).Cred ca are acolo o garnitura care sa deteriorat din cauza calduri de la chiulasa.Stiti cumva ce dimensiuni are acel o ring ???. multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua tuturor si La multi ani

Am si eu o problema legata de termostat la skoda

Imi curgea lichid cind acceleram pe la imbinarea termostatului si am decis sa-l schimb

Am dus masina in service si mi-a facut comanda de un termostat nou cu toata carcasa si am dat 100ron

Am fost plecat de sarbatori la Vaslui si am observat ca dupa ce se incalzeste motorul acul se ridica si sta pe mijloc fix

Dupa o perioada de timp daca nu mai accelerez tare ci merg constant cu 70-80 imi scade acul de la temperatura o linie

Apoi incep sa o accelerez si merg mai tare sa zic 100 ajunge din nou la jumate

Am sunat mecanicul si mi-a zis ca nu e nici o problema daca masina imi da caldura e ok

Cica ar scadea ca imi porneste ventilatorul si afara fiind umpic rece mai scade temperatura

Apoi m-am uitat la lichidul de racire si am vazut ca e galben si eu stiu ca pentru fabia este in magazin unul roz g12

Inainte nu aveam problemele astea aveam lichid roz antigel si acul nu fluctua deloc

Si am mai observat ca , carcasa termostatului nou este sau pare putin mai mica fata de ce am avut eu inainte

Ce as putea sa fac??

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie de la termostat,depinde pe ce fabricant ai achizitionat.Lucreaza si deschide putin diferit fata de cel care a fost pe masina anterior.Poate sa fie si sonda de temperatura care iti da comanda la ceasul de temperatura...dar o excludem daca tu afirmi ca inainte nu aveai probleme.Treaba cu antigelul....e cam ciudata....trebuia sa fie ori roz G12 ori violet(care la diluare cu apa aduce mai mult a roz)G12 PLUS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns

Am scos aseara cu o seringa si un furtun mare ,antigelul din borcan

Mai aveam intr-o sticla de 2 litri antigel de anul trecut diluat g12 care e roz

Am umplut pina la linia maxim cu antigelul meu si acuma am sa vad daca e vreo schimbare

In weekend fac o proba

Ma gindesc ca el a ,avut de ala galben si a zis decit sa cumpere g12 e lasa ca nu are nimic si mi-a pus de ala

Cred ca are alte caracteristici mai slabe sau rezista la temperaturi mai mici

Are ceva daca am golit borcanul si am pus alt antigel?

Trebuia golita si instalatia toata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimic,multi mai fac lucrarea astfel;incing masina pana la 90,scot furtunul de la retur din vasul de expansiune,il baga in sticla...apoi cand vasul e aproape de golire toarna antigelul nou.In felul asta mai scot si ceva din motor folosinduse de ,,sistemul de recirculare a masinii,,.Faci lucrarea cu 2..3 litri de antigel bun preparat si scapi de demontat furtune sau sa te bagi sub masina sa dai drumul la toata instalatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am remarcat masina ta are unul din urmatoarele coduri de motor;AME,AQW,ATZ.La toate sistemul de racire este identic.Daca vrei sa faci schimbarea antigelului prin golirea instalatiei se procedeaza astfel;te bagi sub masina in partea stanga(volan)la radiator (sau daca ai posibilitatea desfaci pe sus pe la motor robinetul)..Acolo o sa dai de un robinet atasat pe radiator.Deschizi robinetul,dar vezi k nu e sistemul ca la instalatii sanitare,dai de el (spre stanga sau dreapata nu mai stiu exact)jumatate de tura si tragi de motul lui in acelasi timp.Desfaci busonul de golire de la vasul de axpansiune si dupa ca inchizi robinetul pui antigel cu motorul pornit pana ajunge la semnul de maxim.Apoi termini lucrarea si peste o zi te uiti la nivel daca a scazut si completezi iar cu antigel in vasul de axpansiune.

post-64586-0-54509200-1325834209_thumb.j

post-64586-0-05462800-1325834217_thumb.g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si eu banui ca termostatu ori senzoru g62 ii face zile fripte tractorului meu...sau ma rog zile reci...

Pornesc masina..e diesel dar acul la temperatura apei se ridica extrem de greu, poate si ca afara is -10 grade, cine stie... dar dupa vreo 10 minute baga nitica caldura prin gurile de ventilatie(mai ales daca o mai si tin turata la 1200-1500) dar acul nu se clinteste ceea ce imi ridica semne de intrebare, bun se ridica si nenorocitu dupa juma de an ajunge la 90, sa zicem ca parchez si daca stau cu motorul PORNIT in parcare acu de la apa incepe sa coboare ajunge pe la 80-75-.. :slap: La fel daca acul este la 90 ajung in parcare opresc mtorul, fumez o tigara si pornesc iar motorul acul va fi pe 0...la fel facea si acum 2 luni cand nu erau temperaturile astea... :sick:

Pe scurt nu am avut timp sa casc ochii dar aveti o poza unde gasesc termostatu si unde gasesc g62 la SDI. Azi vara nu facea figuri de genu... La g62 pot scoate mufa so scuip cu wd-40 o bag la loc si pornesc mtoru dupa?

Am vazut ca g62 e pe la 60-70 de lei(cel mai ieftin) iar termostat vreo 40 de lei(cel mai ieftin)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa la G62 - curatata cu spray de contacte. Vezi sa nu schimbi degeaba termostatul - diesel-ul se raceste cand sta la relanti, pe frigurile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect. ai grija sa nu schimbi aiurea. Si eu tot SDI am si se incalzeste super greu...si dupa ce trece putin apa de 70...daca stau 2 minute la semafor...imi scade apa vazand cu ochii. Si tot asa...daca opresc motorul...si stau 5 minute..cand ii dau drumul...nu e chiar la minim ...dar scade drastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic, poate ca ma speriu eu degeaba dar mie nu mi se pare normal sa se raceasca apa asa repede...nu aveti idee de ce se intampla asta la diesel si parca mai tare la SDI decat la TDI?

Voi cauta in manualul tehnic mufa G62 sa o curat si sa vad daca se imbunatateste situatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat mufa G62 si numa nu am gasito. Nu ma ajutati cu un pont? eventual o poza daca aveti?Strict SDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!